Als je inlogt op je account staat bovenin dat je selected bent voor de early access, inclusief een download link.quote:
On_E wijzigde dit bericht 13-05-2008 11:04 (20%)
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]Als je inlogt op je account staat bovenin dat je selected bent voor de early access, inclusief een download link.quote:redfoxert schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:52:
[...]
Waar kan je precies zien of je payment approved is? Tis nog een beetje onduidelijk allemaal
On_E wijzigde dit bericht 13-05-2008 11:04 (20%)
Ben erg benieuwd of dat RP een beetje werkt. Ben zelf niet zo van de roll playing maar ik denk wel dat de meer serieuze mensen daar te vinden zijn. Zit dus nog te twijfelen.quote:FunkyTrip schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:57:
[...]
Dan zou ik RP-PvP kiezen. Dan zit je nog meer 'in het spel' of 'de wereld' aangezien mensen een beetje realistische namen moeten verzinnen ipv zichzelf koekepan noemen. En je mag in de chatkanalen (behalve general chat meestal) niet de 'immersie' van het spel breken, dus je zal geen l33tsp34k tegenkomen. Daarentegen zul je ook niet veel overdreven RP tegenkomen. Meeste mensen op RP Servers RPen maar 'een beetje'. Dwz echt actief aan het RPen zijn ze niet, maar ze houden zich netjes aan de regels om niet de immersie te verbreken.
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Hmmm, ok bedankt voor je response. Ik denk dat ik dan gewoon ga voor de 8800GT. Ik verwacht hiermee niet alles op high te spelen @ 1920 x 1200, maar iig wel redelijk highquote:Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:21:
Mooi om te horen dat ie op 1920x1200 goed draait met een 8800 GTS 640MB want dat draai ik ook.
Als je NU een videokaart nodig hebt zou ik voor de 8800 GT gaan, gewoon best bang for the buck. De 9600 GT is ook niet slecht en iets goedkoper, alleen zou ik voor onze resolutie eerder de 8800 nemen.
Ik zelf wacht eerst wel op de nieuwe g200 chip van nvidia voordat ik upgrade. De laatste tijd is nvidia niet echt vernieuwend bezig en de kaarten bieden weinig meer prestatie over de oude 8800 serie. Daarnaast kan ik nog altijd mijn 8800 GTS 640MB overclocken voor meer performance.
Ik weet niet wat momenteel een 8800GT nog kost maar ik heb al 8800GTX kaarten gezien voor rond de 250 euro.quote:retiredhench schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:15:
[...]
Hmmm, ok bedankt voor je response. Ik denk dat ik dan gewoon ga voor de 8800GT. Ik verwacht hiermee niet alles op high te spelen @ 1920 x 1200, maar iig wel redelijk high. Ook is deze inderdaad erg goedkoop nu. Enige dat ik heb is dat andere kaarten (zoals GTS 640 en GTX) er ook echt voor bedoeld zijn om op high res goede prestaties af te leveren, en de 8800GT hier niet echt speciaal voor is gemaakt. Echter als ik naar benchmarks kijk van nu bestaande games presteert de 8800GT toch erg degelijk op 1920 x 1200, dus ik denk dat ik gewoon lekker voor deze, toch wel redelijk budget, videokaart ga.
Bedankt iedereen voor de hulp!
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
17:00 GMT, dus 19:00 onze tijd.quote:Semmy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:53:
misschien een ontzettend domme vraag maar hoe laat zaterdag begint conan????
das jammer ik had gehoopt zaterdag aan het begin van de middag ofzo d-:quote:
Gelukkig om 19:00u, want ik ben de complete dag vanaf 07:00u in Zwolle en ben pas om 18:30u weer thuisquote:Semmy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:18:
[...]
das jammer ik had gehoopt zaterdag aan het begin van de middag ofzo d-:

quote:Interviewer: "What is going to be the average PvP siege size you're playing around with your testing at this point, what kind of numbers are you looking at?"
Jason: "We have done like various testing, you know internally and what not, where we had at one point in time you know we had a few hundred people all logged in to the same city and stuff. And so we still have the capability based on the client performance and what not either changing like either based on distance or the number of people in your vicinity, we can tone that down. So if it becomes an problem for example you might be in a battle with 500 people you'll only see the nearest 100 to you for example"
Interviewer: "And the servers will remain stable at that 500 itself?"
Jason: "Yes the server isn't really gonna be the thing that's having a problem in our experience. The server, the things that impact the servers the most and this was very interesting to see, we saw this when we talked about the cheetah 2.0 when we talked about the new engine release back in Las Vegas and what not. And eh what we saw with that for example was that in cheetah 2.0 in conalls valley on this particular flight path you know we had 30/40fps sometimes dropping a bit below in a play field that we were flying around in that had every NPC in the whole zone loaded. Now when the NPC's weren't loaded we had over 130 fps in the same zone. So AI and all the scripting in AI and all the calculations that go on, AI is extremely expensive as far as overhead. So what we intentionally did for the Border Kingdoms pvp is that, although we once had grand dreams at one point in time of having every player moving around with his troop of 5/10 pikemen or archers or what not to really give a massive siege feel, we found that the AI was so expensive that we were better off eliminating as many NPC's as possible so that we could achieve those numbers of having 500 players fighting in one small area. And I feel pretty confident from what I've seen in the beta that we're going to be able to deliver those massive battles and that we're going to be able to have a ton of players in the same area fighting."
Interviewer: "That instill me with alot of confidence, that's one of the things I've been really concerned about"
Xith wijzigde dit bericht 13-05-2008 12:32 (50%)
Ik ben van mening dat je pas teleurgesteld mag zijn wanneer je het daadwerkelijk gespeeld hebt.quote:Xith schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
Er begint zich nu een beetje een negatieve hype te vormen zo vlak voor de launch; Het lijkt alsof die 'epic sieges' een max zullen krijgen van 48v48 players:
[afbeelding]
Devs hebben op de forums aangeven, nadat ze eerst alle posts hierover verwijderden, dat ze inderdaad rond dit aantal aan het tweaken zijn.
Dit, terwijl de FunCom developer op 29 April nog aangaf dat gevechten van 500man niet vreemd zullen zijn in AoC!
Ik verheugde me nog zo op dit spel en had hem enkele maanden geleden gepreordered, maar toen wist ik nog niet dat:
-Er 'minigames'/battlegrounds zullen zijn die je rewards geven (dus zoals WOW),
-De sieges instanced zijn,
-De guild-cities instanced zijn,
-De sieges maar 48v48 zijn,
-Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen.
Ik ben dus zeer, zeer teleurgesteld terwijl de open beta nog zo leuk was.
Oh en trouwens, volgens mij zal iedereen in je group weldegelijk in dezelfde zone komen als jij.quote:Xith schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen.
Love and Peace!
Relax! Thanks for the info, ik ga hem nu pre-orderen!quote:Xith schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:41:
Ik geloof ook met iDeal, die kan je vinden onder 'payment by cash'.
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
48x48 leek me ook wat weinig in eerste instantie, maar.. 40man raid in wow was al een probleem on te organiseren, laat staan 48 man op een tijstip dat nogal varieerd. Verder verwacht ik dat het aantal 48 wel omhoog zal gaan als de gemiddelde PC 't aankan. En buiten kan je nog steeds world PVPen met zoveel je wilt, totdat de server eruit crashtquote:Xith schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
Ik verheugde me nog zo op dit spel en had hem enkele maanden geleden gepreordered, maar toen wist ik nog niet dat:
-Er 'minigames'/battlegrounds zullen zijn die je rewards geven (dus zoals WOW),
-De sieges instanced zijn,
-De guild-cities instanced zijn,
-De sieges maar 48v48 zijn,
-Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen. Ik ben dus zeer, zeer teleurgesteld terwijl de open beta nog zo leuk was.
Ik hoop dan wel dat je je ook aan de regels houdt. In WoW had je op de RP servers (ik speelde op Argent Dawn) hordes mensen die naar de RP servers kwamen omdat daar zulke serieuze mensen kwamen, maar ondertussen leuk in /s in het Nederlands gingen lullen over de laatste voetbaluitslagen.quote:MrFl0ppY schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:07:
Ben erg benieuwd of dat RP een beetje werkt. Ben zelf niet zo van de roll playing maar ik denk wel dat de meer serieuze mensen daar te vinden zijn. Zit dus nog te twijfelen.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea