Ik heb de CE besteld, maar nog niets ontvangen.quote:
AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]Ik heb de CE besteld, maar nog niets ontvangen.quote:Drelaz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:50:
Hebben degene die AOC gepre-orderd hebben bij dynabyte al hun key ontvangen? Ik echter nog niet. Net gebeld en volgens hun zijn de keys wel verstuurd (ook naar mij) maar ik heb nog niks ontvangen. Het zou kunnen zijn dat het ff duurd voordat het mailtje bij mij aankomt maar ik betwijfel het (mailtjes die ik van een ander e-mail adres naar mezelf stuur komen direct aan). Als jullie hem ook niet ontvangen hebben dan stel ik voor dat jullie even bellen. Dan zit er terminste wat druk op.
edit: Behalve die meneer hierboven want die heb ik al op IRC gesproken.
AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)
Selsery wijzigde dit bericht 09-05-2008 21:31 (45%)
Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."
Ik heb ook mijn key gehad van dynabyte.quote:FunkyTrip schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:43:
Heb ook mijn pre-order key gehad. Met mijn stomme kop zelfs nog early access gedokt terwijl ik pas vanaf de 20e kan spelen
Nou ja, toch nog 3 daagjes.
Van GCShop nog niets ontvangen, al verwacht ik dat ze hem toch wel zeer binnenkort op gaan sturen:quote:aeon21 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:52:
Iemand al een pre-order key ontvangen van BOL, Play of GCShop?
Heb nog niks van Dynabyte ontvangen, maar heb zojuist wel een e-mail gehad waarin ze AoC adverteren..
Aan de andere kant, 7 dagen voor release = 16 mei = 1 dag voor early access -_-quote:Omdat de uitgever graag wil dat we alle keys in 1 keer aanvragen hebben we dit nog niet gedaan. Je mag de key echter minstens een week voor de release verwachten zodat je nog gebruik kan maken van de headstart.
AoC || Saffron 4x ToS Hyrkania RP-PvE || WoW Nighthoof 70 Shaman ~ Naulion 70 Druid Argent Dawn RP-PvE
Dan moet je naar een betalingsoverzicht ofzo gaan, daar kun je dan op een knop pay now oid duwen.quote:Beetje confused, maar alles lijkt dus goed te gaan ook al heb ik niet daadwerkelijk betaalt
Ah ik zie het nu, bedankt.quote:aapenootjes schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:14:
[...]
Dan moet je naar een betalingsoverzicht ofzo gaan, daar kun je dan op een knop pay now oid duwen.
Ja - bij veel winkels kan je ze ook al bestellen. GCShop heeft ze nu lekker goedkoop - 20 euro voor 2 maanden dus daar heb ik er gelijk 1 met het spel mee besteld.quote:T!m0n schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:15:
Maar er komen dus gamecards in de winkel voor dit spel?
AoC || Saffron 4x ToS Hyrkania RP-PvE || WoW Nighthoof 70 Shaman ~ Naulion 70 Druid Argent Dawn RP-PvE
C2DUO 2,4 Ghz;2 Gb DDR2 Kingston;GTS 8800 640Mb;Creative X-Fi;2x320 Gb HD's
Denk dat ik dinsdag mijn code krijg, had in het begin mijn twijfels of ik dit spel wel zou gaan kopen maar nu begin ik er toch wel veel zin in te krijgenquote:aXe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:47:
Ik heb mijn key ook ontvangen van Dynabyte. Werkte allemaal prima alleen is de FunCom website beetje vaag met de menu opties. Heb er erg veel zin in
Daar ben ik het mee eens. Dat achteruitgang-door-pvp-kills systeem is cool op papier, omdat het inderdaad een bepaald gevoel van spanning kan meebrengen. Maar in de realiteit komt het inderdaad toch altijd neer op die easy-kills van net iets lagere levels zodat er net geen penalty is maar wel een redelijke makkelijke kill, low health kills, kills wanneer iemand bezig is met 5 mobs etc. Als ze daar wat tegen kunnen doen, heb géén idee hoe je zoiets flikt, kan het wel erg cool worden. Maar ik ben skeptisch.quote:FunkyTrip schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:47:
[...]
Ik hoop het juist wel. Achteruitgang is saai. Verlies je uren werk omdat je gegankt wordt. De meeste world PvP in de online games die ik gespeeld heb waren trouwens sowieso meestal eenrichtingsverkeer. Veruit de meeste PvPers gaan toch vooral voor de easy kill. Helemaal als je items kan verliezen bij doodgaan. Als iemand me aanvalt is hij meestal een paar levels hoger of ben ik op low health of in gevecht met een monster. Zo voorspelbaar.
Geef mij maar gewoon speelplezier. Als je doodgaat in WoW kun je gelukkig snel weer verder gaan waar je mee bezig was. Vind een 3 minute corpserun eigenlijk al saai.
Ach het is ook dat nu iedereen zelfde level is en niemand weet waar ze heen zouden kunnen gaan + dat ze weten dat hun char toch weer verwijderd word.quote:Crowmeister schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:07:
Servers zijn weer up. Moet zeggen er zijn veel bugs ed verholpen maar ik ga nooit PvP spelen
Het is grappig om mensen af en toe te ganken, als ranger is dat ook geen probleem, maar dat ben ik heel snel zat. Ik wil gewoon PvE en niet constant kijken of ik afgemaakt wordt of niet.
Dus dit was even een leuke test maar ik ga de OB niet meer spelen. Ik wacht met smart op de retail
Gigabyte P35-DS4 | Intel Core2Quad Q6600 @ 3Ghz | G.Skill 4GB DDR2-800 | EVGA 8800GTS640 | HP W2207H
Die download link is idd nog niet bekend gemaakt, komt in dezerdagen, waarschijnlijk de 14e. En ja, je moet de client opnieuw downloaden zoals het er nu naaruitziet. Heel misschien dat die patchbaar wordt gemaakt, maar zelfs officiele posts van funcom mensen waren daar mistig over: ze wisten het nog niet.quote:tyr schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:33:
heb daarnet mn account geactiveerd met de early acces code en 1 maand gametime naast mn gamecard, maar weet iemand of je op de 17de kan spelen met de closed beta client? of moet je een aparte client downloaden? Het lijkt me het laatste, ik kan alleen geen download link vinden op die account site.
Uiteraard, wat ze bedoelen is dat ze jou niet een key kunnen opsturen om aan die pre-start mee te doen (dit zal wel geregeld zijn met een bedrijf en daar had BOL geen zin in ofzo. Moeten ze allemaal bijhouden wie er een heeft gekregen en wie niet, etc. etc.). Volgens mij gooien ze die "key" gewoon bij je order in en mag je hem zelf als je de doos krijgt nog eens invullen. Zie het maar als zo'n kortings coupon met een code die je kan invullen bij je account gegevens.quote:Crowmeister schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:58:
Ik geloof dat ik hier in dit threat las bol.com niet aan de 3-day head start doet. Maar krijgen we die andere stuff wel? XP ring, drinking cup, extra storage en rhino?
C2DUO 2,4 Ghz;2 Gb DDR2 Kingston;GTS 8800 640Mb;Creative X-Fi;2x320 Gb HD's
Ik ben gestopt met WoW omdat PvP daar totaal niks meer aan was. Alles was ge-instanced. Ik kijk uit naar de PvP in AoCquote:aXe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:03:
[...]
Uiteraard, wat ze bedoelen is dat ze jou niet een key kunnen opsturen om aan die pre-start mee te doen (dit zal wel geregeld zijn met een bedrijf en daar had BOL geen zin in ofzo. Moeten ze allemaal bijhouden wie er een heeft gekregen en wie niet, etc. etc.). Volgens mij gooien ze die "key" gewoon bij je order in en mag je hem zelf als je de doos krijgt nog eens invullen. Zie het maar als zo'n kortings coupon met een code die je kan invullen bij je account gegevens.
Bij mij staat nu dus ook dat ik een Rhino krijg. De 8-slot belt krijg je ook (maar staat niet aangegeven op de site). En "drinking cup"? Ik heb in ieder geval een XP-Ring erbij (CE) en later (niet bij de start) krijgen de mensen ook zo'n "drinking cape".
Gelukkig kies ik dit keer voor de PvE servers, want ik heb geen zin meer in dat gedoe met PvP. Ik ga wel PvPen als ik daar zin in heb en niet wanneer het een ganker uitkomt
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona