quote:
Forn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:51:
Zojuist te horen gekregen dat mijn broer het spel niet gaat aanschaffen

. Dus ik ken vrijwel niemand die het spel gaat spelen. Mijn vrienden zijn niet van die gamers en helemaal niet als de spellen een maandelijkse bijdrage vragen.
Is het misschien leuk als we een gezamenlijke server uitkiezen waar alle tweakers dan op gaan spelen. Bekende is altijd een stuk leuker dan een PuG. Natuurlijk dan een speciale PvP, PvE en RPPvP server.
Het is inderdaad wel een leuk idee om als de servernamen bekend zijn gewoon een tweaker-server van elke soort (PvE, PvP en RP-PvP) uit te kiezen en die in de topic-start te zetten. Persoonlijk neig ik een beetje naar RP-PvP, maar misschien wordt het ook wel PvP aangezien ik nog nooit op een RP server gespeeld heb. Natuurlijk zullen er wal wat kinderachtige figuren op de PvP servers af komen, maar in WoW heb ik me daar ook prima op vermaakt en de PvE servers waren dan toch niet zo spannend.
Helaas krijg ik de laatste tijd ineens allemaal blue screens als ik Age of Conan probeer in te komen. Voor de update had ik vrijwel geen problemen, maar nu kom ik er niet eens meer in. Hopelijk verhelpen ze dat nog, want ik wil wel komend weekend een beetje meedoen als we naar level 20 gaan! Ik heb verder 0.0 problemen met andere veeleisende games (Crysis, Savage 2 max. detail, UT3 max. detail) - enkel Age of Conan, dus aan de hardware/drivers zal het niet liggen, vooral omdat het voor de patch wel werkte.
Droniac wijzigde dit bericht 08-05-2008 15:31 (7%)