Reg. datum: 13 december 2005
vet spel trouwens, wat zijn exact de kosten...? is het betalen voor het spel, en dan per maand of kan ook per jaar (voor minder)?
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 50 51 52 53 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Funcom's strategie was met Anarchy Online:quote:precious1 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:07:
lol ik kan me enigszins voorstellen dat hij er niet vanuitgaat dat een 1,6 op 2,6 loopt
vet spel trouwens, wat zijn exact de kosten...? is het betalen voor het spel, en dan per maand of kan ook per jaar (voor minder)?
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
Windows XP SP3quote:Grave schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:02:
[...]
Wat voor systeem?
Draaide de open beta op high 1280 x 1024 en 4 aa.
Ben benieuwd naar de dx10 performance daar tenslotte destijd de 2900 xt voor gekocht.
Hopelijk kan ik de final op high draaien in vista met dx10 en met 2 aa.
Xanathorn wijzigde dit bericht 08-05-2008 08:05 (8%)
Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Denk dat ik maar eens begin met 3 maanden. Heb wat verontrustende dingen gelezen over het levelen vanaf lvl 20 dus doe maar even rustig aan.quote:Xanathorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:01:
Dit zijn de prijzen zoals ze momenteel vaststaan. Momenteel kun je dus niet voor meer dan 6 maanden in één keer betalen (weet ook niet of ze dat nog gaan invoeren). Plus dan dat je eenmalig het spel moet aanschaffen in de winkel cq webshop. In Nederland betalen we dus bijna 15 euro per maand bij een maandelijkse termijn.
North America & Oceania
Monthly / Per Month / Total
1 Month / 14.99 USD / 14.99 USD
3 months / 13.99 USD / 41,97 USD
6 months / 12.99 USD / 77.94 USD
Europe
Monthly / Per Month / Total / Total Incl. VAT*
1 Month / 12.99 EUR / 12.99 EUR / 14.94 EUR
3 months / 11.99 EUR / 35.97 EUR / 41.37 EUR
6 months / 10.99 EUR / 65.94 EUR / 75.83 EUR
* VAT only applicable in EU member states
United Kingdom
Monthly / Per Month / Total / Total Incl. VAT
1 Month / 8.99 GBP / 8.99 GBP / 10.34 GBP
3 months / 8.39 GBP / 25.17 GBP / 28.95 GBP
6 months / 7.69 GBP / 46.14 GBP / 53.06 GBP
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
verklaar je naderquote:MrFl0ppY schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:59:
[...]
Denk dat ik maar eens begin met 3 maanden. Heb wat verontrustende dingen gelezen over het levelen vanaf lvl 20 dus doe maar even rustig aan.
WoW: Evylle, UD Rogue -- Nix, UD Lock
goede sites:quote:Mike Cinerama schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:
Goedendag allemaal,
Dit gaat mijn 1e MMORPG worden (andere MMORPG's hebbenme nooit echt getrokken, maar de volwassen uitstraling van Conan en het "nieuwe" vechtsysteem + de algehele sfeer van het spel trekt mij enorm aan) voorheen altijd RTS-en en FPS-en gespeeld
Ik heb de beta nog niet gespeeld (en dat gaat ook denk ik niet lukken voordat deze afgelopen is) Ik heb al wel wat informatie bekeken op de community site van age of cohan en zoals het er nu naar uitziet ga ik voor een Cimmerian Conquerer .
Nu heb een paar vragen.
-Wat zijn goede age of conan community sites met daarin tips etc. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer
-Wat zijn goede volwassen guilds?
-En is hier iemand die een complete MMORPG noob oner zijn hoede wil nemen met Age of Conan?
Shuttle st20g5
Zonnes niet erg groot, geen variatie qua zonnes voor bepaalde levels. Dus ben je lvl 35 dan ben je eigenlijk gebonden aan 1 zonne. Net als de rest van de server. Mainquest die na lvl 20 weer begint op lvl 30 en daarna pas op lvl 50quote:
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
ik zal je dit zeggen...quote:MrFl0ppY schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:18:
[...]
Zonnes niet erg groot, geen variatie qua zonnes voor bepaalde levels. Dus ben je lvl 35 dan ben je eigenlijk gebonden aan 1 zonne. Net als de rest van de server. Mainquest die na lvl 20 weer begint op lvl 30 en daarna pas op lvl 50. Veel dezelfde kill en collect quests. etc. Zelf geen ervaring mee hoor maar niet iedereen is heel enthousiast. Zeker de casters hebben het zwaar.
Closed béta is niet erg hoor. Daar zitten zo ver ik weet helemaal geen randvoorwaarden aan. Dus geen grappen zoals bij fileplanet tot lvl 13 of 20 ofzo.quote:Knowuse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:13:
Na lang downloaden heb ik gisteren aoc geinstalleerd, krijg ik de meldig dat de closedBeta servers off-line zijn voor een patch, vandaag is de server nog steed off-line
Als ik bij mijn subscriptions kijk zie ik dat ik een sub heb voor "Age Of Conan" en niet voor "Age of Conan Open Beta", betekend dit de key die dynabyte geeft voor de closed beta is en niet voor de open beta?
Age Of Conan
username <-----------
Age of Conan Preview
Age of Conan Open Beta
Nouja zoals ik al zei, ik heb er zelf geen ervaring mee maar dit las ik in een aardig recent topic op het AoC-forum.quote:Psyblade schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:19:
[...]
ik zal je dit zeggen...
ROFL
sorry, maar dit is BS, ik kan er niet verder op ingaan vanwege NDA
Deed play.com dat wel buiten de UK? Of deden ze alleen de CE niet buiten de UK?quote:On_E schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:36:
Zijn er hier trouwens mensen die bij play.com besteld hebben, en hun headstart code al hebben ontvangen ?
Boobs are like art. Not the kind of art where you stand around scratching your goatee and nodding, but the kind of art that you stick your face in between and go, "Pbbbfffftt"
Yep, even bedrag naar euros veranderen en je kunt de normale versie pre-orderen.quote:Crowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:31:
[...]
Deed play.com dat wel buiten de UK? Of deden ze alleen de CE niet buiten de UK?
Naja, ieder zijn mening denk ik zo. Als het inderdaad hoog gehalte WoW-quest-style gaat worden, haak ik al erg snel af.quote:Psyblade schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:19:
ik zal je dit zeggen...
ROFL
sorry, maar dit is BS, ik kan er niet verder op ingaan vanwege NDA
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Net als bij WoW dus. Als je zeker wilt zijn van veel parties moet je gaan tanken of healen.quote:
Oh grappig om te horen. Hoe zijn die dan gespecced? Naar een damage feat tree of kunnen ze echt healen?quote:Psyblade schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:34:
crowmeister, leuke beschrijving, hou er rekening mee dat na lvl 20 de classes veranderen. Mensen die ik ken in de Closed beta (ToS en PoM's) solo'en 5+ mobs, terwijl ik als guardian er max 3 aankan.
Boobs are like art. Not the kind of art where you stand around scratching your goatee and nodding, but the kind of art that you stick your face in between and go, "Pbbbfffftt"
voor het lvlén een dmg feat tree, geloof ik, weet ik niet zeker want ze zijn aan het werkquote:Crowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:44:
[...]
Oh grappig om te horen. Hoe zijn die dan gespecced? Naar een damage feat tree of kunnen ze echt healen?
De ToS doet meer healing naarmate ie meer damage doet, en de PoM doet juist meer damage naarmate ie meer healing doet, toch ?quote:Psyblade schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:43:
MrFloppy, nee, het is niet net zoals wow, de PoM, ToS, BS moeten dmg doen om hun spells sterker te maken etc. ze zijn afhankelijk van de hoeveelheid dmg ze doen dat ze better worden
Heb je hele verhaal gelezen en kan wel zeggen dat je eigenlijk de classes niet echt kan beoordelen als je alleen maar tot lvl 13 bent gekomen, want bijv de Bear shaman kan wel degelijk healen alleen krijgt hij die skills wat later dan de andere priestsquote:Crowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:31:
[...]
Bear Shaman - Shaman zonder elemental (dus melee + heal) - vind deze niks aan, erg zwak en saai. kan niet melee en niet healen
De key van Dynabyte is inderdaad die voor de closed beta want je kan je characters hoger levellen dan de level 13 restrictie in de open beta.quote:Als ik bij mijn subscriptions kijk zie ik dat ik een sub heb voor "Age Of Conan" en niet voor "Age of Conan Open Beta", betekend dit de key die dynabyte geeft voor de closed beta is en niet voor de open beta?
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona