Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
XtrmEend schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:03:
Ik heb net de collectors edition besteld bij Dimension plus, maar in die winkel staat bij de normale versie wel een pre order actie, en bij de collectors editie niet. Weet iemand of ik wel de rhino mount krijg?
Bij de normale versie staat nu : "Pre-order actie!

Nav vragen is in overleg met de uitgever besloten dat ook voor de special editon de Killer Rhino actie geldt. Klanten die reserveren en hun e-mail adres bekendmaken krijgen 72 uur voor release een Killer Rhino code waarmee zij dit special in-game items (berijdbaar dier) kunen activeren!"

;)

Dus have fun met je Rhino (en de CE)

Turalyon: Stoomwals 70 warrior <Alive>, Detovenaar 70 mage <Alive>, Oxpowered 70 druid <Alive>

Ah dat had ik niet gezien, thanks.
Hoewel ik dat van je email adres bekendmaken een beetje vreemd vind aangezien je zonder email adres ook niet kan bestellen.

Breaking news!

De fileplanet open beta keys zijn nu (tijdelijk?) ook te krijgen voor mensen zonder betaalde account daar! Gogogo, get them while they're hot!

* hapSnap is nu de open beta aan het downloaden

_asm nop;

quote:
hapSnap schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:59:
Breaking news!

De fileplanet open beta keys zijn nu (tijdelijk?) ook te krijgen voor mensen zonder betaalde account daar! Gogogo, get them while they're hot!

* hapSnap is nu de open beta aan het downloaden
Nou de site heeft er in ieder geval geen haast mee... lol.

Toch geen keys meer dus ben ik bang.. :/

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Die server heeft het inderdaad HEEL erg moeilijk. Pas na 10 minuten en erg veel refreshen kwam ik erdoor. Succes!

_asm nop;

quote:
hapSnap schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:33:
Die server heeft het inderdaad HEEL erg moeilijk. Pas na 10 minuten en erg veel refreshen kwam ik erdoor. Succes!
Ontvang je ook een email of moet ik de pagina dan echt opvangen? Deed je dat door steeds die knop aan te klikken?

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

Yes!

Nog een key kunnen bemachtigen!

_asm nop;

Ja hoor.. krijg ik de captcha, vul hem in en vervolgens staat er dat hij alweer closed is. Goed bezig daar bij filepanet. _/-\o_

Bah, net te laat.
Moest de code overtypen, druk op submit:
quote:
The FilePlanet event is closed but you may still be able to get access to the beta through FUNCOM.

Check the official Age of Conan website and sign up on the official beta form through Funcom.
Net als Bram dus :(

phuck wijzigde dit bericht 06-05-2008 00:40 (4%)

Reg. datum: 08 mei 2003

Hier ook geen key. ;(

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

quote:
Bram1337 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:35:
[...]

Ontvang je ook een email of moet ik de pagina dan echt opvangen? Deed je dat door steeds die knop aan te klikken?
Je krijgt een pagina waar je een captcha in moet vullen, waarna hij je weer doorlinked naar een pagina met de key erop. Pas dan krijg je een email met je key. Ik zat zelf inderdaad steeds op die knop te klikken.

/edit

Balen dat hij alweer dicht is :(

hapSnap wijzigde dit bericht 06-05-2008 00:48 (4%)

Ik kreeg continu "invalid code" bij dat ding :(

Dus ook geen key helaas. Banner is ook alweer van de main website af.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Ik moet zeggen, qua performance valt het me behoorlijk mee na alle horrorverhalen te hebben gelezen. Laadschermen kunnen wel érg lang duren, en er zijn lag spikes waarbij je ineens 5-10sec niks meer kan doen. De textures en NPCs worden ook wel eens nogal langzaam geladen (dan sta je rustig een halve minuut te staren naar een lege bar alvorens de barman tevoorschijn komt).
Ik kan verder wél gewoon de graphics op high zetten, met nog 2x AA, en dan nog steeds alles soepel spelen, zeker voor mijn pc valt me dat alleszins mee:

Athlon 64 4000+ (2,4GHz) @ 3GHz
2GB DDR
8800GTX XT

AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22

Modbreak:
spammen doe je maar ergens anders, spam is niet opeens geen spam meer als je het een "verzoek" noemt

blaataaps wijzigde dit bericht 06-05-2008 10:24 (134%)

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
DeadKennedy schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:16:
Ik moet zeggen, qua performance valt het me behoorlijk mee na alle horrorverhalen te hebben gelezen. Laadschermen kunnen wel érg lang duren, en er zijn lag spikes waarbij je ineens 5-10sec niks meer kan doen. De textures en NPCs worden ook wel eens nogal langzaam geladen (dan sta je rustig een halve minuut te staren naar een lege bar alvorens de barman tevoorschijn komt).
Ik kan verder wél gewoon de graphics op high zetten, met nog 2x AA, en dan nog steeds alles soepel spelen, zeker voor mijn pc valt me dat alleszins mee:

Athlon 64 4000+ (2,4GHz) @ 3GHz
2GB DDR
8800GTX XT
Ik ervaar precies het zelfde en ik moet zeggen dat het best goed bevalt. Inmiddels met een twee middagen goed doorspelen lvl 16 (conqueror) geworden. Moet zeggen dat die combo’s erg leuk zijn om te doen.. wat mij bij het volgende brengt.. ik ben er achter gekomen dat je de programmeerbare toetsen van de logitech g15 zo kunt programmeren dat de combo’s automatisch gaan en dus eigenlijk nooit mislukken.

Bij vorige mmorpg’s werkten die toetsen nooit.. maar nu dus wel. Zelf ben ik van mening als het kan, dan gebruik ik het ook. Het maakt het spelen wel gemakkelijker maar haalt ook een stukje spanning weg.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

(voor Vista)

Viel me op dat in de Conan executable, de "App can handle> 2gb adressest " flag is gezet. Ik las dat sommige mensen hier problemen met vertragingen hebben etc, je zou dan eens kunnen proberen om je kernel address space wat groter te maken, door het volgende in een ms-doos prompt te typen (alleen als je meer als 2GB geheugen hebt!!!): bcdedit /set IncreaseUserVA 3072, misschien helpt het (laat het hier even weten). Met "bcdedit /set IncreaseUserVA 2048" (minus quotes) zet je hem weer terug naar de Vista standaard instelling"

Andere tip: Maak een extra swap file aan op een andere partitie (liefst op een andere fysieke disk), dan laadt alles wat sneller in. Laat Vista de grote bepalen, dit werkt over het algemeen het beste in Vista.

http://www.guilduniverse.com/anvil/default.aspx

narcan wijzigde dit bericht 06-05-2008 09:55 (14%)

Ik weet nou niet of ik zo blij ben met die programmeerbare toetsen. Maar waarschijnlijk zal je er niet automatisch mee winnen. Het zal alleen wat makkelijker worden.

Ik denk dat je voor je eigen plezier beter niet de combo's kan programmeren.

Overigens, ik hoor wat gemixde berichten over de NDA. Weten jullie nou hoe het zit?

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

Reg. datum: 07 januari 2003

M.b.t. de combos:

Ik heb wel zoiets van, je voelt het niet zo goed aan wanneer je 1, 2, 3 etc kunt klikken. De combo's zelf geven duidelijk aan wanneer je ze weer kunt gebruiken, maar niet de normal attacks. Daardoor komt het geregeld voor dat ik mezelf erbij betrap de 1, 2 of 3 te spammen (natuurlijk afhankelijk van de ander z'n schild en mijn eigen beschikbare combo's).

Daarom ben ik haast al een voorstander van een soort macro systeem waar je je combo's kunt inprogrammeren. In ieder geval geen key hammering meer zoals je vroeger deed in Street Fighter (ok, beetje overdreven :P)

---------------

Combos programmeren werkt mss in bepaalde situatie, denk aan een stealthed assissin, of tegen newbees, maar over 't algemeen zal 't niet werken. Als ik een mep krijg is 't 2x snel naar achtern drukken zodat je een sprongetje van de tegenstander maakt. Staat ie daar in de open lucht z'n combo + stamina te verspillen.
quote:
Selsery schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:47:Overigens, ik hoor wat gemixde berichten over de NDA. Weten jullie nou hoe het zit?
De open beta heeft geen NDA, de closed beta heeft een NDA voor levels 14 en hoger.

bstard wijzigde dit bericht 06-05-2008 10:18 (30%)

Ik snap wat je bedoelt. Maar zover ik gehoord heb activeren combo's zichzelf op het moment dat je de slagenreeks uitvoerd? That is, op hoog lvl met meerdere slagen per combo.

---------------

quote:
Selsery schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:18:
Ik snap wat je bedoelt. Maar zover ik gehoord heb activeren combo's zichzelf op het moment dat je de slagenreeks uitvoerd? That is, op hoog lvl met meerdere slagen per combo.
Een combo start je met de combo skill, en daarna is 't een kwestie van de juistje volgorde normale attacks uitvoeren, eq links-midden-recht.
^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
bstard schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:21:
[...]

Een combo start je met de combo skill, en daarna is 't een kwestie van de juistje volgorde normale attacks uitvoeren, eq links-midden-recht.
Correct, het komt er eigenlijk op neer dat je meer tijd hebt om op andere dingen te letten.

bv. je kunt nu een groepje van 4 ipv 3 aanvallen omdat je meer overzicht hebt (equals ervaring) :)
Het is niet zo dat je er plotseling veel sterker van wordt, je speelt alleen efficiënter.

Weet iemand hoe het zit met specials? zo nu en dan ram ik een mob echt compleet tegen de vlakte, bv. Door een slam valt hij achterover op de grond en vervolgens storm ik boven op hem en blijf net zolang doorhakken tot hij dood is. Hij krijgt hierdoor niet de kans weer op te staan.
Of als finishing move de bijl in zijn kruis rammen en met twee armen wijd als een voetbal hooligan voor zijn neus gaan staan te schreeuwen om vervolgens de bijl terug te pakken en zijn kop er af te rammen… met als gevolg bloed op het scherm :D (kickass sweet game is het eigenlijk).

Maar ik kan die moves dus niet op commando, het gebeurt zo nu en dan spontaan.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Die combo's doen het hem wel voor mij, en die finishing moves al helemaal. Ik speel eigenlijk ALTIJD necromancer achtige dudes (sinds Diablo in ieder geval), maar ik denk dat ik toch voor iets als Conqueror ga dit keer. Het knokken is gewoon écht te sweet :)

AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22

Tweaker in spé

quote:
Loque schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:47:
[...]

Weet iemand hoe het zit met specials? zo nu en dan ram ik een mob echt compleet tegen de vlakte, bv. Door een slam valt hij achterover op de grond en vervolgens storm ik boven op hem en blijf net zolang doorhakken tot hij dood is. Hij krijgt hierdoor niet de kans weer op te staan.
Of als finishing move de bijl in zijn kruis rammen en met twee armen wijd als een voetbal hooligan voor zijn neus gaan staan te schreeuwen om vervolgens de bijl terug te pakken en zijn kop er af te rammen… met als gevolg bloed op het scherm :D (kickass sweet game is het eigenlijk).

Maar ik kan die moves dus niet op commando, het gebeurt zo nu en dan spontaan.
Dat zijn fatalities. als je met de laatste slag van een combo iemand op zijn onbeschermde kant doodslaat, heb je een kans dat je een fatality uitvoert. Volgens mij geld daar een bepaald percentage voor. met feats kan dat verhogen. Zo heb ik weleens met een barb het hoofd van iemands romp afgehakt, mijn zwaard in iemands maag geplant en hard uitgelachen alvorens mijn zwaard er weer uit te trekken en nog enkele andere combo's volgens mij hangt het er ook vanaf wat voor een combo je gebruikt voor een bepaalde fatality. Als je combo bestaat uit alleen naar voren, (2) dus, heb je kans je zwaard door hem heen te steken. Is het rechts boven of links boven dan maak je kans zijn hoofd er af te hakken. Na een goed uitgevoerde fatality regened je stamina super snel! dat maakt het een beetje goed dat de fatality een beetje lang duurt slomo style en dat 3 anderen gewoon in je in blijven hakken.

edit: Voor iedereen die performance problemen heeft bij open of general beta, al dat hakken van je comp enzo kan in de meeste gevallen verholpen worden door de shader models naar 2.0 te zetten ipv 2.X.

Als dit nog steeds niet helpt kun je de debug menu in (ctrl + ~ of ctrl + \) Dan aan de rechterkant click je op sub-menu depth pass en uncheck je soft particles.

na dit te hebben gedaan chopte mijn computer bijna niet meer en kon ik ook hogere instellingen gebruiken zoals gloom en medium graphics. fps zijn stabiel rond de 40.

Het defragmenteren van de conan directory schijnt ook te helpen. Nog niet geprobeerd aangezien hij nu redelijk lekker loopt.

Kingpinda wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:12 (16%)

Life is like living only without the peaches

Bij mij draait et allemaal lekker. Ik moet er alleen op letten dat ik niet alles op high heb staan als ik opstart. Want dan crasht hij. Dat is niet zo'n groot probleem.

Verder vroeg ik me af, hebben jullie ook problemen met shadows on everything. het maakt et allemaal een stuk mooier, maar de externe schaduwen van bomen enzo vallen erg lelijk, en dan ook erg lelijk, op de character. Ik weet dat het een bug is, maar hebben meer mensen hier last van?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws