quote:
Loque schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:47:
[...]
Weet iemand hoe het zit met specials? zo nu en dan ram ik een mob echt compleet tegen de vlakte, bv. Door een slam valt hij achterover op de grond en vervolgens storm ik boven op hem en blijf net zolang doorhakken tot hij dood is. Hij krijgt hierdoor niet de kans weer op te staan.
Of als finishing move de bijl in zijn kruis rammen en met twee armen wijd als een voetbal hooligan voor zijn neus gaan staan te schreeuwen om vervolgens de bijl terug te pakken en zijn kop er af te rammen… met als gevolg bloed op het scherm

(kickass sweet game is het eigenlijk).
Maar ik kan die moves dus niet op commando, het gebeurt zo nu en dan spontaan.
Dat zijn fatalities. als je met de laatste slag van een combo iemand op zijn onbeschermde kant doodslaat, heb je een kans dat je een fatality uitvoert. Volgens mij geld daar een bepaald percentage voor. met feats kan dat verhogen. Zo heb ik weleens met een barb het hoofd van iemands romp afgehakt, mijn zwaard in iemands maag geplant en hard uitgelachen alvorens mijn zwaard er weer uit te trekken en nog enkele andere combo's volgens mij hangt het er ook vanaf wat voor een combo je gebruikt voor een bepaalde fatality. Als je combo bestaat uit alleen naar voren, (2) dus, heb je kans je zwaard door hem heen te steken. Is het rechts boven of links boven dan maak je kans zijn hoofd er af te hakken. Na een goed uitgevoerde fatality regened je stamina super snel! dat maakt het een beetje goed dat de fatality een beetje lang duurt slomo style en dat 3 anderen gewoon in je in blijven hakken.
edit: Voor iedereen die performance problemen heeft bij open of general beta, al dat hakken van je comp enzo kan in de meeste gevallen verholpen worden door de shader models naar 2.0 te zetten ipv 2.X.
Als dit nog steeds niet helpt kun je de debug menu in (ctrl + ~ of ctrl + \) Dan aan de rechterkant click je op sub-menu depth pass en uncheck je soft particles.
na dit te hebben gedaan chopte mijn computer bijna niet meer en kon ik ook hogere instellingen gebruiken zoals gloom en medium graphics. fps zijn stabiel rond de 40.
Het defragmenteren van de conan directory schijnt ook te helpen. Nog niet geprobeerd aangezien hij nu redelijk lekker loopt.
Kingpinda wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:12 (16%)