quote:
Ziet er inderdaad erg goed uit. In de nieuwe PC Gameplay van mei is er een preview en daar waren ze ook erg enthiousast over het spel;
''Het was een tijdje geleden dat een MMORPG me zo in de ban had gehouden als AoC:HA. Gelukkig moeten we niet al te lang meer wachten tot de release in mei.
De berichten op de AoC forums zelf zijn ook erg positief, op de crashes na, maar dat ligt volgens mij ook aan de oude build van de open beta, en het feit dat het een stress test is. Ik kan in ieder geval niet wachten. Na WoW is er geen MMORPG geweest die mijn aandacht langer dan 2 maanden kon vasthouden. Ik hoop dat het anders wordt bij AoC: HA.
quote:
Bedankt! Maar ik zie net dat AoC er ook gewoon tussenstaat.. helemaal over het hoofd gezien ><.
Close, but no cigar - your computer does not meet the minimum requirements. Hmm, toch mijn ouders maar lief aankijken als mijn examens achter de rug zijn!
Tempest of Set lijkt me ook een leuke class ja, maar mijn broer gaat waarschijnlijk een priest class spelen, en mage/priest werkt volgens mij beter dan een priest/priest combinatie

.
Forn wijzigde dit bericht 05-05-2008 17:13 (28%)