Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 januari 2003

quote:
[b][message=30020680,noline]Die war rhino mount trouwens, dat zit in de CD-key gebakken of is dat een aparte key die je ingame kan claimen?
De mounts evenals de early access zitten gekoppeld aan de pre-order key die je in de meeste gevallen per e-mail ontvangt.

Ik zelf wil zeker gebruik gaan maken van de Early Access en daarom heb ik voor de zekerheid 1 pre-order openstaan bij Play, nog een bij Dynabyte en een derde bij nog een andere shop. Zodra ik een pre-order e-mail ontvang, cancel ik de andere twee :)

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
Crowmeister schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:55:

Over de rassen en de wereld/lore. Ik kende de wereld helemaal niet maar deze is geweldig, low fantasy is weer eens iets anders, geen elfjes en dwergen maar meerdere soorten humans. Een beetje Faerun achtig (DnD'ers? ;)). De landen zijn allemaal gebaseerd op echte landen en er is zelfs een Nederland :D. De Romeinse Aquilonians zijn meteen al mijn favo ras maar ik ga samen met een vriend spelen en die wil mage worden, en omdat we na level 20 naar ons homeland gaan rollen we samen een Stygian.
Ik heb ergens gelezen dat het geen probleem is om op level 20 naar een ander land toe te trekken. Als ik jou was zou ik gewoon je favoriete ras nemen, anders krijg je er later misschien spijt van ^^.

Outcast 70 Warrior | Protheus 6x Shaman | Vyton 1x Hunter | Trollbane

quote:
Kronos1979 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Heb hem inderdaad geïnstalleerd (pre SP1 geeft hij 3.2GB aan).
Het verschil is zeker merkbaar, niet zozeer in FPS maar zeker in de laadtijden van het spel. Ook merk ik dat ik minder last heb gekregen van spikes (plotselinge framedrops in het spel wanneer je een stad / dorp binnenkomt).
Ik heb een E6600, GT 8800 SSC en dan nog 2 x 1 GB Corsair XMS, maar heb vooral de eerste 15 minuten geregeld last van 'freezes' die telkens een seconde duren. Zelfs wanneer ik de Tortage Underhalls inga (de lava brug over, dan gelijk rechts), schokt het spel tot ik de monsters zie. En dat terwijl juist die zone erg klein is.

Maar op de officiële forums wordt al gezegd dat de mensen die de closed beta spelen (nieuwere client schijnt) hier veel minder last van hebben. Minder schokken en minder lange laadtijden. Ik denk dat ik dan ook nog even de kat uit de boom kijken tot in ieder geval het spel live is.

Trouwens hebben de devs altijd al gezegd dat de open beta voornamelijk een stress test is. En dan met name op het gebied van server performance. Dus vandaar dat er ook 50,000 spelers zijn verdeeld over 4 servers. Wat iedere speler op zijn of haar eigen client te zien krijgt (of juist niet :P), dat is voor deze beta wat minder interessant, want deze Fileplanet Open Beta is dus in eerste instantie een server test.

Reg. datum: 08 mei 2003

quote:
aeon21 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:55:
[...]

De mounts evenals de early access zitten gekoppeld aan de pre-order key die je in de meeste gevallen per e-mail ontvangt.

Ik zelf wil zeker gebruik gaan maken van de Early Access en daarom heb ik voor de zekerheid 1 pre-order openstaan bij Play, nog een bij Dynabyte en een derde bij nog een andere shop. Zodra ik een pre-order e-mail ontvang, cancel ik de andere twee :)
Ja ok, dus dan zal ik moeten kiezen wellicht tussen mijn CE en de pre-order by Play (die heb ik ook nl. :P) aangezien ik niet zeker ben of ik nog een CE te pakken heb. Gisteren aan het orderen geslagen. :/

Waar ik op hoopte is dat ik ze eventueel half samen kon smelten dat het een CE werd met mount. De Bol.com CE's hadden wel een mount maar daar was ik dus te laat voor met orderen. ;(

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

quote:
DeadKennedy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Ben met WoW gestopt nadat we de top hadden bereikt en de Burning Crusade uit kwam waarmee Blizzard in één klap al onze prestaties wegdonderde en 50% van de raid content overbodig heeft gemaakt.
Welkom bij MMORPG's. Dit gaat net zo hard gebeuren in AoC.

quote:
Hmmm schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:13:
[...]

Ja ok, dus dan zal ik moeten kiezen wellicht tussen mijn CE en de pre-order by Play (die heb ik ook nl. :P) aangezien ik niet zeker ben of ik nog een CE te pakken heb. Gisteren aan het orderen geslagen. :/

Waar ik op hoopte is dat ik ze eventueel half samen kon smelten dat het een CE werd met mount. De Bol.com CE's hadden wel een mount maar daar was ik dus te laat voor met orderen. ;(
Lol, Bol.com was ik helemaal vergeten! Heb dus 4 pre-orders openstaan nu :P

Een dev zei trouwens dat je waarschijnlijk meerdere game keys op dezelfde account kunt registreren.

quote:
ActualFantasy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:18:
[...]

True, maar in WoW vond ik het ook heel erg abrupt. Groene items waren op lvl 64 ofzo al beter dan epics uit MC. Dat ging nergens meer over.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

quote:
MrFl0ppY schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:32:
[...]

True, maar in WoW vond ik het ook heel erg abrupt. Groene items waren op lvl 64 ofzo al beter dan epics uit MC. Dat ging nergens meer over.
MC was ook geen echte End Raid meer natuurlijk.

Met je BWL en Naxx gear kon je best wat lvl's spelen hoor.
quote:
ActualFantasy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:18:
[...]

Dit heb ik nooit op zo'n overweldigende manier gezien in andere MMORPGs, en ik heb er vrij veel gespeeld (al vanaf Ultima Online en Meridian 59).
quote:
MC was ook geen echte End Raid meer natuurlijk.

Met je BWL en Naxx gear kon je best wat lvl's spelen hoor.
Maar je kon net zo goed met blauwe L60 gear naar L70 doorspelen. Op L70 was mijn Naxx/AQ etc. gear geen donder meer waard.
Goed, dit gaat niet over WoW (gelukkig :)) dus laten we het maar over Conan hebben.

Ik ben erg blij dat ik zojuist een Beta key heb mogen ontvangen. Op het moment trek ik hem met 3MB/s binnen. Ik vraag me af hoe het gaat draaien op mijn systeem:

Athlon 64 4000+ overgeklokt naar 5700+ ongeveer
2GB DDR
8800GTX

Ik zal het zsm laten weten.

DeadKennedy wijzigde dit bericht 05-05-2008 14:12 (47%)

AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22

quote:
DeadKennedy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:09:
[...]

Dit heb ik nooit op zo'n overweldigende manier gezien in andere MMORPGs, en ik heb er vrij veel gespeeld (al vanaf Ultima Online en Meridian 59).

[...]
Ik heb Ultima Online zelf 7 jaar gespeelt. Ultima Online was dan ook geen level based MMORPG. Dit is niet te vergelijken met WoW.
Beyond Final Fantasy

Inmiddels level 12 hier in de closed beta (schijnt weer wat anders te zijn dan de ign/fileplanet beta)

Krijg het spel maar niet echt goed aan de praat (ook al meerdere malen het " tech" forum doorgelopen op de conan forums)

Denk dat me system specs toch echt te laag zijn.

Windows xp sp2
Intell core 2 duo e6300
geforce 7600gs 256mb
2 gig geheugen.

Nu weet ik dat dit ook geen wereld specs zijn maar zelfs met alles op low/uit en lage resolutie loopt het niet echt.

quote:
Elander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:36:

Windows xp sp2
Intell core 2 duo e6300
geforce 7600gs 256mb
2 gig geheugen.

Nu weet ik dat dit ook geen wereld specs zijn maar zelfs met alles op low/uit en lage resolutie loopt het niet echt.
Mijn specs verschillen niet echt enorm (voor mijn RAM upgrade) enkel de videokaart is echt verschillend. En ik denk dat daar ook het grootste probleem ligt. Probeer anders eens een andere resolutie te draaien om te zien of je de videokaart daarmee kunt ontlasten.

quote:
Elander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:36:
Inmiddels level 12 hier in de closed beta (schijnt weer wat anders te zijn dan de ign/fileplanet beta)

Krijg het spel maar niet echt goed aan de praat (ook al meerdere malen het " tech" forum doorgelopen op de conan forums)

Windows xp sp2
Intell core 2 duo e6300
geforce 7600gs 256mb
2 gig geheugen.

Proc is nog wel over te clocken maar je vid zal idd wel wat roet in het eten gooien. AoC vraagt erg veel van je pc.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Reg. datum: 13 november 2006

Vandaag gepre-orderd bij bol.com.
Hopelijk zit er naast vrouwelijk schoon ook wat mannelijk schoon in het spel :). Ik ben erg benieuwd!

"Power is always a relative concept."

Ik vroeg me eigenlijk af met welke systeemeisen je dit spel met een ander spel kan vergelijken. Ik ben erg slecht met dat soort dingen. Mijn vader regelt de hardware altijd, maar ik ben toch erg benieuwd of mijn pc dit spel aankan. Dit omdat ik dan deze site kan gebruiken: http://www.yougamers.com/games/

Verder vroeg ik me af of jullie allemaal al weten welke klasse/ras jullie van plan zijn om te spelen? Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar demonologist/necromancer. De keuze van ras gaat dan meteen uit naar Stygian :P. Dit omdat dps klasses en mages altijd mijn voorkeur hebben. Helemaal als ze een pet erbij hebben.

Met server ben ik van plan om PvP te kiezen. Wat spanning onder het spelen is altijd leuk, natuurlijk zal het soms frustrerend zijn, maar daar heb je alts voor ^^.

Het spel ziet er goed uit :)

Zowel de closed als de open beta geven je een goed beeld van de gameplay/graphics imo.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Forn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:00:
Ik vroeg me eigenlijk af met welke systeemeisen je dit spel met een ander spel kan vergelijken. Ik ben erg slecht met dat soort dingen. Mijn vader regelt de hardware altijd, maar ik ben toch erg benieuwd of mijn pc dit spel aankan. Dit omdat ik dan deze site kan gebruiken: http://www.yougamers.com/games/

Verder vroeg ik me af of jullie allemaal al weten welke klasse/ras jullie van plan zijn om te spelen? Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar demonologist/necromancer. De keuze van ras gaat dan meteen uit naar Stygian :P. Dit omdat dps klasses en mages altijd mijn voorkeur hebben. Helemaal als ze een pet erbij hebben.

Met server ben ik van plan om PvP te kiezen. Wat spanning onder het spelen is altijd leuk, natuurlijk zal het soms frustrerend zijn, maar daar heb je alts voor ^^.
Funcom beweerde ooit dat als je Oblivion goed kon spelen, je ook AoC goed kan spelen.

Verder ga ik nog steeds voor een Tempest of Set. :)

quote:
Killerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:00:
Het spel ziet er goed uit :)

Zowel de closed als de open beta geven je een goed beeld van de gameplay/graphics imo.
Ziet er inderdaad erg goed uit. In de nieuwe PC Gameplay van mei is er een preview en daar waren ze ook erg enthiousast over het spel;

''Het was een tijdje geleden dat een MMORPG me zo in de ban had gehouden als AoC:HA. Gelukkig moeten we niet al te lang meer wachten tot de release in mei.

De berichten op de AoC forums zelf zijn ook erg positief, op de crashes na, maar dat ligt volgens mij ook aan de oude build van de open beta, en het feit dat het een stress test is. Ik kan in ieder geval niet wachten. Na WoW is er geen MMORPG geweest die mijn aandacht langer dan 2 maanden kon vasthouden. Ik hoop dat het anders wordt bij AoC: HA.
quote:
On_E schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:04:
[...]

Funcom beweerde ooit dat als je Oblivion goed kon spelen, je ook AoC goed kan spelen.

Verder ga ik nog steeds voor een Tempest of Set. :)
Bedankt! Maar ik zie net dat AoC er ook gewoon tussenstaat.. helemaal over het hoofd gezien ><.

Close, but no cigar - your computer does not meet the minimum requirements. Hmm, toch mijn ouders maar lief aankijken als mijn examens achter de rug zijn!

Tempest of Set lijkt me ook een leuke class ja, maar mijn broer gaat waarschijnlijk een priest class spelen, en mage/priest werkt volgens mij beter dan een priest/priest combinatie 8) .

Forn wijzigde dit bericht 05-05-2008 17:13 (28%)

Kreeg zojuist deze mail van 12game.com
quote:
Geachte klant,

Onlangs heeft u het PC spel Age of Conan Hyborian Adventures of Age of Conan Hyborian Adventures Collectors Edition besteld bij 12Game.Com. Iedereen die tot en met 8 mei een pre-order heeft geplaatst krijgt een zogenaamde pre-order code die recht geeft op:

- Ingame Killer-Rhino

- 8 extra inventaris plaatsen

- Recht op de 3-day head start, inclusief 10 dagen abonnement

Wanneer kunt u deze code verwachten?

De Nederlandse uitgever van Age of Conan Hyborian Adventures verstuurt een aantal dagen na 8 mei (hooguit 12 mei) de pre-order codes en de locatie waar het spel (in combinatie met de code) te downloaden is.

Het downloaden van de het spel kan vanaf 17 mei

Vanaf 20 mei is het spel online te spelen. Dit is 3 dagen voor u het spel van ons per post ontvangt. Als de 3-day head start verlopen is dient de Gamekey van de retail versie ingevoerd te worden.

Vergoeding voor de 3-day head start

De 3-day head start actie verloopt volledig via ontwikkelaar Funcom. Voor deze actie vraagt Funcom een vergoeding van 5 euro. Dit bedrag dient u aan Funcom te betalen. Het is niet mogelijk om dit bedrag via 12Game.Com te betalen.

Bovenstaande informatie is afkomstig van de officiële Nederlandse uitgever van Age of Conan Hyborian Adventures die in deze regio de codes verzorgt. De informatie dat de codes eind April al te verwachten zijn is dus onjuist. Bovendien is de code pas vanaf 17 mei te gebruiken. Wij doen ons uiterste best om de pre-order codes zo snel mogelijk via e-mail naar u toe te sturen, zodra deze in ons bezit zijn.

12Game.Com wenst u alvast veel plezier met Age of Conan Hyborian Adventures!

Met vriendelijke groet,
Customerservice

12Game.Com

quote:
Bizzarro schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:18:

[...]
thnx voor de info. Heb mijn order daar nu ook geplaatst. Lekker goedkoop zag ik wel en zeker de pre-order voordelen.

Dunno

quote:
Bizzarro schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:18:

[...]
Super, bedankt voor de post, mij vertelde ze eerder dat de codes rond de 19/20ste gestuurd zouden worden dus dit is echt goed nieuws.

Maarja, met dit weer wil je toch liever iets anders doen 8)

edit, zie net dat ik de mail ook gekregen heb O+

marshallq wijzigde dit bericht 05-05-2008 18:06 (6%)

Love and Peace!

tijgertje spring :x

Early access is verschoven.....

..

Naja wel de goede kant op deze keer.. zie je niet zo vaak in MMO's

Hij is nu gelijk getrokken met de Amerikaanse early access dus op de 17e.. de release van het spel is wel nog steeds de 23e, dus wij hebben dus 6 dagen early access. Ook hebben ze de level cap van level 20 weggehaald.

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=81756

Hoop wel dat mensen van dynabyte de keys ook optijd krijgen, maar gezien de post hierboven ga ik er vanuit dat iedereen in Nederland de keys kan verwachten vanaf de 8e.

WTB Sig :(

muahahahaha beter! Nog eerder gamen!

Ik heb net de collectors edition besteld bij Dimension plus, maar in die winkel staat bij de normale versie wel een pre order actie, en bij de collectors editie niet. Weet iemand of ik wel de rhino mount krijg?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws