Reg. datum: 03 december 2007
Ze hebben nog 3 weken om voor beide partijen een goede patch te creëren. Ik hoop dat het goed komt, het spel heeft namelijk erg veel potentie mits goed uitgevoerd.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]Heb zelf de Tech Beta gespeeld met 4GB + Vista 64-Bit, rond de 30-35FPS op bijna alles max settings en soms drops naar de 10FPS. Maar het draaide 'overall' toch redelijk goed (Q6600, 8800GTX).quote:Kaap schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:13:
[...]
4GB, ik neem aan dat je dan een 64 bits OS draait? Draait AoC daar goed op?
Bad Company - Jamoru - See you on the Battlefield!
ja inderdaad, capped @ 13.quote:Kronos1979 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:33:
[...]
Je kunt pas weg van het eiland na de quest line die je 's nachts moet uitvoeren (single player) en dan pas bij level 20. Dus dat duurt nog eventjes. Verder heb ik gehoord dat mensen in de openbeta (fileplanet etc.) niet verder kunnen levelen dan 13?!
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Ik heb een vergelijkbare pc configuratie en ben benieuwd of je een verschil hebt gemerkt in performance tussen de tech beta en de closed beta. Ik vind drops naar 10fps voor een 8800GTX wel redelijk matig namelijk... Loopt de closed beta soepeler?quote:JorisBit schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:05:
[...]
Heb zelf de Tech Beta gespeeld met 4GB + Vista 64-Bit, rond de 30-35FPS op bijna alles max settings en soms drops naar de 10FPS. Maar het draaide 'overall' toch redelijk goed (Q6600, 8800GTX).
Alleen had ik behoorlijke problemen met het laden van de textures bij de Tech Beta. Vanavond over naar de Closed Beta om daar hopelijk even goed te testen.
Love and Peace!
neequote:XtrmEend schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:12:
Als je in de close beta zit, kan je dan doorspelen zodra het spel uit is met je bestaande character?
Het lijkt mij van niet maar ik vroeg het me af.
Zeer grote?quote:Killerbees schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:27:
Het is niet zo, gelukkig. De mensen die zo lucky waren om een key te krijgen zouden een zeer grote voorsprong hebben op de rest
DaitoX.nl wijzigde dit bericht 04-05-2008 23:07 (10%)
Ik heb hem ook bij Dynabyte gepre-ordered en van keys weten ze niets. Zowel vestiging in de buurt als hoofdkantoor gebeld. Lekker is datquote:Selsery schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:39:
[...]
Ik weet toevallig dat het bij Dynabyte zo zit... kan je niet zeggen over de andere
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Tsja gewoon een kwestie van inschattingsvermogenquote:MrFl0ppY schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:11:
Zo na level 10 worden sommige stukken wel echt pittig. Ben al een paar keer verrast door een groepje baddies. Wat overigens wel erg fijn is, is dat je kunt wegrennen als je het gevecht dreigt te verliezen. Heeft me nu denk al wel een keer of 5 gered van de dood. Iets waar ik ook in WoW een grote hekel aan had. Daar was je zo goed als kansloos als je op het laatste wilde wegrennen.
C2DUO 2,4 Ghz;2 Gb DDR2 Kingston;GTS 8800 640Mb;Creative X-Fi;2x320 Gb HD's
Ik Cancel me WoW account voor dit spel denk ikquote:BlaBlaBla
Goede game trouwens, erg veel plezier ermee. Ik heb me EQ2 account al gecancelled ervoor
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
Heb bij de laatste béta ook veel last van crashes en lastige bugs (clippingquote:aXe schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:17:
[...]
Tsja gewoon een kwestie van inschattingsvermogen
En beta keys van AoC? Stond volgens mij helemaal niet bij de pre-order gegevens. Je kreeg alleen maar een key om die mount te krijgen. Nog een kleine 3 weken en dan kan het geweld losbarsten
Ben heel erg benieuwd naar de hoeveelheid content die er op de launchdate aanwezig is. Heb het spel al gedraaid in Windows XP met alles hoog, maar nu heb ik Vista er toch maar eens opgezet. Ben dus erg benieuwd hoe de verhouding zal zijn (dat ik meer geheugen nodig heb is mij wel duidelijk). Wat ik toch raar blijf vinden is dat aardig wat mensen crashen krijgen terwijl de PvP beta prima draaide zonder een enkele crash. Wat wel verdacht is dat veel van die mensen een AMD processor hebben of een ATI kaart
AoC || Saffron 4x ToS Hyrkania RP-PvE || WoW Nighthoof 70 Shaman ~ Naulion 70 Druid Argent Dawn RP-PvE
Heb hem inderdaad geïnstalleerd (pre SP1 geeft hij 3.2GB aan).quote:aeon21 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:17:
Kronos, heb je de 2 GB extra ram al geïnstalleerd?
Zo ja, zou ik graag je ervaringen horen, in hoeverre de bijna verdubbeling merkbaar is op het gebied van laadtijden!
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Ja, dat is dit interview: http://blip.tv/file/478917quote:Loque schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:13:
trouwens in de email van warcry:
[afbeelding]
Funcom Product Director: "You'll see titties!"
Funcom's outspoken Product Director Jorgen Tharaldsen reconfirmed, in a Gamesblog interview, the mature content within Age of Conan, and pulled no punches on their targeted adult audience:
AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea