Gathering of Tweakers

Quicksearch
^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
Selsery schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:59:
Bloed en tieten, dit spel wordt duidelijk een succes.

edit:

Loque, speel je open beta of nog closed of wat dan ook...

Ik krijg mijn beta key vrijdag pas...
Ik heb via die prijsvraag van gamez.nl een key toegestuurd gekregen en ik kon gelijk spelen.

Samen met een vriend van me hebben we de game ook gepreordered.. geen idee of we daar ook openbeta keys bij krijgen. Zal nu even kijken of ik ergens nog aan keys kan komen. We zitten hier met z'n 3en en willen even tegelijk spelen.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

^^^^^

trouwens in de email van warcry:

http://www.warcry.com/media/images/newsletter/2008/0430/conan
Funcom Product Director: "You'll see titties!"

Funcom's outspoken Product Director Jorgen Tharaldsen reconfirmed, in a Gamesblog interview, the mature content within Age of Conan, and pulled no punches on their targeted adult audience:

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Reg. datum: 21 oktober 2007

Krijg je beta keys bij elke winkel waarbij je hem pre-orderd? Of is dat enkel bij dynabyte?
Want ik heb hem namelijk niet bij dynabyte gepre-orderd.

Ze geven nu weer keys weg op MMORPG.com :9

quote:
Packkx schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:41:
Krijg je beta keys bij elke winkel waarbij je hem pre-orderd? Of is dat enkel bij dynabyte?
Want ik heb hem namelijk niet bij dynabyte gepre-orderd.
Ik weet toevallig dat het bij Dynabyte zo zit... kan je niet zeggen over de andere

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

hier staat iets

quote:
narcan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:31:
Ze geven nu weer keys weg op MMORPG.com :9
Yep klopt :)

CURRENT CONTEST STATS

Total Contestants: 5218
Your Earned Bonus Tickets: 1 (from 1 days counted)*

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Dus wanneer of hoelaat begint het?

Reg. datum: 07 januari 2003

22:00 onze tijd. De launch is uitgesteld omdat ze nog even iets moesten patchen.

aeon21 wijzigde dit bericht 01-05-2008 17:18 (32%)

quote:
aeon21 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:18:
22:00 onze tijd. De launch is uitgesteld omdat ze nog even iets moesten patchen.
Source?

Ah al gevonden:
http://forums.ageofconan....php?p=1844903#post1844903

DutchSean wijzigde dit bericht 01-05-2008 17:35 (17%)

Hananni (lvl 80 ToS) - Age of Conan WildSoul pvp

^^^^^

quote:
aeon21 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:18:
Dit is voor de IGN open beta..

Ik speel inmiddels al een dag, helaas kan ik maar 1 key krijgen en zitten we met 3 man afwisselend te spelen.

De key van mmorpg is ook een wild shot, want vanochtend waren er 3000 contestants, en nu bijna 7000 :S je kan tot 4 mei inschrijven voor 1 van die 300 keys... tegen die tijd zal het aantal rond de 30k liggen.

kans 1 op 100 8)7

Reg. datum: 07 januari 2003

Ja, het is inderdaad voor de open beta. Iets waar de laatste 5 pagina's over wordt gesproken...

Als iemand nog zin heeft om straks een guild te starten in AOC, ik heb een tijdje geleden de naam "Anvil Of Crom" al geregistreerd in de forums. Mijn spel idee is casual met de nadruk op _FUN_! Kijk hier ff: http://www.guilduniverse.com/anvil/default.aspx

De site is nog erg lame, ik weet het ben daar ook geen ster in, dus als je jezelf geroepen voelt... :*)

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

quote:
junglebeast schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Yep klopt :)

CURRENT CONTEST STATS

Total Contestants: 5218
Your Earned Bonus Tickets: 1 (from 1 days counted)*
Ik kan geen zak wegwijs worden op die site, hoe en waar kan ik me opgeven voor de open beta?
quote:
Tripp schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:34:
[...]

Ik kan geen zak wegwijs worden op die site, hoe en waar kan ik me opgeven voor de open beta?
Gewoon registreren, inloggen, dan op de "Age of Conan Beta Giveaway" banner klikken, daarna op de "Enter Contest" knop. Da's alles.

Beetje jammer dat ze zo moeilijk doen over een beta, ik wil het eerst wel eens uitproberen, dan zie ik wel of ik het koop, op deze manier heb ik er al weinig trek in

Peanut butter jelly time!

Reg. datum: 11 december 2006

het is (weer) uitgesteld.

12 uur onze tijd..
het begint een beetje op Blizzard te lijken, nu al...
brrrr
nou ik ga verder met GTA ik zie dit morgen wel..

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Die giveaway bij MMORPG.com zal wel net zo gaan als bij mmolecule. Een paar honderd keys verdelen over 15000+ aanmeldingen. Zeker als je achteraf posts leest dat mensen hun keys willen verkopen, dan is dat toch aardig zuur. Zo was er een gast die had zich een paar honderd keer aangemeld op die site, en zo 6 keys gewonnen :S

ik heb de key via fileplanet, gewoon voor een paar dollar lid worden en zo key in de pocket.

http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q=8f19bd5f-c84c-5a55-dbee-261e6a65d636

quote:
Noscito schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:01:
ik heb de key via fileplanet, gewoon voor een paar dollar lid worden en zo key in de pocket.
Je moet wel voor een heel jaar betalen, komt op iets van 50 euries, vind ik persoonlijk toch wel een beetje veel voor 3 weken eerder spelen en dan zal je op de release dag je characters wel weer kwijt raken of ze worden gereset ofzo.

^^^^^

weet iemand hoe je kunt klimmen? Bij lvl 12 komt er een quest waarbij je bij een rots omhoog moet klimmen. Je ziet hier een witte cirkel die wanneer je er op klikt de melding geeft "you can climb here!".

en even voor aeon21 er zijn mensen die nog wachten voor de start van de beta en mensen die de beta al spelen...lastig?

---------------

quote:
narcan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:07:Je moet wel voor een heel jaar betalen, komt op iets van 50 euries
Neu ik had 3 maanden genomen, $20 was 't.
quote:
bstard schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:33:
[...]

Neu ik had 3 maanden genomen, $20 was 't.
Oww, heb ik gemist dan. Kon zowiezo niks doen, heb geen credit card.

quote:
narcan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:36:
[...]

Oww, heb ik gemist dan. Kon zowiezo niks doen, heb geen credit card.
Paypal kan ook, maar waarom zou je extra betalen voor een beta?

Peanut butter jelly time!

quote:
Tsukasa schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:47:
[...]

Paypal kan ook, maar waarom zou je extra betalen voor een beta?
Snap ook niet hoe je nu precies moet betalen met zo'n paypal echeck, je kan alleen maar cc info invullen 8)7

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws