Klopt. PvE levels gaan to 80, PvP tot 20. Bijde aparte XP: PvE only way is up, PvP kan je verliezen.quote:
Gelukkig maar.quote:bstard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:31:
[...]
Klopt. PvE levels gaan to 80, PvP tot 20. Bijde aparte XP: PvE only way is up, PvP kan je verliezen.
Had mijn pre-order gecancelled als bleek dat een avondje questen voor nop geweest was als je aan het einde van de avond een paar keer de pan in werd gehakt.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Dan heb je zeker ook geen lineage gespeeldquote:On_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:43:
[...]
Gelukkig maar.
Had mijn pre-order gecancelled als bleek dat een avondje questen voor nop geweest was als je aan het einde van de avond een paar keer de pan in werd gehakt.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Reg. datum: 16 juli 2006
Inderdaad.. tijdens sieges 40-50% verliezen, ( en 1% is 45minuten tot 60min xp-en op lv 70+...)quote:
en uiteindelijk niet het kasteel veroveren met je clan...
maar wel de tijd van je leven
Nee, dat soort penalties kan ik niet gebruiken met mijn toch wel beperkte speeltijd.quote:
Ik kan best begrijpen dat er een markt voor is hoor, er zullen genoeg mensen zijn die wel zo hard gestraft willen worden, maar ik dus niet.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Waarom?quote:
Ik ben nu een tijdje bezig met WoW en heb daarvoor LOTRO gespeeld.
Ik moet zeggen dat de realistische wereld (zoals bijv LOTRo) me meer aan spreekt. WoW is compleet, qua ontwikkeling, een van de grondleggers van de huidige MMORPG's nu is het tijd om de volgende generatie (hopelijk AOC) te mogen ontvangen. 1 of 2 mei gaat het los en ik heb een key dus ik ben benieuwd. Wij als gaming community willen eventueel AOC gaan spelen (zijn nu oa een nederlands talige WoW guild) dit als er genoeg leden zich melden en uiteraard als de game vet in orde is. Dus mocht je interesse hebben.... alleen 18 jaar en ouder en nederlandstalig zijn.
http://www.swamcrew.nl
Reg. datum: 29 september 2005
Ik heb net ook gebeld en met 1 minuut had ik een beta key.quote:FunkyTrip schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:44:
[...]
Dynabyte in Dordrecht wist van niets. Moet je het hoofdkantoor bellen ofzo?
Ik belde naar 0800-39622983 en gaf mijn order nummer door.
Vergeet Queensday, ik ga AoC spelen
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Reg. datum: 03 mei 2007
Die tijd heb je ook goed nodig, aangezien het om een flinke dosis patches gaatquote:bstard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:15:
Voor diegene die gaan meedoen aan de Open Beta: sinds vandaag kan je die originele download patchen. Alvast doen scheelt je weer tijd donderdag om 16:00 als de server open gaat.
Waaruit haal je trouwens dat donderdag om 16.00 de open beta live gaat? (waarom niet 15.00, 17.00?).
Peanut butter jelly time!
Van de officiele site; ik moest ook ff zoeken maar op http://community.ageofcon...id=2396&table=CONTENTquote:Sui schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:41:Waaruit haal je trouwens dat donderdag om 16.00 de open beta live gaat? (waarom niet 15.00, 17.00?).
staat:
quote:The Open Beta will start on the 1st of May at 1500 GMT / 0900 EST.
Weet ik niet zeker, ik heb maar zo'n abbo voor $20 genomen voor de zekerheid. En voor 't downloaden op full speed. Zou zeggen: probeer 't daar. Blijft hoop gedoe om op tijd te zijn voor zo'n batch aan keys.quote:Tsukasa schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:45:
Dus even voor de duidelijkheid, je moet een betaald account hebben om een 'open' beta te joinen?
bstard wijzigde dit bericht 29-04-2008 21:48 (30%)
Reg. datum: 07 januari 2003
Dat is 17:00 onze tijd, want we zitten nu op GMT +2 door de zomertijd.quote:bstard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:46:
[...]
Van de officiele site; ik moest ook ff zoeken maar op http://community.ageofcon...id=2396&table=CONTENT
staat:
[...]
http://www.timeanddate.com/worldclock/quote:aeon21 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:48:
[...]
Dat is 17:00 onze tijd, want we zitten nu op GMT +2 door de zomertijd.
1 uur verschil atm ? London is toch GMT?
bstard wijzigde dit bericht 29-04-2008 21:51 (3%)
Reg. datum: 23 augustus 2006
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
Mijn systeem:
Core 2 duo E6600 2.4 Ghz
2 GB geheugen
Ati Radeon HD 2900 GT
Resolutie van: 1680-1050
De eerste 5 lvls vond ik wel erg gemakkelijk gaan.. de kans op dood gaan was echt miniem. Later worden de tegenstanders wel harder.
Het questen lijkt wel wat op wow, je loopt naar iemand toe met een vraagteken boven zijn hoofd en vervolgens vertelt hij een verhaaltje. Je kan het verloop van het verhaal een beetje beinvloeden door de keuzes van antwoorden die je geeft.
Dat het spel alleen voor 18+ is wordt snel duidelijk, het bloed vliegt je om de oren en ik zag ook een paar female characters topless rondlopen
Zal later vandaag nog wel even spelen en een reactie plaatsen.
edit:
Loque, speel je open beta of nog closed of wat dan ook...
Ik krijg mijn beta key vrijdag pas...
Selsery wijzigde dit bericht 30-04-2008 18:01 (51%)
Ja had bij dynabyte gepre-orderd.quote:Packkx schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:47:
Selsery, die beta key waarover je het hebt, is dat voor de open beta?
Indien ja, krijg je die door AOC te pre-orderen?
ik weet dat ik hier mijn kans door ga verschieten, maar er zijn daar nog keys.
Als je vrijdag even belt naar het algemene 0800 nummer dan kan je nog een key toegestuurd krijgen... Die gast die daar over ging was al naar huis toen ik belde. Anders had ik ook vanmiddag kunnen spelen.
Maarja ik bel gewoon vrijdag om 9 uur owzo in de hoop dat hij er is.
Dit topic is gesloten. ![]()