Gathering of Tweakers

Quicksearch
a.k.a. Gennis
Reg. datum: 08 juli 2003

Tempest of Set en Priest of Mitra. Oftewel twee classes.
http://www.wikiaoc.com/Classes ;)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Ok, bedankt voor de uitleg.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 31 augustus 2002

Zojuist by Dynabyte (Arnhem) de Collectors Edition besteld. Was 61 euro inclusief klantenkaart korting. Het personeel was niet op de hoogte dat de CE van de website afgehaald was. In de winkel kon ik dus nog gewoon reserveren.

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

quote:
bstard schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:50:
OMG wat was dat PVP weekend cool! Ik ga me laten invriezen tot de 20e mei. Dan me Bear-Shaman weer leven inblazen en me lekker misdragen met me maten op een PVP server. Wilde eerste die ToS spelen, maar na de melee combo's te hebben gezien wordt 't dus de Shaman. Geweldig als je iemand met zo'n combo neermept en er de meest nare dingen gebeuren op je slachtoffer.. de bloedsplatters op 't scherm, hehe.
Naar wat ik uit de filmpjes op Youtube kon opmaken mogen ze wel de classes nog effe balanceren en dan vooral de ranger mogen ze sterk gaan nerfen want die is zwaar overpowered. Voor de rest ziet de pvp er tof uit, zeker voor de melee classes want de casters gingen precies snel dood 8)7

quote:
dragonspirit schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:02:
ToS, PoM? Que? Ik ken toch aardig wat termen, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?
ToS = Tempest of Set
PoM = Priest of Mitra

quote:
Anubys schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:44:
[...]

Heb nog een stuk of 15 CE over, en die beta regel ik je wel, geen probleem (voor maastricht)
Ik heb ook interesse! Hoe kan ik je contacten??

quote:
bdj3000 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:21:
[...]

Ik heb ook interesse! Hoe kan ik je contacten??
Dit is voor reserveringen bij MediaMarkt Maastricht, degene die reserveren maken kans op beta ( of zolang de voorraad strekt..)

Ik heb de CE toestraks bij jullie in Maastricht gereserveerd :) Als het goed is krijg ik dan de beta code zeer binnenkort toegemaild.

aapenootjes wijzigde dit bericht 21-04-2008 20:48 (4%)

Reg. datum: 29 maart 2005

nou 12game.com waar ik me preorder ce heb besteld zit zonder beta keys :(

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

quote:
Jarlian schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:52:
Zojuist by Dynabyte (Arnhem) de Collectors Edition besteld. Was 61 euro inclusief klantenkaart korting. Het personeel was niet op de hoogte dat de CE van de website afgehaald was. In de winkel kon ik dus nog gewoon reserveren.
Ik zou hem nog even ergens anders ook reserveren. Ik had bij Dynabyte Arnhem de expansion CE voor WoW gereserveerd, maar werd me een dag van tevoren in de winkel verteld dat ik hem niet kon krijgen. Reden: Ze hadden zelf alle CE exemplaren gekocht om ze aan vrienden te geven en op Marktplaats te zetten (serieus, dat werd me verteld 8)7 )

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Reg. datum: 26 november 2006

quote:
4th schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:11:
nou 12game.com waar ik me preorder ce heb besteld zit zonder beta keys :(
Hoe bedoel je? Ik heb hem daar ook 3 weken terug preordered, hier hoort toch gewoon standaard de 3 dagen early access bij?

Of wordt er weer een andere beta bedoeld?

Reg. datum: 29 maart 2005

dit is wat ik kreeg:

Geachte meneer Aarts,

Helaas zijn er dusdanig weinig beta-keys van Age of Conan beschikbaar dat wij u hier helaas niet aan kunnen helpen. U krijgt uiteraard wel de pre-order Killer-Rhino Mount een paar dagen voor de release per email opgestuurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met

Met vriendelijke groet,
Customerservice
quote:
Anubys schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:23:
Dit is de Info die ik heb:

"
De klant gaat naar http://betaregister.ageofconan.com
Code invoeren
De game downloaden ( vanaf 21 april 2008 )
Vervolgens kan de consument tot level 20 spelen. Het totale spel gaat tot level 80.
Tot en met level 20 speel je op het start eiland.
Als de consument level 20 heeft bereikt, kan die nog vrij rond lopen op het eiland tot +/- 15 mei.

Daarna zal de beta sluiten
"
@Anubys, hebben jullie net zoveel beta keys gekregen als ce's jullie zijn toegezegd of meer of minder?

4th wijzigde dit bericht 21-04-2008 21:28 (44%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Psyblade schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:01:
[...]

3 type servers

FFA-PvP
RP-PvP
en
Pve

Dan zal ik niet tegen MMOzone aanlopen :)
En het verschil tussen deze servertypes kwa pvp zones of is er op bijvoorbeeld pve helemaal geen pvp?

quote:
Kaap schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:45:
[...]

En het verschil tussen deze servertypes kwa pvp zones of is er op bijvoorbeeld pve helemaal geen pvp?
het verschil met pve en pvp servers is dat op een pve je alleen maar pvp kan doen in de border kingdoms, pvp is free pvp overal

Reg. datum: 03 januari 2001

De Border Kingdoms is dat de enige PVP zone(s) of zijn er nog aparte battlegrounds? Ze hadden het in movies van PVP weekend over battlegrounds namelijk. Dat zou ik erg jammer vinden want dan is van alles fixed terwijl world PVP het juist spannend maakt omdat je niet weet wat je te wachten staat.

Dunno

quote:
Anubys schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:38:
[...]

Dit is voor reserveringen bij MediaMarkt Maastricht, degene die reserveren maken kans op beta ( of zolang de voorraad strekt..)
Kunnen we niet even mailen? heb mijn adres een paar posts hoger achtergelaten.

Love and Peace!

Zit er sterk aan te denken om deze game te preorderen. Normaal ben ik meer iemand die de kat uit de boom kijkt maar deze game lijkt me toch wel erg vet worden. Heb een paar uurtjes de tech. beta gespeeld en de sfeer die echt volwassen is spreekt me wel aan. Toen ik de eerste keer "whore" hoorde dacht ik wel van wtf! die had ik niet zien aankomen. Maar maakt het wel wat meer realistisch. Bovendien is het combat systeem veel beter voor melee classes, daar heb ik bij WoW nooit aan kunnen wennen dat auto meppen.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

quote:
Kaap schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:07:
De Border Kingdoms is dat de enige PVP zone(s) of zijn er nog aparte battlegrounds? Ze hadden het in movies van PVP weekend over battlegrounds namelijk. Dat zou ik erg jammer vinden want dan is van alles fixed terwijl world PVP het juist spannend maakt omdat je niet weet wat je te wachten staat.
er zijn verschillende dingen voor PvP

Border kingdoms (battlekeep sieges, battle tower sieges en gewone pvp)
Mini games (Team deathmatch en capture the flag)
Drunken bar brawling.

dat zijn de standaard pvp games. de mini games gaan ook een ranked system krijgen *gerucht heeft dat het te maken heeft met E-sports)

Ik heb me net ook maar eens aangemeld voor de Beta van FileFront, hoewel ik (als ik zo naar de reacties kijk) niet erug veel hoop moet hebben om erin te komen :P Jammer, het ziet er zo bruut (letterlijk bruut) en uitgebreid uit, vergeleken met WoW wat ik nu speel (vriend van me is net begonnen, en die ging al van O.O toen ie al die gebieden in WoW zag, moet je nagaan in AoC :P). Ik zat eerst ook al aan WAR te denken, maar ook dat is meer richting WoW kant, e.a traditioneler. Zóveel wrede shit komt eruit (ook al Jumpgate Evolution), moeilijk kiezen :P

quote:
Assassinator schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:49:
Ik heb me net ook maar eens aangemeld voor de Beta van FileFront, hoewel ik (als ik zo naar de reacties kijk) niet erug veel hoop moet hebben om erin te komen :P Jammer, het ziet er zo bruut (letterlijk bruut) en uitgebreid uit, vergeleken met WoW wat ik nu speel (vriend van me is net begonnen, en die ging al van O.O toen ie al die gebieden in WoW zag, moet je nagaan in AoC :P). Ik zat eerst ook al aan WAR te denken, maar ook dat is meer richting WoW kant, e.a traditioneler. Zóveel wrede shit komt eruit (ook al Jumpgate Evolution), moeilijk kiezen :P
Is de wereld van AoC groter dan die van WoW dan?

Reg. datum: 12 september 2005

Enige waar ik me zorgen over maak is het glitches filmpje... (http://www.youtube.com/watch?v=n34Bz5tz70U).

Nog één maand te gaan en dan zou je verwachten dat je dit soort dingen niet meer tegen zou moeten kunnen komen :X. Hoop niet dat het net zo'n teleurstelling wordt als NWN 2 ;(

quote:
Tony L schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:28:
Enige waar ik me zorgen over maak is het glitches filmpje... (http://www.youtube.com/watch?v=n34Bz5tz70U).

Nog één maand te gaan en dan zou je verwachten dat je dit soort dingen niet meer tegen zou moeten kunnen komen :X. Hoop niet dat het net zo'n teleurstelling wordt als NWN 2 ;(
Dat is wel erg slecht idd. :| Hopen dat ze dat asap fixen. Dit is toch wel een behoorlijke bug.

Pwnd

Reg. datum: 12 september 2005

Mja, en ik zie ook al dat dit nog niet eens het enige is. Er zijn al een aantal exploits opgedoken waarbij je als assassin of ranger iemand instantly kon killen. Nu is uit balanceren een moeilijk karwei en er zal altijd een class wat beter zijn, alleen als je dan ziet dat bepaalde skills oneindig gestacked kunnen worden, dan vraag ik me wel af wat ze in die 2+ jaar gedaan hebben (no offense). Je zou verwachten dat stacken van skills één van de meest basale onderdelen is van het spel en die daarom wel goed zijn uitgetest? Hoop echt zwaar dat het goed komt alleen als je kijkt wat er ligt en dat de schijfjes ook nog eens geperst moeten worden, dan zie ik het somber in :/

Funky vidi vici!

Hoe zit het nu met die beta keys? Je kunt vanaf 21 april (gisteren) dus blijkbaar al downloaden cq spelen als je een code hebt. Behoor je die code te krijgen als je pre-ordered? Ik heb al paar weken terug gepre-ordered. Of krijg je de code als je een beta registratie doet?

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

quote:
FunkyTrip schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:32:
Hoe zit het nu met die beta keys? Je kunt vanaf 21 april (gisteren) dus blijkbaar al downloaden cq spelen als je een code hebt. Behoor je die code te krijgen als je pre-ordered? Ik heb al paar weken terug gepre-ordered. Of krijg je de code als je een beta registratie doet?
Of je een beta key krijgt hangt af van je leverancier. Er komt geen open beta iig die hoop zal ik je ook meteen maar even ontnemen. Tenzij je een fileplanet abonnement neemt natuurlijk...

* Donderwolk wacht gewoon rustig af tot mei. Hopelijk zijn de ergste bugs er dan ook uit.

Donderwolk wijzigde dit bericht 22-04-2008 09:46 (6%)

Pwnd

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws