Music is not just a sound, it's a way of living.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
Reg. datum: 22 februari 2007
Naar wat ik uit de filmpjes op Youtube kon opmaken mogen ze wel de classes nog effe balanceren en dan vooral de ranger mogen ze sterk gaan nerfen want die is zwaar overpowered. Voor de rest ziet de pvp er tof uit, zeker voor de melee classes want de casters gingen precies snel doodquote:bstard schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:50:
OMG wat was dat PVP weekend cool! Ik ga me laten invriezen tot de 20e mei. Dan me Bear-Shaman weer leven inblazen en me lekker misdragen met me maten op een PVP server. Wilde eerste die ToS spelen, maar na de melee combo's te hebben gezien wordt 't dus de Shaman. Geweldig als je iemand met zo'n combo neermept en er de meest nare dingen gebeuren op je slachtoffer.. de bloedsplatters op 't scherm, hehe.
Reg. datum: 17 maart 2008
ToS = Tempest of Setquote:dragonspirit schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:02:
ToS, PoM? Que? Ik ken toch aardig wat termen, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?
PoM = Priest of Mitra
Reg. datum: 16 juli 2006
Ik heb ook interesse! Hoe kan ik je contacten??quote:Anubys schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:44:
[...]
Heb nog een stuk of 15 CE over, en die beta regel ik je wel, geen probleem (voor maastricht)
Reg. datum: 12 april 2008
Dit is voor reserveringen bij MediaMarkt Maastricht, degene die reserveren maken kans op beta ( of zolang de voorraad strekt..)quote:bdj3000 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:21:
[...]
Ik heb ook interesse! Hoe kan ik je contacten??
aapenootjes wijzigde dit bericht 21-04-2008 20:48 (4%)
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
Ik zou hem nog even ergens anders ook reserveren. Ik had bij Dynabyte Arnhem de expansion CE voor WoW gereserveerd, maar werd me een dag van tevoren in de winkel verteld dat ik hem niet kon krijgen. Reden: Ze hadden zelf alle CE exemplaren gekocht om ze aan vrienden te geven en op Marktplaats te zetten (serieus, dat werd me verteldquote:Jarlian schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:52:
Zojuist by Dynabyte (Arnhem) de Collectors Edition besteld. Was 61 euro inclusief klantenkaart korting. Het personeel was niet op de hoogte dat de CE van de website afgehaald was. In de winkel kon ik dus nog gewoon reserveren.
vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
Reg. datum: 26 november 2006
Hoe bedoel je? Ik heb hem daar ook 3 weken terug preordered, hier hoort toch gewoon standaard de 3 dagen early access bij?quote:4th schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:11:
nou 12game.com waar ik me preorder ce heb besteld zit zonder beta keys
Of wordt er weer een andere beta bedoeld?
Geachte meneer Aarts,
Helaas zijn er dusdanig weinig beta-keys van Age of Conan beschikbaar dat wij u hier helaas niet aan kunnen helpen. U krijgt uiteraard wel de pre-order Killer-Rhino Mount een paar dagen voor de release per email opgestuurd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met
Met vriendelijke groet,
Customerservice
@Anubys, hebben jullie net zoveel beta keys gekregen als ce's jullie zijn toegezegd of meer of minder?quote:Anubys schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:23:
Dit is de Info die ik heb:
"
De klant gaat naar http://betaregister.ageofconan.com
Code invoeren
De game downloaden ( vanaf 21 april 2008 )
Vervolgens kan de consument tot level 20 spelen. Het totale spel gaat tot level 80.
Tot en met level 20 speel je op het start eiland.
Als de consument level 20 heeft bereikt, kan die nog vrij rond lopen op het eiland tot +/- 15 mei.
Daarna zal de beta sluiten
"
4th wijzigde dit bericht 21-04-2008 21:28 (44%)
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
En het verschil tussen deze servertypes kwa pvp zones of is er op bijvoorbeeld pve helemaal geen pvp?quote:Psyblade schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:01:
[...]
3 type servers
FFA-PvP
RP-PvP
en
Pve
Dan zal ik niet tegen MMOzone aanlopen
het verschil met pve en pvp servers is dat op een pve je alleen maar pvp kan doen in de border kingdoms, pvp is free pvp overalquote:Kaap schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:45:
[...]
En het verschil tussen deze servertypes kwa pvp zones of is er op bijvoorbeeld pve helemaal geen pvp?
Kunnen we niet even mailen? heb mijn adres een paar posts hoger achtergelaten.quote:Anubys schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:38:
[...]
Dit is voor reserveringen bij MediaMarkt Maastricht, degene die reserveren maken kans op beta ( of zolang de voorraad strekt..)
Love and Peace!
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
er zijn verschillende dingen voor PvPquote:Kaap schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:07:
De Border Kingdoms is dat de enige PVP zone(s) of zijn er nog aparte battlegrounds? Ze hadden het in movies van PVP weekend over battlegrounds namelijk. Dat zou ik erg jammer vinden want dan is van alles fixed terwijl world PVP het juist spannend maakt omdat je niet weet wat je te wachten staat.
Border kingdoms (battlekeep sieges, battle tower sieges en gewone pvp)
Mini games (Team deathmatch en capture the flag)
Drunken bar brawling.
dat zijn de standaard pvp games. de mini games gaan ook een ranked system krijgen *gerucht heeft dat het te maken heeft met E-sports)
Reg. datum: 05 februari 2008
Reg. datum: 10 november 2006
Is de wereld van AoC groter dan die van WoW dan?quote:Assassinator schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:49:
Ik heb me net ook maar eens aangemeld voor de Beta van FileFront, hoewel ik (als ik zo naar de reacties kijk) niet erug veel hoop moet hebben om erin te komenJammer, het ziet er zo bruut (letterlijk bruut) en uitgebreid uit, vergeleken met WoW wat ik nu speel (vriend van me is net begonnen, en die ging al van O.O toen ie al die gebieden in WoW zag, moet je nagaan in AoC
). Ik zat eerst ook al aan WAR te denken, maar ook dat is meer richting WoW kant, e.a traditioneler. Zóveel wrede shit komt eruit (ook al Jumpgate Evolution), moeilijk kiezen
Reg. datum: 12 september 2005
Nog één maand te gaan en dan zou je verwachten dat je dit soort dingen niet meer tegen zou moeten kunnen komen
Dat is wel erg slecht idd.quote:Tony L schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:28:
Enige waar ik me zorgen over maak is het glitches filmpje... (http://www.youtube.com/watch?v=n34Bz5tz70U).
Nog één maand te gaan en dan zou je verwachten dat je dit soort dingen niet meer tegen zou moeten kunnen komen. Hoop niet dat het net zo'n teleurstelling wordt als NWN 2
Pwnd
Reg. datum: 12 september 2005
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Of je een beta key krijgt hangt af van je leverancier. Er komt geen open beta iig die hoop zal ik je ook meteen maar even ontnemen. Tenzij je een fileplanet abonnement neemt natuurlijk...quote:FunkyTrip schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:32:
Hoe zit het nu met die beta keys? Je kunt vanaf 21 april (gisteren) dus blijkbaar al downloaden cq spelen als je een code hebt. Behoor je die code te krijgen als je pre-ordered? Ik heb al paar weken terug gepre-ordered. Of krijg je de code als je een beta registratie doet?
* Donderwolk wacht gewoon rustig af tot mei. Hopelijk zijn de ergste bugs er dan ook uit.
Donderwolk wijzigde dit bericht 22-04-2008 09:46 (6%)
Pwnd
Dit topic is gesloten. ![]()