Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Psyblade schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:48:
vraag voor de volgende 2 guilds

mmozone.nl en 3v: wat voor server gaan jullie op spelen?
Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houden ;)

deze vraag wordt in ons volgende topic behandeld: http://www.mmozone.nl/forum/index.php?showtopic=4434

het zal waarschijnlijk EU PvE worden

quote:
Master S schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:45:
[...]

In Europa is het naar het schijnt de killer rhino die je bij de preorder krijgt en in Amerika is het de War Mammoth. Om te weten welke winkels deze preorder mount doen ga je best naar de officiële AoC site daar staat een lijst met shops die deze actie doen.
Ow jammer, had eigenlijk wel graag de mammoth gehad. Maar het is dacht ik toch wel mogelijk om deze achteraf nog te bemachtigen ingame?
quote:
Anubys schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:44:
[...]

Ik heb Heerlen overgehaald om ook deze actie te doen, in Maastricht zijn we er wel actiever mee bezig en we zorgen dat alles op tijd binnen is, en Heerlen heeft ook minder beta's gekregen :p
En weet je toevallig of ik meer kans maak op CE's (en eventueel beta's) in Heerlen of Maastricht? Het maakt voor mij niet veel uit, ik zit op kamers in Heerlen en werk volgende week de hele week in Maastricht.

aapenootjes wijzigde dit bericht 20-04-2008 16:30 (35%)

quote:
aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:26:
[...]

En weet je toevallig of ik meer kans maak op CE's (en eventueel beta's) in Heerlen of Maastricht? Het maakt voor mij niet veel uit, ik zit op kamers in Heerlen en werk volgende week de hele week in Maastricht.
Heb nog een stuk of 15 CE over, en die beta regel ik je wel, geen probleem (voor maastricht)

Ik ben wel erg aan het twijfelen nu. Of de CE met de Rhino mount, of de standaard met een Mammoth mount uit de UK laten komen. Laatste kost me ook slechts 35 euro. Van de CE boeien me eigenlijk alleen de map en de ingame items.

Iemand die me kan overtuigen dat de Rhino beter is? :P
quote:
Master S schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:04:
[...]

Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houden ;)
3 type servers

FFA-PvP
RP-PvP
en
Pve

Dan zal ik niet tegen MMOzone aanlopen :)

quote:
aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:59:
Ik ben wel erg aan het twijfelen nu. Of de CE met de Rhino mount, of de standaard met een Mammoth mount uit de UK laten komen. Laatste kost me ook slechts 35 euro. Van de CE boeien me eigenlijk alleen de map en de ingame items.

Rhino is sneller en wendbaarder, Ik ga de mount meer gebruiken om sneller van a naar b te gaan, maar als je em allen gebruikt voor PVP dan is mammoth weer sterker

quote:
aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:59:

Ik verkies toch de rhino hoor, brute kracht gecombineerd met speed, beetje lekkers van twee kanten _/-\o_

Paard voor snel travellen voor mij
Rhino voor PvP

quote:
Master S schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:46:
[...]

Dus jullie gaan je niet zo bezighouden met het bezetten en verdedigen van een guild battlekeep ?
Naar mijn weten, gaan ze sowiesow voor het maken van een grote stad. Battlekeep hebben ze nog niet besloten, het is niet prioriteit. Dit met name omdat het een vrij casual guild en dat er maar een aantal battlekeeps per server kunnen zijn. Voornamelijk hardcore guilds zullen dus waarschijnlijk zon battlekeep tot hun beschikking hebben, echter zeg nooit nooit natuurlijk:P.

quote:
Roberttt schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:18:
[...]

Naar mijn weten, gaan ze sowiesow voor het maken van een grote stad. Battlekeep hebben ze nog niet besloten, het is niet prioriteit. Dit met name omdat het een vrij casual guild en dat er maar een aantal battlekeeps per server kunnen zijn. Voornamelijk hardcore guilds zullen dus waarschijnlijk zon battlekeep tot hun beschikking hebben, echter zeg nooit nooit natuurlijk:P.
voordat je kan gaan beginnen aan een Battlekeep heb je een Lvl 3 guild city nodig... dus daar moet wel hard gewerkt voor worden :)

Reg. datum: 12 september 2005

Hoe meer ik er van lees en zie, hoe leuker het spel lijkt. Weet iemand of je naast de game direct al een time card moet gaan kopen of dat je met de game al een maand kan spelen? Heb geen ervaring qua MMO games dus heb ook geen idee wat gebruikelijk is.

als ik mij niet vergis zijn er gamecards

quote:
Tony L schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:29:
Hoe meer ik er van lees en zie, hoe leuker het spel lijkt. Weet iemand of je naast de game direct al een time card moet gaan kopen of dat je met de game al een maand kan spelen? Heb geen ervaring qua MMO games dus heb ook geen idee wat gebruikelijk is.
Er zit standaard zowel in de gewone editie als de coll. editie 30 dagen speeltijd. En gamecards zullen 60 dagen zijn voor 25¤ in de winkel.

Ok thanks! Wat ik me trouwens nog meer afvroeg, de mount die je 'krijgt' als je preordered, kan je die uberhaupt nog in het spel krijgen / verdienen? Heb je echt een advantage als je preordered of is het een kwestie van een andere skin of iets in die geest?

Funky vidi vici!

Zowel de Rhino als de Mammoth zullen later in het spel beschikbaar worden, maar niet meteen (of het weken of maanden duurt is niet duidelijk). Bovendien denken ze na over een andere skin voor de CE versie van de Rhino & Mammoth om ze uniek te houden.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Reg. datum: 02 februari 2004

Ik krijg steeds meer zin in deze game zeg, even filmpjes interviews en previews gelezen. Vooral het feit dat PvP en PvE allebei serieus worden genomen spreekt mij erg aan, en al helemaal dat je als je in een guild zit je met zn alle aan een keep meewerkt. (grote guild) En als je er voor kies om solo te blijven kunnen die grote guilds je inhuren.
Ik durf nog niet de pre order te bestellen omdat ik eigenlijk eerst nog even een review wil lezen. Ik heb al vaak genoeg gehad dat een game uiteindelijk gewoon "leuk" word genoemd, ik wil een top MMO en probeer me dus nog even in te houden met de pre order.
Ik hou de verschillende MMO die gaan komen in de gaten atm, WAR vind ik steeds minder boeiend worden omdat het wel erg bekend klinkt. Ik vind tevens het verhaal van hoofden van beelden als troffee bemachtigen en de nadruk op rangen in guilds erg suf. Hoofdzaak is voor mij dat iedereen speelt hoe hij wil spelen in een MMO, zonder dat hij als minder/meer word behandeld door de game.

Feit is wel, dat WoW me langzaam toch wel heel erg gaat vervelen...
Nog een maand en we gaan het zien. :)

quote:
PROT schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:24:
Ik durf nog niet de pre order te bestellen omdat ik eigenlijk eerst nog even een review wil lezen.
Dat heb ik ook helaas... Maar als ik dan kijk hoeveel dat spel kost (45 euro voor een maand gamen) dan is een misser opzich niet heel funest. Iemand enig idee tot wanneer je kan preorderen? Ik wil nog wat meer lezen / zien voor ik een besluit maak om te preorderen :Y

Zojuist het spel besteld bij dynabite incl een 60 dagen card. Heb zo'n zin in dit spel.

Ben van plan het te gaan spelen met een aantal vrienden, allemaal verschillende classes, dus dat moet super worden. Vriend van me zit in de beta en het schijnt er helemaal super uit te zien, ben benieuwd dus.

Ben sowieso meer van het 'echte', ipv dat getekende zoals in WoW, als je begrijpt wat ik bedoel. Dit ziet er gewoon super uit en is ook helemaal mijn genre. Nou ja, nu nog maar een maandje wachtten he.
---------------

OMG wat was dat PVP weekend cool! Ik ga me laten invriezen tot de 20e mei. Dan me Bear-Shaman weer leven inblazen en me lekker misdragen met me maten op een PVP server. Wilde eerste die ToS spelen, maar na de melee combo's te hebben gezien wordt 't dus de Shaman. Geweldig als je iemand met zo'n combo neermept en er de meest nare dingen gebeuren op je slachtoffer.. de bloedsplatters op 't scherm, hehe.
Reg. datum: 29 maart 2005

Heb der al veel zin in... heb nog 35 vakantiedagen staan en ben van plan er wat op te nemen zodra het uitkomt, weekje of 3 ofzo :P

edit: als der nog ergens beta key over is of als iemand het moe is, laat me weten @ just4th at gmail com

4th wijzigde dit bericht 21-04-2008 13:51 (29%)

AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS

Dunno

quote:
Anubys schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:02:
[...]

Het is een soort Retail Beta, er zijn zon 350 keys aan de benelux gegeven, voor winkels, gaat in op 21 april t/m ergens in mei.
Anubys met jouw wil ik wel eens chatten. Ik studeer in heerlen en ben nog op zoek na een pre-order. Kun je me toevoegen op msn? marshall [at] rotmail dot nl ?

Nu ff wat meer ontopic,
Kwam erachter dat ik nog skillpunten moest investeren in bv. casting concentration, tos gaat het ineens een stuk beter. Denk dat ik tos rol in retail, maar heel mischien nog pom al lijken die otm een beetje zwakker en minder fun. Dit omdat ik het systeem van damage doen, meer healing (tos) beter vind dat het healing doen en meer dmg doen (pom).

Love and Peace!

Is het zo dat de ToS meer op healing gefocused is ja? Ben nog maar net met de ToS begonnen dus dat wist ik nog niet. Hoe speelt ie op latere levels? Kun je wat meer vertellen over de skills die je krijgt?

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

Dunno

quote:
Raffuhl schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:51:
Is het zo dat de ToS meer op healing gefocused is ja? Ben nog maar net met de ToS begonnen dus dat wist ik nog niet. Hoe speelt ie op latere levels? Kun je wat meer vertellen over de skills die je krijgt?
Nee niet meer op healing , ik bedoel dit:

Doe je dmg als tos, krijg je betere heals
Doe je healing als pom, krijg je betere dmg

Pom zal uiteindelijk de beste healer zijn, maar ik vind tos leuker ivm lightning spells etc.

Love and Peace!

ToS, PoM? Que? Ik ken toch aardig wat termen, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws