Reg. datum: 22 februari 2007
Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houdenquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houdenquote:Psyblade schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:48:
vraag voor de volgende 2 guilds
mmozone.nl en 3v: wat voor server gaan jullie op spelen?
Ow jammer, had eigenlijk wel graag de mammoth gehad. Maar het is dacht ik toch wel mogelijk om deze achteraf nog te bemachtigen ingame?quote:Master S schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:45:
[...]
In Europa is het naar het schijnt de killer rhino die je bij de preorder krijgt en in Amerika is het de War Mammoth. Om te weten welke winkels deze preorder mount doen ga je best naar de officiële AoC site daar staat een lijst met shops die deze actie doen.
En weet je toevallig of ik meer kans maak op CE's (en eventueel beta's) in Heerlen of Maastricht? Het maakt voor mij niet veel uit, ik zit op kamers in Heerlen en werk volgende week de hele week in Maastricht.quote:Anubys schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:44:
[...]
Ik heb Heerlen overgehaald om ook deze actie te doen, in Maastricht zijn we er wel actiever mee bezig en we zorgen dat alles op tijd binnen is, en Heerlen heeft ook minder beta's gekregen
aapenootjes wijzigde dit bericht 20-04-2008 16:30 (35%)
Heb nog een stuk of 15 CE over, en die beta regel ik je wel, geen probleem (voor maastricht)quote:aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:26:
[...]
En weet je toevallig of ik meer kans maak op CE's (en eventueel beta's) in Heerlen of Maastricht? Het maakt voor mij niet veel uit, ik zit op kamers in Heerlen en werk volgende week de hele week in Maastricht.
3 type serversquote:Master S schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:04:
[...]
Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houden
Rhino is sneller en wendbaarder, Ik ga de mount meer gebruiken om sneller van a naar b te gaan, maar als je em allen gebruikt voor PVP dan is mammoth weer sterkerquote:aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:59:
Ik ben wel erg aan het twijfelen nu. Of de CE met de Rhino mount, of de standaard met een Mammoth mount uit de UK laten komen. Laatste kost me ook slechts 35 euro. Van de CE boeien me eigenlijk alleen de map en de ingame items.
Iemand die me kan overtuigen dat de Rhino beter is?
Ik verkies toch de rhino hoor, brute kracht gecombineerd met speed, beetje lekkers van twee kantenquote:aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:59:
Ik ben wel erg aan het twijfelen nu. Of de CE met de Rhino mount, of de standaard met een Mammoth mount uit de UK laten komen. Laatste kost me ook slechts 35 euro. Van de CE boeien me eigenlijk alleen de map en de ingame items.
Iemand die me kan overtuigen dat de Rhino beter is?
Naar mijn weten, gaan ze sowiesow voor het maken van een grote stad. Battlekeep hebben ze nog niet besloten, het is niet prioriteit. Dit met name omdat het een vrij casual guild en dat er maar een aantal battlekeeps per server kunnen zijn. Voornamelijk hardcore guilds zullen dus waarschijnlijk zon battlekeep tot hun beschikking hebben, echter zeg nooit nooit natuurlijk:P.quote:Master S schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:46:
[...]
Dus jullie gaan je niet zo bezighouden met het bezetten en verdedigen van een guild battlekeep ?
voordat je kan gaan beginnen aan een Battlekeep heb je een Lvl 3 guild city nodig... dus daar moet wel hard gewerkt voor wordenquote:Roberttt schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:18:
[...]
Naar mijn weten, gaan ze sowiesow voor het maken van een grote stad. Battlekeep hebben ze nog niet besloten, het is niet prioriteit. Dit met name omdat het een vrij casual guild en dat er maar een aantal battlekeeps per server kunnen zijn. Voornamelijk hardcore guilds zullen dus waarschijnlijk zon battlekeep tot hun beschikking hebben, echter zeg nooit nooit natuurlijk:P.
Er zit standaard zowel in de gewone editie als de coll. editie 30 dagen speeltijd. En gamecards zullen 60 dagen zijn voor 25¤ in de winkel.quote:Tony L schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:29:
Hoe meer ik er van lees en zie, hoe leuker het spel lijkt. Weet iemand of je naast de game direct al een time card moet gaan kopen of dat je met de game al een maand kan spelen? Heb geen ervaring qua MMO games dus heb ook geen idee wat gebruikelijk is.
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Dat heb ik ook helaas... Maar als ik dan kijk hoeveel dat spel kost (45 euro voor een maand gamen) dan is een misser opzich niet heel funest. Iemand enig idee tot wanneer je kan preorderen? Ik wil nog wat meer lezen / zien voor ik een besluit maak om te preorderenquote:PROT schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:24:
Ik durf nog niet de pre order te bestellen omdat ik eigenlijk eerst nog even een review wil lezen.
4th wijzigde dit bericht 21-04-2008 13:51 (29%)
AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS
Anubys met jouw wil ik wel eens chatten. Ik studeer in heerlen en ben nog op zoek na een pre-order. Kun je me toevoegen op msn? marshall [at] rotmail dot nl ?quote:Anubys schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:02:
[...]
Het is een soort Retail Beta, er zijn zon 350 keys aan de benelux gegeven, voor winkels, gaat in op 21 april t/m ergens in mei.
Love and Peace!
Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server
Nee niet meer op healing , ik bedoel dit:quote:Raffuhl schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:51:
Is het zo dat de ToS meer op healing gefocused is ja? Ben nog maar net met de ToS begonnen dus dat wist ik nog niet. Hoe speelt ie op latere levels? Kun je wat meer vertellen over de skills die je krijgt?
Love and Peace!
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea