Gathering of Tweakers

Quicksearch
Help,

ik heb een paar dagen geleden last gehad van spam waardoor ik ccleaner,Registry Mechanic en een systeem herstel heb laten lopen.
maar sindsdien kan de zune software mijn zune niet meer vinden! :'(
en dat is best wel vervelend aangezien je alleen met de software kunt synchroniseren.

ik heb de software al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat...

weet iemand een oplossing??? ;(

weetikveel!

Gsus is my homeboy

quote:
RoD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:42:
Wat gebeurd er als je het ding een aantal uur achter elkaar door laat spelen? Is ie dan ook zo snel leeg? Ik gok op een brakke batterij.
Lijkt mij ook iets in die trend, want de mijne doet het vanaf het begin perfect!

@ hierboven: hmm geen idee, systeemherstel draaien?

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

HAY HAY HAY

Over m'n batterij issue. Ik heb gisteren voor de gein eens een test gedraaid, volledig opgeladen, en uren laten lopen. Na zo'n 3 a 4 uur was ik nog niet eens halverwege. Wat superbizar is, want zoals ik zei, ik luister een half uur per dag op z'n meest (5 dagen per week). En dan kan ik binnen een week steeds wel opladen... snap er weinig van...

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
De batterij loopt dus snel leeg als de speler uitstaat... Ik weet niet of deze speler een hybernate-stand heeft of dat ie "gewoon" uitstaat als je de speler uitzet, of andere powermanagementmogelijkheden (wat een woord 8)7 ) maar anders vrees ik dat de batterij gewoon brak is.

Gsus is my homeboy

Heeft 'n 'hybernate' stand ja, hij staat eigenlijk niet echt uit, zeg maar als je 'm uitzet :9 :? :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

HAY HAY HAY

Dat is toch evengoed fucking knullig? Want al met al zal ik 'm dan toch om de x dagen moeten opladen, gezien ie toch stroom verbruikt.

Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
CLB schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:55:
Heeft 'n 'hybernate' stand ja, hij staat eigenlijk niet echt uit, zeg maar als je 'm uitzet :9 :? :)
Ik had vroeger nog wel het issue dat ie in deze stand vrij snel leegliep... sinds ik hem helemaal uitzet met de linker toets en de buitenste ronde toets naar beneden ingedrukt gaat het een stuk beter gelukkig.... die standby modus vind ik maar niks.

Marcel.

Gsus is my homeboy

quote:
apNia schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:07:
Dat is toch evengoed fucking knullig? Want al met al zal ik 'm dan toch om de x dagen moeten opladen, gezien ie toch stroom verbruikt.
Achja, volgens mij zijn wij andere gebruikers, want ik laadt 'm toch elke nacht op, omdat hij bijna leeg is. Dit komt trouwens door het afspelen van films en niet door de muziek! Dan moet je 'm dus met de andere knoppen-combi uitzetten, dan verbruikt hij geen stroom meer ;)

EDIT: Dat 'stroom verbruiken' is in deze stand trouwens zo minimaal dat het geen 'dagen' betreft hoor!

Jeej CLB for the win dag :9

CLB wijzigde dit bericht 14-03-2007 11:13 (8%)

HAY HAY HAY

prachtig, als je dat doet ben je weer kwijt waar je was en je playlist kwijt... vind dat wel een naar foutje van het apparaat...

Ik vind wel dan dat ie veel stroom verbruikt in hybernate-stand. Ik ben het met apNia eens dat het een beetje suf is.

Gsus is my homeboy

Ik denk toch dat hij 'n brakke batterij heeft hoor, ik zet de mijne altijd 'uit' door gewoon 2 seconden op de 'play/pauze' knop te drukken en kan er als ik gewoon muziek afspeel (laten we zeggen 3 uur per dag) gewoon een week meedoen zonder 'm op te laden :/

Reg. datum: 11 februari 2006

Je kan hem uitzetten door op back te drukken en dan naar beneden met de dpad (allebij dus inhouden)

dan gaat die helemaal uit.. gebruikt die geen stroom.. zo doe ik het althans ;)

eindelijk mijn pc gefixed dus kan weer syncen met mn zune :)

was blij dat ik al een hoop erop had gezet dus kon wel muziek luisteren gelukkig :)

Suriname

HAY HAY HAY

quote:
kyddil schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:45:
Je kan hem uitzetten door op back te drukken en dan naar beneden met de dpad (allebij dus inhouden)

dan gaat die helemaal uit.. gebruikt die geen stroom.. zo doe ik het althans ;)
Maar dat is wat ik zeg, ben je je playlist kwijt. Leuk en aardig, maar dat kan ook niet de bedoeling zijn. Want dat vind ik minstens zo irritant.

apNia wijzigde dit bericht 15-03-2007 10:22 (4%)

quote:
apNia schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:21:
[...]

Maar dat is wat ik zeg, ben je je playlist kwijt. Leuk en aardig, maar dat kan ook niet de bedoeling zijn. Want dat vind ik minstens zo irritant.
ik doe niet aan playlists dus O-)

HAY HAY HAY

Wie weet trouwens of er een autoradio is die compatible met Zune is? Ik las in de Computer Totaal een issue over USB compatible autoradio's, maar nou lijkt dit me wel perfect. Iemand die dit weet?

edit: kwam dit tegen.. ook vet! maar niet helemaal wat ik zoek, maar een goed alternatief :)

apNia wijzigde dit bericht 16-03-2007 19:27 (30%)

Lijkt me sterk dat niet-UMS spelers kunnen werken op autoradio's? Ik weet er verder niet zoveel vanaf...

Reg. datum: 07 januari 2006

ik wil een zune :'( !

waar is hij het goedkoopst en snelst te krijgen hier in NL? want ik vind 300,- ballen toch wel een beetje veel voor een speler van 180,- ..

...

quote:
WhiteViper schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:31:

waar is hij het goedkoopst en snelst te krijgen hier in NL? want ik vind 300,- ballen toch wel een beetje veel voor een speler van 180,- ..
Als je em echt zo goedkoop wil zul je je tot Ebay moeten wenden denk ik. De beschikbaarheid in Nederland is nog niet erg geweldig.

Gsus is my homeboy

Inderdaad, is niet zo'n moeilijke keus! Gewoon 'n prijs betalen a la 300,- of geen Zune ;)

Niet geraakt is altijd mis.
Reg. datum: 16 januari 2006

quote:
WhiteViper schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:31:

Als je even opschiet kan je hier nog aan mee doen :) http://samenkopen.net/action/162325

quote:
apNia schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:24:
Wie weet trouwens of er een autoradio is die compatible met Zune is? Ik las in de Computer Totaal een issue over USB compatible autoradio's, maar nou lijkt dit me wel perfect. Iemand die dit weet?

edit: kwam dit tegen.. ook vet! maar niet helemaal wat ik zoek, maar een goed alternatief :)
http://images.belkin.com/F8M026/FUL1_F8M026.jpg

http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=301311#

Ik heb sinds kort ook een zune maar ben al dagen bezig om er een dvd op te zetten.

Ik heb het met verschillende programma´s geprobeerd maar het lukt nog steeds niet wat doe ik fout??

Ik heb eerst geconverteerd met sc videoconverter naar wmv maar dan krijg ik een error bij start sync.
vervolgens heb ik amadis DVD to zune geprobeerd deze converteerd naar mp4 maar hierbij krijg ik dezelfde error.

Als ik een trial versie van bijv. cucusoft converter gebruik doet hij het wel. Ik snap er niets meer van. 8)7

heb eindelijk een zune besteld op samenkopen.net
ben er dan totaal 224 euro voor kwijt inclusief verzending :D

kan nu al niet wachten tot ik hem heb :P

Reg. datum: 26 november 2003

kunnen jullie zeggen waarom jullie deze speler bvb. boven de Zen vision:M hebben gekozen? :p

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws