quote:
master007 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:58:
Flash spelers hebben meestal een langere batterijduur dan hardeschijf spelers. De Zune heeft ook een veel groter schrem en de D2 heeft sowieso een betere batterijduur dan de meeste andere spelers. Dus om de batterijduur van de Zune gaar te noemen omdat die van de D2 stukken beter is is niet helemaal eerlijk.
de zune heeft ten eerste geen veel grotere scherm...Iig is mijn 1e gen zune ietssssjes groter dan de d2. Daarnaast wist ik het niet van de hd en flash, maar dan nog, de zune is in vergelijking tot de d2 niks meer dan een gewone mp3 speler. En eigenlijk eerder een nadeel dat het uberhaupt een hd heeft, aangezien de d2 tot 16 gb gaat + de mogelijkheid van een 32 gb sd/sdhc/mmc card erin te zetten waardoor het 48 gb wordt. En dan heb ik het nog niet over alle functies die de d2 heeft qua instel mogelijkheden. De zune was leuk speelgoed, maar inmiddels heb ik iets vetters ontdekt.
de batterijduur van de zune is trouwens max. 14 uur (1e gen), nogal een verschil met iets dat 52 uur mee kan gaan.
Ook op het gebied van de batterijduur t.o. video mogelijkheden heeft de d2 een plus. De zune heeft tegenwoordiug dan wel 80 gb aan capacitieit, maar de accu duur gaat 2x zo kort mee, waardoor het alleen chill is wanneer je het aangesloten hebt op de netstroom. Anders is ie binnen de kortste keren leeg.
Steelo wijzigde dit bericht 20-06-2008 18:27 (16%)