[HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Reageer Nieuw TopicDe hardware is niet het probleem maar ze zijn al jaren in onderhandeling met allerlei Europese rechtenorganisaties. Ze willen de Zune op de markt brengen met een goede muziekwinkel (als totaalpakket net als de Ipod) maar dat is schijnbaar heel moeilijk.quote:RoD schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:41:
Ik vraag me af wat de reden daarvoor is. De tweede Zune werd toch redelijk positief ontvangen en in Europa is er afaik ook wel een beetje sprake van een "hype" rondom de Zune (die natuurlijk verbleekt ten opzichte de iPod-hype-kuddegedrag wat hier nog altijd de boventoon voert) dus een Europese release lijkt mij best zinvol.
Volgens mij heeft de Zune hier zelfs meer kans gezien het feit dat de dominantie van Apple in de VS een stuk groter is en je er daar nóg moeilijker doorheen prikt. Door de releasedate van de derde Zune plus de releasedate in Europa zo lang uit te stellen plaats je jezelf behoorlijk buiten de markt.. en dat lijkt mij niet echt handig als je ambities hebt om met Apple te concurreren.
Reg. datum: 28 december 2007
Je kunt automatisch over laten springen naar het volgende album. Je kunt ook shuffle activeren.quote:crazy_boy_19 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:59:
Vraagje, als je het album dat je aan het luisteren ben op je zune eindigt gaat die dan automatisch naar het volgende album?
Heb je een speciaal programma nodig om het erop te zetten, of is het drag and drop?
Kan die ook worden gebruikt als externe HDD?
Hoe goed is de radio?
De radio is van een uitstekende kwaliteit, alleen FM
Je kunt de Zune niet gebruiken asl HDD.
De software die je nodig hebt vind je op
http://www.zune.net/en-us/products/zunesoftware/download.htm
De manier waarop je de foto's gepresenteerd krijgt is erg mooi, op alfabet (naam en of map) en datum
Dan krijg je al een beetje het Zune-gevoel
Ik heb nu al mijn videoopnames en foto's op zak. En zo'n 120 speelfilms voor de verloren uren
Ik ben ook na een goede maand nog steeds zeer tevreden. Met name de bediening is volkomen intuïtief en eenvoudig
Heb nu een tijdje al de ipod touch, maar een paar dingen zitten me toch tegen.
1. Geluidskwaliteit (hoor niks anders dan lof over de zune geluidskwaliteit) en ik gebruik nu de e3c Shure's en ben tevens ook op zoek naar een koptelefoon (sehnheiser HD25 of Grado SR60 ) bij allebei is de touch toch niet geweldig om aan te horen
2. Bediening - Ik kan de touch niet zonder taferelen in me zak bedienen.
3. HD ruimte - Toch iets te klein die 16 Gb, en 32 Gb is weer net iets te duur (en ook net niet genoeg)
4. Schermgrootte - 2.5 inch is te klein om serieus iets op te kijken (ipod classic).
dus is het toch de zune geworden, tevens is het ook niet meer leuk om een ipod te hebben, iedereen en ze oma heeft er al 1, dat was tijdens de 2e gen wel anders. Met de zune heb je ook weer dat gevoel een beetje terug
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Reg. datum: 06 maart 2006
Ik ben bang dat ze op Aruba geen Zune verkopen, aangezien het enkelt en alleen VS. Ik weet niet of het al zover is dat het ook al in Canada is. Maar niet in Aruba.quote:Denko schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:26:
Denk dat ik ook een 80Gb zune ga halen, toch even kijken in me vakantie (aruba) of hij daar mee te pikken is voor 170 euro ongeveer.
Heb nu een tijdje al de ipod touch, maar een paar dingen zitten me toch tegen.
1. Geluidskwaliteit (hoor niks anders dan lof over de zune geluidskwaliteit) en ik gebruik nu de e3c Shure's en ben tevens ook op zoek naar een koptelefoon (sehnheiser HD25 of Grado SR60 ) bij allebei is de touch toch niet geweldig om aan te horen
2. Bediening - Ik kan de touch niet zonder taferelen in me zak bedienen.
3. HD ruimte - Toch iets te klein die 16 Gb, en 32 Gb is weer net iets te duur (en ook net niet genoeg)
4. Schermgrootte - 2.5 inch is te klein om serieus iets op te kijken (ipod classic).
dus is het toch de zune geworden, tevens is het ook niet meer leuk om een ipod te hebben, iedereen en ze oma heeft er al 1, dat was tijdens de 2e gen wel anders. Met de zune heb je ook weer dat gevoel een beetje terug
Blog: Thom Puiman .nl
Houd er rekening mee dat er geen equalizer op de Zune 2.0 zit!quote:Denko schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:26:
1. Geluidskwaliteit (hoor niks anders dan lof over de zune geluidskwaliteit)
Vandeweek dit gelezen: Fredd-E in "[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbar..."quote:2. Bediening - Ik kan de touch niet zonder taferelen in me zak bedienen.
PocketTouch. (Version 1.0b)
quote:A lot of you have been wishing that you had a convenient way to control your iPods while it was in your pocket, or wherever you keep it. Well, I got enough requests, so I made just something to do that.
quote:Thank goodness SkylarEC, a Super Moderator of iPod Touch Fan forum, made a unique app called “Pocket Touch” (ver 0.3b). It’s still in beta but boy it’s fantastic. You can change tracks and volume level simply by swiping your finger across the screen, blind-folded! Swiping left or right tells the music player to skip to track. A single tap pauses or un-pause the music player.
A quick swipe upwards brings the volume level up a notch. Swipe up again to increase it further.
- info (lees de volledige post door voor alle version changes)
- repository: http://www.touchrepo.com/repo.xml
- youtube: demo v0.2b en demo huidige 1.0b (met gui)
Tsjaa dat kan inderdaadquote:3. HD ruimte - Toch iets te klein die 16 Gb, en 32 Gb is weer net iets te duur
(en ook net niet genoeg)
Je hebt 'n iPod Touch en je vind 'n 2,5" te klein om films te kijken...?quote:4. Schermgrootte - 2.5 inch is te klein om serieus iets op te kijken (ipod classic).
Of je zit verkeerd en bedoelt 3,5" of je wilt 'n nieuwe MM-speler en je twijfelt tussen 'n Zune en iPod classic?
2,5" is trouwens erg goed te doen hoor om films op te kijken vind ik, maarja dat ben ik
Tsjaa daarom heb ik toendertijd ook 'n Zune geimporteerdquote:dus is het toch de zune geworden, tevens is het ook niet meer leuk om een ipod te hebben, iedereen en ze oma heeft er al 1, dat was tijdens de 2e gen wel anders. Met de zune heb je ook weer dat gevoel een beetje terug
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Hm, om die software te draaien moet je hem jailbreaken...ben ik geen fan van.quote:CLB schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:33:
Vandeweek dit gelezen: Fredd-E in "[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbar..."
PocketTouch. (Version 1.0b)
[...]
Je hebt 'n iPod Touch en je vind 'n 2,5" te klein om films te kijken...?
Of je zit verkeerd en bedoelt 3,5" of je wilt 'n nieuwe MM-speler en je twijfelt tussen 'n Zune en iPod classic?
2,5" is trouwens erg goed te doen hoor om films op te kijken vind ik, maarja dat ben ik![]()
[...]
Tsjaa daarom heb ik toendertijd ook 'n Zune geimporteerd
Ik regel me eq's niet op het apparaat zelf, dus dat maakt me niet zoveel uit, over die 2.5inch, ik heb een lange tijd de 5g ipod gehad....net niet lekker kijken.
Hm, ik zal idd dat wat moeten verzinnen als ze er niet zijn op aruba, ach, anders wachten tot iemand van werk naar de vs moet, laat ik die het wel meenemen
Denko wijzigde dit bericht 17-03-2008 00:19 (4%)
Reden: jailbreak zin toegevoegd
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Reg. datum: 18 juni 2006
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Reg. datum: 23 mei 2004
Je kunt in de software toch gewoon sorteren op "date added" of zoiets? Of laat hij dan alleen maar zien wat JIJ als laatste hebt toegevoegd?quote:Sagaris schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:42:
Ik heb een minpuntje gevonden aan de Zune software, hij heeft nu 3 media bestanden toegevoegd. Maar ik heb bij mijn weten geen muziek d'r bij gekregen sinds gisteren. Nu zou ik dus heel erg graag willen kijken wat hij heeft toegevoegd, maar dat kan ik dan weer niet zien. Op de Zune zelf doet hij dat dan weer gelukkig wel.
Reg. datum: 18 juni 2006
Cool, didn't know that. Volgens mij doet hij inderdaad alleen dat laatste.quote:4nGeLuS schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:32:
[...]
Je kunt in de software toch gewoon sorteren op "date added" of zoiets? Of laat hij dan alleen maar zien wat JIJ als laatste hebt toegevoegd?
Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune
Download jij de afleveringen van uitzendinggemist waarop je ze vervolgens converteert voor je Zune?quote:Nico.hollander schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:08:
[...]
...werkt hier prima geen enkel probleem, ook niet www.uitzendinggemist.nl
Power is nothing without control
Is er nog informatie van wanneer xna 3.0 en de firmware voor de zunes nou uitkomen ?
RoD wijzigde dit bericht 20-04-2008 17:28 (76%)
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Reg. datum: 16 oktober 2001
RoD wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:32 (80%)
Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg
Reg. datum: 21 juni 2007
Het zit onder het glas oftewel IN het apparaat feitelijk.quote:RoD schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:59:
Probeer het schermpje eens schoon te maken met een TFT-reiniger. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet alles meenemen, maar wellicht dat je er nog wat uit kunt vegen.
Beetje jammer is dat altijd, dat fabrikanten er niet voor zorgen dat hun schermpjes stof-proof zijn.
master007 wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:29 (9%)
Last.fm kun je via zenses doenquote:Nutral schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:15:
Yep, wel jammer dat de zune zelf geen plays bijhoud voor je zunecard of andere programma's (last.fm)
Heeft iemand de update al geinstalleerd? ervaring?quote:master007 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:23:
De Zune en Zune marketplace hebben een update gekregen. Nu heeft de Zune gapless playback, Smart playlists en nog meer leuke dingen.
Ik weet niet hoe ik de mijne moet update, via de software zegt hij dat hij up-to-date is.
(versie 2.3)
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last