Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:14

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 80466 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:22:
[...]
Als je een goede en ook heel mooie media player wil met een moderne strakke interface dan is de Zune HD nog steeds een prima keus. Als je gek bent op apps dan moet je niet bij de Zune HD zijn.

De Zune HD media speler software wordt sowieso verder ontwikkeld voor de Windows 7 Phone.
Dat wordt echter een veel uitgebreider, veel duurder en ook zwaarder apparaat.
In iedergeval zullen dus de Zune marketplace en dergelijk gewoon blijven bestaand en de downloadbare content zal vermoedelijk alleen maar uitgebredier worden
Ik vermoed ook dat er ook wel nieuwe hardware versies van de Zune HD gaan komen. Die zullen dan mogelijk wel apps van de windows phone marketplace kunnen draaien.
Overigens kan ik het me zowat niet voorstellen dat, als Microsoft de Zune een stille dood zou willen laten sterven, ze dan net een 64GB variant op de markt brengen. Waarom zou de Zune niet gewoon naast een Windows Phone 7 device kunnen bestaan, net zoals je iPods hebt naast de iPhones?

Ik verwacht eigenlijk dat met de komst van de Windows Phone 7 devices er ook in Europa een (grotere) echte markt ontstaat voor de Zune HD....

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 19-04-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 15:31

Cablekevin

CCCP Baby!

Oké! Ik heb een vaag probleempje, ik heb mijn Zune HD aangesloten via HMDI op mijn tv, werkt prachtig, met de update was de marketplace nu zichtbaar @ de TV maar nu lijkt mijn hele marketplace verdwenen te zijn, ook van het scherm zelf... Klopt dit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en besloten mijn oude 2de generatie iPod Touch de verkopen en voor een Zune HD te gaan. Dit vanwege verschillende redenen; ten eerste ben ik op zoek naar iets nieuws. Heb deze iPod al anderhalf jaar en ben wel weer toe aan een leuke nieuwe gadget. Daarnaast wordt ik de laatste tijd erg moe van iTunes in de zin van het werkt allemaal te traag en het synchen is te onhandig. Ook krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om fatsoenlijk videos op het apparaat te krijgen maar dat zal aan mij zelf liggen waarschijnlijk. Ook ben ik zeer gecharmeerd van de Zune HD, zeker ook vanwege de interface en de betere geluids- en beeldkwaliteit. Jammer is dus dat hij nog niet officieel te krijgen is in Europa; laat staan Nederland. Dat wordt dus toch importeren.

Heb uit deze thread al vernomen dat dit een vrij betrouwbare site is om een Zune HD over te vliegen naar Nederland. Zo zou ik dan inclusief verzendkosten ongeveer €150,- kwijt zijn, wat natuurlijk een koopje is voor een dergelijk apparaat. Ook zou er dan geen importheffing bij komen omdat betreffende webshop er bijvoorbeeld $20 value op zet. Iemand die nog meer ervaringen heeft met deze webshop en mij nog even verder gerust kan stellen?

Daarnaast heb ik nog een aantal vragen die ik graag nog beantwoord wil hebben voordat ik op de aanschaf doorzet. Een kleine opsomming:

1) Ik hoor veel tegenstrijdige berichten wat betreft de beschikbaarheid van bepaalde features in Nederland. Werkt de HD Radio feature nu wél of niet in Nederland? Zelfde geldt voor de marketplace; kan ik deze gebruiken hier in Nederland of heb ik geen mogelijkheid om apps op mijn Zune te zetten.
1.5) Is de Zune Marketplace ook via de PC te access-en? In de zin van, dat ik niet alleen via Wi-Fi connectie apps kan downloaden, of dat het ook álla iTunes via de PC kan, of kan dat niet?
2) Zijn er accessoires die aanbevolen zijn? De TV dock lijkt me aardig, maar ik ben bang dat ik hem voor die prijs (70-80 euro) te weinig ga gebruiken. Enkele andere leuke alternatieven?
3) Heb begrepen dat er dus geen AC adapter bij zit en dat het dus standaard out-of-the-box net als de iPod Touch alleen via USB op te laden is. Klopt dit?
4) Hoe zit het met de software/firmware? Als ik nu een Zune HD importeer, welke software zit er dan standaard op? Heb begrepen dat de meest recente inmiddels 4.5 is. Kan ik hem vanuit Nederland vlekkenloos updaten als er dus weer nieuwe software/firmware beschikbaar is?
5) Hoe werkt het met synchroniseren? Zit er bepaalde software bij zoals iTunes zodat ik gemakkelijk track-namen kan aanpassen en dergelijke, of gaat alles handmatig met kopieer-plak werk in Windows Verkenner?

Dat was het wel ongeveer. Zeer veel dank voor diegene die mij kan helpen! En sorry als de helft van mijn vragen erg obvious ergens hier in deze thread staan maar heb niet echt de tijd om 70 paginas door te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Tommie360 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 01:23:
1) Ik hoor veel tegenstrijdige berichten wat betreft de beschikbaarheid van bepaalde features in Nederland. Werkt de HD Radio feature nu wél of niet in Nederland? Zelfde geldt voor de marketplace; kan ik deze gebruiken hier in Nederland of heb ik geen mogelijkheid om apps op mijn Zune te zetten.
Nee, Nederland kent geen HD radio. De radio werkt wel maar als een normale radio.
1.5) Is de Zune Marketplace ook via de PC te access-en? In de zin van, dat ik niet alleen via Wi-Fi connectie apps kan downloaden, of dat het ook álla iTunes via de PC kan, of kan dat niet?
De marketplace is ook via de PC te benaderen.
Sterker nog, je hoeft geen Zune te hebben om de Zune software en de Zune market place te gebruiken.
Er zijn ook mensen die geen Zune hebben en die de Zune software gebruiken als alternatief voor hun media player
2) Zijn er accessoires die aanbevolen zijn? De TV dock lijkt me aardig, maar ik ben bang dat ik hem voor die prijs (70-80 euro) te weinig ga gebruiken. Enkele andere leuke alternatieven?
Opberg cases, extra Zune connectie kabel voor opladen op meerder plekken, standaard 3,5 plug connectie kabeltjes voor het koppelen aan de autoradio, USB stopcontact oplader
3) Heb begrepen dat er dus geen AC adapter bij zit en dat het dus standaard out-of-the-box net als de iPod Touch alleen via USB op te laden is. Klopt dit?
Ja, koop bij die webshop een standaard USB stopcontact oplader voor 3 euro en je kunt overal opladen.
4) Hoe zit het met de software/firmware? Als ik nu een Zune HD importeer, welke software zit er dan standaard op? Heb begrepen dat de meest recente inmiddels 4.5 is. Kan ik hem vanuit Nederland vlekkenloos updaten als er dus weer nieuwe software/firmware beschikbaar is?
De installatie van de eerste firmware lukte bij mij alleen vanaf een engelstalige windows versie.
De meeste recente update (4.5) lukte ook op een Nederlandstalige Vista versie.
De update wordt doorgevoerd door de Zune client die ook kan constatewren dat er een nieuwe versie is.
5) Hoe werkt het met synchroniseren? Zit er bepaalde software bij zoals iTunes zodat ik gemakkelijk track-namen kan aanpassen en dergelijke, of gaat alles handmatig met kopieer-plak werk in Windows Verkenner?
Je kunt voor het synchroniseren verschillende instellingen in je Zune client software instellen. Je kunt de meta data in media files editten vanuit je Zune client.
Selecteer een media files (of bijvoorbeeld een aantal van 1 album) en edit via het rightclick menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 08:24
Heeft iemand nog tips voor USB laders? behalve de apple versie (Die nogal duur is) zijn al die andere niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

HotFix schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:01:
Ik zit nog steeds te wachten op retailers die de 64GB variant gaan aanbieden. Amazon levert hem pas vanaf 19 JULI, iets waar ik niet op wil wachten.
Hoezo wil niet wachten? Als het er niet eerder is, zal je wel moeten toch?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

m3gA schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:10:
Heeft iemand nog tips voor USB laders? behalve de apple versie (Die nogal duur is) zijn al die andere niet meer leverbaar.
Uit principe niet de Apple gebruiken. Toen ik bij de Apple shop naar binnen ging 3 jaar geleden om een USB lader te kopen, vroegen ze waar ik hem voor nodig had. Ik zei met mijn blonde hoofd, voor mijn Zune. Oh, dan verkoop ik hem je niet. 8)7

Ben er toen dus achter gekomen dat elke 220V => USB voldoet.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,voor het opladen moet ik zeggen dat ik een gewone oplader niet mis (altijd wel ergens een pc) en ik laad die van mij ongeveer 1x per week op denk ik,en dan is de zunehd in 30min vol ofzo,tot dusver bevalt de accuduur mij heel erg goed :)

voor aankopen in de marketplace heb je punten nodig die je moet kopen via creditcard (op amerikaans adres) maar er zijn ook sites die die punten en/of het maandelijkse abbonement(zunepass) verkopen via bv paypall zodat dit ook geen probleem is.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
c70070540 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:17:
[...]

Uit principe niet de Apple gebruiken. Toen ik bij de Apple shop naar binnen ging 3 jaar geleden om een USB lader te kopen, vroegen ze waar ik hem voor nodig had. Ik zei met mijn blonde hoofd, voor mijn Zune. Oh, dan verkoop ik hem je niet. 8)7

Ben er toen dus achter gekomen dat elke 220V => USB voldoet.
OMG..da's best ernstig. Maar idd die goedkope 220V -> USB van 3,95 bij de Action doen het ook gewoon :+ Waarom dan een 'dure' variant kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
Beantwoording vragen door hAI
Thanks, daar schiet ik al een hoop mee op. Heb inmiddels ook de Zune software al op mijn PC geinstalleerd dus kan alvast een library gaan vormen.

Hoe zit het met importsites? Zijn er enkele betrouwbare sites waar jullie hem bijvoorbeeld ook gekocht hebben? Ben er nog niet zeker van of ik de site uit mijn vorige post ga gebruiken, want die shop verkoopt geen Zune accessoires. Heeft iemand goede aanbevelingen? (Ook dat er geen importheffing bij komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
TheVMaster schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:34:
[...]

OMG..da's best ernstig. Maar idd die goedkope 220V -> USB van 3,95 bij de Action doen het ook gewoon :+ Waarom dan een 'dure' variant kopen.
dan fiets ik straks even langs de action. ik had nog een Tomtom lader maar die deed het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
m3gA schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:30:
[...]

dan fiets ik straks even langs de action. ik had nog een Tomtom lader maar die deed het niet.
Eh..dat was als voorbeeld bedoelt he :+ Ik weet niet of de Action ze op dit moment verkoopt. iBood had tijd terug (eh..jaar ofzo terug) van die USB laders te koop voor iets meer dan 3 euro en die deden het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
TheVMaster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:50:
[...]

Eh..dat was als voorbeeld bedoelt he :+ Ik weet niet of de Action ze op dit moment verkoopt. iBood had tijd terug (eh..jaar ofzo terug) van die USB laders te koop voor iets meer dan 3 euro en die deden het perfect.
voor die paar euro neem ik de gok wel :)

-edit- update: Bij de action was geen te vinden en die van de Kijkshop werkt niet :(

[ Voor 10% gewijzigd door m3gA op 28-04-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:09
Dankzij openZDK is er nu Doom voor de Zune 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

oeh,gelijk maar ff op wifi gegaan @ werk en bezig met downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Hoe kan ik de Zune software koppelen aan mijn account, eerst stond mijn username rechtsboven aan, maar ik kan geen inlogknopje of iets vinden, op mijn Zune HD staat dat CablekevinNL aan het device gekoppelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Cablekevin schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:26:
Hoe kan ik de Zune software koppelen aan mijn account, eerst stond mijn username rechtsboven aan, maar ik kan geen inlogknopje of iets vinden, op mijn Zune HD staat dat CablekevinNL aan het device gekoppelt is.
volgens mij gewoonvia settings=>account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

I cannot seem to find it, met de oude zune software was er een mooi knopje met sign in, of ik moet helemaal verkeerd kijken.

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/6992/zunet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dat is vreemd :P ik heb daar nog gewoon account staan naast device :P
heb je wel de nieuwste versie? 4.5(109)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

mrsar schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:56:
dat is vreemd :P ik heb daar nog gewoon account staan naast device :P
heb je wel de nieuwste versie? 4.5(109)
Yeps! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:44
Staan de landinstellingen van je OS op United States?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Alex) schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:49:
Staan de landinstellingen van je OS op United States?
Je bent me voor! Moet ff rebooten... haha, ik weet bijna voor de volle 100% dat het dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
Eindelijk! Ik ben nu ook een trots lid van de Zune HD clan in Nederland om het zo maar te noemen. Nadat ik mijn Zune HD (16 GB) op 22 april besteld had bij Allpmp, is hij vandaag binnengekomen. Geen idee waarom het zo lang duurde, maar hij is in ieders geval heelhuids aangekomen. Hij is overgekomen uit China en buiten een berichtje dat het pakketje op 27 april richting Nederland gevlogen ging worden had ik geen mogelijkheid om het pakketje te volgen, maar gelukkig is hij dus toch aangekomen. Bovendien heb ik geen cent bij hoeven te betalen aan douane kosten en dergelijke. Ze hadden er een mooie sticker opgeplakt met $20 value, met gift aangekruist, dus een prima winkel om je Zune HD goedkoop te halen. Ik ben dus uiteindelijk maar $210/€160 kwijt voor mijn Zune HD.

Mijn eerste indruk, WAUW, wat een klein en licht apparaat. Hij is inderdaad veel kleiner en lichter dan ik van te voren dacht, in positieve zin uiteraard. Ik was vooral erg benieuwd naar het OLED scherm dus toen ik hem voor het eerst aanzette verwachte ik "blown away'' te zijn maar dat viel nog wel mee. De tekst leek allemaal wat dof en niet scherp over te komen maar nadat ik de brightness op High had gezet zag alles er ineens een stuk mooier uit. Toch maar meteen wat afleveringen Family Guy erop gezet en het werkt perfect. Het scherm is inderdaad erg scherp en helder en de kleuren zijn erg netjes. De games zijn bovendien erg impressive, niet alleen omdat ze gratis zijn en erg uitgebreid maar ze werken ook allemaal erg goed en zijn visueel erg strak. Ook over de muziek valt niet veel aan te merken. Het geluid klinkt naar mijns inzien iets beter dan mijn iPod Touch maar niet extreem verschil. De hele interface is wel erg wennen ten opzichte van de iPod Touch maar dat komt wel goed na veel gebruik. Ben tot dusver erg tevreden dus.

Paar dingen die ik mis, of misschien dat het er wel op zit maar ik het over het hoofd zie:
* Bij een nummer doorspoelen met de timebalk zoals bij videos, krijg het niet gevonden? Je kan dus alleen doorspoelen met die volgende/vorige knoppen?
* Onlangs toegevoegd playlist?
* Album art uitvergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het quickplay menu bevat de nieuwe items op je Zune HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer twee nieuwe kaart spelletjes zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn geruchten dat de prijs van een Zune Pass abbonnement omlaag zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

en de facebook app is geupdate,en volgens mij nog een nieuw spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-05 21:58

WWJD

*pluh*

Als ik een zune HD 64GB wil, waar kan ik hem dan het beste bestellen? Hij staat niet op ebay e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WWJD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:39:
Als ik een zune HD 64GB wil, waar kan ik hem dan het beste bestellen? Hij staat niet op ebay e.d.
Is die buiten de zunestore site uberhaupt wel ergens verkrijgbaar?
Ik zag hem bij best buy staan voor pre-order met arrival time in de tweede helft van augustus.
Nog een week of 7 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie berichten die erop duiden dat de Zune pass nu ook buiten de US beschikbaar is bijvoorbeeld in de UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is hier maar stil in dit topic :X

Zune 4.7 NL is uit. Via Zune software te updaten, Windows Update of los te downloaden via:
http://www.zune.net/en-US...ware/download/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

yup,heb em al geinstalleerd staan :P doet het nog steeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon strijk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-11-2023
1.) Hoe kan ik op dit moment het beste een (redelijk) goedkope zune HD aanschaffen?,
en verder nog 2 (kleine) vraagjes.

2.) Is het mogelijk ''illegale'' muziek er op te spelen van torrents, etc. ?

3.) Ik had gelezen dat de apps niet beschikbaar zijn dus dan zou ik die paar spelletjes niet kunnen spelen?, of is dit niet waar en werken ze gewoon wel in Nederland?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
1) Ebay, marktplaats, etc.
2) Ja
3) Werken wel.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Alles werkt prima. Wel moet je een Live ID hebben met de USA als land, anders krijg je volgens mij geen toegang tot de Marketplace. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 13-04-2011 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon strijk
Bedankt :)

Ik denk dat ik er een ga aanschaffen dan, nog suggesties, een 16 GB of toch de 32 GB?
want daar ben ik nog niet helemaal over uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
:) Heej..het Zune topic 'leeft' weer. Pff...sinds de aanschaf van m'n WP7 doe ik zeer weinig meer met m'n Zune. Denk dat ik hem maar op Marktplaats zet. Iemand nog interesse? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 13-04-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik heb ook een phone7,maar gebruik mijn zuneHD ook nog gewoon,meer ruimte (32GB) vind het gewoon fijn om het apart te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mrsar schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:10:
ik heb ook een phone7,maar gebruik mijn zuneHD ook nog gewoon,meer ruimte (32GB) vind het gewoon fijn om het apart te houden.
Ik gebruik hem eigenlijk helemaal niet meer... hij ligt maar een beetje te verstoffen. Zune software op de WP7 is ook vergelijkbaar met die op de Zune. Enig verschil is dat de Zune alleen WIFI heeft en m'n WP7 dus ook via 3G kan syncen en downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik vind de Zune-ervaring op de Zune HD beter dan op WP7, maar die op WP7 is zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon strijk
TheVMaster schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:11:
[...]

Ik gebruik hem eigenlijk helemaal niet meer... hij ligt maar een beetje te verstoffen. Zune software op de WP7 is ook vergelijkbaar met die op de Zune. Enig verschil is dat de Zune alleen WIFI heeft en m'n WP7 dus ook via 3G kan syncen en downloaden :)
Ik heb wel interesse bij je zune hd, is het een 16 gb of 32gb?, en wat is ongeveer je richtprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Leon strijk schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:16:
[...]

Ik heb wel interesse bij je zune hd, is het een 16 gb of 32gb?, en wat is ongeveer je richtprijs?
Het is een 32 GB variant... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben naarstig op zoek naar 'n dockingstation voor de Zune 30GB...
Nog wel wat te vinden op eBay, maar verzendkosten zijn absorbitant hoog.
Iemand nog een ander idee'tje, anders wordt het zelf maken ofzo, heb nog twee oplaadkabels liggen, hmm.

EDIT: Als ik zelf wat maak dan heb ik natuurlijk geen audio-output via het dock, dat is niet echt handig.

Deze op het oog: ZUNE DOCK 9DN-00001, dan toch maar doen denk...
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.volusion.com/wcxzd.cruqz/v/vspfiles/photos/zune-9DN-3.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 15-11-2015 11:15 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
~€20-25 totaal valt nog wel mee. De prijzen van gebruikte zunes valt me eerder tegen. De meesten zitten rond de prijs die ik er zelf in 2007 nieuw voor heb betaald.

Overigens gebruik ik mijne nog vrijwel dagelijks met veel plezier. Intussen wel voorzien van een upgrade naar 80GB schijf :)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisae schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:12:
~€20-25 totaal valt nog wel mee.
Mwahja de Zune zal sporadisch gebruikt worden...
Eigenlijk nog een remote-control erbij enzo, dan wordt het prijzigjes...
Verzendkosten zijn vaak 1,5 / 2,0x zo duur als het dock, nu voor € 16 inc shipping gevonden.

Misschien heeft hier er nog wel iemand eentje voor de 30GB-variant, op Marktplaats / V&A staat niks.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 14:39

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Gisae schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:12:
~€20-25 totaal valt nog wel mee. De prijzen van gebruikte zunes valt me eerder tegen. De meesten zitten rond de prijs die ik er zelf in 2007 nieuw voor heb betaald.
Het is een collector's item geworden, dan krijg je dat ;)
Overigens gebruik ik mijne nog vrijwel dagelijks met veel plezier. Intussen wel voorzien van een upgrade naar 80GB schijf :)
Ik ben ook nog altijd tevreden over mijn Zune HD. Ontzettend jammer dat Microsoft het product nooit de aandacht heeft gegeven die het verdiende, want met de ZHD hadden ze i.m.o. toch echt wel een iPod-killer in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:14:
Verzendkosten zijn vaak 1,5 / 2,0x zo duur als het dock, nu voor € 16 inc shipping gevonden.
Ondertussen is deze binnen, werkt perfect...
Was een nieuwe, zit vol krassen, maar okee, we doen 't ermee.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast