De wereld is er misschien in die 4 jaar niets mee opgeschoten, maar de werknemers hebben toch mooi 4 jaar geld gekregen.
Vraag me ook af waar ze het geld allemaal vandaan halen, want volgens mij doen ze bijzonder weinig verder. En als er al mensen zijn die investeren, waarom die uberhaupt investeren in zo'n bedrijf.
Gewoon vanwege het wat als principe...
Wat als Steorn het echt uitgevonden heeft, dan kan je er nu 1000 euro insteken en over 10 jaar ben je multi-miljonair, en met die 1000 euro heb ik het enkel maar over de simpele thuis-hobbyisten die niet veel te makken hebben. Een beetje groot bedrijf steekt er zo groot geld in alleen al vanwege de mogelijkheid dat er onnoembare giga-winsten zijn te behalen...
Vergelijk het een beetje met wat als je Bill Gates / Google oprichters in de beginjaren in dienst genomen had en ze gewoon de vrije hand had gelaten, met 20/20 hindsight had je die personen toen gewoon een salaris van 10.000 per maand kunnen geven om enkel met hun eigen onderbv te gaan werken en dan was je nu gewoon eigenaar van MS/Google.
Zitten in de praktijk een heleboel mitsen en maren aan ( zouden ze in loondienst dezelfde creativiteit tonen als ze nu gedaan hebben etc ). Maar wat als...
Ik persoonlijk zal me later ook wel eens gaan afvragen waarom ik hier niet ingestapt ben als Bodevinaat multi-miljonair geworden is omdat hij wel de mogelijkheid openhield dat Steorn gelijk kon hebben en ik niet.