Reg. datum: 13 september 2006
[MMORPG]Lord of the Rings Online
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 13 september 2006
Ik denk dat er per server een paar 1000 mensen online zijn zo in de avond. Overal waar ik loop zie ik mensen rennen.quote:sulukman schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:54:
Zijn er veel mensen die het spelen ?
Dus die online zijn ?
niet dat je in een stad bent met maar 20-30 mensen.
Waar ik me nu al erger is het feit dat de Auction helemaal aan de andere kant van de stad (Bree) zit. Die zou in de buurt van de Prancing Pony moeten zijn
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
In de Beta zat die ergens bij de Townhall, ze hebben ook zo'n beetje alle npc's in huizen gestopt, die stonden gewoon buiten in de Beta
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
weet iemand het ?quote:sulukman schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:31:
kan ik ook de lifetime subcription halen als ik de special/normale koop ? ( die heeft mar 45 dagen )
Want wil hem vandaag nog bestellen
maar wil dan wel weten of ik achteraf nog een lifetime kan halen
Alvast bedankt
Lijkt mij dat dat wel kan. Dan heb je gewoon 45 dagen + lifetime.quote:sulukman schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:47:
[...]
weet iemand het ?
Want wil hem vandaag nog bestellen![]()
maar wil dan wel weten of ik achteraf nog een lifetime kan halen
Alvast bedankt
"Gao" | Persoonlijke weblog. | Jippie 06-07-07 getrouwd
Weet je miss ook hoe ?quote:WorkForce schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:06:
[...]
Lijkt mij dat dat wel kan. Dan heb je gewoon 45 dagen + lifetime.
Want kan gee Lifetime Cards vinden en van wat ik gehoord heb kan je bij payment alleen kiezen voor 1,3 of 6 maanden.
Reg. datum: 17 oktober 2005
volgens mij had je daar een preorder pakket voor nodig of de LE.quote:sulukman schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Weet je miss ook hoe ?
Want kan gee Lifetime Cards vinden en van wat ik gehoord heb kan je bij payment alleen kiezen voor 1,3 of 6 maanden.
niemand die het zeker weet ?quote:Freelance schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:28:
[...]
volgens mij had je daar een preorder pakket voor nodig of de LE.
Want ik wil eigenlijk niet in 1 keer 250 euro uitgeven aan de LE als je Lifetime ook apart kan kopen.
Maar als het anders niet kan dan heb ik niet veel keuze meer
Want het is wel handig als je zegmaar stopt en over paar maanden gewoon door kan spelen
Reg. datum: 26 september 2004
Tip voor degenen die zich nog proberen te registereren op de site van codemasters:
probeer het 's middags. Gisteravond ook de hele avond zitten wachten, geen resultaat.
Deze middag ff geprobeerd, in een keer in orde.
Reg. datum: 31 januari 2002
voor mensen die het ook eerst willen uitproberen: bij veel winkels zijn nog steeds de preorder kits van 4 euro te koop. hiermee kun je 10 dagen spelenquote:Sander1991 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:57:
Hee heeft er iemand misschien een friend code die ik zou mogen hebben? Ik ben nog onzeker of ik het spel ga kopen, en 7 dagen lijkt me ruim genoeg om mijn beslissing te nemen
Ja maar dat is tot vrijdag toch?quote:StB schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:51:
[...]
voor mensen die het ook eerst willen uitproberen: bij veel winkels zijn nog steeds de preorder kits van 4 euro te koop. hiermee kun je 10 dagen spelen
Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury
Reg. datum: 06 augustus 2002
Lifetime zat in de pre-orders of in dat hele dure pakket.quote:sulukman schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Weet je miss ook hoe ?
Je bent dan een founder.
Wil hem heel graag eens proberen, ziet er echt cool uit.
kan ik misschien eindelijk eens van DAoC afstappen haha
Devilseyenl at yahoo dot com
Komatsu.com -=- New-holland.com -=- CaT.com
Het is dat ik niet thuis ben op dit moment, maar ik kan je vanavond wel een buddy code sturen.quote:Komatsu schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:52:
is er misschien nog iemand die een buddy key kan missen?
Wil hem heel graag eens proberen, ziet er echt cool uit.
kan ik misschien eindelijk eens van DAoC afstappen haha![]()
Devilseyenl at yahoo dot com
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Weet niet of het klopt, heb de SE
Ook heb ik een leuk xls sheetje gemaakt met de farming profession.. Ik hoor wel wie geinsteresseerd is.. en ps net mijjn 1 Gold gehaald
Reg. datum: 31 augustus 2005
Is dit nu compleet?? waar kan men wel of niet heen of nog niet heen.
Is er dan ook veel toekosmt in dit spel zodat net als bij lineage 2 na een grote update een nieuwe area te bezichtigen is ed....
ben aant onderzoeken en wellicht dak dit spel ga spelen...
Intel© Conroe E6600 | Asus P5W DH Deluxe | XFX nVidia 8800 GTS 320MB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | WD 250GB Extern | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP2
Op dit moment is alleen Eriador er, komt in Juni een gebied bijquote:Tijgertje84 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:26:
las ergens iets over het speelgebied wat men kan spelen online.
Is dit nu compleet?? waar kan men wel of niet heen of nog niet heen.
Is er dan ook veel toekosmt in dit spel zodat net als bij lineage 2 na een grote update een nieuwe area te bezichtigen is ed....
ben aant onderzoeken en wellicht dak dit spel ga spelen...
De rest volgt de komende jaren als expansions
expensions die je kan downloaden of moet je dat weer gaan kopen net als met WoW, want dat zuigt!quote:Cthulhu schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:40:
[...]
Op dit moment is alleen Eriador er, komt in Juni een gebied bij
De rest volgt de komende jaren als expansions
Bij Lineage 2 kon je het gewoon downloaden/updaten met de updater alleen moest je gamecard payen en thats all
Intel© Conroe E6600 | Asus P5W DH Deluxe | XFX nVidia 8800 GTS 320MB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | WD 250GB Extern | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP2
De eerste die uitkomt in Juni, is gratisquote:Tijgertje84 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:58:
[...]
expensions die je kan downloaden of moet je dat weer gaan kopen net als met WoW, want dat zuigt!
Bij Lineage 2 kon je het gewoon downloaden/updaten met de updater alleen moest je gamecard payen en thats all
Andere wwet ik niet, je zult er ook wel een paar moeten kopen
ok dank je voor je snelle reactiequote:Cthulhu schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:01:
[...]
De eerste die uitkomt in Juni, is gratis
Andere wwet ik niet, je zult er ook wel een paar moeten kopen
stel ik wil gaan spelen:
ik kan het spel kopen voor 50 pleurie en dan spelen voor 60 dagen daarna zalk gamecards moeten kopen.
of ik koop een SE,LE, CE of welke er ook mogen zijn en waar ze uberhaupt nog verkocht worden??? en dan heb je pas de mogelijkheid voor een lifetimeabbo die je niet kan kopen met de standaard game??
Tijgertje84 wijzigde dit bericht 26-04-2007 11:05 (3%)
Reg. datum: 28 januari 2006
Wat ik had begrepen waren ze voor de life-time abbo-houders in ieder geval gratis, maar dat merk ik dan vanzelf
Reg. datum: 06 augustus 2002
Laatste maal;quote:Tijgertje84 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:04:
[...]
ok dank je voor je snelle reactie
stel ik wil gaan spelen:
ik kan het spel kopen voor 50 pleurie en dan spelen voor 60 dagen daarna zalk gamecards moeten kopen.
of ik koop een SE,LE, CE of welke er ook mogen zijn en waar ze uberhaupt nog verkocht worden??? en dan heb je pas de mogelijkheid voor een lifetimeabbo die je niet kan kopen met de standaard game??
lifetime is enkel mogelijk via een pre-order of via dat hele dure pakket.
Heb je die niet; gevalletje pech hebben.
Een vraagje, als je na vrijdag nog die pre-order kit binnenkrijgt, kan je het dan nog steeds upgraden?quote:maartend schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:11:
[...]
Laatste maal;
lifetime is enkel mogelijk via een pre-order of via dat hele dure pakket.
Heb je die niet; gevalletje pech hebben.
Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.