Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Agressor schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:52:
Het ziet er echt heeel erg mooi uit!
Ik ben ook wel benieuwd hoe het speelt.

Kan ik nu nog een accountje aanmaken, of heeft iemand misschien een reserve account?
Zaterdag ff proberen :)

Doe mee aan het gratis LOTRO Beta-Weekend!
Exclusief | 12 februari 2007 - Sinds afgelopen vrijdag staat InsideGamer voor meer dan twee maanden flink in het teken van The Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar! Deze MMORPG van Turbine en Codemasters Online Gaming heeft ons hart via de gesloten beta gestolen. Het blijkt gewoon een leuke vervanging te zijn van de klassieker World of Warcraft en het heeft de sfeer van de alom bekende Lord of the Rings boeken prima in de game verwerkt. Elke vrijdag kun je dus de LOTRO-vrijdag verwachten met meer informatie over alle elementen uit de game zoals de rassen, klassen of het unieke PvP-systeem.

Maar tot die tijd krijg JIJ nu ook de kans de game te ervaren. Niet via de beta, maar via een heus beta-weekend dat alleen voor Benelux gamers bedoeld is. Wij van InsideGamer hebben in samenwerking met Codemasters exclusief een flink aantal toegangsplaatsen voor dat weekend op 17 en 18 februari kunnen regelen!

Wat is een beta weekend?
gamenaam screenshot gamenaam screenshot
gamenaam screenshot gamenaam screenshot
Een beta weekend betekent dat je twee dagen lang jezelf helemaal kunt uitleven met de beta. Op 17 en 18 februari kun je inloggen en spelen wanneer je wilt en de game dus helemaal in al zijn volledigheid ervaren. Dat kan op dat moment met allerlei andere gamers uit de Benelux, dus de voertaal al over het algemeen direct overslaan naar het Nederlands. Dat maakt samen op quest gaan een stuk makkelijker en omdat een groot aantal spelers via InsideGamer de toegang heeft verschaft, kun je dus ook hier samen afspraken maken voor een kort maar krachtig avontuur in twee dagen tijd. Zorg dus dat je alvast tijd vrij maakt voor het komende weekend!

Hoe kun je hieraan meedoen?
Meedoen kan door naar www.lotro-europe.com/insidegamer te surfen.

Je moet CodeM-lid zijn om mee te kunnen doen. Lid worden van de Codemasters community is heel simpel, gratis en binnen twee minuten te doen. Klik hier om je voor hun community aan te melden.

Als je eenmaal lid bent van CodeM, kun je die gebruikersnaam en dat wachtwoord invullen op www.lotro-europe.com/insidegamer. Vervolgens is het heel simpel. Je krijgt een e-mail met alle instructies, je moet de game client downloaden en vervolgens kun je aan de slag tijdens het hele weekend.

Lees wel even alle instructies goed door, want als je nog nooit een beta hebt gespeeld, kan het zijn dat het allemaal niet zo voor zich spreekt. Het downloaden van de client kun je op de volgende adressen doen:

* Arena51 (tip)
* CVG
* Fileplanet

Waarom zou je meedoen?
Video: Interview
videoBekijk de video
Allereerst natuurlijk om een game als Lord of the Rings Online even uit te kunnen proberen, dan weet je alvast wat voor vlees je in de kuip hebt. Daarnaast is het natuurlijk gratis en bovendien zullen er meer InsideGamer-bezoekers en ook mensen van de redactie aanwezig zijn waarmee je samen de game kunt spelen. Laten we er dus gewoon een heel gezellig weekend van maken!

Pas overigens op. We verwachten een groot aantal deelnemers en we hebben veel plaatsen, maar geen onbeperkt aantal. Op=Op dus wees er snel bij met registreren!

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Cthulhu schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:09:
Heb ook de CE besteld bij Dynabyte
Betaal gewoon als die uitkomt in de winkel
Moet je dan ook nog de pre-order apart bestellen?
Wel als je van die aanbiedingen gebruik wil maken.
daarom had ik ook aangegeven dat je beter telefonisch je bestelling kan doen.

Carpe Noctem

Ga wel ff naar Dynabyte toe vanmiddag
Is toch maar 1 minuut lopen van mn werk :P

is domm
Reg. datum: 10 maart 2005

Opgegeven voor de beta :D

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

ben ik blij dat ik al uit de beginners gebieden ben.. Hoe lang ik heb moeten wachten tot bepaalde NPC's respawnde voordat ik ze af kon maken.. Waren op een gegeven moment wel 23 mensen te wachten op de zelfde MOB... Tip maak van alle wachtende een Fellowship.. Dan kunnen er tenminste weer een zooi tegelijk de claim van de dead mob nemen en zo de quest afmaken

Reg. datum: 29 maart 2005

ben gister even lvl14 geworden, tot nu toe gem. 2 lvls per dag (3u per dag ongeveer) oa door questen, maar heb atm nog maar stuk of 3 quests over, 1 van die dwerg die ik moet afmaken in fellowship en andere dat ik die zoon moet zoeken in noordelijk kamp (al de npc gevonden hoe ik verder moet maar ga hier niet teveel posten om het voor de rest te verklappen :P )

AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS

Carpe Noctem

Gister heb ik trouwens 600silver verdient :P
Had een paars 2handed axe gevonden, op AH gezet voor 250s, met buyout van 300s, 10in later was die weg :P
En 300s verdient met de verkoop van 50bronse-ingot ofzoiets :P , ook buyout

Ayreonaut

quote:
Stronkie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:59:
ben ik blij dat ik al uit de beginners gebieden ben.. Hoe lang ik heb moeten wachten tot bepaalde NPC's respawnde voordat ik ze af kon maken.. Waren op een gegeven moment wel 23 mensen te wachten op de zelfde MOB... Tip maak van alle wachtende een Fellowship.. Dan kunnen er tenminste weer een zooi tegelijk de claim van de dead mob nemen en zo de quest afmaken
Dat had ik ook, allemaal spawnpoint campers die dan net die boss voor je weg pikte waar je al een kwartier op stond te wachten. Maar veel mensen hebben het niet door dat je met een fellowship die quest deelt. Maar het is een goeie tip.

Wat me wel op viel was dat je goed moet opletten waar je naar toe loopt. Ik liep ten oosten van Bree in het moeras en kon na een tijdje de weather hills in. Ik dacht, ik zoek Weathertop even op. Helaas liep ik als lvl9 captain ineens in een groep lvl19 orcs die mij dus in 5 slagen dood hadden. Die overgang van lvl10 beestje naar bijna lvl20 was ineens wel erg groot :o

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Where wind is Trouble

Ik ga het spel niet meer spelen om te lvlen. Ik wil gewoon gebieden bekijken.. Ik wil niet veel van het spel zelf spelen.. Ben nu bij de eerste mainquest waar je een fellowship moet hebben. Als ik straks het spel heb dan hoef ik niet alles nog een keer te doen.

Misschien nog een paar andere classen proberen

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Ik ben nu even in dat beginners gebied (voor Elves that is) aan het rondscharrelen. Kreeg al een Fellowship invite van iemand die ik declined heb, met meteen van diegene de vraag: "why decline?"
Ach ja, zag er het nut voor dat moment niet zo van in.
En ik zou vandaag nog zo gaan Final Fantasy XI spelen! :+
Hij loopt al een stuk beter, maar heb al gezien dat een geheugen upgrade aan mijn computer nog wel nodig is voor dit spel.

quote:
Stronkie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:13:
Ik ga het spel niet meer spelen om te lvlen. Ik wil gewoon gebieden bekijken.. Ik wil niet veel van het spel zelf spelen.. Ben nu bij de eerste mainquest waar je een fellowship moet hebben. Als ik straks het spel heb dan hoef ik niet alles nog een keer te doen.

Misschien nog een paar andere classen proberen
heb al 2 quests gedaan alleen waar je die voor nodig had, is gewoon omdat er veel mensen op die spawn wachten en zo mee helpen met killen :P

AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS

Where wind is Trouble

Maar zijn jullie al bekenden uit de film tegengekomen en zo ja... Screenshots en waar :)

Ik nog niet echt . .Ja in het begin

Athlon X2 5600+

Morgen om 11 uur mag ik ook mee doen, ben erg benieuwd.

Maar hoe zit hetverhaal nu in elkaar, gaat het over de rise of angmar? (en de witchking :P )
Ayreonaut

quote:
Stronkie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:07:
Maar zijn jullie al bekenden uit de film tegengekomen en zo ja... Screenshots en waar :)

Ik nog niet echt . .Ja in het begin
Elrond, Frodo, Arargorn. De laatste 2 in Rivendell, ik ben er zelf niet geweest maar mijn broertje was er geweest en liet screens zien. Gimli en Legolas waren daar geloof ik ook en hij was Gandalf ook al tegen gekomen, ergens in de Shire

Ik heb zelf alleen Elrond nog maar gezien dus. Hopelijk kom ik nog wat bekende tegen. Iemand toevallig Tom Bombadil al gezien in Old Forest :?

Steffy wijzigde dit bericht 16-02-2007 13:16 (13%)

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Where wind is Trouble

eh nou.. het verhaal is me nog niet zo veel van duidelijk alleen dat alle ingame movies er nog niet zijn....

Verders weet ik niet waarneer alle verschillende karakters bij elkaar komen met het verhaal

Ik weet niet of je dat echt te zien krijgt, want je doel loopt in dit deel nog niet echt gelijk met dat van de fellowship (je moet naar Angmar). Hier trouwens een filmpje van een raid: http://www.youtube.com/watch?v=UGH8at18gwY
Gemaakt door iemand uit mijn kinship, zitten wel beetje zieke mensen tussen die nu al ongeveer level 35-40 zijn (ik ben nu level 20 en heb al meer dan 30 uur erop zitten).

@Hieronder,
Level 50 en dat zal ook tijdens de release zo blijven.

Stef.NL wijzigde dit bericht 16-02-2007 13:34 (8%)

quote:
Stef.NL schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:24:
Ik weet niet of je dat echt te zien krijgt, want je doel loopt in dit deel nog niet echt gelijk met dat van de fellowship (je moet naar Angmar). Hier trouwens een filmpje van een raid: http://www.youtube.com/watch?v=UGH8at18gwY
Gemaakt door iemand uit mijn kinship, zitten wel beetje zieke mensen tussen die nu al ongeveer level 35-40 zijn (ik ben nu level 20 en heb al meer dan 30 uur erop zitten).
wat is huidige max lvl atm in beta?

Ayreonaut

quote:
mad_max234 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:10:
Morgen om 11 uur mag ik ook mee doen, ben erg benieuwd.

Maar hoe zit hetverhaal nu in elkaar, gaat het over de rise of angmar? (en de witchking :P )
Het verhaal is mij compleet onduidelijk. Angmar werd al bijna 1000 jaar voor de War of the Ring, in deze tijd speeld The Lord of the rings zich af, vernietigd door Gondoriaanse legers die het laatste van de 3 koningkrijken van de Dúnedain te hulp kwamen. Als we nu Fellowship leden zien is het verhaal rond angmar een verzonnen iets denk ik. Angmar was nadat de legers verslagen waren door Gondor niks meer, de Witch king verliet zijn rijk dan ook al 1000 jaar voor de tijd waar het spel in speeld. Dol Guldur daarintegen heeft nog wel een belangrijk aandeel gehad in de War of the Ring. Van daaruit werden aanvallen gedaan op Lorien en de dwergen van Erebor. Misschien hebben ze aan de hand daarvan wel een verhaal verzonnen, het doet het verhaal ook zeker goed.

Misschien dat we Dol Guldur en Mirkwood terug zien in een uitbreiding. Rhovanion is een groter deel van Middle Earth dan Eriador met nog leuke verhalen en plekken. Ze zouden de Easterlings kunnen introduceren uit Rhun. Nieuwe Oosterse armors enz. Radagast bv, was 1 van de 5 wizzards die naar middle earth kwamen. Gandalf was er 1 van net als Saruman. Lorien, Fangorn, etc, etc. Dat zou top zijn _/-\o_

Steffy wijzigde dit bericht 16-02-2007 13:54 (4%)

is domm
Reg. datum: 10 maart 2005

De raids zien er wel leuk uit. Alleen wat zijn nou de healing classes?

Want die site waar naar character info verwezen word vind ik niet echt duidelijk, die lijkt mij teveel op wow site waar maar een vage beschrijving staat om maar iets te zeggen. Enkel de korte punten wat een class heeft hebben ze weer niet van wow overgenomen. Dus ik snap de characters classes nog niet echt.

typo

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

De belangrijkste healer is de minstrel, maar de champion (of captain, een van de twee) heeft een best sterke healingspell en de lore-master kan andere spelers ook een beetje healen.

@Steffy,
Ik denk/verwacht ook dat het kwaad (in enige vorm) na al die jaren weer probeert op te staan en dat je dat moet tegenhouden.

Hier nog wat screens:
http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00019.jpg

http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00022.jpg

http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00028.jpg

http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00027.jpg

Stef.NL wijzigde dit bericht 16-02-2007 17:03 (72%)

Athlon X2 5600+

quote:
Steffy schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:49:
[...]

Het verhaal is mij compleet onduidelijk. Angmar werd al bijna 1000 jaar voor de War of the Ring, in deze tijd speeld The Lord of the rings zich af, vernietigd door Gondoriaanse legers die het laatste van de 3 koningkrijken van de Dúnedain te hulp kwamen. Als we nu Fellowship leden zien is het verhaal rond angmar een verzonnen iets denk ik. Angmar was nadat de legers verslagen waren door Gondor niks meer, de Witch king verliet zijn rijk dan ook al 1000 jaar voor de tijd waar het spel in speeld. Dol Guldur daarintegen heeft nog wel een belangrijk aandeel gehad in de War of the Ring. Van daaruit werden aanvallen gedaan op Lorien en de dwergen van Erebor. Misschien hebben ze aan de hand daarvan wel een verhaal verzonnen, het doet het verhaal ook zeker goed.

Misschien dat we Dol Guldur en Mirkwood terug zien in een uitbreiding. Rhovanion is een groter deel van Middle Earth dan Eriador met nog leuke verhalen en plekken. Ze zouden de Easterlings kunnen introduceren uit Rhun. Nieuwe Oosterse armors enz. Radagast bv, was 1 van de 5 wizzards die naar middle earth kwamen. Gandalf was er 1 van net als Saruman. Lorien, Fangorn, etc, etc. Dat zou top zijn _/-\o_
Volgens mijn staat angmar wel in een van tolkien zijn boeken. Je heb ook nog van die boeken van hem met alleen maar opsommigen van gebeurtnissen in middle earth, en namen van voorouders.

Heb je het over de film? Want in de film is een hele hoop uit gehaald.
Ayreonaut

Angmar zelf komt wel voor in tolkien zijn werk maar niet in de tijd van the War of the Ring. The lord of the rings zijn 6 boeken, gebundeld per 2 trouwens en niet 3 boeken zoals veel mensen denken is slecht een klein deel van alles, deze boeken gaan over, The War of Ring. In deze tijd tijd heeft Angmar al geen enkele betekenis meer en al zullen er nog steeds evil races leven, het is geen rijk meer, de Witchking heeft het 1000 jaar voor LotR en dus deze game verlaten.

Buiten enkele personages om is de film compleet een andere iets dan de boeken. Het is ook geen verfilming maar gebasseerd op Tolkiens werk.

Angmar was idd een groot rijk waar Witchking over heerste. Maar ten tijden van het overlijden van de laatste koning van Arnor, het noordelijke rijk van de 2, was er oneenigheid over de opvolging en de 3 zoons claimden hun deel van Arnor en viel uit een in 3 rijken. De laatste werd vernietigd door de legers van Angmar maar deze werden op hun beurt verslagen en het rijk verwoest door Gondor die te laat te hulp kwam. Dus het heeft allemaal plaats gevonden, echter hebben ze de geschiedenis van Tolkiens werk overhoop gehaald. Ik vind het als Tolkien fan niet erg hoor want als er iets moois uit komt is het geen schande dat het niet origineel is maar Angmar heeft ten tijde van deze game volgens tolkiens eigen werk, zeker weten geen enkel aandeel in het verhaal over verloop van de oorlog.

Carpe Noctem

Morgen komt de pre-order op de website van DB te staan, heb een mailtje gekregen
Was vandaag bij DB, ze hadden het niet eens in de computer staan :{

Geachte heer Gorter,

Waarschijnlijk is hier een misverstand ontstaan.

De PREORDER is namelijk niet het PREORDER PACK, waar al zoveel over gelezen en gepraat wordt.

De PREORDER PACK zal uiterlijk morgen ook op de website staan zodat u deze tegelijk met het uiteindelijke spel kunt bestellen.

Uiteraard wordt de extra PACK vooruitgezonden.

Dit PREORDER PACK kost overigens EUR. 2,99 (dit is geen typefout.)

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur

edit - staat nu op de website, gelijk besteld :P

Cthulhu wijzigde dit bericht 16-02-2007 19:24 (3%)

Carpe Noctem

quote:
dommerick schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:04:
De raids zien er wel leuk uit. Alleen wat zijn nou de healing classes?

Want die site waar naar character info verwezen word vind ik niet echt duidelijk, die lijkt mij teveel op wow site waar maar een vage beschrijving staat om maar iets te zeggen. Enkel de korte punten wat een class heeft hebben ze weer niet van wow overgenomen. Dus ik snap de characters classes nog niet echt.

typo
Main healer is de Minstrel, is overigens een erg leuke class, speel er zelf ook 1 :P

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Vind het wel apart dat op het moment de animaties nog heel erg statisch zijn van bijvoorbeeld monsters. Zoals de RingWraiths e.d.
Neem aan dat ze dit nog aan gaan passen.
Aan de ene kant wil ik graag dit spel gaan spelen, maar dan voor die 150 euro in één keer.
Dit zou ik dan alleen doen wanneer mijn vriendin ook wil gaan spelen.
Misschien dat ik het pre-order pack gewoon moet bestellen en alvast het geld apart ga zetten en in de 10 dagen voor de lancering ga besluiten of ik voor dat lifetime gebeuren ga of niet.
Er moet in iedergeval nog heel wat verbeteren.

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: