Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb geen zin om weer overnieuw te beginnen maar ik heb wel even ingelogd om heel misschien die prijzen even te winnen :P

10100111001

Pilske vatte! :)

quote:
Stef.NL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Totdat je toegelaten wordt. Er wordt verder niet echt een bevestiging van inschrijving gestuurd. Er is inderdaad een maandelijks bedrag van tussen de 10 en 15 euro. Precieze bedrag weet ik niet.

@ Bleet,

Dat is ook een beetje wat ik vrees, dat het gewoon tegenvalt. LOTR staat in veel gevallen gelijk aan zeer hoge kwaliteit (boeken, films, misschien de huidige LOTR-games uitgezonderd), maar Turbine is maar een relatief klein bedrijfje en om mij aan een MMORPG te zetten, wil ik toch echt een topspel waar je je op iedere hoek wel over iets kan verwonderen. Maar goed, ik wacht af totdat ik het zelf kan testen.
Waar heb jij deze informatie over de maandelijkse betaling gevonden? Heb net wat rondgezocht maar kan het nergens vinden?
Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Vuurvoske schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:05:
[...]

Waar heb jij deze informatie over de maandelijkse betaling gevonden? Heb net wat rondgezocht maar kan het nergens vinden?
Ik hoop dat je alleen over het bedrag twijfelt want het lijk me toch vrij duidelijk dat LOTRO gewoon een pay-per-month game wordt. 10-15 euro is een goede schatting.
quote:
Will a regular fee be required to play?
Yes, but the amount of the subscription fee has not yet been determined. North American players who pre-order will have a choice between two exclusive payment options.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

Peanut Butter Jelly Time

Ik speel dit spel sinds gisteren, nu weet ik niet of ik verwent ben hoe een spel loopt, maar het loopt echt bager bij mij, alles laag gezet helpt niet, als ik een boel npc's zie dan gaat het spel haperen (kunnen ook players zijn)

Maar nu vraag ik em af komt dit door me pc? of is het spel nog niet helemaal lekker (alsin teveel spellers daarom lag, of gewoon te nieuw en loopt niet goed :9 )

Specs in me sig btw.

Games: BF1942, World of Warcraft Specs: AMD 64 3500+, Ati Radeon X850 XT

Het heeft denk ik verschillende redenen. Gisteren begonnen alle nieuwe spelers ongeveer tegelijk in de newbiegebieden en dan heb je het over honderden spelers in een erg klein gebied. Dit zal een van de redenen zijn, waarom het slecht loopt. In gebieden die ver van de beschaving zijn, loopt mijn systeem (ongeveer gelijk aan dat van jou) op very high goed vloeiend, maar in Bree is het haast onmogelijk om vooruit te lopen vanwege de vele spelers en npc's.

Pilske vatte! :)

Ik vind het wel een ubergame, alleen er zitten nog wel wat nasty bugs in. Gelukkig is het een beta en daarom ga ik deze game ook zeker kopen :D
quote:
Ace schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:42:
[...]

Ik hoop dat je alleen over het bedrag twijfelt want het lijk me toch vrij duidelijk dat LOTRO gewoon een pay-per-month game wordt. 10-15 euro is een goede schatting.

[...]
Of je neemt een life-time abbo voor 150 ballen

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Als dat van die 150 euro oid ook voor ons komt, dan is dat wel erg interessant.
Overigens heb ik het spel nog niet kunnen spelen.
Ben wel ingelogd geweest tot bij het character selectie scherm zo'n 1,5 uur geleden.
Maar toen ik met mijn vriendin samen wilde inloggen kwam ik niet verder dan het proberen te laden van het realm.

Is de server te vol? Ik denk dat ik het strakjes na Bones (over een uurtje) nog eens ga proberen.
quote:
Arunia schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:22:
Overigens heb ik het spel nog niet kunnen spelen.
Ben wel ingelogd geweest tot bij het character selectie scherm zo'n 1,5 uur geleden.
Maar toen ik met mijn vriendin samen wilde inloggen kwam ik niet verder dan het proberen te laden van het realm.

Is de server te vol? Ik denk dat ik het strakjes na Bones (over een uurtje) nog eens ga proberen.
Als de server te vol is hoor je een melding te krijgen daarover en hoeveelste je staat in de wachtrij.
Ik had vandaag en gister weinig problemen om in te loggen.

10100111001

quote:
Arunia schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:22:
Zal een aanbieding zijn die met de pre-order kan worden besteld
Meer info via de codemasters site.

I've got balls of steel..

Als ik de screens zo zie vind ik de graphics anders vrij impressive.

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

Quad Core P200MMX + Nitro

Cool je ken al 60 day time cards koopen voor 29,-
Zal dus wel 12.xx worden per mand ofzo.
Angezien Codemasters er in zit zal het dus wel weer nix worden :P

P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Vanochtend werkte het dus weer gewoon.
Nog niet kunnen spelen, maar hoop dat ik vanavond nog in kan loggen. In iedergeval is mijn vriendin vandaag thuis ivm een solicitatie, dus ik hoop dat ze niet vergeet nog even LotRO te spelen.

Er bestaat een kans dat wanneer we het spel leuk vinden, we zo'n lifetime (mocht het mogelijk zijn natuurlijk) subscription nemen. Mijn vriendin begon gisteren al met:"als we nu eens 1 abonnement nemen, dat we 2 characters op 1 account hebben". Maar ja, dan is het niet zo heel erg leuk om te gaan spelen. Dan zit altijd één van de 2 te spelen. We zullen wel zien.
Reg. datum: 29 maart 2005

die dwalin beschermen is nog niet zo erg makkelijk, al 2x fail (eerste fails tot nu toe) op lvl6, denk dat ik maar even 500xp haal en het nog een keer als lvl7 probeer, heb namelijk de beste eq wat ik kon krijgen via quest of kopen.. me class is btw hunter en nick Archangel

4th wijzigde dit bericht 12-02-2007 08:53 (3%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

Where wind is Trouble

Nou,

Mijn bevindingen van nu drie dagen spelen.

Ik speel als Elf , Stronkie en class Minstral.. Ik heb als professions Cook, Prospector and Jewel Maker. Ben op dit moment Lvl 9 (bijna 10).

Ik heb bij het spel wel het gevoel van in de wereld van LOTR te spelen. De landchappen zijn mooi en stralen veel uit. Details is goed over nagedacht. Vele Objecten hebben namen en zijn dus van verre al te zien. Dit is makkelijk zodat je sneller heen kunt gaan waar je wezen moet. Bv Ore , Planten , Mobs alles heeft een grote duidelijk naam erboven zweven.

Het geluid ben ik zeer tevreden over. Ik met mijn 5.1 speakersetje zit echt midden in Middle Earth. Geluiden komen van overal en vooral de muziek is mooi. (wat is wel mis zijn de Video beelden van tussen movies).

De map functie is uitgebreid. De radar bied snel de juiste info (vooral de questgevers zijn handig aangegeven, tis nl moeilijk ingame te kijken of zo persoon een ring boven zijn kop heeft. Vaak is de naam er doorheen geschreven). Ik heb de radar alleen zo staan dat ik de questgevers zie en de mijnen .

Quests zijn te makkelijk. Maarja zal wel komen omdat ze nog niet uitgebalanceerd zijn. Ik rag er zo door heen. Nog geen 1 x dood gegaan... (zit nu wel vast bij de Epic quest(main quest) Ik moet Noord en west van een stad een persoon opzoeken en hem nieuws brengen... Mooi niet dat ik dat persoon kan vinden). In je hoofdscherm word aangegeven welke quests je hebt en waar je heen moet... Handig

De mob's zijn eenvoudig. Alleen irri dat je steeds bij moet draaien om bepaalde skills te gebruiken. (De skills is een heeeeeeel ander verhaal ) Vele skills zijn duidelijk wat ze doen aan de omschrijving, maar sommige niet te begrijpen (zoals ik heb een Minig skill ding , die kan ik aan zetten en dan zou ik mijnen moeten zien... Vraag me niet hoe hahaha).

Verder skills , bonussen etc , is zeer uitgebreid... Je kunt je karakter zo aanpassen als je wild.. Je krijgt overal bonussen voor. Voor het verslaan van veel wolfen krijg je de wolf tamer Title voor. Deze kun je dan dragen en brengt dan bonussen voor je persoon mee. (heeeeeel veel beloningen zijn er te krijgen voor alles en nog wat).

Professions.. Ook zeer uitgebreid..... Tis me alleen nog niet duidelijk wat ze allemaal kunnen .. Ik ben nu alleen maar Cook , prospector en Jewel maker... Prospector en Jewel snap ik nog (je kunt Iron , Tin etc hakken, waarje dus weer tools voor nodig hebt, maar cook ... lol kom op zeg. De ingredienten kosten meer dan het uiteindelijke eten wat je maakt met een recept.. (tis wel irri dat je steeds moet switchen van tools.. (cooking material, Jewel Making Tools and Mining Tools , om te kunnen koken , erts hakken of sieraden te maken)..... Ach ik zie het wel... die andere

Karakter type Minstrall. Nou ..... laten we dit zeggen... Zeer muziekaal.. verders geen woord erover.... Ik zie mensen met een fluit spelen.. Geen idee hoe ze er aan komen... Klinkt wel leuk, ben benieuwd of je zelf de melodieen kunt spelen.. Maar in het gevecht .. Ik denk dat ik een healer ben met dit. echte damage kan ik niet doen..

wereld delen... Ja heel mooi grafisch ziet er gelikt uit.. Ben in de shire geweest al.. Ik zie zo al Gandalf aankomen met ze huifkarretje en vuurwerk.. Zeer mooi...

De UI......

Een woord . Kloten.... Grafish detail slecht... onduidelijk. onoverzichtelijk. veel buttons in buttons and open planes.... Word er niet veel wijzer op maar je je info kunt vinden ... Een lachertje is vooral je karakter info.. Echt zeeeeeer slecht.. maarja hoop dat dat nog aangepast gaat worden.....

De irritante chat box... Gewoon weg kloten... Mag van mij weg. .Ik hoef niet te weten wat men zegt.... Laat de chat gefilterd kunnen worden.... Ook irri als je in de chat zit dat je steeds weer op enter moet raggen voordat je verder kunt tikken.. Hoevaak ik mijn scherm al niet open gehad hebt met alle panels... fuck man.... Tevens het switchen naar fellowship , IM , Battle chat is irri. zit je in het ene zie je de andere niet.. HEt moet gewoon weg kunnen. Vult een belachelijk groot deel van het scherm....

Bugs en andere irritante dingen.

* UI (zie boven)
* Chat venster (zie boven)
* quest te simpel , Je levelt te snel
* Geen beschrijvingen van alle dingen die je kunt gebruiken
* MOB die niet spawnen of dood blijven liggen .. Of vast staan en zo niet te selecteren zijn.
* Kills die je maakt en dan gelijk een melding krijgt dat je een exploit gebruikt . .Haha heb dit al zo vaak gehad..... (leuk dat de game weet je exploit maar zorg er dan voor dat het niet kan)
* Map changes wil het spel nog wel eens hangen.....
* Bepaalde items kun je niet gebruiken . Item in Use..... Bv sommige Iron, Tin and chests hebben dit...

Verders mijn algemene gevoel over het spel...

Bugs eruit... en ik ben verkocht.... Ik ga hem halen dat zeker.. Ik vind het echt de moeite waard... Koop dan zeker de lifetime membership ding.. Het enige wat je moet doen is de game te preorderen...

Ok genoeg geschreven... Tijd om verder te spelen

Laters

Oww editje,,, waar kun je hem preorderen>????? weet iemand dit

Carpe Noctem

De Gamemasters zijn ook supersnel
Gister had een gast een probleem, riep een GM, die kwam gelijk(Satine, van het forum)
Zij heeft mij ook nog geholpen, was met de epiq Quest bezig(Book1, chapter6), maar de mobs die ik moest killen, waren er niet
Satine vroeg wat het probleem was, liep naar mij toe en liet de mobs gelijk spawnen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Nou ik ben sinds gister ook ff bezig en ben wel tevreden, er zitten nog bugs in maar dat geld voor bijna alle spellen, zowel SP als MP of MMO games, alles zit tegenwoordig stampvol met bugs. Aangezien deze game betaald is wordt dit allemaal wel opgepast.

Een lifetime abbo lijkt mij ook wel wat, ik speel nu al sinds de beta Guild Wars en het princiepe van 1 keer kopen en spelen en alleen betalen voor uitbreidingen een leuke constructie. Als je nu voor 150 euro rustig kunt door spelen zit je niet met het feit dat 1 dag niet gespeeld is 1 dag geld verprutst zoals je met maandelijkse kosten hebt. Dat je er een pre order voor moet doen maakt mij niet zoveel uit, het kan ook gemakkelijk uit, spel is tot nu toe prima bevallen dus een miskoop zal het niet zijn denk ik

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Hoe is de endgame denken jullie?

X360 Gamertag | Sony-Ericsson W800i. JVC LT-32x70b.

Where wind is Trouble

dan rijst de vraag nog steeds... Waar halen we de preorder kits vandaaan :)

Carpe Noctem

Dat wordt volgens mij eind maart bekend gemaakt
Bij DimPlus kun je hem al bestellen, 4,99 euro
Heb hem tijdje geleden al besteld

Lord of the Rings Online: Pre Order Pack

Platform: PC Windows
¤ 4.99
Verwacht: 2007

Exclusief Lord of the Ring figuurtje
Exclusief ingame item (die niet via andere weg in de game te verkrijgen is als via de pre order kit)
14 dagen voordat de game gelanceerd wordt kun je met de pre order kit al beginnen.
De personage zal dan NIET gewist worden als het spel verschijnt (wat bij de BETA gebeurt) maar je kunt dan met je personage verder spelen na de release.
Het enige wat je moet doen om verder te spelen is de full game aanschaffen op release
Exclusieve Lord of the Rings stickers
Raam sticker
De game op DVD (dus je hoeft niet meer de client te downloaden via een website maar kunt direct installeren vanaf de DVD)
Als optie in de pre order pack: ‘ lifetime subscription' voor 149,99

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Reg. datum: 29 maart 2005

zojuist 2 pre-order kits besteld voor mij en joyke (rosespeler)

vooral dit vond ik interessant ;) :

14 dagen voordat de game gelanceerd wordt kun je met de pre order kit al beginnen.
De personage zal dan NIET gewist worden als het spel verschijnt (wat bij de BETA gebeurt) maar je kunt dan met je personage verder spelen na de release.

altijd leuk om even van tevoren aan de gang te kunnen, en natuurlijk voor 150 euro verder niet druk meer maken om andere rotzooi zoals maandelijkse betalingen :)

edit: 1 ding maar bij preorder kit zit al game client, die krijg je later ook weer als je game koopt met release.. beetje dubbel of zie ik dat verkeerd?

edit2: nog ander vraagje, wat moet hunter met clarinet, wat doet die skill precies?

4th wijzigde dit bericht 12-02-2007 14:25 (30%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

Where wind is Trouble

je hunter kan dat item mooi aan mij geven :) hebt ie niets aan ik wel .. Ben muziekant

edit zojuist ook besteld :)

Stronkie wijzigde dit bericht 12-02-2007 14:37 (15%)

De NDA is trouwens sinds vandaag weg, dus iedereen kan naar hartelust screens/filmpjes ed. plaatsen.

quote:
Stronkie schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:07:
(zoals ik heb een Minig skill ding , die kan ik aan zetten en dan zou ik mijnen moeten zien... Vraag me niet hoe hahaha).
Dan zie je markers op je radar waar die mijnen zijn, je ziet ze als je binnen 100~150 meter bent van de mijn (of plant etc)
quote:
De UI......

Een woord . Kloten.... Grafish detail slecht... onduidelijk. onoverzichtelijk. veel buttons in buttons and open planes.... Word er niet veel wijzer op maar je je info kunt vinden ... Een lachertje is vooral je karakter info.. Echt zeeeeeer slecht.. maarja hoop dat dat nog aangepast gaat worden.....

De irritante chat box... Gewoon weg kloten... Mag van mij weg. .Ik hoef niet te weten wat men zegt.... Laat de chat gefilterd kunnen worden.... Ook irri als je in de chat zit dat je steeds weer op enter moet raggen voordat je verder kunt tikken.. Hoevaak ik mijn scherm al niet open gehad hebt met alle panels... fuck man.... Tevens het switchen naar fellowship , IM , Battle chat is irri. zit je in het ene zie je de andere niet.. HEt moet gewoon weg kunnen. Vult een belachelijk groot deel van het scherm....
Je kan alle UI onderdelen verplaatsen nadat je op alt+enter of ctrl+enter oid hebt gedrukt (staat in je control list). Je kan ook zelf je UI skinnen (staat uitleg van op het beta forum).

Dark Lord wijzigde dit bericht 12-02-2007 15:26 (10%)

10100111001

quote:
Stef.NL schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:20:
De NDA is trouwens sinds vandaag weg, dus iedereen kan naar hartelust screens/filmpjes ed. plaatsen.
Kom maar op dan :9

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws