HTC P4350 (Herald)
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicNee, vlgs mij heeft m'n oortje geen A2DP.quote:BioHazard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:19:
[...]
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk, of je moet misschien gebruik maken van A2DP? Aangezien je daarmee ook via Bluetooth muziek kan luisteren bijvoorbeeld.
Vreemd, maar jammer dan.
What do you mean: I don't pay my bills!? Why do you think i'm broke, huh!?
ik had ooit een soortgelijk probleem, want ik heb een speakerphone voor in de auto zonder A2DP en wou alle geluiden ook via die speaker laten verlopen.
op het forum van xda-developers staat de oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=307220&highlight=BTAUDIO
het is een programmatje wat al het geluid forceert via de BT verbinding.
Deze krijg ik niet aan de gang op m'n herald, daarom deze gebruikt:quote:Mad_Cow schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:39:
Het kan wel!
ik had ooit een soortgelijk probleem, want ik heb een speakerphone voor in de auto zonder A2DP en wou alle geluiden ook via die speaker laten verlopen.
op het forum van xda-developers staat de oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=307220&highlight=BTAUDIO
het is een programmatje wat al het geluid forceert via de BT verbinding.
BTio
Die laat zich wel installeren en draait ook, maar nu werkt m'n BT verbinding niet meer lekker.
Later meer......
What do you mean: I don't pay my bills!? Why do you think i'm broke, huh!?
Reg. datum: 23 mei 2008
heeft er iemand meer ervaring met de pda. ik heb namelijk de rom gedownload van deze link
Linken naar roms staan we niet toe, zie de faq!
nu ik heb al de informatie stap voor stap gevolgd en correct uitgevoerd.
nu achteraf na de installatie van deze nieuwe rom wil mijn htc niet meer opstarten. ik krijg momenteel enkel maar het HTC logo op mijn apparaat. ik heb namelijk ook de orginele rom bij gehouden in geval van nood maar ik geraak zelfs niet meer gelinkt met mijn computer.
kan er iemand mij helpen?
greetz,
Mctwan
DaannO wijzigde dit bericht 23-05-2008 09:16 (8%)
Reg. datum: 05 mei 2008
Maar Gister avond kreeg ik plotseling de schrik van me leven. Het touch screen scherm werkt niet meer
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, en kan dit gerepareerd worden ?
Bij voorbaat dank.
S2801 in "HTC P4350 (Herald)"
Als ik dit kan vinden,..................?
Zelf even veder kijken is toch niet zo moeilijk?
Oxellaar wijzigde dit bericht 25-05-2008 12:10 (46%)
bij mij was het gewoon kopieren naar de telefoon en direct draaien vanaf daar. dus niet installeren.quote:Tacoos schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:22:
[...]
Deze krijg ik niet aan de gang op m'n herald, daarom deze gebruikt:
BTio
Die laat zich wel installeren en draait ook, maar nu werkt m'n BT verbinding niet meer lekker.
Later meer......
Probeer dit eens:quote:Mctwan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:56:
beste mensen,
heeft er iemand meer ervaring met de pda. ik heb namelijk de rom gedownload van deze link
[mbr]Linken naar roms staan we niet toe, zie de faq![/]
nu ik heb al de informatie stap voor stap gevolgd en correct uitgevoerd.
nu achteraf na de installatie van deze nieuwe rom wil mijn htc niet meer opstarten. ik krijg momenteel enkel maar het HTC logo op mijn apparaat. ik heb namelijk ook de orginele rom bij gehouden in geval van nood maar ik geraak zelfs niet meer gelinkt met mijn computer.![]()
![]()
kan er iemand mij helpen?![]()
greetz,
Mctwan
haal je telfoon los van je computer.
opstarten in de bootlader mode: (houdt de camera knop en de comm-manager knop tegelijk ingerdukt, druk dan de reset knop in en houd de camera&comm manager ingedrukt tot dat je de bootloader ziet.
zodra je die ziet, je telefoon verbinden met je computer en het originele rom update programma starten.
volgens mij heb ik ooit zo mijn telefoon 'gered'
en een reset (dan wel harde reset)?quote:ricjuh schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:53:
Hey mensen ik heb nu al een tijdje de P4350. En ik ben er zeer tevreden over.
Maar Gister avond kreeg ik plotseling de schrik van me leven. Het touch screen scherm werkt niet meer
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, en kan dit gerepareerd worden ?
Bij voorbaat dank.
Mad_Cow wijzigde dit bericht 25-05-2008 18:13 (52%)
Nu ben ik er na wat zoeken achtergekomen dat dit waarschijnlijk aan de SD kaart ligt....
Ook wat gelezen over een patch, maar die zou niet echt werken.
(Kon hem ook niet vinden)
Nu ben ik van plan om een andere SD kaart te gaan kopen, maja welke?
Heb zelf een Kingston 4GB microSD HC.
Zijn er nog meer onder jullie die hier last van hebben, of juist niet?
En met welke geheugenkaart werken jullie?
Wil hier graag vanaf, tis zo irritant
Btw: heb al gekeken of er updates waren via HTC, maar helaas.
Welke Rom versie heb jij?
er is een officiele rom update naar wm6, maar ik draai een custom ROM. Deze heet 'Aserg' en ik heb m gevonden op xda-developers. helaas mogen we daar niet over praten op GoT.
Gewoon WM6 dus....
Maare ik heb een richting om te gaan zoeken
Neem aan dat het een Engelse versie is van WM6 waar jij het over heb?
Heb liever een NL versie
Oxellaar wijzigde dit bericht 29-05-2008 20:10 (25%)
Ik zit er aan te denken om tweedehands deze telefoon te kopen. Kom van een N80, maar vind deze net wat te traag en internetten wil alleen met kleinere sites. Kan je met deze telefoon qua geheugen prima gewoon op GoT surfen e.d? En is het wifi bereik wel een beetje ok? Ik heb het hele topic doorgelezen, maar als het gewoon ok werkt hoor je dat niet zo vaak in een topic uiteraard. Of raden julle me inmiddels een andere HTC aan? Zit een beetje te kijken zelf. Ik zie ook de HTC P3600 op marktplaats staan, alleen deze heeft weer geen toetsenbord, maar wel weer GPS, hoewel ik helemaal geen auto heb, dus het meer een gimmick is, of voor op de fiets.
Voldoet deze telefoon nog redelijk als ik hem nu nog zou kopen? Ik zie ze namelijk voor onder de 200,- staan en ik wou zelf graag een smartphone met max 200, welke beter functioneert dan mijn N80. Ook heb ik Symbian nu wel een beetje gezien, dus leek iets van HTC me wel wat.
Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!
@MsG: ik weet niet hoe duur het gaat worden, maar kijk eens naar de tmobile mda vario IV, die ziet er in iedergeval erg mooi uit vindt ik, die is sneller beter en gps.
ik weet niet hoe symbian is in vergelijking met WM6, maar ik denk dat je wel meer kunt in wm6. wifi bereik is wel goed denk ik, ik kan het nergens mee vergelijken maar mn verbinding thuis is wel goed overal. surfen gaat..... wel, maar niet zo snel. een andere browser biedt uitkomst (opera 9.5 beta) maar neemt ook weer veel extra geheugen.
o wat wel een nadeel is (ik weet niet hoe dat bij symbian is) geheugen lekken. Ik moet denk ik wel minstens 1 keer per 2 weken mijn device resetten om alle geheugen weer vrij te maken.
Reg. datum: 05 april 2006
wanneer ik een sms verzend en het keyboard weer inschuif, gaat ie totaal uit.
plus punt:
je wordt goed, snel en vriendelijk geholpen door HTC en woensdag wordt de telefoon opgehaald
dan maar eens kijken hoe die terug komt.
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Zit prima en is zelfs afwasbaar. Lees ook even de reviews over tips voor het aanbrengen.
weer zo'n CS:MV'er met een HTC, het lijken wel kakkerlakken
Peedy wijzigde dit bericht 05-06-2008 12:07 (25%)
@hierboven:
Nee, ik zelf niet, maar ik ken er té veelquote:MsG schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:26:
Is Microsoft nog van plan om een officiele WM 6.1 te doen voor de toch al oude Herald? Zou wel mooi wezen namelijk. Ik heb het niet zo op al die samengestelde rommetjes. Of zijn die wel degelijk beter?
@hierboven:doe je ook al CSMV? Is ook echt zo'n standaard opleiding hier
.
Peedy wijzigde dit bericht 06-06-2008 01:26 (3%)
ik denk dat HTC niet van plan is een 6.1 voor de herald uit te brengen. (helaas).quote:MsG schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:26:
Is Microsoft nog van plan om een officiele WM 6.1 te doen voor de toch al oude Herald? Zou wel mooi wezen namelijk. Ik heb het niet zo op al die samengestelde rommetjes. Of zijn die wel degelijk beter?
@hierboven:doe je ook al CSMV? Is ook echt zo'n standaard opleiding hier
.
aan de andere kant best raar, gezien de upgrade gratis zou zijn (microsoft vraagt aan htc er geen geld voor) en dat je het OS best snel zo hebt dat 6.1 goed zou werken (denk aan de drivers etc).
Die roms zijn echt wel goed hoor, htc zal zoals gezegd waarschijnlijk geen update meer uitbrengen. als je kijkt naar die andere roms, die hebben en meer opslag en meer geheugen zodat je telefoon echt een stuk meer kan en soepeler draait. er zijn vele verschillende van roms die zo compleet mogelijk zijn, tot minimale installaties. je moet eens kijken naar aserg of touch-it dat zijn hele complete roms die perfect werken er wordt ook goed uitgelegd hoe je alles moet installeren. natuurlijk kan ik daar hier niks over zeggen maar bij xda-developers kunnen ze je goed helpen.quote:MsG schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:26:
mja, zo erg anders weet ik niet... maar meestal zit je ook met bootloader meen ik, en de drivers die de telefoon moet hebben om alles te kunnen. en dat kan per telefoon redelijk verschillen.quote:MsG schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:27:
Ik zal eens kijken naar een NL 6.1 hopen dat ie bestaat. Waarom eigenlijk per telefoon weer een andere rom-editie? Is dit nou zo erg anders?
Wlan werkt prima. Snapte het moeilijke gedoe eerst niet, bij symbian kan je gewoon connecten in elk programma, maar snap het nu allemaal al wat beter. Soms nog een beetje zoeken waar een programma staat, de ene keer bij instellingen, de andere keer bij programma's
Je moet dan wel een Engelse ROM hebben
Programma's echt afsluiten doe je zo: Start> Instellingen> Systeem> Geheugen> 3e tab actieve progs.
Moet ook eerlijk zeggen dat Symbian mij veel beter beviel dan WM.
Ik ga na een paar maanden ook zsm weer terug naar Symbian.
Edit: waarom niet op GoT met je Herald? Gaat toch prima....
Oxellaar wijzigde dit bericht 07-06-2008 19:28 (28%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last