HTC P4350 (Herald)
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicIk haak ook niet veel meer dan 2 dagen. Maar ik zit veel te internetten tussendoor.
Als je trouwens je batterij snel leeg wil hebben moet je de "Falling sand game" eens proberen (google het maar, is freeware). Schitterend om mee te pielen maar met binnen 3 uur is men batterij leeg.
En trouwens, weer last gehad van het "SD kaart veranderd in bagger" probleem tijdens mij vakantie, zeer irritant. Meestal werkt een reset wel maar natuurlijk tijdens mijn vakantie met geen kans om op te laden niet
.
Tijd om eens te upgraden, was die WM6 upgrade voor NL Vodafone nou uit of niet?
Als je trouwens je batterij snel leeg wil hebben moet je de "Falling sand game" eens proberen (google het maar, is freeware). Schitterend om mee te pielen maar met binnen 3 uur is men batterij leeg.
En trouwens, weer last gehad van het "SD kaart veranderd in bagger" probleem tijdens mij vakantie, zeer irritant. Meestal werkt een reset wel maar natuurlijk tijdens mijn vakantie met geen kans om op te laden niet
Tijd om eens te upgraden, was die WM6 upgrade voor NL Vodafone nou uit of niet?
Ik heb mijn Herald nu bijna 5 weken in mijn bezit en gisteravond was mijn 5de harde reset een feit. Wilde iets doorsturen via BT waarna het systeem zo vast zat als een huis.
Nu maar via Sprite meteen een backup gemaakt na al mijn software opnieuw geinstalleerd te hebben
Nu maar via Sprite meteen een backup gemaakt na al mijn software opnieuw geinstalleerd te hebben
niets moet......behalve adem halen
Ow jah, mijn messenger heeft nog het probleem van dat hij mijn online contacten niet laat zien. Hiervoor heeft HTC een update maar die is engelstalig, waardoor ik daardoor niet mee kan updaten. Ook kan ik messenger niet deinstalleren omdat deze meegebakken zit in de standaard rom. Iemand een idee hoe ik alsnog WLM kan upgraden ?
Voor iedereen die van logica puzzeltjes zoals sudoku houdt, kan ik deze puzzeltjes aanraden:
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/puzzles/
Voor Windows Mobile moet je de zip even via deze link downloaden.
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/puzzles/
Voor Windows Mobile moet je de zip even via deze link downloaden.
Reg. datum: 18 augustus 2007
Reg. datum: 18 augustus 2007
van messenger en je contact personen
ik ben vandaag even langs winkel geweest en er schijnt een storing te zijn bij microsoft
en ze schijnen er mee bezig te zijn om het probleem te verhelpen
ik ben vandaag even langs winkel geweest en er schijnt een storing te zijn bij microsoft
en ze schijnen er mee bezig te zijn om het probleem te verhelpen
Ah de nederlandse vodafone windows mobile 5 > 6 upgrade is uit!
http://member.htc.com/ruu...one/VodafoneWM6Step1.aspx
Ik heb hem gedaan en heb nu WM6 op mijn herald
. Hopelijk is dit het einde aan die fucking "flashkaart veranderd in bagger" kut bug. Qua snelheid lijkt de telefoon hetzelfde, mischien een tikkeltje sneller, en alles ziet er wat flitsender uit. De kaarten in patience zijn wel wat lelijker though.
Anyway ik ben blij
Ik heb hem gedaan en heb nu WM6 op mijn herald
Anyway ik ben blij
quote:Captain_Duck schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:57:
Ah de nederlandse vodafone windows mobile 5 > 6 upgrade is uit!
Ik heb hem gedaan en heb nu WM6 op mijn herald. Hopelijk is dit het einde aan die fucking "flashkaart veranderd in bagger" kut bug. Qua snelheid lijkt de telefoon hetzelfde, mischien een tikkeltje sneller, en alles ziet er wat flitsender uit. De kaarten in patience zijn wel wat lelijker though.
Anyway ik ben blij
Reg. datum: 11 januari 2001
Reg. datum: 11 januari 2001
Is het overigens mogelijk om deze als homescreen in te stellen zonder al te veel moeite ?
http://www.phonemag.ch/mk...images/htc_homescreen.jpg
Of moet dat met een ROM ofzo ? Of is dit gewoon WM6 ?
Ik krijg deze telefoon komende week binnen, ik ben benieuwd. Heb nu 'n Nokia N73 en ben toe aan iets nieuws. Wat deze telefoon kan lijkt precies aan te sluiten op wat ik wil en hij ziet er gelikt uit 
Nu wil ik nog 'n geheugenkaartje aanschaffen, 2gb is in principe genoeg om TomTom mee te draaien (met Benelux en West-Europa), maar kan ik beter voor meer geheugen gaan? Toevallig ergens 'n aanbieding (eventueel met (mini)SD-adapter)?
Ik heb 't hele topic doorgelezen, dus zal de weetjes eruit filteren die voor mij handig zijn. Verder nog handige sites waar ik eens 'n kijkje moet nemen om m'n "Herald" op te pimpen?
Nu wil ik nog 'n geheugenkaartje aanschaffen, 2gb is in principe genoeg om TomTom mee te draaien (met Benelux en West-Europa), maar kan ik beter voor meer geheugen gaan? Toevallig ergens 'n aanbieding (eventueel met (mini)SD-adapter)?
Ik heb 't hele topic doorgelezen, dus zal de weetjes eruit filteren die voor mij handig zijn. Verder nog handige sites waar ik eens 'n kijkje moet nemen om m'n "Herald" op te pimpen?
Dit is gewoon een plugin voor je vandaag-scherm. Volgens mij wordt ie ook wel eerder genoemd in dit topic. Iets met JUVS's 5Tab Home Plugin ofzowquote:Dieter schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:23:
Is het overigens mogelijk om deze als homescreen in te stellen zonder al te veel moeite ?
Hebben jullie trouwens ook dat het speakervolume van de Herald echt heel hard staat? Soms zelfs zo hard dat het gewoon pijn aan m'n oren doet. En met het schuifje aan de linkerkant kan ik het dus niet/nauwelijks zachter zetten 
je kunt de extra mappen downloaden door in het menu van je email app. te zoeken naar beheer mappen (manage folders in het engels) daar kun je vinkjes zetten bij de mappen die je wilt downloaden.quote:Nedjin schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:14:
M'n pa heeft sinds kort een HTC P4350. Nu heeft hij op z'n laptop in Outlook een aantal verschillende mappen onder zijn contactpersonen map hangen. Bij het synchroniseren van de contacten met de HTC wordt schijnbaar alleen de hoofdmap 'contactpersonen' en niet de submappen die eronder hangen meegenomen.
Ik heb al geprobeerd om de submappen ergens op de HTC proberen terug te vinden, maar nog zonder resultaat. Het probleem bestaat volgens mij uit twee delen:
1. worden de submappen eigenlijk wel gekopieerd vanuit Outlook naar de HTC?
2. zo ja, hoe krijg ik ze dan zichtbaar? zo nee, is er dan een manier om dit alsnog te bereiken of is de enige manier door alle contacten uit de submappen in de hoofdmappen te kopieren?
Ik heb 't apparaat vandaag binnen gekregen maar ik ben er niet kapot van. Geweldig uiterlijk, maar functioneel ..
Ik krijg niets fatsoenlijk geïnstalleerd, heb ik 't voor elkaar dan gaat 't even verderop weer fout. Nu ben ik zover dat alles supertraag is en zelfs vastloopt. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Fijn dat Windows Mobile, als 't zo doorgaat stap ik weer terug naar Symbian.
Ik krijg niets fatsoenlijk geïnstalleerd, heb ik 't voor elkaar dan gaat 't even verderop weer fout. Nu ben ik zover dat alles supertraag is en zelfs vastloopt. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Fijn dat Windows Mobile, als 't zo doorgaat stap ik weer terug naar Symbian.
Zoveel moeite heb ik er nooit mee gehad en ik kom van Symbian af (E50). Draaien niet alle programmas nog op de achtergrond? 
Dat kan ik dus niet zien, aangezien hij vastloopt als ik verder dan "vandaag" wil kijken. TomTom kreeg ik geïnstalleerd, maar zodra ik de kaarten erbij wil zetten, begint ie te flippen en sindsdien kom ik er niet meer in.
Ben nu bezig om e.e.a. er weer vers te installeren. Poging 4 of zo.
Je installeert TomTom toch wel op de geheugenkaart, iig de maps?quote:Eric_Cantona schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:19:
Dat kan ik dus niet zien, aangezien hij vastloopt als ik verder dan "vandaag" wil kijken. TomTom kreeg ik geïnstalleerd, maar zodra ik de kaarten erbij wil zetten, begint ie te flippen en sindsdien kom ik er niet meer in.
Yup, heb 'm ook aan de praat gekregen. Alleen nu krijgt ie Benelux niet gevonden, wel de "standaard" Guam map.
Heeft iemand de juiste Benelux-map (en eventueel nog meer maps) voor me? Mail staat in m'n profiel 
Reg. datum: 12 juli 2002
Reg. datum: 12 juli 2002
Ik zit te twijfelen of ik deze of de HTC S710 ga bestellen.
Hoe zit het met bellen is dit een beetje makkelijk omdat je natuurlijk geen numeriek toetsenbord heb op de voorkant?
Hoe zit het met bellen is dit een beetje makkelijk omdat je natuurlijk geen numeriek toetsenbord heb op de voorkant?
Certificering http://www.linkedin.com/in/jeroens Systemspecs http://specs.tweak.to/7643
Je hebt 'n touchpad, op zich ook niet verkeerd. Met niet te grote vingers toets je daar 't nummer in 
Inmiddels de telefoon helemaal werkend gekregen, duurde even maar dan heb je ook wat
Inmiddels de telefoon helemaal werkend gekregen, duurde even maar dan heb je ook wat
Ik gebruik opera mini om internetsites te bekijken, nu moet ik elke keer als ik internet op ga net access allowen. Is er 'n mogelijkheid om dit over te slaan? Dus gewoon direct 't net op, zonder dat accepteer-stukje?
Ook de handsfree speaker klinkt niet best, is daar 'n fix voor gemaakt dat iemand weet?
Ook de handsfree speaker klinkt niet best, is daar 'n fix voor gemaakt dat iemand weet?
Ik hoop de p4350 over enkele dagen te kunnen bestellen, enkel ben ik totaal niet bekend met nog smartphone nog PDA phones dus vroeg ik me af, als je er tomtom oid op wilt zetten (liefst met stem begeleiding) moet je er dan een aparte gps ontvanger voor kopen? Zoja welke raden jullie mij aan? En wat voor een tomtom of route66 software moet ik kiezen/kopen?
Je hebt inderdaad 'n externe (bluetooth) gps-ontvanger nodig. Bij TomTom zelf kun je er ééntje bestellen, maar ze zijn tegenwoordig overal te krijgen.
Ik heb 'n paar jaar terug deze ontvanger gehaald. Werkt voor mij heel goed, snelle fix en lekker nauwkeurig
Welke TomTom versie je moet hebben? Eentje voor pocketpc/pda, ook wel de TomTom Navigator genoemd
Ik heb 'n paar jaar terug deze ontvanger gehaald. Werkt voor mij heel goed, snelle fix en lekker nauwkeurig
Welke TomTom versie je moet hebben? Eentje voor pocketpc/pda, ook wel de TomTom Navigator genoemd
Reg. datum: 05 april 2006
Reg. datum: 05 april 2006
om maar even met de frontpage van tweakers te linken:
nieuws: Microsoft introduceert nieuwe Windows Mobile
is er al iemand die dat op zijn herald gemikt heeft?
ik zit te twijfelen om een touch-it rom erop te zetten ofniet... (ik heb liever gewoon standaard rom van HTC, maar zou me verbazen als die uitkomt).
en heb je wm6.1 erop... zo ja, welke Rom? en merk je echt verschil met 6.0?
nieuws: Microsoft introduceert nieuwe Windows Mobile
is er al iemand die dat op zijn herald gemikt heeft?
ik zit te twijfelen om een touch-it rom erop te zetten ofniet... (ik heb liever gewoon standaard rom van HTC, maar zou me verbazen als die uitkomt).
en heb je wm6.1 erop... zo ja, welke Rom? en merk je echt verschil met 6.0?
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last