Bears and Bulls
verder wat zijn de nadelen van een buitenlandse xbox 360?
Anoniem: 64755
Regiocode misschien? Want op de xboxen 360 uit NL kan je meestal geen spellen uit VS spelen..Nordcore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:36:
ben inderdaad ook wel benieuwd naar de nederlandse tijd....
verder wat zijn de nadelen van een buitenlandse xbox 360?
Voor de mensen die bikkel willen zijn in dit spel raad ik aan om elke SP modus van begin tot eind te spelen.mindcre8r schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:35:
GoW is ook bij de MM in alkmaar nu voor 44 te koopwpoei! vanaaf ff halen
Ik heb zelf casual en hardcore helemaal uitgespeeld. Ik ben nu in act 1 op Insane niveau.
Ik geniet elke keer weer dat ik speel. Zoveel detail in het spel levelopbouw is ook wel goed. AI tegenstanders is echt te dope op Insane. Locust komen je gewoon halen als je niet terug schiet.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
voor de ps2 heb je zo'n spel met pistolen (ook in de arcadehallen) waarbije telkens een pedaal indrukt om weg te duiken,
is het misschien een kruising tussen dat spel en een FPS?
amazon stuurt geen hardware naar europa volgens mij!Anoniem: 182467 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:
http://www.amazon.com/gp/...?ie=UTF8&id=cv%2Fhomepage
Een 360 Core Unit voor $100....
Alleen vandaag en het bestelllen begint om 11:00 PST
Iemand ervaring met amazon.com?
want voor $100 koop ik er nog wel een 360 bij
was in het verleden zo weet niet of het nu nog geld?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Nee, het is niet echt als Time Crisis.pokeran schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:45:
hoe ik GoW gameplay eigenlijk voorstellen?
voor de ps2 heb je zo'n spel met pistolen (ook in de arcadehallen) waarbije telkens een pedaal indrukt om weg te duiken,
is het misschien een kruising tussen dat spel en een FPS?
Je speelt gewoon vanaf 3rd Person View, je kan vrij lopen en schieten. Je kan wel achter muren en obstakels cover nemen zodat je niet makkelijk geraakt wordt. Als je gaat aimen schiet je vanuit First Person View, maar je kan ook vanuit 3rd Person View schieten maar dat is minder accuraat.
[ Voor 10% gewijzigd door MegamanXZero op 23-11-2006 13:53 ]
Anoniem: 64755
en daarbij komt dat je er toch geen EU spellen op kan spelen ivm regiocode..Dutchzilla schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:50:
[...]
amazon stuurt geen hardware naar europa volgens mij!
Hmmm, volgens mij heb je gelijkDutchzilla schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:50:
[...]
amazon stuurt geen hardware naar europa volgens mij!

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
How to Get Amazon Customers Vote DealsAnoniem: 182467 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:
http://www.amazon.com/gp/...?ie=UTF8&id=cv%2Fhomepage
Een 360 Core Unit voor $100....
Alleen vandaag en het bestelllen begint om 11:00 PST
Iemand ervaring met amazon.com?
want voor $100 koop ik er nog wel een 360 bij
Please note that none of the candidate items ships internationally. Additionally, at least one of the items only ships to the 48 contiguous United States. If you reside in Alaska or Hawaii, click through to the detail page of the item you're interested in to make sure we can get it to you.
Anoniem: 182467
ehm dit wordt meer een 2e console voor "kuch" divx filmpjes en dat soort dingenAnoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:53:
[...]
en daarbij komt dat je er toch geen EU spellen op kan spelen ivm regiocode..

maarehh bij shipping staat dat er ook gewoon naar nl wordt geshipped.
Anoniem: 181923
16 september 2006.. Dus dat mag het niet zijn. Het is overigens een Samsung drive en las ergens dat de nieuwe hitachi dvd speler een stuk stiller is.AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]
Allebei.
Ik wil ook andere fans erin laten zetten. Ik wil papst fans erin zetten omdat die 1 van de stilste fans is.
Ik heb ergens een keertje gelezen dat iemand papst fans had besteld en die erin had gemonteerd, maar toen wearen er nog geen foto's helaas. Ben benieuwd of het wat wordt met andere fans erin
[...]
Wat is de PFR date achterop je 360?? Als het voor April 2006 is, is er een verhoogde kans op artifacts.
Jep zag het ook net, jammer jammer, want voor $100 is dat natuurlijk een super deal...fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:58:
[...]
How to Get Amazon Customers Vote Deals
Please note that none of the candidate items ships internationally. Additionally, at least one of the items only ships to the 48 contiguous United States. If you reside in Alaska or Hawaii, click through to the detail page of the item you're interested in to make sure we can get it to you.
Anoniem: 155599
1seconde later zal alles wel uitverkocht zijnAnoniem: 182467 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:03:
[...]
Jep zag het ook net, jammer jammer, want voor $100 is dat natuurlijk een super deal...
Ik heb niet gezegd als je 360 na april gemaakt is dat het fenomeen er niet kan zijn. Er is alleen een VERHOOGDE KANS als het voor april gemaakt is.Anoniem: 181923 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:00:
[...]
16 september 2006.. Dus dat mag het niet zijn. Het is overigens een Samsung drive en las ergens dat de nieuwe hitachi dvd speler een stuk stiller is.
Ik ben overigens heel weinig 360's tegen gekomen die na april gemaakt zijn en 3 rode ringen hadden.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
hhmm klote....fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:58:
[...]
How to Get Amazon Customers Vote Deals
maar goed dan kunnen we altijd boor voor de andere deal gaan, de xbox 360 premium voor 214 eurio:
http://www.discounts-webs...=products&product_id=1568
Vast niet.....1 jaar is te kort, en als ze er 1 weggeven zal het een core zijn.alvv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:24:
zijn er nog interessante aanbieden van de xbox360 premium in verband met een telefoon abonnement voor 1 jaar? Weet iemand dit?
Elect a clown, expect a circus.
En dat is allemaal te vertrouwen? Dat kan toch gewoon niet voor dat bedrag zou ik zeggen...Nordcore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:20:
[...]
hhmm klote....
maar goed dan kunnen we altijd boor voor de andere deal gaan, de xbox 360 premium voor 214 eurio:
http://www.discounts-webs...=products&product_id=1568
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
tja het enigste "addertje onder het gras" dat ik kan ontdekken is dat je minimaal voor $500 aan artikelen besteld.Speedfight schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:32:
[...]
En dat is allemaal te vertrouwen? Dat kan toch gewoon niet voor dat bedrag zou ik zeggen...
verder hebben ze veel meer goedkope artikelen daar zo te zien...
Als je op internet zoekt kan je hier beter niet bestellen:Nordcore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:37:
[...]
tja het enigste "addertje onder het gras" dat ik kan ontdekken is dat je minimaal voor $500 aan artikelen besteld.
verder hebben ze veel meer goedkope artikelen daar zo te zien...
http://forums.dealnews.com/read.php?9,2624828,2626499
Als je een 360 Premium wilt kan je die volgens mij op het moment het beste bij de Saturn in Rotterdam kopen..
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]
Allebei.
Ik wil ook andere fans erin laten zetten. Ik wil papst fans erin zetten omdat die 1 van de stilste fans is.
Ik heb ergens een keertje gelezen dat iemand papst fans had besteld en die erin had gemonteerd, maar toen wearen er nog geen foto's helaas. Ben benieuwd of het wat wordt met andere fans erin
[...]
Wat is de PFR date achterop je 360?? Als het voor April 2006 is, is er een verhoogde kans op artifacts.
Als je dan ook nog even vertelt hoe duur die daar is?Speedfight schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:46:
Als je een 360 Premium wilt kan je die volgens mij op het moment het beste bij de Saturn in Rotterdam kopen..
Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €349,- zie www.saturn.nl en dan de folderSlasher schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:49:
[...]
Als je dan ook nog even vertelt hoe duur die daar is?
Ik dacht gelezen te hebben een aantal posts hierboven dat er van de folder niet veel klopt vwb de prijzen.Speedfight schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:54:
[...]
Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €349,- zie www.saturn.nl en dan de folder
edit: Volgens die post lijkt het idd alleen over R6V te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door fulgore op 23-11-2006 15:04 ]
Hmm dat ging volgens mij over het Rainbow Six spel, niet over de console..fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:58:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben een aantal posts hierboven dat er van de folder niet veel klopt vwb de prijzen.
Ja idd, die 30 voor Rainbow Six: Vegas scheen ook al niet te kloppenfulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:58:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben een aantal posts hierboven dat er van de folder niet veel klopt vwb de prijzen.
Shit. Had gehoopt op intake. Dat had betekent dat achter in het meubel verse lucht richting die fans werd geblazen, waardoor de 360 beter zou worden gekoeld. Waar zuigt de 360 zijn lucht dan aan nu? Aan de zijkant begrijp ik? Want het rooster bovenop (voor de HD), stoot ook vies hete lucht uit. Naja, zal hem straks nog eens uit het meubel halen en eens gaan kijken.wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:04:
Outtake fans,
Je zou in je kast naast de 360 een intake fan voor frisse lucht kunnen doen en aan de achterkant een outtake fan.
Maar je bent dus wel afhankelijk van de fans van de 360 voor de koeling van dat apparaat. Want die blaast bij mij hele hete lucht naar buiten. In mijn kast staat ook nog een AVR235 lekker veel hitte te maken dus dat verbeterd de boel niet echt.
[...]
En oh ja, bij staat er een AVR130 naast, en ook die wordt verdomd heet
Bedankt!
Altijd handig dat mensen er niet bij zeggen welk filiaal dit is.Anoniem: 198011 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:55:
Ter info: de XB360 Premium is momenteel € 369 bij MM
57696520646974206c65657374206973206e657264
Iig, Almere en Rotterdam Centrum / Alexandrium daar weet ik het iig van.Sluuut schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:21:
[...]
Altijd handig dat mensen er niet bij zeggen welk filiaal dit is.
1 maartphilippevk schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:33:
Ik heb op mijn xbox een mrf-date van 2006-03-01. Is dit dan 3 januari of 1 maart?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
gvd...gvd...gvd...gvd...gvd...
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Anoniem: 87302
details. hoe oud is die? staat ie in een kast? welke spellen heb je er van de week op gespeeld?Terrestra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:36:
gvd , zet ik net mijn xbox360 aan....3 rode lichten Ring of death
Maaarrrrr.... sinds GOW moet ik zeggen dat hij toch wat vaker aanstaat. Mijn 'herrie' xbox360 staat rechtop met veel vrije lucht bij m'n tv (dus niet in een kassie).
- Komt die ring of death nu door de warmte ontwikkeling of heeft het een andere oorzaak?
- Heb je bij het voorkomen van rod nog garantie buiten het 1e jaar?
- Krijg je altijd een 'refurbished' oud ding? of kans op een nieuwe met een nieuwere stillere drive?
- Kan je het expres veroorzaken?
- Kan dat zomaar, gewoon een ander 'oud' apparaat meegeven? Je heb toch recht op een gerepareerde 'eigen' xbox of een nieuwe?
had ik laatst ook een keer; probeer eens alle kabels los te trekken, dus echt allesTerrestra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:36:
gvd , zet ik net mijn xbox360 aan....3 rode lichten Ring of death
en dan opnieuw aansluiten
daarna heb ik nooit meer problemen gehad
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2006 16:15 ]
Hij is maandag 13-11 met ups meegegaan.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Anoniem: 25534
Koop een nieuwe bij de dixons ofzo.darkphoenix schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:15:
Ik heb net GOW gekocht maar me xdoos is nog op vakantie bij het reparatiecentrum in duitsland. kut! ze hebben hem nu 9-10 dagen maar waar moet ik vanuit gaan? nog een paar dagen?
Als je dan de jouwe terug krijgt, breng je die van dixons terug!
Op alle xboxen zit 2 jaar garantie, ondanks dat er 1 jaar in het boekje staat. Microsoft zegt dit zelf ook. Als je ring of death hebt met drie rode lampjes is het een intern xbox probleem en zal Microsoft zonder problemen hem gratis repareren. Of je dan een altijd een andere krijgt weet ik niet. Ik heb nu ook een reparatie lopen vandaar dit ik dit weet. Hij liep bij mij vast na zeg twee minuten. Na een reset na 1 minuut en als je dat een paar keer herhaalde start hij helemaal niet meer met drie lampjes ring of death.allesflex schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:07:
Ik volg het hier nu al een tijdje en zie de 'ring of death' toch best vaak voorbij komen en begin 'm ook wel beetje te knijpen... Ik heb mijne op de release dag gekocht vorig jaar met zo'n pre-order pakketje en het apparaat heeft eigenlijk een jaar staan wegstoffen (ja, ben fanatiek PC gamer...)..
Maaarrrrr.... sinds GOW moet ik zeggen dat hij toch wat vaker aanstaat. Mijn 'herrie' xbox360 staat rechtop met veel vrije lucht bij m'n tv (dus niet in een kassie).
- Komt die ring of death nu door de warmte ontwikkeling of heeft het een andere oorzaak?
- Heb je bij het voorkomen van rod nog garantie buiten het 1e jaar?
- Krijg je altijd een 'refurbished' oud ding? of kans op een nieuwe met een nieuwere stillere drive?
- Kan je het expres veroorzaken?
- Kan dat zomaar, gewoon een ander 'oud' apparaat meegeven? Je heb toch recht op een gerepareerde 'eigen' xbox of een nieuwe?
Die van mij was dinsdag 7-11 met ups meegegaan; 8-11 was ie op reparatie center; gisteren had ik gebeld naar Xbox helpdesk : hij was nog in duitsland. Net als jij heb ik ook Gears of War al aangeschaft.. ik ben het wachten beu.darkphoenix schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:15:
Ik heb net GOW gekocht maar me xdoos is nog op vakantie bij het reparatiecentrum in duitsland. kut! ze hebben hem nu 9-10 dagen maar waar moet ik vanuit gaan? nog een paar dagen?
Trouwens hebben ze je xbox maar maximaal 8 dagen; uitgaande dat ie de volgende dag (14-11) afgeleverd was bij Xbox Repair Center. Weekenden tellen nl niet mee, omdat ze dan simpel weg niet aan je xbox werken. Ze vertelden me dat het nu zo'n 3 weken kost voor die xbox om te repairen, en dat is alleen de benodigde tijd in duitsland dus! Daar komen dus ook nog minstens 2 (werk)dagen bij voor vervoer Ups; dus het duurt zo'n 3,4 week.
alles geprobeerd ( hd eraf , kabels eruit erin )Phusebox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:07:
[...]
had ik laatst ook een keer; probeer eens alle kabels los te trekken, dus echt alles
en dan opnieuw aansluiten
daarna heb ik nooit meer problemen gehad
box is van 2005-12-10 ( dus een van de eerste )
Pes 6 ging erin ( update werdt uitgevoerd ) , eerste match liep ie na 2 min vast. Opnieuw opgestart
match duurde 10 sec weer vastgelopen. Dus weer opnieuw geprobeerd en toen kwamen de 3 "mooie" rode lampjes ( ringen )
microsoft gebeld , krijg een mail met de gegevens waar ik hem naar op kan sturen via ups
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Yes sorry ik had het ff druk op mn werk ik mail je zo terugwimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:48:
Ik heb je gemaild, maar geen reactie nog. Goede mailadres?
[...]
Huh.. op eigen kosten opsturen????Terrestra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:36:
[...]
alles geprobeerd ( hd eraf , kabels eruit erin )
box is van 2005-12-10 ( dus een van de eerste )
Pes 6 ging erin ( update werdt uitgevoerd ) , eerste match liep ie na 2 min vast. Opnieuw opgestart
match duurde 10 sec weer vastgelopen. Dus weer opnieuw geprobeerd en toen kwamen de 3 "mooie" rode lampjes ( ringen )
microsoft gebeld , krijg een mail met de gegevens waar ik hem naar op kan sturen via ups
relax... adem rustig... NEE niet op eigen kosten... *sigh*Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:42:
[...]
Huh.. op eigen kosten opsturen????
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 134033
ben beniewd of die goed is, krijg last van men oor met de gewone headset
Pffff!!Phusebox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:45:
[...]
relax... adem rustig... NEE niet op eigen kosten... *sigh*
Me lucht is terug!
Dit topic is gesloten.