Hoofdcategorieën
Topicacties

[zelfportretten] Wie zijn de FG'ers achter de cam? - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 april 2004

quote:
Wil je daar iets mee zeggen? Als foto vind ik hem niet zo sterk verder en als portret niet flatteus. Ik zou je er niet door herkennen iig.

a real boardmonkey
Reg. datum: 17 juli 2000

quote:
White schreef op maandag 14 april 2008 @ 03:18:
[...]

die vliegen in het leger nog met propellorvliegtuigen 8)7 ?
"Het leger" vliegt met helemaal niets, althans niet hier in Nederland, daar doet de Luchtmacht het vliegwerk. En dat "propellorvliegtuig" is een Pilatus PC-7 turbo prop, een van de meest moderne opleidingsvliegtuigen. "propellorvliegtuigen" worden nog over de hele wereld gebruikt als opleidingsvliegtuig, lichte aanvalsvliegtuig, verkenningsvliegtuig, transportvliegtuig etc.

Dit zelfportretje is geschoten tijdens een vlucht in een B-52H, gebouwd in 1962 - jawel, ruim 46 jaar oud en nogaltijd een zeer effectief toestel.

http://www.xs4all.nl/~eroelofs/private/tmp/NG6C1891.jpg

Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!

Vandaag ff bij intratuin geweest omdat mijn vriendin (links) persé potgrond moest hebben :O
wel leuke spiegelende bollen gezien, waren alleen nogal vet en ik ben niet het type dat ze dan even gaat op poetsen zodat ik een mooie scherpe foto krijg... had ik achteraf beter kunnen doen want zo'n scherp masker werkt ook niet ideaal, wel grappig effect imo
http://www.pixelmedia.nl/pics/fgac.jpg

Nikon D40 | Nikkor 12-24mm f/4G & 18-200mm f/3.5-5.6G beide met Hoya HMC Pro 1 UV filter | Panasonic DMC-TZ3 + UWA | Waar blijft die D90? -> Eindelijk!!! (nu alleen nog geld...)

veerboot met underscores

schopje, even Crea Bea geweest vanavond met m'n laser:
http://tweakers.net/ext/f/k9wyLaj3Oih0huFYA310tjM8/full.jpg

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Reg. datum: 25 januari 2007

Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk.
Hier een zelfportret, tegen de waarschuwing in wél gemaakt in de spiegel.
http://i120.photobucket.com/albums/o180/trbleeker/Selfportrait.jpg

www.puredj.com

Beetje raar kwa kleur en ietwat overbelicht vind ik. Je linkeroog staat r wel mooi op!
De mijne net even gemaakt met de afstandbediening:

http://foto.savale.nl/wp-content/gallery/various/img_1587.jpg

::: I like it loud :::

@TimDux: Tuurlijk joh, zo'n kop zou ik ook hebben. Het is dat je hem nog wat bewerkt hebt... Met een tikkie meer moeite blijft de camera buiten beeld?

@Savale: Je zwart loopt nogal dicht bij mij (je haar) en je tag staat net door het leukste deel van de foto.

www.puredj.com

Ja er zit erg veel zwart in, maar dat heb ik eigenlijk bewust gedaan, is het echt TOO MUCH? Tja smaken zullen wel verschillen, maar vast niet iedereen deelt die mening met je dat het logo op m'n shirt het meest boeiende van de foto is :')

pratognist.

Opzich is er weinig mis met dichtlopend zwart.. En jij vind zijn shirt 't leukste gedeelte van de foto? :')

quote:
savale schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:35:
Ja er zit erg veel zwart in, maar dat heb ik eigenlijk bewust gedaan, is het echt TOO MUCH? Tja smaken zullen wel verschillen, maar vast niet iedereen deelt die mening met je dat het logo op m'n shirt het meest boeiende van de foto is :')
Ja, ik vind het iets te veel van het goede, dat zwart. Er zit totaal geen tekening in je haar en ook niet in je ogen, maar als je het expres doet, dan kan ik daar mee leven hoor, het was meer voor het geval je het niet gezien had zelf.
Over je shirt dan. Ik bedoelde eigenlijk, dat de tekst op je shirt voor mij net de foto maakt, het brengt de foto in evenwicht. Maak het shirt maar eens egaal grijs, dan krijg je waarschijnlijk net als ik de neiging om dat oninteressante stuk eraf te snijden? Omdat het een lichter deel in de foto is, wordt mijn aandacht ernaar getrokken en wat zie ik dan? Je tag... Voor mij een minpuntje.

www.puredj.com

Bedankt, je hebt inderdaad een punt wat betreft dat logo. thnx

http://farm2.static.flickr.com/1285/1346188386_d8d35247b3.jpg?v=0

Ik sta alleen vaker voor de camera dan achter de camera, dus eigenlijk zou ik juist een foto moeten posten die door mij is gemaakt. :P
Maar desondanks ik hang hier wel het meest rond dan elders op GoT.

TinkDifferent wijzigde dit bericht 28-05-2008 16:08 (4%)

Twee borsten maken nog geen seks, wel kunst

Damn Skippy!
Reg. datum: 06 september 1999

Nog van de kettingbrief eerder in FG:

http://blog.jkph.eu/images/20080421211050_pp.jpg

Photoblog :: Portfolio
EOS 30D met grip & strap, EOS 1D Mark II, kitlens, EF 17-40 f4 L, EF 70-200 f2.8 L, EF 85mm f1.8, Canon 580ex Speedlite, Fujica Compact deluxe meetzoeker.

quote:
Toff schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:54:
@TimDux: Tuurlijk joh, zo'n kop zou ik ook hebben. Het is dat je hem nog wat bewerkt hebt... Met een tikkie meer moeite blijft de camera buiten beeld?

@Savale: Je zwart loopt nogal dicht bij mij (je haar) en je tag staat net door het leukste deel van de foto.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt?.. Dit was juist de intentie van de foto, die camera en ik horen bij elkaar. Ik vond dit juist een erg mooie foto.. :|

quote:
TimDux schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:31:
[...]
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt?.. Dit was juist de intentie van de foto, die camera en ik horen bij elkaar. Ik vond dit juist een erg mooie foto.. :|
Blijkbaar heb jij een enorme plaat voor je kop (die ik trouwens niet zie op je foto)? ;)
Lees de waarschuwing, als je een post plaatst in dit topic nog eens door:

"Waarschuwing: Let wel, we zitten hier in FGS, er wordt wel een minimale fotografische kwaliteit verwacht. Foto's van jou met een "nokiN" of "nonaC" in de spiegel genomen vallen daar dus niet onder."

Zoals, ik aangaf, omdat je hem wat bewerkt hebt, kan ik er wel (net) mee leven, maar feitelijk valt jouw foto dus gewoon niet onder dat wat we hier verwachten. Moet je natuurlijk niet gaan doen of ik gek ben, want jij bent gedegene die de regels hier overtreedt.

quote:
Toff schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 02:27:
[...]

Blijkbaar heb jij een enorme plaat voor je kop (die ik trouwens niet zie op je foto)? ;)

Zoals, ik aangaf, omdat je hem wat bewerkt hebt, kan ik er wel (net) mee leven, maar feitelijk valt jouw foto dus gewoon niet onder dat wat we hier verwachten. Moet je natuurlijk niet gaan doen of ik gek ben, want jij bent gedegene die de regels hier overtreedt.
Jammer dat je 'm niet mooi vind, ik wel namelijk.

Damn Skippy!
Reg. datum: 06 september 1999

quote:
TimDux schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:19:
[...]

Jammer dat je 'm niet mooi vind, ik wel namelijk.
Lekker houden en zo en net als steeds meer mensen niet te veel waarde hechten aan Toff z'n reacties :)

Photoblog :: Portfolio
EOS 30D met grip & strap, EOS 1D Mark II, kitlens, EF 17-40 f4 L, EF 70-200 f2.8 L, EF 85mm f1.8, Canon 580ex Speedlite, Fujica Compact deluxe meetzoeker.

pratognist.

quote:
[...]

"Waarschuwing: Let wel, we zitten hier in FGS, er wordt wel een minimale fotografische kwaliteit verwacht. Foto's van jou met een "nokiN" of "nonaC" in de spiegel genomen vallen daar dus niet onder."

Nou show jij je meesterwerk eens mr. expert :') ik heb 't eigenlijk een beetje gehad met je toon.. ik geloof dat anderen 't ook wel zat zijn, dit is niet 't topic, maar god wat zou ietwat vriendelijkheid een hoop aan sommige mensen toevoegen..
Ik denk dat ik het eens ben met bovenstaande,
ik vind het wel een mooie foto, de kwaliteit is niet bagger de kleuren in Timdux' oog blijven me intrigeren en wat maakt een spiegelfoto dan nog uit?

Toff, dit is een topic om te laten zien wie je bent, niet je beste meester- of verbeterwerk. En denk je er aan dat een mening subjectief is? Zoals je je mening brengt klinkt het een beetje alsof iedereen het met jou eens moet zijn.

Twee borsten maken nog geen seks, wel kunst

Viva la vie!
Reg. datum: 13 februari 2007

quote:
[...]
De foto van timdux is toch echt ver boven het gem. 'myspace/hyves kijk mij toch' foto gehalte.
En dat is precies waar die 'waarschuwing' in de start-post op doelt.

@Sharky, had hem al gezien, maar die ogen....brrrrr.....

s9600 en het gebruikelijke

Alizée
Reg. datum: 15 januari 2001

quote:
Nolani schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:12:
[...]

De foto van timdux is toch echt ver boven het gem. 'myspace/hyves kijk mij toch' foto gehalte....
Aan de andere kant, als je de exif info bekijkt, valt er veel meer uit te halen dan een uitgebeten foto zoals deze nu is. En f1.8 op iso640??

Maar verder, er is tenminste werk ingestopt en dat is positief, en dan boeit mij een gespiegelde merknaam me helemaal niets.

We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?

pratognist.

Het gaat mij niet zozeer om de foto, maar om die toon, 't slaat gewoon nergens op. Zelfs al is 't grappig bedoelt.

quote:
simon schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:17:
[...]

Nou show jij je meesterwerk eens mr. expert :') ik heb 't eigenlijk een beetje gehad met je toon.. ik geloof dat anderen 't ook wel zat zijn, dit is niet 't topic, maar god wat zou ietwat vriendelijkheid een hoop aan sommige mensen toevoegen..
Nee vrind, van mij zal je hier geen foto's meer zien, dat plezier heb je me al ontnomen met je achterlijke insinuaties, zoals je dondersgoed weet. Zoals eerder aangegeven mag je me altijd DM'en, als je offtopic met me in de clinch wil, maar ik ben het op mijn beurt meer dan zat om bij ieder commentaar wat ik ergens geef me weer tegenover jou te moeten verdedigen? Ga eens wat nuttigs doen met je leven a.u.b?

@ Timdux: Smaken verschillen, maar ik zou hem iig een stuk meer waarderen zonder de "nonaC" in beeld, meer heb ik er niet over gezegd of over te zeggen.

pratognist.

Hohoho, nu doe je alsof ik alleen me aan jouw toon erger, ik ben absoluut niet de enige..
Developed to Inspire

want hier is er namelijk nog 1 die jou toon een beetje te ver vindt gaan. Ik heb absoluut geen problemen ermee als je hier rondhangt op GoT. maar hou dan aub wel rekening met het niveau van dit topic, en kraak niet zomaar mensen af, maar probeer ze tips te geven.

maargoed, zullen we weer on-topic gaan???

Canon EOS 450D 18-55mm f/4-5,6 IS, 55-250mm F4-5,6 IS [DPC]SoB, WP member mooooooh

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: