Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD: Deel 33

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
is domm
Reg. datum: 10 maart 2005

quote:
kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:50:
[...]

heb een volledige setup liggen voor een shadower die je kunt komen ophalen @SCL, +10 skils voor shadow geloof ik, dus een lvl 30 shadow warrior dan die de death sentries neerlegt, terwijl jij op veilige afstand toekijkt :D

knip
hmm das wel nice inderdaad als ik die zou kunnen lenen om daarmee even te beginnen :)

woei installed :D nu maar eens gaan spelen

dommerick wijzigde dit bericht 05-12-2006 17:07 (4%)

WoW char: domm lvl 7x mage

Reg. datum: 17 december 2002

quote:
kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:50:
[...]
@pheno, dat weet ik wel, maar er is een groot verschil in gameplay qua aura's en curses die je kan casten. CTC's kan je niet van opaan aangezien dat een kans is, wil je daar blind op varen. De aura's doen niet zovel dam wanneer ze niet van je eigen class zijn doordat je de synergien niet kan benutten.

Zo blijft er best nog wat over om te puzzelen. runewords zijn een leuke aanvulling, maar zaligmakend geenszins. (om maar iets te noemen; 1 dream is alleen leuk voor de xtra life en de resist; de lightdam (pulse) is niet noemenswaardig. zeker niet voor een HR/pul...
lvl 15 fana lijkt mij redelijk uber, gezien de partybonus minder is van fana, kun je die beter zelf hebben ipv een pala die lvl 20 heeft om maar wat te noemen. :)

Feit is gewoon dat er enorm gesolo'd wordt omdat die runewords er zijn, ik heb het dan ook over ondersteunende auras en curses, holy shock/fire/freeze zijn niet om damage te maken (nou ja, freeze is dan nog handig voor de slow).

Ik heb nu draculs kunnen regelen, denk je dat ik nu een necro in mijn party moet hebben voor de life tap? Doe het zelf wel, alleen de duur en radius is beter met een hogere life tap, na 30 sec ligt iedereen toch al, dus niet nodig.

Neem een mightmerc, met concentration runeword en je hebt nog meer pijn als zmiter, ik fana, lvl 16 conc en lvl 18+ might. Auw! Redelijk zaligmakend imho ;)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 13 oktober 2002

Toch jammer dat hier ook de algemene regel heerst van if you cant beat them join them. In al die jaren dat ik speel (vanaf moment dat het uitkwam) heb ik zelf nog nooit een hoger runeword dan stone weten te maken. Ik speel zo super legit als het maar kan. Ik heb nu eindelijk met veel pijn en moeite vier ist en wil een fortitude maken. Een nieuwe mijlpaal!!

Waarom al dat gehack en gecrap! Ben nu net hc ladder gaan doen, sta ik op een baalxp-run met standaard de vinger op de escape knop als er meerdere onbekende spelers meedoen. Krijg ik opeens zo;n scripter die tp maakt, hostile gaat en weer terugkomt en alles binnen een miliseconde. Dat soort mensen en al die dupers verneuken gewoon het spel.

Go legit!!

Mja, maar de meeste mensen willen mass damage god mode, schijnbaar, want dat is leuk :X
Het liefst: IDDQD en IDKFA intypen in D2 :D

Edit, ik word meer moe van die ***tempbans overigens.

Pheno79 wijzigde dit bericht 05-12-2006 22:16 (17%)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Nou, d2jsp is echt een topsite, kan geen reet verkopen :')
Nou ja, ga wel pgems sparen, het enige wat tradeable daar is op hcl. Of je moet een perf l33t item vinden, dan is het daar wel te doen :')

Was het maar alvast vrijdag, dan erger ik me niet zo meer. Eindelijk stoppen aan deze verslaving :)
Morgen als het kan mijn broer nog even levelen zodat hij zelf vooruit kan.

Pheno79 wijzigde dit bericht 06-12-2006 07:31 (31%)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 07:25:
Nou, d2jsp is echt een topsite, kan geen reet verkopen :')
Nou ja, ga wel pgems sparen, het enige wat tradeable daar is op hcl. Of je moet een perf l33t item vinden, dan is het daar wel te doen :')

Was het maar alvast vrijdag, dan erger ik me niet zo meer. Eindelijk stoppen aan deze verslaving :)
Morgen als het kan mijn broer nog even levelen zodat hij zelf vooruit kan.
hmm, gister een paar amu's, nagel, een CV, pul en 10 pg's getrade, toch mooi weer 14 fg opgehaald.

ik heb er dus geen problemen mee, je moet het natuurlijk wel goed wegzetten ;) te veel vragen is killing als het aanbod groot is :D krijg als het goed is vanaaf m'n 2e jah, kan ik een dream shield maken. Ik stop hem in een dragon shield, zodat ik hem altijd nog op m'n sorc kan zetten :) ga ik qua resist wel 68% naar beneden (komt nog iets aan resist terug van de dream, maar goed..) dus dat is wel jammer zeg maar... pheno, houdt jij die resist jewel voor me vast? heb hier 9 pg's liggen, dus er moet er nog 1tje bij ;)

ik kan met aldur's knots trouwens redelijk vooruit qua dam, ik ben alleen behoorlijk huiverig voor het melee gaan in verband met de mages; geen zin om deze pala te slopen doordat ze opeens IM op mn kop casten. ben daarom FoH aan het uitbouwen (lvl 21 nu) op nightmare killt de pulse al heel redelijk (in de WS keep meestal single hit kills) maar ik heb het gevoel dat die bolts totaal geen indruk maken... als de 2-dream erop zit, kan ik wss net zo goed met m'n spirit dimblade gaam hakken, omdat ik het dan toch met name van de lightdam moet hebben (convict doet -140% resist, en -91%defense) dan heeft het denk ik weinig zin om nog te swichen naar een ignore defense weapon, toch?

@vincent : je vinger op de [esc] knop is zinloos; dan ben je altijd te laat. [ALT]+[F4] is de magische combinatie tijdens het D2-en @hcl

kwakke01 wijzigde dit bericht 06-12-2006 09:57 (3%)

quote:
kwakke01 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:56:
[...]

hmm, gister een paar amu's, nagel, een CV, pul en 10 pg's getrade, toch mooi weer 14 fg opgehaald.

ik heb er dus geen problemen mee, je moet het natuurlijk wel goed wegzetten ;) te veel vragen is killing als het aanbod groot is :D krijg als het goed is vanaaf m'n 2e jah, kan ik een dream shield maken. Ik stop hem in een dragon shield, zodat ik hem altijd nog op m'n sorc kan zetten :) ga ik qua resist wel 68% naar beneden (komt nog iets aan resist terug van de dream, maar goed..) dus dat is wel jammer zeg maar... pheno, houdt jij die resist jewel voor me vast? heb hier 9 pg's liggen, dus er moet er nog 1tje bij ;)
Ik zet die amus etc weg voor 1fg, lijkt mij niet zo hoog hoor.
Die res jewel zal ik houden voor je, die amu ook. Zal mijn broer vragen of ie even met je trade vanavond. Ik heb geen zin om het op te starten, wordt er dramaqueen van als ik weer die meuk allemaal zie vallen. Nou ja, charsi zal blij met me zijn, al die amus gaan verkocht worden als niemand ze wilt hebben, ik blijf geen mules misbruiken voor schijnbare crap.

Op scl mis ik nog 1 ist (om 2 guls te cuben), als ik die heb kan ik geloof ik hoto maken, mijn eerste "high runeword"! Hopelijk daar een beetje mazzel mee met rollen, want 30% is dus alweer weinig waard :D Waar kan ik hoto het best in stoppen?

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:27:
[...]

Die res jewel zal ik houden voor je, die amu ook. Zal mijn broer vragen of ie even met je trade vanavond. Ik heb geen zin om het op te starten, wordt er dramaqueen van als ik weer die meuk allemaal zie vallen. Nou ja, charsi zal blij met me zijn, al die amus gaan verkocht worden als niemand ze wilt hebben, ik blijf geen mules misbruiken voor schijnbare crap.

Op scl mis ik nog 1 ist (om 2 guls te cuben), als ik die heb kan ik geloof ik hoto maken, mijn eerste "high runeword"! Hopelijk daar een beetje mazzel mee met rollen, want 30% is dus alweer weinig waard :D Waar kan ik hoto het best in stoppen?
hoto gaat eigenlijk altijd in een flail (mag eth zijn, je slaat er toch niet mee)

ben vanaaf wss alleen eff online om te traden, moet ook andere dingen doen O-) hij zit gewoon op jouw acct?

@scl kan je die wss veel beter traden, en een vex terugkopen; @scl doen highrunes 6fg per stuk (zo hem ik m'n phoenix gemaakt iig voor 24 fg)

wss als je een topic opent met als title '1fg-amu shop' en dan als onderschrift '3-skills amu's inside' dan gaat het best lopen denk ik... werkte bij mij iig goed gister :D

kwakke01 wijzigde dit bericht 06-12-2006 10:34 (7%)

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:27:
[...]

4s eth flail

quote:
kwakke01 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:32:
[...]

hoto gaat eigenlijk altijd in een flail (mag eth zijn, je slaat er toch niet mee)

ben vanaaf wss alleen eff online om te traden, moet ook andere dingen doen O-) hij zit gewoon op jouw acct?

@scl kan je die wss veel beter traden, en een vex terugkopen; @scl doen highrunes 6fg per stuk (zo hem ik m'n phoenix gemaakt iig voor 24 fg)

wss als je een topic opent met als title '1fg-amu shop' en dan als onderschrift '3-skills amu's inside' dan gaat het best lopen denk ik... werkte bij mij iig goed gister :D
Ik weet niet of hij vanavond kan, anders moet je maar wachten :) Kan nu wel even, maar dat is tijdens werktijd ;)

Ze mogen me denk ik niet, iedereen kan lezen, gezien het aantal views. Ach, over twee dagen zelda, dan heb ik toch geen tijd meer. Alleen is het zo rot als ik terug kom en de boel is expired :D
Ik zal een nieuw topic aanmaken, eens kijken of die psychologische barriere dan opgeheven is.

Pheno79 wijzigde dit bericht 06-12-2006 10:50 (4%)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:44:
[...]

Ik weet niet of hij vanavond kan, anders moet je maar wachten :) Kan nu wel even, maar dat is tijdens werktijd ;)

Ze mogen me denk ik niet, iedereen kan lezen, gezien het aantal views. Ach, over twee dagen zelda, dan heb ik toch geen tijd meer. Alleen is het zo rot als ik terug kom en de boel is expired :D
...dus blijf je gewoon regelmatig inloggen om ervoor te zorgen dat de boel niet expired, toch :D

zag dat er een thread loopt met BA-griefs voor 15 fg; da's wel lekker natuurlijk!

quote:
kwakke01 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:49:
[...]

...dus blijf je gewoon regelmatig inloggen om ervoor te zorgen dat de boel niet expired, toch :D

zag dat er een thread loopt met BA-griefs voor 15 fg; da's wel lekker natuurlijk!
Ik ken mezelf, het zou niet de eerste keer zijn. Ik ben ooit naar Nieuw Zeeland gegaan voor een tijd, je mag raden wat er gebeurd is ;)

ba grief is niet iets wat ik zoek. Dan moet ik ias erbij zien te toveren om max speed te krijgen. En dat is zonde, ik zit namelijk al zwaar in de min met res op hell :)
Ik heb een mal nodig om grief te maken, heb 2 ums, maar dan mis ik weer res in sockets. Lastig :D

De hf nm en hell kon gisteren niet omdat ik maar bleef "ftjg" (failed to join game ;) )
Mijn broer ook, dus we zijn er maar mee opgehouden te proberen.

Grr, zie net op scl ladder dat een 39 hoto al weg gaat voor 10 fg. Bah. Die prijslijsten kun je helemaal niet van op aan, die liggen *10 lager ofzo :')

Pheno79 wijzigde dit bericht 06-12-2006 11:15 (27%)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:51:
[...]

Ik ken mezelf, het zou niet de eerste keer zijn. Ik ben ooit naar Nieuw Zeeland gegaan voor een tijd, je mag raden wat er gebeurd is ;)

ba grief is niet iets wat ik zoek. Dan moet ik ias erbij zien te toveren om max speed te krijgen. En dat is zonde, ik zit namelijk al zwaar in de min met res op hell :)
Ik heb een mal nodig om grief te maken, heb 2 ums, maar dan mis ik weer res in sockets. Lastig :D

De hf nm en hell kon gisteren niet omdat ik maar bleef "ftjg" (failed to join game ;) )
Mijn broer ook, dus we zijn er maar mee opgehouden te proberen.

Grr, zie net op scl ladder dat een 39 hoto al weg gaat voor 10 fg. Bah. Die prijslijsten kun je helemaal niet van op aan, die liggen *10 lager ofzo :')
yep, scl is zwaar onderhevig aan inflatie... gewoon runes kopen daar, met die 50 fg ben je @scl koning 8)
socket items met ed zijn nu de dingen die je moet zoeken (of ed items die je kán soxen)
eff een mule naar A5 brengen, en je hebt er een soxquest bij ;)

@dommerick, whisp me eff vanaaf als je de assa-gear wilt, heb je gister niet gezien (te druk bezig met een rush :o )
*demoliscelly of *kwhc

quote:
kwakke01 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:20:
[...]

yep, scl is zwaar onderhevig aan inflatie... gewoon runes kopen daar, met die 50 fg ben je @scl koning 8)
socket items met ed zijn nu de dingen die je moet zoeken (of ed items die je kán soxen)
eff een mule naar A5 brengen, en je hebt er een soxquest bij ;)

@dommerick, whisp me eff vanaaf als je de assa-gear wilt, heb je gister niet gezien (te druk bezig met een rush :o )
*demoliscelly of *kwhc
Helaas vallen er weinig socketed met ed. bij me. Cow quest kan ik niet meer omdat mijn skellies te hard sloegen :)

kun je normal items ook upgraden, of is dat alleen voor rare/uniques?
En wat zijn de formules als het kan? (met dank aan websense)

Pheno79 wijzigde dit bericht 06-12-2006 11:28 (9%)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:28:
[...]

Helaas vallen er weinig socketed met ed. bij me. Cow quest kan ik niet meer omdat mijn skellies te hard sloegen :)

kun je normal items ook upgraden, of is dat alleen voor rare/uniques?
En wat zijn de formules als het kan? (met dank aan websense)
alleen rares/uniques; je kan met een cube receipe wel items soxen :)

heb je geen mule die koeien kan maken?? ik laat m'n cow-mule altijd de game verlaten voordat ik de portal doorga. Op die manier kan ik altijd koeien maken _/-\o_

Zie hieronder de receipes:

3 Standard Gems (normal) and 1 Socketed Weapon (Any Type) = 1 Socketed Magic Weapon (of same type)
This takes a socketed weapon and makes it a magic socketed weapon with a random number of sockets. This allows you to get new magic bonuses on an otherwise non magical weapon. The original weapon properties will be removed (rerolled) when the new weapon is created. ilvl = 30. It gets 1-2 sockets.

3 Chipped Gems + 1 Magic Weapon = Socketed Magic Weapon
This adds sockets to a magic weapon. The original magic weapon properties will be removed (rerolled) when the new weapon is created. If you use this formula with a weapon that is not normally socketed such as a Javelin, this recipe will create a new magical weapon without any sockets. ilvl=25 magic weapon with 1-2 sockets.

3 Flawless Gems + 1 Magic Weapon = Socketed Magic Weapon
This adds sockets to a magic weapon. The original magic weapon properties will be removed (rerolled) when the new weapon is created. If you use this formula with a weapon that is not normally socketed such as a Javelin, this recipe will create a new magical weapon without any sockets. ilvl=30 magic weapon with 1-2 sockets.

1 Tal Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Topaz + Normal Body Armor = Socketed Body Armor of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-4 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. The chance to get X sockets in most armor is 1/4 (I.E: Mage plate has a max of 3 sockets, so it has a 2/4 [1/2] chance to get 3 sockets). The base of 6 was used in the ratios for all the above mentioned areas.

1 Ral Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Amethyst + Normal Weapon = Socketed Weapon of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-6 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 5/6 chance of getting 2 sockets and a 1/6 chance of getting 1 socket.

1 Ral Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Sapphire + Normal Helm = Socketed Helm of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-3 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 2/3 chance of getting 2 sockets and a 1/3 chance of getting 1 socket.

1 Tal Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Ruby + Normal Shield = Socketed Shield of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-4 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 3/4 chance of getting 2 sockets and a 1/4 chance of getting 1 socket.

1 Eld Rune + 1 Chipped Gem + Low Quality Weapon = Normal Quality Weapon of same type
ilvl = 1. That is, regardless of what the ilvl was beforehand, it will be set to 1.

1 El Rune + 1 Chipped Gem + Low Quality Armor = Normal Quality Armor of same type

1 Ral Rune + 1 Sol Rune + 1 Perfect Emerald + Normal Unique Weapon = Exceptional Version of Weapon

1 Tal Rune + 1 Shael Rune + 1 Perfect Diamond + Normal Unique Armor = Exceptional Version of Armor
This formula changes the base item type from the normal to exceptional version. For example Quilted Armor is turned into Ghost Armor. This does NOT convert the item to the Exceptional Unique version of the Unique Item. So you cannot for example use this formula to transform Greyform into The Spirit Shroud. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.

1 Lum Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Emerald + Exceptional Unique Weapon = Elite Version of Weapon (Single Player, Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example a Cleaver is turned into a Small Crescent. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Exceptional Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain.

1 Ko Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique Armor = Elite Version of Armor (Single Player, Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example Ghost Armor is turned into a Dusk Shroud. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.

1 Ort Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Sapphire + Normal (Basic) Rare Weapon = Exceptional Rare Weapon
The item type is upgraded.

1 Ral Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Amethyst + Normal (Basic) Rare Armor = Exceptional Rare Armor

1 Fal Rune + 1 Um Rune + 1 Perfect Sapphire + Exceptional Rare Weapon = Elite Rare Weapon

1 Ko Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Amethyst + Exceptional Rare Armor = Elite Rare Armor

Mijn necro was erg eenzaam op hell, remember? ;)
Dus nee, ik had geen mule die dat kan. Volgens mij moet mijn pala nu wel kunnen openen, als het goed is.

Ik hoor net dat ik vanaf donderdag heel wat minder diablo ga spelen, ipv vrijdag. Wiiiiiiiiiiiiiiii komt een dag eerder voor me!
En gezien ik vandaag niet ga spelen... :|

Nou ja, ik houd de boel wel wat in de gaten, als ik het niet vergeet....

Pheno79 wijzigde dit bericht 06-12-2006 14:45 (17%)

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:44:
Mijn necro was erg eenzaam op hell, remember? ;)
Dus nee, ik had geen mule die dat kan. Volgens mij moet mijn pala nu wel kunnen openen, als het goed is.

Ik hoor net dat ik vanaf donderdag heel wat minder diablo ga spelen, ipv vrijdag. Wiiiiiiiiiiiiiiii komt een dag eerder voor me!
En gezien ik vandaag niet ga spelen... :|

Nou ja, ik houd de boel wel wat in de gaten, als ik het niet vergeet....
Ik begrijp hem niet.. als je minder wilt spelen speel je toch minder of vraag je hulp in je omgeving? Of komt er nu een dokter in een witte jas je computer mee nemen, omdat het nu ineens donderdag is in plaats van vrijdag?

Of niet natuurlijk...
Reg. datum: 07 januari 2001

ALs ie morgen zen WII al binnenkrijgt, dan istie er niet meer achter vandaan te slaan, en worden wij aan de kant geschoven :')

WoW: US-Arathor: Weyana - lvl 70 Blood Elf Paladin | http://cipri.com

Canon S2 IS

interessante avond :D

m'n 2e dream gemaakt (HR's kosten nu 11 fg at the mom) een forti dusk met 27 resall, 1,25 life en 1413 def :P en een insight CV met lvl 17 aura, 246%edam en 6Critical strike!

redelijke avond al zeg ik het zelf *O*
Reg. datum: 19 november 2006

Ik heb net een titans revenge gescoord, dus wordt het tijd voor een javazon, ik heb al het volgende equipment voor hem klaar liggen :

titans revenge
stormshield
naj's plate
tal rasha's helm
string of ears
eye of etlich
trang oul gloves voor als ik de poison route neem

de vraag is nu, welke is de best build ? Pure lightning (ga ik hier problemen mee krijgen met immunes in hell ?) of lightning fury\poison route (gaat dit genoeg schade doen op hell) ?

Reg. datum: 03 februari 2006

n00b vraagje: hoelang duurt het eer je een soort deftige equipment liggen hebt? weken/maanden/jaren? hoe lang heb je bijvoorbeeld over die verzameling gedaan (met traden neem ik aan)?

Canon S2 IS

quote:
piet konijn schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:01:
n00b vraagje: hoelang duurt het eer je een soort deftige equipment liggen hebt? weken/maanden/jaren? hoe lang heb je bijvoorbeeld over die verzameling gedaan (met traden neem ik aan)?
speel nu 3/4 jaar ofzo, maar @hcl het meeste zelf bij elkaar gesprokkeld (laatste 2 mnd), gewoon hell games & nm games maken, en daar gear verzamelen die tradeble zijn (sox items met ed bv) of SC's met resist. Cow games zijn een goeie daarvoor.

die dingen traden, en dan goeie gear terug kopen om je char beter te maken. zo kanje rustigaan aan je chars werken, en hopen dat de gear ze in leven houdt ;)
Reg. datum: 03 februari 2006

ik speel enorm voorzichtig, nu aan act 5 begonnen, diablo niet zelf verslaan, gewoon toegekeken. heb nog geen enkel stat point verdeeld gezien ik nog niet heb uitgezocht wat voor gear ik uiteindelijk wil (enkel 1 skill point tot de skills die ik denk te zullen gaan gebruikeb, nog geen mastery). maar ok, we blijven dus sparen :).

quote:
BarryW schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:43:
[...]

Ik begrijp hem niet.. als je minder wilt spelen speel je toch minder of vraag je hulp in je omgeving? Of komt er nu een dokter in een witte jas je computer mee nemen, omdat het nu ineens donderdag is in plaats van vrijdag?
Je bent onbekend met Nintendo Wii? Ga je schamen :P
Maar wat cipri zegt, ben het gesolo zat, dus ik stop er nu even mee.
Af en toe mijn broer even helpen indien nodig, maar voor de rest zal ik in in Hyrule zijn (Zelda O+ )

Ik heb geen gear om ander chars naar hell te brengen, als je als pala al in normal niet full res bent....laat nm en hell maar zitten. Hoz icm fatsoenlijk wapen en resistance spullen is onbetaalbaar voor me, dus dat is een gebed zonder einde. En necro moe, zoals je weet ;)

Mocht ik het weer oppakken dan heb ik iig wat fg om wat lowbudget troep te halen. Btw, heeft mijn broer die amu al gegeven hans? Zag dat je een fg al gegeven had :)

Voor de rest zag ik dat ik maar 11 views op d2jsp in de middag had en nog geen reactie op de psychologisch verantwoorde shop ;) Dus de rest van die amus gaan richting charsi. Ook op scl krijg ik niets getrade, nou ja, ik heb het geprobeerd zullen we maar zeggen.

Pheno79 wijzigde dit bericht 07-12-2006 08:49 (20%)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:45:
[...]

Je bent onbekend met Nintendo Wii? Ga je schamen :P
Maar wat cipri zegt, ben het gesolo zat, dus ik stop er nu even mee.
Af en toe mijn broer even helpen indien nodig, maar voor de rest zal ik in in Hyrule zijn (Zelda O+ )

Ik heb geen gear om ander chars naar hell te brengen, als je als pala al in normal niet full res bent....laat nm en hell maar zitten. Hoz icm fatsoenlijk wapen en resistance spullen is onbetaalbaar voor me, dus dat is een gebed zonder einde. En necro moe, zoals je weet ;)

Mocht ik het weer oppakken dan heb ik iig wat fg om wat lowbudget troep te halen. Btw, heeft mijn broer die amu al gegeven hans? Zag dat je een fg al gegeven had :)

Voor de rest zag ik dat ik maar 11 views op d2jsp in de middag had en nog geen reactie op de psychologisch verantwoorde shop ;) Dus de rest van die amus gaan richting charsi. Ook op scl krijg ik niets getrade, nou ja, ik heb het geprobeerd zullen we maar zeggen.
jammer joh, dat ook dat niet gelukt is...
Oh, en nee, ik heb de amu nog niet, zelf gister druk aan het traden geweest; 22 fg uit, 6 in en als het goed is komen er nog 7 aan (en anders heb ik zelf een sup. diamond mail 519 def voor forti ;) )

en eff met hawk gespeeld tot we de lag zat waren...

merc heeft nu een insight CV met lvl 17 aura, 246 ED en 6 critical :D (moet ie nog wel een str hoedje voor op, maar das over 1 lvl ook niet meer nodig _/-\o_
pala heeft nu (naast resist problemen)
dream helm + shield (aura killed op NM zeer behoorlijk)
forti dusk 1,25life 27res 1413def (is liev O+ )
29resall amu
T-god
aldurs knots met maxdam/resist jewels(in totaal 27maxdam en 23light/14fire/11coldres)
carrion wind
7/7/23/7 ring
39lightres/ 7 mf boots
laying of hands

Doe iets van 2500 dam nu, waarvan 17xx lightdam

met HS bijna 13K def,. dus dat gaat de goeie kant op (metalgrid over 7 lvls :P )
lvl 74, life op 11xx, str op 201
kom daarmee (samen met de rescharms) op 75/62/62/75, dus nog lang niet genoeg om GA weer aan te kunnen (dan kom ik op 90/90/95/90)

maar: heb nog geen torch => resist
heb nog geen GOEIE rescharms =>meer res
Anni :? nog nooit gehad => kom al aardig in de buurt van de 90 :)

voorlopig nog doelen genoeg dus..

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: