Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD: Deel 33

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Canon S2 IS

quote:
BarryW schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:49:
[...]

Hehe geweldig.. heb jij ook een tweede cd-key zodat je er zelf ook van kunt profiteren? Anders kun je ook een vriend een mule aan laten maken, vervolgens met deze normal ancients laten krijgen in party met je sorc, en daarna zelf de mule door spelen naar hell hf :)
kwakke meldt 2e keyset ;)
Reg. datum: 16 juli 2006

ik heb het gevoel dat de nieuwe ladder seizoen eraan komt... eind dec. begin jan.

dus voorlopig doe ik weinig, denk niet dat het veel nut heeft om nog spullen te kopen , vooral niet op d2jsp...

na de nieuwe ladder seizoen begin ik meteen een hc char...

=)

Reg. datum: 17 december 2002

quote:
Margootje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:37:
ik heb het gevoel dat de nieuwe ladder seizoen eraan komt... eind dec. begin jan.

dus voorlopig doe ik weinig, denk niet dat het veel nut heeft om nog spullen te kopen , vooral niet op d2jsp...

na de nieuwe ladder seizoen begin ik meteen een hc char...

=)
Vorig jaar gilde iedereen dat ook. Ik snap niet eens dat dat er nog is, dat hele ladder element voegt niets meer toe. Laat het spel aub zo doodbloeden, totdat deel 3 er is. Bugs mogen altijd opgelost worden, maar gezien de tppk bug er nog steeds in zit ....mja, dat doen ze dus niet...

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

ik wens dat ip 43 vandaag hot wordt en een world event krijgt ;)

(heb namelijk een game lopen.... als het goed is :D)

Dat ding staat mij al te lang hot. Net draculs getrade, mijn smiter heeft weer een item erbij :)

Zal ik gezellig in je game erbij gaan staan? Of anders schreeuw maar als je hulp nodig hebt, heb nog een beserk met bo etc barbje op hell die je kan helpen. Alleen in act 1 laten spawnen dan graag :D

Pheno79 wijzigde dit bericht 05-12-2006 12:54 (54%)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 14 december 2001

Tuurlijk voegt een nieuwe ladder seizoen nix toe.
Vaak met een nieuwe ladder ook een nieuwe patch.

Hopelijk minder absurde runewords.
Sommige runewords zijn zo overpowerd.

Daar mogen ze wel wat van dumpen ;)

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

Dat zullen ze niet doen. Maar ik heb nooit begrepen wat er leuk is bij het ladder spelen, de meeste idioten die bovenaan staan worden 24/7 gerushed mbv 8 man in de eerste dagen, zodat ze kunnen claimen dat ze de beste zijn :)
Niet echt spannend imho.

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Derr_Hans schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:05:
Tuurlijk voegt een nieuwe ladder seizoen nix toe.
Vaak met een nieuwe ladder ook een nieuwe patch.

Hopelijk minder absurde runewords.
Sommige runewords zijn zo overpowerd.

Daar mogen ze wel wat van dumpen ;)
Absurde runewords? Toch sterk dat ik dat met mijn Hotos, enigmas, spirits nog steeds van 6k naar 0 hp in 1 seconden kan gaan bij tomb vipers op hell..
De runewords zijn goed maar de monsters zijn ook zeker sterker geworden, als je alle goede runewords wegsmijt zullen een hoop builds het moeilijker doen tegen de ubers en dergelijken, die zaten er vroeger ook niet in.
quote:
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:32:
Dat zullen ze niet doen. Maar ik heb nooit begrepen wat er leuk is bij het ladder spelen, de meeste idioten die bovenaan staan worden 24/7 gerushed mbv 8 man in de eerste dagen, zodat ze kunnen claimen dat ze de beste zijn :)
Niet echt spannend imho.
Mwa.. ze worden dan dus gerushed door sorces met ancient's pledge shield en dergelijken op hell.. vind het dus wel vrij spannend.. als iedereen slechte gear heeft

BarryW wijzigde dit bericht 05-12-2006 15:34 (27%)

quote:
BarryW schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:33:

Mwa.. ze worden dan dus gerushed door sorces met ancient's pledge shield en dergelijken op hell.. vind het dus wel vrij spannend.. als iedereen slechte gear heeft
Ik ben niet anders gewend :D
Zo spannend is het echt niet, dat kan ik je melden :)
Zeker niet als je als team werkt.

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:40:
[...]

Ik ben niet anders gewend :D
Zo spannend is het echt niet, dat kan ik je melden :)
Zeker niet als je als team werkt.
klopt, btw, zoals je kon zien kan je als pally zonder runewords ancients simpel aan... (m'n post van vanmorgen)

quote:
BarryW schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:33:
[...]

Absurde runewords? Toch sterk dat ik dat met mijn Hotos, enigmas, spirits nog steeds van 6k naar 0 hp in 1 seconden kan gaan bij tomb vipers op hell..
De runewords zijn goed maar de monsters zijn ook zeker sterker geworden, als je alle goede runewords wegsmijt zullen een hoop builds het moeilijker doen tegen de ubers en dergelijken, die zaten er vroeger ook niet in.

[...]

Als niemand zou dupen had iedereen slechte gear ;)

..
Absurde runewords zoals Dream. 1 dream kan wel maar 2dreams en een dragon+hoj op een conviction paladin. Kijk dat is overpowerd.

Die concentration polearm op een might merc is imo overpowerd.

Insight is overpowerd voor de lvl req en de stats die je ervoor krijgt.
Phoenix shield, door de damage en redemption aura.

Ach, overpowered voor wat?
je hoeft ze niet te maken hoor :D

Ik heb nu 2 chars met insight, de rest doet zonder. Gewoon om het wat moeijker te maken voor jezelf. Mijn necro is volledig untwinked naar hell baal gesolo'd, zonder al die overpowerd runewords charms etc die je summons ongeveer onstervelijk maken.

Je maakt D2 zo spannend als je zelf wilt.
Ik heb bv nu pas mijn eerste Lo, op scl heb ik nooit met dream, enigma, forti, weet ik het allemaal gewerkt. En ze leven allemaa nog steeds. Sterker nog , die waren ook allemaal untwinked, heb niets getrade. Nu ben ik dat een beetje zat en ga ook eens aan wat runewords werken. Ubers en het pad er naar toe (keys, organs) untwinked is namelijk redelijk zelfmoord op hcl ;)
Op scl was dat nog leuk om untwinked te doen, maar dan moest je wel eens in town respawnen :X

pewpew

quote:
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:03:
Ach, overpowered voor wat?
je hoeft ze niet te maken hoor :D

Ik heb nu 2 chars met insight, de rest doet zonder. Gewoon om het wat moeijker te maken voor jezelf. Mijn necro is volledig untwinked naar hell baal gesolo'd, zonder al die overpowerd runewords charms etc die je summons ongeveer onstervelijk maken.

Je maakt D2 zo spannend als je zelf wilt.
Ik heb bv nu pas mijn eerste Lo, op scl heb ik nooit met dream, enigma, forti, weet ik het allemaal gewerkt. En ze leven allemaa nog steeds. Sterker nog , die waren ook allemaal untwinked, heb niets getrade. Nu ben ik dat een beetje zat en ga ook eens aan wat runewords werken. Ubers en het pad er naar toe (keys, organs) untwinked is namelijk redelijk zelfmoord op hcl ;)
Op scl was dat nog leuk om untwinked te doen, maar dan moest je wel eens in town respawnen :X
Ach het gaat erom dat je lol hebt zolang dat je speelt, ik vind het bijvoorbeeld niet echt leuk om super lang te lopen naar throne of destruction als ik ook kan teleporten, meer sneller killen en dan vervolgens meer vinden, dat weer traden en een nieuwe char aanmaken met leuke runewords. Ieder z'n ding hè.

quote:
BarryW schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:08:
[...]

Ach het gaat erom dat je lol hebt zolang dat je speelt, ik vind het bijvoorbeeld niet echt leuk om super lang te lopen naar throne of destruction als ik ook kan teleporten, meer sneller killen en dan vervolgens meer vinden, dat weer traden en een nieuwe char aanmaken met leuke runewords. Ieder z'n ding hè.
Ieder zijn stijl. Runewords zijn wel leuk hoor, heb alleen nooit de middelen om de echte overpowered meuk legit te krijgen ;) Gezien alle (99%) hrs duped zijn...Maar goed, if you can't beat them....

Feit is wel dat de mensen die die overpowered spullen gewend zijn op scl en ze niet hebben op hcl
flink op hun bek gaan ;) Opeens is een stygian wel rot, of FE wel pijnlijk :)

Canon S2 IS

quote:
Derr_Hans schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:51:
[...]

Als niemand zou dupen had iedereen slechte gear ;)

..
Absurde runewords zoals Dream. 1 dream kan wel maar 2dreams en een dragon+hoj op een conviction paladin. Kijk dat is overpowerd.

Die concentration polearm op een might merc is imo overpowerd.

Insight is overpowerd voor de lvl req en de stats die je ervoor krijgt.
Phoenix shield, door de damage en redemption aura.
gaan we nu mijn builds afzeiken ;(

(heb een phoenix shield op m'n scl-pala, en wil graag nog steeds van m'n hcl pala een kerstboom maken ;) moet alleen eerst voldoende resist-charms vinden...)
pewpew

quote:
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:12:
[...]

Ieder zijn stijl. Runewords zijn wel leuk hoor, heb alleen nooit de middelen om de echte overpowered meuk legit te krijgen ;) Gezien alle (99%) hrs duped zijn...Maar goed, if you can't beat them....

Feit is wel dat de mensen die die overpowered spullen gewend zijn op scl en ze niet hebben op hcl
flink op hun bek gaan ;) Opeens is een stygian wel rot, of FE wel pijnlijk :)
Ik speel al in geen 5 jaar SC meer.. :)
Persoonlijk heb ik het legit spelen opgegeven, alles wat je trade zou een dupe kunnen zijn, of anderszijds getrade kunnen zijn voor een dupe.. als je zo begint zou je alles zelf moeten vinden, kun je imo net zo goed offline gaan spelen daar vind ik echt niets aan. Ik ben ook weer begonnen met meuk gear en van iemand 2x aldur's weapon gekregen wat ik goddelijk vond.

Je moet gewoon een beetje mazzel hebben en goed traden dan komt de rest vanzelf, vind dan ook dat traden een van de leukere dingen in D2 is, het *klik skill, hit monster, monster dies, look at loot* verhaal word natuurlijk snel oud, traden en nieuwe chars/builds maken houden het spel leuk, runewords maken en bepaalde dingen in je eentje kunnen doen op lagere levels (jezelf een boost door hell geven op 60, ancients hell solo op 65 etc) maken dit alleen maar leuker. Het untwinked verhaal is natuurlijk geinig, alleen komt het op hell altijd zo hard aan als je geen deuk meer in een pakje boter slaat. Dan moet je of goede gear krijgen of een cookie cutter nemen, en is de lol er ook weer snel af.

quote:
BarryW schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:19:
[...]

Ik speel al in geen 5 jaar SC meer.. :)
Ik heb het dan ook over de nieuwwassen hcl spelers ;)
Ik ben juist met hcl gestopt toen de lag niet meer te doen was, toen vond ik het niet leuk meer, dat was 1.09. Even op scl gespeeld, maar iedereen loopt daar tegenwoordig te clonehunten en te uberen, dat lijkt me honderd keer saaier. Gezien iedereen als een kip zonder kop daar rond rent. Portal throne? hup erin met z'n allen. Oh hij was niet safe :') boeien, nog een keer!

Dus weer terug naar good old hcl, waar je tegenwoordig niet eens meer normaal kan party'en door tp pk bugs. Regen -> drup. Alleen trusted parties zijn nog leuk :)
Juist door die l33t items gaat iedereen soloén en is de party play er helemaal uit. Eesrt was je blij met een barb, hup bo! Of een pala met fana aura. Maar tegenwoordig regel je wat duped runes en je hebt je eigen bo en fana. Geen mixed party meer nodig!

Reg. datum: 16 juli 2006

ja, zowat iedereen is nu lvl 95+

en bij de laaste reset was het ook ongeveer hetzelfde...

kvind diablo nu kut...

al die dupes opeens :s.. hoe komen ze daar nou weer aan?...

ja, ik heb 3 legit hr's nu, en iedereen denkt dat het een dupe is ~~

zelf wil ik mijn death zerker verkopen, maarja?... niemand heeft interesse, ik wil spul verkopen voordat het niet meer kan =)

quote:
Margootje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:30:
ja, zowat iedereen is nu lvl 95+

en bij de laaste reset was het ook ongeveer hetzelfde...

kvind diablo nu kut...

al die dupes opeens :s.. hoe komen ze daar nou weer aan?...

ja, ik heb 3 legit hr's nu, en iedereen denkt dat het een dupe is ~~

zelf wil ik mijn death zerker verkopen, maarja?... niemand heeft interesse, ik wil spul verkopen voordat het niet meer kan =)
Nou ja, als er een uberdc weer langs is gekomen merk je de lag wel. Dan zijn ze aan het dupen geslagen (iets met desyncen met server). Dan stop ik meestal, want dan is een ping van 3000+ niet raar. Irritant. Een ladderreset zal er iig niets aan veranderen. Sterker nog....omdat ze niets meer hebben zullen ze juist meer dupen.

quote:
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:27:
[...]

Ik heb het dan ook over de nieuwwassen hcl spelers ;)
Ik ben juist met hcl gestopt toen de lag niet meer te doen was, toen vond ik het niet leuk meer, dat was 1.09. Even op scl gespeeld, maar iedereen loopt daar tegenwoordig te clonehunten en te uberen, dat lijkt me honderd keer saaier. Gezien iedereen als een kip zonder kop daar rond rent. Portal throne? hup erin met z'n allen. Oh hij was niet safe :') boeien, nog een keer!

Dus weer terug naar good old hcl, waar je tegenwoordig niet eens meer normaal kan party'en door tp pk bugs. Regen -> drup. Alleen trusted parties zijn nog leuk :)
Juist door die l33t items gaat iedereen soloén en is de party play er helemaal uit. Eesrt was je blij met een barb, hup bo! Of een pala met fana aura. Maar tegenwoordig regel je wat duped runes en je hebt je eigen bo en fana. Geen mixed party meer nodig!
Ben @ scl ook geen uber runewords gewend ;)
Als ik ze kan krijgen gebruik ik ze wel.

Maar het idd zo wat pheno zeg.
EEn pala met BO klopt gewoon niet.
Een ama met fana lvl 15 aura :S

Tuurlijk zijn ze tof, en wil ik ze hebben maar party play is er niet meer bij.

Words zoals Duress, melody, rift en obediance (ook beetje te goedkoop) zijn leuk om te hebben en betaalbaar en niet overpowerd ;) geen gekke aura's en dergelijke.

is domm
Reg. datum: 10 maart 2005

Hallo allemaal. Ik zit er aan te denken om het ook weer eens op te pakken. Heb een jaartje geleden vrij actief gespeeld. (allemaal expired geraakt :( ) Dag dag leuke items en nog gul rune. Enkel nu vraag ik mij af. Zijn jullie meer van HCL of meer van SCL? zoja anders kan ik op het begin wel wat hulp gebruiken ik speel zelf het liefst SCL dus als iemand nog wat dump spullen heeft die ik kan gebruiken graag :)

Eigenlijk wel erg balen dat ik mijn sorcerer kwijt ben geraakt. Die was perfect om van alles mee te runnen en mijn warrior voor de ninlathak sleutel :) Sleutels kon ik zelf dus hunten. Ach ja niks aan te doen. Maar weer hard werken vanaf lvl 1 voor mijn items. Nu ik dit typ krijg ik wel heel veel zin. Snel installeren dus. Ben vanaaf wel ingame. Je mag me adden @ *dommerick ;)

WoW char: domm lvl 7x mage

Nou ja, door de 1.10 runewords is party play verneukt iig. De enige reden dat wij partyen is ook om zo snel mogelijk hoger qua level te zijn, voor de auras, bo's, enchants, curses etc hoef je het niet te doen. Een cursemancer is dan bv ook totaal overbodig geworden, die zie je ook niet meer.

Canon S2 IS

quote:
Derr_Hans schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:39:
[...]

Ben @ scl ook geen uber runewords gewend ;)
Als ik ze kan krijgen gebruik ik ze wel.

Maar het idd zo wat pheno zeg.
EEn pala met BO klopt gewoon niet.
Een ama met fana lvl 15 aura :S

Tuurlijk zijn ze tof, en wil ik ze hebben maar party play is er niet meer bij.

Words zoals Duress, melody, rift en obediance (ook beetje te goedkoop) zijn leuk om te hebben en betaalbaar en niet overpowerd ;) geen gekke aura's en dergelijke.
hmm, pala met BO klopt toch juist overal heel hard op :? (is iig wel mijn uiteindelijke doel om op die manier redelijk gecontroleerd ubers te kunnen doen...) zonder BO @scl -> met BO @HCL moet te doen zijn :)

curser heb je nodig als er geen freeze-mercs zijn en geen pala met convict. dan heb je of lower of decrypt nodig om goeie party dam te doen

kwakke01 wijzigde dit bericht 05-12-2006 16:48 (8%)

quote:
dommerick schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:41:
Hallo allemaal. Ik zit er aan te denken om het ook weer eens op te pakken. Heb een jaartje geleden vrij actief gespeeld. (allemaal expired geraakt :( ) Dag dag leuke items en nog gul rune. Enkel nu vraag ik mij af. Zijn jullie meer van HCL of meer van SCL? zoja anders kan ik op het begin wel wat hulp gebruiken ik speel zelf het liefst SCL dus als iemand nog wat dump spullen heeft die ik kan gebruiken graag :)

Eigenlijk wel erg balen dat ik mijn sorcerer kwijt ben geraakt. Die was perfect om van alles mee te runnen en mijn warrior voor de ninlathak sleutel :) Sleutels kon ik zelf dus hunten. Ach ja niks aan te doen. Maar weer hard werken vanaf lvl 1 voor mijn items. Nu ik dit typ krijg ik wel heel veel zin. Snel installeren dus. Ben vanaaf wel ingame. Je mag me adden @ *dommerick ;)
Ik denk dat scl nog het meest gedaan wordt.
quote:
curser heb je nodig als er geen freeze-mercs zijn en geen pala met convict. dan heb je of lower of decrypt nodig om goeie party dam te doen
Dus pak je toch het desbetreffende runeword? Dat bedoelen Derr_hans en ik. Een necro of pala is niet nodig om je auras/curses te krijgen. Party play hoeft niet meer, als je maar aan (legit) hrs kan komen.

Pheno79 wijzigde dit bericht 05-12-2006 16:52 (16%)

Canon S2 IS

quote:
dommerick schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:41:

heb een volledige setup liggen voor een shadower die je kunt komen ophalen @SCL, +10 skils voor shadow geloof ik, dus een lvl 30 shadow warrior dan die de death sentries neerlegt, terwijl jij op veilige afstand toekijkt :D

@pheno, dat weet ik wel, maar er is een groot verschil in gameplay qua aura's en curses die je kan casten. CTC's kan je niet van opaan aangezien dat een kans is, wil je daar blind op varen. De aura's doen niet zovel dam wanneer ze niet van je eigen class zijn doordat je de synergien niet kan benutten.

Zo blijft er best nog wat over om te puzzelen. runewords zijn een leuke aanvulling, maar zaligmakend geenszins. (om maar iets te noemen; 1 dream is alleen leuk voor de xtra life en de resist; de lightdam (pulse) is niet noemenswaardig. zeker niet voor een HR/pul...

kwakke01 wijzigde dit bericht 05-12-2006 16:56 (20%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: