Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD: Deel 33

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2002

quote:
Frunz schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:59:
[...]

oow was dat hcl dan, wil best een char opzetten, maar vraag me af of ik voor het eind van de middag lvl 80-90 ben :P
Makkelijk, als ik je ga boosten met wat andere gotters :P
Het is zo eenzaam op hell :'(

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 30 maart 2006

quote:
Pheno79 schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:13:
[...]
Makkelijk, als ik je ga boosten met wat andere gotters :P
Het is zo eenzaam op hell :'(
ben bezig, maar ga het denk ik maar non-boost doen
tis een necro geworden

@hieronder, ben pas lvl 9, en zit pas in act 1 dus het zal nog wel ffies duren voordat ik ergens ben

Frunz wijzigde dit bericht 03-12-2006 13:42 (19%)

Reg. datum: 13 oktober 2002

Frunz, ben ook bezig. Net lvl 24 hardcore. Eerste near dead experience reeds gehad. Das toch best spannend dat hcl. Mocht je samen wat willen exp geef maar een gil, accnaam: Vincemeister.

Moet nu ancients doen en daarna baal exp-en. Maar heb dan ook wat betere equip nodig want wil niet met negatieve resistances nightmare ingaan.

Ben waarschijnlijk vanavond online en misschien aan eind van de middag al.

Of niet natuurlijk...
Reg. datum: 07 januari 2001

Ik wil hierbij even de Travincal Council bedanken voor men nieuwe amulet.
+ 1 Necro Summoning Skill en 32 MF erbij :) Erg lekker voor een MF necro met een groot meatshield!

WoW: US-Arathor: Weyana - lvl 70 Blood Elf Paladin | http://cipri.com

quote:
Frunz schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:59:
[...]

oow was dat hcl dan, wil best een char opzetten, maar vraag me af of ik voor het eind van de middag lvl 80-90 ben :P
Yep, en mijn Keyrunner heeft nu een 16/18 Sorc torch :9

Canon S2 IS

quote:
Skyclad schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:55:
[...]

Yep, en mijn Keyrunner heeft nu een 16/18 Sorc torch :9
vnamiddag nog eff geprobeerd te spelen, maar wat een lag zeg; kan van de 20 games niet 1 joinen :(

na ja, misschien vannaaf beter...
Als het joinen van 2 niet lukt (bij beide 'failed') kan je het beste gewoon een andere account proberen, of in ieder geval een ander char. Meestal betekent het dat het char 'tagged' is, en dus een paar minuten geen games kan joinen. Hoe vaker je het probeert hoe langer die tijd wordt.

Wat een meuk+ lag kan blizzard toch maken :')

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 28 oktober 2005

The gods must be crazy!!!

3 keys in evenveel minuten!!!

*Don_holio

5 hate keys in 7 runs, en 0 terror keys :P

Heb nog maar 1 terror key nodig, dan kan ik weer achter dest keys aangaan voor de volgende torch. Maar dat moet zowieso tot morgen wachten :)

Geen ene reet vandaag.
Had de countess nog niet gedaan op hell (tja, ik kijk mijn quests niet na), die liet OMFG ....

een eld vallen! Mijn dag kan niet meer stuk. Proef het sarcasme. Ik denk dat ik na vrijdag de zooi in de koelkast ga stoppen. Al weken aan het mfrunnen en niets om wh00t over te roepen. Ancient tunnels, pits, baal , travi, tristram, river of flame. Het maakt geen reet uit.

Ik ben necro moe.

Ach... Voor Runes doe ik zowieso geen Countess runs... In de tijd dat ik D2 speel heb ik als records op het gebied van runes van de Countess 2x Io gekregen (ja, io, niet Lo), en 1x Lum.

Ik verzamel echter momenteel alle runes vanaf Tal, perfect gems en jewels zodat ik straks massaal kan gaan craften (moet ik eerst nog 'even' mijn Smiter naar level 92 halen om de kans op een level 88+ amu wat te verhogen, maar dat komt nog wel ;) )

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Skyclad schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:14:
Ach... Voor Runes doe ik zowieso geen Countess runs... In de tijd dat ik D2 speel heb ik als records op het gebied van runes van de Countess 2x Io gekregen (ja, io, niet Lo), en 1x Lum.

Ik verzamel echter momenteel alle runes vanaf Tal, perfect gems en jewels zodat ik straks massaal kan gaan craften (moet ik eerst nog 'even' mijn Smiter naar level 92 halen om de kans op een level 88+ amu wat te verhogen, maar dat komt nog wel ;) )
Dat verschilt natuurlijk per persoon heeft de een meer mazzel gehad bij baal, de andere bij countess etc. Ik heb bijvoorbeeld in 5 minuten pul + mal gekregen van countess en 4 keys..

Overigens, voor de bikkels hier, ik ben zelf nog nooit in überland geweest maar een vriend van me is er nu erg mee bezig met zijn avenger en hij krijgt de spawns niet snel genoeg neer, heeft het wel overleefd.. enig idee what hij anders aan kan pakken? Of zijn avengers gewoon niet goed genoeg voor de ubers? Misschien kan die beter een smiter/botd zerk baba oid beginnen?

En zijn elemental druids goed voor de ubers? Op level 85+ zal ik rond de 6k life hebben met 10% DR en max resists, hurricane/tornado/twister/cyclone armor ~37 en Oak op ~32. zou dat goed genoeg zijn?

Dan ga ik namelijk keys sparen :) (Nu verpats ik ze altijd voor runes)

BarryW wijzigde dit bericht 04-12-2006 09:12 (4%)

Reg. datum: 14 december 2001

quote:
Vincent Dwild schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:33:
Frunz, ben ook bezig. Net lvl 24 hardcore. Eerste near dead experience reeds gehad. Das toch best spannend dat hcl. Mocht je samen wat willen exp geef maar een gil, accnaam: Vincemeister.

Moet nu ancients doen en daarna baal exp-en. Maar heb dan ook wat betere equip nodig want wil niet met negatieve resistances nightmare ingaan.

Ben waarschijnlijk vanavond online en misschien aan eind van de middag al.
weee meer HCL spelers.. :D

Maar pheno wil vrijdag stoppen. :(
Jammerrr, maar zijn me meteen van dat gezeur over nix vinden af ;) :P
Hoop dat jouw stop niet lang duur pheno :D
Zal je nog gaan missen.

Heb iig veel toffe dingen van je gehad.
Druid is er zeer blij mee :D

Gister act2 rond gelopen met die lightning kevers, hurricane aan en er tussen staan en er gaat geen life af :D. Cyclone Armor is echt top.

Wat voorn gear heb jij als je zoveel +skills heb ?
heb zelf een rare 2+druid/2+tornado pelt
earthshaker (+3 element)
Amu +2 element +19energy
Amu +3 summon voor oak en bear prebuff.
Sigon Shield

Heb geen max resist, net in de + op NM :D
Heb wel een eth viper liggen maar die wordt voor een andere char die wat verder van de monsters af staat. Loop met een stealth armor rond nu.

Spirit Shroud zoek ik nog voor de Cannot be Frozen.
en een lum ;) voor splendor runeword.

Derr_Hans wijzigde dit bericht 04-12-2006 09:27 (28%)

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

quote:
BarryW schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:07:
[...]

Dat verschilt natuurlijk per persoon heeft de een meer mazzel gehad bij baal, de andere bij countess etc. Ik heb bijvoorbeeld in 5 minuten pul + mal gekregen van countess en 4 keys..

Overigens, voor de bikkels hier, ik ben zelf nog nooit in überland geweest maar een vriend van me is er nu erg mee bezig met zijn avenger en hij krijgt de spawns niet snel genoeg neer, heeft het wel overleefd.. enig idee what hij anders aan kan pakken? Of zijn avengers gewoon niet goed genoeg voor de ubers? Misschien kan die beter een smiter/botd zerk baba oid beginnen?

En zijn elemental druids goed voor de ubers? Op level 85+ zal ik rond de 6k life hebben met 10% DR en max resists, hurricane/tornado/twister/cyclone armor ~37 en Oak op ~32. zou dat goed genoeg zijn?

Dan ga ik namelijk keys sparen :) (Nu verpats ik ze altijd voor runes)
Zijn die spawns niet verschrikkelijk overal immune voor? Tenminste, ik kan me de izual versie herinneren, waar ik met een sorcje naar binnen kwam en die daar goed voor lul stond. Dan maar mijn TO summon necro gehaald, zo'n 30 minions was genoeg :D

Die summoners blijven me achtervolgen :X

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:19:
[...]

weee meer HCL spelers.. :D

Maar pheno wil vrijdag stoppen. :(
Jammerrr, maar zijn me meteen van dat gezeur over nix vinden af ;) :P
Hoop dat jouw stop niet lang duur pheno :D
Zal je nog gaan missen.

Heb iig veel toffe dingen van je gehad.
Druid is er zeer blij mee :D
Ik vind ook nix :P
Heel weekend overal gerund, "duurste" wat valt is sazabis armor :X Nee, daar krijg ik fg of runes voor :')

Nou ja, het enige nadeel van mijn stoppen is dat je door hell moet lopen. Al kan skyclad je de wps ook wel geven ;)
Ik zet mijn necro iig in de koelkast, ben die gast echt helemaal moe. Ik heb al 2 weken geen echte near death gehad, op een overdreven pindleblow na. En in je eentje op hell is het gewoon booooring. Kut pk'ers, alle fun gaat zo uit de game.

quote:
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:39:
[...]

Ik vind ook nix :P
Heel weekend overal gerund, "duurste" wat valt is sazabis armor :X Nee, daar krijg ik fg of runes voor :')

Nou ja, het enige nadeel van mijn stoppen is dat je door hell moet lopen. Al kan skyclad je de wps ook wel geven ;)
Ik zet mijn necro iig in de koelkast, ben die gast echt helemaal moe. Ik heb al 2 weken geen echte near death gehad, op een overdreven pindleblow na. En in je eentje op hell is het gewoon booooring. Kut pk'ers, alle fun gaat zo uit de game.
Neem een melee necro ??
- Ik heb al 2 weken geen echte near death gehad -
Met een melee necro wel ;)

Wil best met je op hell.
heb alleen minder tijd en resources om snel door spel te gaan,
SCL had ik nu al op hell gelopen met mijn lvl 51 beserker barb.
HCL begin ik er niet aan, mijn barb staat on hold, eerst lvl 7x worden en dan maar proberen.

lvl 46 Druid durf ik het wel eerder aan om op hell te lopen.
Op lvl 6x wil ik het wel proberen.

Mijn to be pala hopelijk ook sneller op hell, max resist is geen probleem ;)
Vengeance 2handed weapon + Salvation en maxed resist aura's.
Weapon wordt een Insight of Obediance.

Insight heeft mana regen, en BIG AR bonus en max +6CS wat de melee damage altijd helpt.
Obediance heeft 40% CB 370% damage tot 300def en lvl 21 enchant (veel AR) en resist :D

Obediance heeft wel meer damage, alleen insight in een sillegha staff heeft minder str nodig :D

Als ik dat dus heb wil ik er ook wel met lvl 6x hell in :D

pewpew

quote:
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:25:
[...]

Zijn die spawns niet verschrikkelijk overal immune voor? Tenminste, ik kan me de izual versie herinneren, waar ik met een sorcje naar binnen kwam en die daar goed voor lul stond. Dan maar mijn TO summon necro gehaald, zo'n 30 minions was genoeg :D

Die summoners blijven me achtervolgen :X
Mja zover ik weet zijn ze inderdaad vrij immune maar daarom ook level 26? conviction, maar zelfs daarmee wilde het niet lukken dus.
Je moet overigens wel blijven spelen man :p je vind vanzelf wel weet wat en je kunt ook gewoon een nieuwe char maken en daar mee spelen.. ik help je wel :) ben hopelijk vanavond wel hoog genoeg om hell baalies te kunnen hosten.
quote:
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:08:
[...]
Mijn to be pala hopelijk ook sneller op hell, max resist is geen probleem ;)
Vengeance 2handed weapon + Salvation en maxed resist aura's.
Weapon wordt een Insight of Obediance.

Insight heeft mana regen, en BIG AR bonus en max +6CS wat de melee damage altijd helpt.
Obediance heeft 40% CB 370% damage tot 300def en lvl 21 enchant (veel AR) en resist :D

Obediance heeft wel meer damage, alleen insight in een sillegha staff heeft minder str nodig :D

Als ik dat dus heb wil ik er ook wel met lvl 6x hell in :D
Is it just me of lijkt me deze pala echt een death wish? Zonder schild zonder BO/Oak untwinked lig je toch zo? Je doet wel veel dmg maarja, might/fana pack archers geven daar niet zoveel om.. :o

BarryW wijzigde dit bericht 04-12-2006 10:26 (35%)

Ja, maar hou ook niet zo van standaard builds, heb dan wel een wind druid (2de druid ooit die ik speel).

Barb met maul doet het ook goed ;)

En insight in een staff is weinig req, dan kan ik me puur richten op armor wat ik wil en rest in Vitality.
Hopelijk geeft HF me weer een MAL (zoals op scl) kan ik weer een eth bugged armor gebruiken :D
Dan heb je snel wat def en een defiance merc erbij.

Wind druid van me heeft ook geen max block ;)
Vind ik ook niet super nodig, heeft namelijk een HF merc bij zich die een gotere chill radius heeft.
Daarbij heeft hij nu bijna 200 vit, en 680 life met een lvl 1 oak en +5 summon skills prebuff.

De pala wil ik wat punten in prayer doen, i.c.m. insight heeft hij altijd life regen ;) en prayer regen is sneller als replenish life ;) alle beetjes helpen.

Derr_Hans wijzigde dit bericht 04-12-2006 10:43 (10%)

pewpew

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:35:
Ja, maar hou ook niet zo van standaard builds, heb dan wel een wind druid (2de druid ooit die ik speel).

Barb met maul doet het ook goed ;)

En insight in een staff is weinig req, dan kan ik me puur richten op armor wat ik wil en rest in Vitality.
Hopelijk geeft HF me weer een MAL (zoals op scl) kan ik weer een eth bugged armor gebruiken :D
Dan heb je snel wat def en een defiance merc erbij.

Wind druid van me heeft ook geen max block ;)
Vind ik ook niet super nodig, heeft namelijk een HF merc bij zich die een gotere chill radius heeft.
Daarbij heeft hij nu bijna 200 vit, en 680 life met een lvl 1 oak en +5 summon skills prebuff.

De pala wil ik wat punten in prayer doen, i.c.m. insight heeft hij altijd life regen ;) en prayer regen is sneller als replenish life ;)
Mja alleen heeft maul barb natuurlijk wel BO en shout, scheelt enorm.. overigens heeft mijn wind druid (met spirit monarch) ook geen max block.. ik overweeg om een stormshield te nemen en dan al m'n stats die ik nu nog krijg in dex te gooien, verlies ik +2 skills 35% fcr en 500~leven maar block je wel flink en dikke %dmg reduction.. keuzes keuzes

Oh, ik ben niet voorgoed weg, maar die necro zal er alleen zijn om als er niemand is wat te mf'en en wat wps te kunnen geven. Ik ben hem beu, zelfs redelijk untwinked red ik nu baal hell.
Untwinked being:
- ali baba (nog steeds 2 s vrij)
- wealth
- rhyme
- shako (dank u beestje in cold plains)
- 2x nagel (dank u andy)
- to gloves
- goldwrap
- nat boots (ik moet toch ergens res vandaan halen)
- en mijn gosu amu (dank anya, voor gamblen): +2 necro, 19 all res, 12mf, 55 life
Alles zelf gevonden op ali en goldwrap na, wat pgems did the trick there.

Op switch nog een armpje van leoric, al gebruik ik die nooit, en een low budget boneshield met weinig block en res :X Homu heb ik nog niet kunnen vinden, als ik die zou hebben dan zou ik ubertristruns kunnen gaan doen. Mijn res word vooral omhoog gehaald door grand charms, 20+ to elements over het algemeen.

Ik heb 400+ mf, ben met alle charms erbij bij me (wat ik nooit doe) full res op hell. Alleen dan heb ik geen ruime meer, dus ik loop met 24/43/28/30 (ongeveer) rond zonder problemen. Dat met allemaal spullen die gevonden zijn :X

Alleen valt er (nog) niets voor de chars die ik nog wil maken (beserk barb, hydrasorc en smiter).
Barb heeft alleen een levi nodig, dan is ie nm/low hell proof. Hydrasorc is het meest gebaat bij ormus, maar haar loop ik nu rustig door nm, tele kanm ik pas goed met fcr erbij.
Smiter, mja crushing blow items, misschien moet ik eens gaan craften?

quote:
BarryW schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:44:
[...]

Mja alleen heeft maul barb natuurlijk wel BO en shout, scheelt enorm.. overigens heeft mijn wind druid (met spirit monarch) ook geen max block.. ik overweeg om een stormshield te nemen en dan al m'n stats die ik nu nog krijg in dex te gooien, verlies ik +2 skills 35% fcr en 500~leven maar block je wel flink en dikke %dmg reduction.. keuzes keuzes
Die keuzes maak het leuk.
Overweeg om de earthshifter te ruilen voor een spirit zwaard +2 all is toch 10%meer life en sterkere beer. Wellicht op switch voor prebuff bedenk ik me nu :D

Spirit+sigon op switch en earth + spirit shield als main.
+8 summon prebuff en +9-10 element als main.
Even een eth monarch zoeken. Heb maar 85 str dus flink investeren.

:9~ Necro amu

pewpew

quote:
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:54:
Oh, ik ben niet voorgoed weg, maar die necro zal er alleen zijn om als er niemand is wat te mf'en en wat wps te kunnen geven. Ik ben hem beu, zelfs redelijk untwinked red ik nu baal hell.
Untwinked being:
- ali baba (nog steeds 2 s vrij)
- wealth
- rhyme
- shako (dank u beestje in cold plains)
- 2x nagel (dank u andy)
- to gloves
- goldwrap
- nat boots (ik moet toch ergens res vandaan halen)
- en mijn gosu amu (dank anya, voor gamblen): +2 necro, 19 all res, 12mf, 55 life
Alles zelf gevonden op ali en goldwrap na, wat pgems did the trick there.

Op switch nog een armpje van leoric, al gebruik ik die nooit, en een low budget boneshield met weinig block en res :X Homu heb ik nog niet kunnen vinden, als ik die zou hebben dan zou ik ubertristruns kunnen gaan doen. Mijn res word vooral omhoog gehaald door grand charms, 20+ to elements over het algemeen.

Ik heb 400+ mf, ben met alle charms erbij bij me (wat ik nooit doe) full res op hell. Alleen dan heb ik geen ruime meer, dus ik loop met 24/43/28/30 (ongeveer) rond zonder problemen. Dat met allemaal spullen die gevonden zijn :X

Alleen valt er (nog) niets voor de chars die ik nog wil maken (beserk barb, hydrasorc en smiter).
Barb heeft alleen een levi nodig, dan is ie nm/low hell proof. Hydrasorc is het meest gebaat bij ormus, maar haar loop ik nu rustig door nm, tele kanm ik pas goed met fcr erbij.
Smiter, mja crushing blow items, misschien moet ik eens gaan craften?
Heb wel een +15% fire ormus.. +3 frost nova.. :P mocht je em nodig hebben kunnen we vast wel iets regelen

quote:
BarryW schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:02:
[...]

Heb wel een +15% fire ormus.. +3 frost nova.. :P mocht je em nodig hebben kunnen we vast wel iets regelen
Frost Nova is wel oke :D
Slow effect en hydra's raken beter ;)

FO werkt het zelfde met mijn hydra's op SCL.

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:57:
[...]

Die keuzes maak het leuk.
Overweeg om de earthshifter te ruilen voor een spirit zwaard +2 all is toch 10%meer life en sterkere beer. Wellicht op switch voor prebuff bedenk ik me nu :D

Spirit+sigon op switch en earth + spirit shield als main.
+8 summon prebuff en +9-10 element als main.
Even een eth monarch zoeken. Heb maar 85 str dus flink investeren.

:9~ Necro amu
Heb twee white normal monarch ergens, 1 voor mijn sorcje, die ander moet ik op de een of andere mule ook nog hebben, dacht ik :X

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: