Gathering of Tweakers

Quicksearch

ICanClick v0.1

In heb mijn eerder gestarte "klik-tool" projectje weer opgepakt genaamd ICanClick. Gemaakt in C#.NET 2.0. De "Core" functionaliteit zit er in. Verder zal er nog veel aan moeten gebeuren.

Het is een tool bedoeld voor mensen die een invoer apparaat (muis achtige) kunnen bedienen maar niet of bijna niet kunnen klikken. Denk aan mensen met een ziekte of een aangeboren afwijking aan de handen.
Het programma klikt automatisch na dat de muis enige tijd stil staat. Standaard is de klik een enkele linker muis klik, wanneer er in het tool schermpje een andere klik is geselecteerd zal deze één keer worden uitgevoerd. Daarna springt hij weer op enkel klik links.

Vergelijkbare functionaliteit als het programma Dragger32..... maar dan gratis ;)

Screenshotje:
http://zooi.silsoftware.nl/inet%20files/ICanClick%20v0.1.3125.17491%20MainForm.jpg

Todo's:
  • Klik delay configurabel maken
  • "Opstarten wanneer Windows start"-mogelijkheid
  • Geluid en/of animatie bij klikken
  • Eventueel zichtbaar maken bij het login-scherm (als dat mogelijk is)
  • Enable/disable knop
Opmerkingen en suggesties zijn welkom!

Vereisten: Microsoft.net Framework 2.0

Download

quote:
Face_-_LeSS schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:23:

ICanClick v0.1

In heb mijn eerder gestarte "klik-tool" projectje weer opgepakt genaamd ICanClick. Gemaakt in C#.NET 2.0. De "Core" functionaliteit zit er in. Verder zal er nog veel aan moeten gebeuren.

Het is een tool bedoeld voor mensen die een invoer apparaat (muis achtige) kunnen bedienen maar niet of bijna niet kunnen klikken. Denk aan mensen met een ziekte of een aangeboren afwijking aan de handen.
Het programma klikt automatisch na dat de muis enige tijd stil staat. Standaard is de klik een enkele linker muis klik, wanneer er in het tool schermpje een andere klik is geselecteerd zal deze één keer worden uitgevoerd. Daarna springt hij weer op enkel klik links.

Vergelijkbare functionaliteit als het programma Dragger32..... maar dan gratis ;)

Screenshotje:
[afbeelding]

Todo's:
  • Enable/disable knop

Download
Lijkt me een zeer mooi programma maar ik heb eigenlijkeen vraagje (heb het zelf nog niet getest). Als je niet kunt klikken hoe wil je dan iets anders selecteren of kan dat gewoon via tab etc??

offtopic:
Ik weet nog wel de perfecte proefpersoon voor dit progje. Oudere man zwaar spastisch. Zal hem eens vragen of hij het wil testen voor je

Threads.....

Your ad here?
Reg. datum: 30 januari 2005

Reageren op microfoon input is het eerste wat mij te binnen schiet voor mensen met een dergelijke handicap. Misschien een leuke uitdaging?

Het allertofste ASCII teken: #8238. ‮ ‮!snee raam tsket ezed reetceleS ?moraaW

quote:
Face_-_LeSS schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:23:

ICanClick v0.1

Screenshotje:
[afbeelding]

Todo's:
  • Enable/disable knop

Download
Tooltje werkt prima! Eigenlijk nauwelijks commentaar op. Wat nog wel makkelijk zou zijn is het eenvoudige enablen of disablen van het programma.

Website
lordpalf of the flapdrols

quote:
Webgnome schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:19:
[...]

Lijkt me een zeer mooi programma maar ik heb eigenlijkeen vraagje (heb het zelf nog niet getest). Als je niet kunt klikken hoe wil je dan iets anders selecteren of kan dat gewoon via tab etc??

offtopic:
Ik weet nog wel de perfecte proefpersoon voor dit progje. Oudere man zwaar spastisch. Zal hem eens vragen of hij het wil testen voor je
Het programma staat standaard op enkel klik links. Daar springt hij ook steeds naar terug. Dus zodra je het programma start en je beweegt je muis dan zal er zodra deze weer een bepaalde tijd stil staat een enkele klik links uitvoeren.
Op die manier kan je dus de volgende "klik-actie" selecteren. Deze "klik-actie" wordt dan één keer uitgevoerd en dan springt hij weer op enkel klik links.

@Bozozo:
Dat is inderdaad een leuke uitdaging maar dat gaat wel gelijk een heel stuk verder. Voorlopig maak ik eerst deze tool maar even af zoals ik hem nu in mijn hoofd heb. Eventuele uitbreidingen kunnen er later altijd nog wel bij.
Op zich zou het wel mooi zijn dat je gewoon "Klik links!" roept en hij klikt :P

Face_-_LeSS wijzigde dit bericht 22-07-2008 12:30 (15%)

Sinds een tijdje kunnen we bij mijn lokale squash centrum via internet banen reserver, maar omdat ik dit regelmatig vergeet en we dan geen banen hebben op de drukste avond van de week ben ik er maar ff voor gaan zitten... Resultaat:
• Een windows service die elke nacht om 0:00:01 controleert of hij banen moet reserveren voor de week erop.
• Elke week gegarandeerd twee squashbanen >:)
Heb geen screenshots want het is een windows service :)
quote:
Niet gebruikt (ik kan klikken:P) maar misschien een suggestie:

ipv na een bepaalde tijd stilstand, de muis te laten klikken:
kun je niet met mouse gestures werken? cirkeltje klokswijs is linkse klik, andersom rechts. 2x omhoog-omlaag middle button.

geen idee hoeveel mensen niet kunnen klikken, maar dat zou misschien wel handiger zijn?

btw, mocht je zin hebben, mag je een opensource projectje maken. Ik zou wel willen meehelpen met zo'n headtracker-muis: webcam (+lasertje) of gewoon de ogen/pupillen volgen.
linksklik = linkeroog knipperen, rechts=rechteroog knipperen :D

met een speechSDK zou je voice commands eenvoudig kunnen implementeren. Microsoft heeft zo'n speech library

era.zer wijzigde dit bericht 22-07-2008 12:55 (26%)

Properly-written code never fails, so exceptions are actually unnecessary.

quote:
era.zer schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:49:
[...]
btw, mocht je zin hebben, mag je een opensource projectje maken. Ik zou wel willen meehelpen met zo'n headtracker-muis: webcam (+lasertje) of gewoon de ogen/pupillen volgen.
linksklik = linkeroog knipperen, rechts=rechteroog knipperen :D

met een speechSDK zou je voice commands eenvoudig kunnen implementeren. Microsoft heeft zo'n speech library
Leuk idee, het gaat ook een opensource projectje worden (als het zover is). Ik heb nog nooit iets met speech en headtracker technieken gedaan en voor mij is tijd ook altijd een probleem maar ik zeg nog geen nee!
Als de tijd rijp is zal ik het publiceren op een opensource site dan kijken we verder.

quote:
Xaero schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Hier ook werkend @ een SE k800i! :P

Deze heeft een joystick, die ook te gebruiken is, maar je moet elke keer opnieuw naar rechts schuiven bijvoorbeeld, geen idee om er voor te zorgen dat je hem gewoon naar rechts kan houden? Beetje brakke uitleg, maar hoop dat je het snapt.
De verhuizing is voorbij, dus ik hoop er buiten de tour de france momenten weer een beetje aan te kunnen klussen. Ik begrijp wat je bedoelt en ik zal eens kijken of ik dit erin kan bakken :)

Read the code, write the code, be the code!

ye olde farte

DFS commandline beheertool: modlink.exe
• Waarom?
- Omdat je met de standaard commandline utils als DFSCMD en DFSUTIL in een Windows omgeving geen targets kan enablen of disablen.

• Wat doet het?
- Stel, je hebt de onderstaande DFS link:

http://tweakers.net/ext/f/hnhGA5x14pRakkNwWuwuS8qd/full.png

Als je deze via de commandline wil omdraaien (dus de referral status aanpassen) kan dat dus niet met de standaard tools.
Modlink kan dat weer wel.
modlink <DfsEntryPath> <ServerName> <SharePathName> [<on|off>]

modlink \\alt-92.net\infra bozeman appinstall\subfolders\mag\ook [<on|off>]

In actie:

• Source:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
#define UNICODE 1
#include <stdio.h>
#include <windows.h>
#include <lm.h>
#include <lmdfs.h>

VOID usage(PWCHAR prog)
{
    fprintfstderr"usage: %S <DfsEntryPath> <ServerName> <SharePathName> [<on|off>]\n"prog );
}

//__cdecl wmain(ULONG argc, PWCHAR *argv)
int wmain(ULONG argcPWCHAR *argv)
{
    DFS_INFO_101 DfsInfo101;
    ULONG Status;
    LPWSTR DfsEntryPathServerName = NULLSharePathName = NULL;
    LPWSTR ResultString;

if (argc != 5) {
        usage(argv[0]);
        return 1;
    }

DfsEntryPath = argv[1];
    ServerName = argv[2];
    SharePathName = argv[3];

if (!wcscmpargv[4], L"on" )) {
        DfsInfo101.State = DFS_STORAGE_STATE_ONLINE;
        ResultString = L"enabled";
    } else if (!wcscmpargv[4], L"off" )) {
        DfsInfo101.State = DFS_STORAGE_STATE_OFFLINE;
        ResultString = L"disabled";
    } else {
        usage(argv[0]);
        return 1;
    }

//
    //  ... and modify it.
    //

Status = NetDfsSetInfoDfsEntryPath,
                            ServerName,
                            SharePathName,
                            101,
                            (LPBYTE) &DfsInfo101 );

if (Status == NERR_Success) {
        printf"\\\\%S\\%S -> %S\n"ServerNameSharePathNameResultString );
    } else {
        fprintfstderr"error: %d\n"Status );
    }

return 0;
}

quote:
Peter schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:52:
Gezien ik me verveelde een IRC-/scoreboard aanpassing geschreven voor Age of Empires 3: The Asian Dynasties. Hij output vrijwel alles naar het IRC kanaal (zie ook dit plaatje) en communicatie van IRC naar het spel dmv. een !msg commando is ook mogelijk.

Het scoreboard haalt de gegevens direct uit het geheugen op en rendert ze middels een DirectX hook, naast de per-speler statistieken kan je ook het totaal aantal resources zien dat gebruikt is, net zoals de tijd die je al aan het spelen bent.

[afbeelding]
..en nog een 2e screenshot.

De binary (.dll) en sourcecode kan je hier downloaden, alle research is door mij gedaan :)
Kudo's m8, echt impressive.

Update:

Ik ben ff door de code heen gegaan, maar op wat mixen van nederlands/engels moet ik zeggen dat de sourcecode er erg netjes uit ziet! Ik ben helaas niet goed genoeg thuis in CPP en DX, maar kan het meeste wel volgen.

Ben wel benieuwd hoe het hooken in de game zelf in z'n werk gaat. Heb je daardwerkelijk een dll vervangen en alle functies daarbinnen middels die proxy doorgelinked? Meer info zou nice zijn.

Ik heb ooit eens in een grijs verleden een video player gemaakt gebaseerd op windows media player, maar het ingrijpen in de dx layer is mij niet gelukt, vandaar dat een hoop van mijn functionele toevoegingen in full-screen niet meer werkte. Als je daar nog wat goeie info over hebt, kan ik misschien dat stokoude projectje nog eens oppakken. Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om bij te leren :)

CMG wijzigde dit bericht 29-07-2008 00:54 (29%)

Ik werd geinspireerd door het artikel over de KPN SpeedTouch bug en heb aan de hand van de Proof of Concept code een eigen .NET implementatie gemaakt. Deze heb ik vervolgens gebruikt om een database op te bouwen met daarin alle mogelijke serials, ssid's en WPA keys en dat vervolgens snel omgezet in een ASP.NET page.

Voor de liefhebbers; hij staat hier: *snip*

Modbreak:
Er is zoiets als computervredebreuk, wat strafbaar is. Daartoe aanzetten lijkt me niet echt handig van je. ;)

-NMe- wijzigde dit bericht 01-08-2008 12:45 (18%)

Grunts are people too!
Reg. datum: 29 december 2003

quote:
CMG schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 00:27:
[...]

Kudo's m8, echt impressive.

Update:

Ik ben ff door de code heen gegaan, maar op wat mixen van nederlands/engels moet ik zeggen dat de sourcecode er erg netjes uit ziet! Ik ben helaas niet goed genoeg thuis in CPP en DX, maar kan het meeste wel volgen.

Ben wel benieuwd hoe het hooken in de game zelf in z'n werk gaat. Heb je daardwerkelijk een dll vervangen en alle functies daarbinnen middels die proxy doorgelinked? Meer info zou nice zijn.

Ik heb ooit eens in een grijs verleden een video player gemaakt gebaseerd op windows media player, maar het ingrijpen in de dx layer is mij niet gelukt, vandaar dat een hoop van mijn functionele toevoegingen in full-screen niet meer werkte. Als je daar nog wat goeie info over hebt, kan ik misschien dat stokoude projectje nog eens oppakken. Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om bij te leren :)
is inderdaad een interessant programma'tje.
hij vervangt inderdaad de direct-x DLL.
als je de dll in de map zelf zet, laad het spel deze in plaats van de windows versie.
je kunt vervolgens zelf de windows versie laden, en er een proxy tussenzetten. en allerlij dingen doen.

ik heb dit eerder gezien, in een programma genaamt 'MGE', deze doet iets soortgelijks, deze verbetert de graphics van een spel (morrowind). door directx-9 te ondersteunen, en veel meer. is best een interessant programma (en open-source).

Grunts are people too!

[modbreak]Er is zoiets als computervredebreuk, wat strafbaar is. Daartoe aanzetten lijkt me niet echt handig van je. ;)[/]

Ik leg me er bij neer (no hard feelings), maar ben wel benieuwd naar het verschil met de link die op de frontpage gepost werd door Tweakers.net zelf (behalve webbased/executable).

Quote van de frontpage:
quote:
Inmiddels is op de Nederlandse website Wifisecure.nl een tool verkrijgbaar die de encryptiesleutel van een standaard ingestelde Speedtouch-router binnen vijftien seconden weet te achterhalen.

quote:
Tp21 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:52:
[...]

is inderdaad een interessant programma'tje.
hij vervangt inderdaad de direct-x DLL.
als je de dll in de map zelf zet, laad het spel deze in plaats van de windows versie.
je kunt vervolgens zelf de windows versie laden, en er een proxy tussenzetten. en allerlij dingen doen.

ik heb dit eerder gezien, in een programma genaamt 'MGE', deze doet iets soortgelijks, deze verbetert de graphics van een spel (morrowind). door directx-9 te ondersteunen, en veel meer. is best een interessant programma (en open-source).
Ok. Voor games is dat wel handig, maar bij een app als WMP is dat net iets moeilijker. Daarnaast wil ik hem enkel subclassen als ik hem laad in mijn eigen applicatie :)

Maar toch een interessant stukje code :)

No time for love, doctor Jones

Tooltje om de data transfer snelheden tussen verschillende graphics geheugen te testen: Nvidia cuda, opengl hardware en system mem. Op m'n quadro 5600 krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Using device 0
Allocating data...
host_cuda -> dev_cuda (cudaMemcpy) : 2.616515 GB/s
host_malloc -> dev_cuda (cudaMemcpy) : 1.920237 GB/s
host_cuda -> dev_vbo (cudaGLMapBufferObject + cudaMemcpy): 0.668254 GB/s
host_malloc -> dev_vbo (cudaGLMapBufferObject + cudaMemcpy): 0.611880 GB/s
dev_vbo (cudaGLMapBufferObject ONLY): 0.899077 GB/s
host_malloc -> dev_vbo (PIXEL_UNPACK_BUFFER / glBufferData) : 1.161535 GB/s
host_malloc -> dev_vbo (ARRAY_BUFFER / glBufferData) : 1.161912 GB/s
host_cuda -> dev_vbo (PIXEL_UNPACK_BUFFER / glBufferData) : 1.162195 GB/s
host_cuda -> dev_vbo (ARRAY_BUFFER / glBufferData) : 1.165158 GB/s
host_cuda -> dev_vbo (ARRAY_BUFFER / glMapBuffer + memcpy) : 2.428219 GB/s
host_malloc -> dev_vbo (ARRAY_BUFFER / glMapBuffer + memcpy) : 2.454098 GB/s
host_cuda -> dev_vbo (PIXEL_UNPACK_BUFFER / glMapBuffer + memcpy) : 2.424166 GB/s
host_malloc -> dev_vbo (PIXEL_UNPACK_BUFFER / glMapBuffer + memcpy) : 2.456713 GB/s
dev_cuda -> dev_vbo (cudaGLMapBufferObject + cudaMemcpy) : 0.870414 GB/s
dev_cuda -> host_cuda -> dev_vbo (ARRAY_BUFFER / glBufferData) : 0.826283 GB/s
dev_cuda -> host_cuda -> dev_vbo (PIXEL_UNPACK_BUFFER / glBufferData) : 0.826912 GB/s
dev_cuda -> host_cuda -> dev_vbo (ARRAY_BUFFER / glMapBuffer) : 1.336926 GB/s
Freeing data...

Erg interessant voor graphics programmeurs. Blijkbaar is buffers memory mappen en dan met memcpy kopieren meestal het snelste. Plus dat cudaGLMapBufferObject() duidelijk broken is. Ik had dat al eerder aan Nvidia gemeld, en ze zouden er naar kijken, maar helaas is er nog steeds niets veranderd in CUDA 2.0 beta 2 ten opzichte van 1.1,,, :(

Volgende tooltje wordt om texture format support te checken in render-t-texture + texture reads combinatie met shaders. Ik wordt er echt gek van steeds uren te moeten debuggen om er achter te komen dat een bepaald texture formaat weer eens niet ondersteund wordt.

Dit alles om mijn geweldige nieuwe render architectuur te implementeren... hopelijk kan ik die een keer posten als alles goed werkt (en vooral gepubliceerd is).

Zoijar wijzigde dit bericht 01-08-2008 17:37 (9%)

Remote Commander v0.1

Ik had tijdje geleden een USBUIRT (www.usbuirt.com) IR ontvanger gekocht maar de software die op internet zit is werkelijk een ramp met dit apparaat. Dus aan de slag gegaan om zelf de software te schrijven. Gemaakt in C# .NET 2.0.
Er zijn verschillende profielen (profiel per applicatie) waarop je remote knoppen verbonden worden aan Key commands, mouse commands of application commands.
De profielen kunnen (als het programma in de tray icon draait) automatisch geactiveerd worden naargelang welke applicatie opstart. De applicatie checkt of de juiste executables worden opgestart en activeert dan automatisch het juiste profiel.

Verder gewerkt om het zéér gebruiksvriendelijk te maken. Dus alles mooi uitgelegd etc. Alle profile informatie wordt opgeslagen in .xml bestanden (waar ook een backup van wordt bijgehouden tegen fouten) en de applicatie instellingen ook in een .xml betand.
Hierop zit ook een "auto herstel" functie dus als men knoeit en fouten maakt (dmv in notepad bv de xml file aan te passen) gaat de applicatie proberen (indien mogelijk) dit zelf te herstellen.

Maargoed, screenshots zeggen meer als woorden natuurlijk:
Test systeem: Windows XP met MediaCenter thema:

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander08.jpg
basisscherm met links profielen, midden in de knoppen op de afstandsbediening en rechts de gewenste functie gelinkt aan de juiste IR code.

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander02.jpg
Waarschuwingsberichten bij verwijderen van knoppen. Ook met de mogenlijkheid deze waarschuwing uit te schakelen

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander03.jpg
Nieuw profiel aanmaken of profiel importeren

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander04.jpg
Foutberichten bij verkeerde .xml file importeren

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander05.jpg
Bericht bij succesvol importeren, ook uit te schakelen

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander06.jpg
Bericht als usb apparaat niet is verbonden

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander07.jpg
Vraag bij afsluiten, of naar tray verzenden, ook uit te schakelen

http://www.vanslooten.be/Wouter/RemoteCommander/RemoteCommander09.jpg
Foutbericht als je xml file van de instellingen foutief aanpast in bv notepad. Steeds de mogenlijkheid om "details" te pakken zodat je een uitgebreider fout bericht krijgt. De instellingen kan hij herstellen door de standaardinstellingen te gebruiken.

Er moet nog wel wat aan gebeuren, enkele dingen die er zeker in moet komen
- ABC mode (zoals op gsm voor te typen)
- Online update
- Enkele kleine bugfixes

Dit was mijn show-off projectje dan :D

*uw tekst hier voor 5eur/maand*

MVP Windows Live Platform

quote:
Ziet er heel goed uit, mag ik vragen waarmee je die task dialogs hebt gemaakt? Dat is namelijk een Vista-API :)
quote:
Alex) schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:22:
[...]

Ziet er heel goed uit, mag ik vragen waarmee je die task dialogs hebt gemaakt? Dat is namelijk een Vista-API :)
het is gebasseerd op een tutorial en daarna veel aangepast. Ik ben bezig met verschillende applicaties dus heb eerst veel tijd gestoken in eigen controls schrijven welke ik nu gebruik (en verbeter).

*uw tekst hier voor 5eur/maand*

quote:
wat grappig!
een tijd geleden wilde ik exacte hetzelfde gaan ontwikkelen!
ben nog steeds van plan zelf een IR ontvanger in elkaar te knutselen en daarna ook een leuk stukje software voor schrijven :)
misschien iets icm met een wii mote voor mouse-control of iets dergelijks..

Flv2Avi

Nou eigenlijk zegt de naam het al, een simpel tooltje, wat elke .flv bestand uit een bepaalde map (bijvoorbeeld gedownload van youtube) omzet naar een .avi bestand.

Voor mn vader gemaakt, dus wilde het simpel houden, en dat is hij ook gebleven, tijdens het opstarten kies je een map waar de .flv bestanden staan. Je drukt op openen, en hij zet ze om.

Tijdens het converteren zie je de output van ffmpeg in een logscherm voorbij schieten. Wanneer het flv bestand is omgezet naar avi, wordt de flv verwijderd. En sluit de applicatie zichzelf weer af.

Link http://localhostr.com/files/403d10/flv2avi.zip

Het geheel is gemaakt in Java icm ffmpeg, de source code is ook beschikbaar en zit in't zipje.

Een screenshotje van het openen:
http://localhostr.com/files/841093/Picture+1.png

En de log:
http://localhostr.com/files/e5ce5b/Picture+2.png

Het is ook meteen mijn eerste applicatie in Java welke nut heeft, mijn allereerste applicatie deed niets anders dan priemgetallen uitrekenen ;)

ZpAz wijzigde dit bericht 06-08-2008 01:16 (10%)

Macbook Pro 15.4 || 24" Samsung Syncmaster || Creative 3300 2.1 icm Airtunes || Apple Wireless Keyboard || Logitech V470 Bleutooth Mouse || Apple Remote || Samsung ML-2010R Laser Printer icm Airport

Gewoon een schilltje voor ffmpeg dus :P kun je ook instellen met welke bitrate je gaat converten?

DemonTPx wijzigde dit bericht 06-08-2008 15:03 (42%)

quote:
DemonTPx schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:02:
Gewoon een schilltje voor ffmpeg dus :P kun je ook instellen met welke bitrate je gaat converten?
Nope, het moest wel makkelijk blijven voor mn pa he ;)

Macbook Pro 15.4 || 24" Samsung Syncmaster || Creative 3300 2.1 icm Airtunes || Apple Wireless Keyboard || Logitech V470 Bleutooth Mouse || Apple Remote || Samsung ML-2010R Laser Printer icm Airport

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws