Ik gok dat InvisionFree een board is dat gehost wordt door een externe partij, waarbij je zelf niet bij de database mag komen. Zie ook de $35 > 10.000 posts linequote:
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
GoT Index » Programming » [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel III
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ik gok dat InvisionFree een board is dat gehost wordt door een externe partij, waarbij je zelf niet bij de database mag komen. Zie ook de $35 > 10.000 posts linequote:DaCoTa schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:17:
[...]
Ik zou een oplossing toch eerder zoeken in het proberen te achterhalen hoe het oude forum de messages opslaat in een DB en/of filesysteem. Was dat geen mogelijkheid?
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

No more Vvardenfell!
http://weblog.vanderhoorn.info/files/NetTV.zipquote:
No more Vvardenfell!
writser wijzigde dit bericht 04-05-2007 23:13 (6%)
Onvoorstelbaar!
Dream, as if you'll live forever. Live, as if you'll die today...
Waar staat deze dan? Ik zou het tooltje ook graag willenquote:fix2007 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:53:
[...]
@KEV0, ik zal die zoeken en online zetten, het interesseert mij niet zo zeer meer waar mijn software voor gebruikt wordtitt vroeger
Zoals ik al zei heb ik helaas de database zelf niet meer, dus naast het invullen van je database gegevens (het serveradres, vaak gewoon localhost, gebruikersnaam en wachtwoord) moet je ook de database zelf nog aanmaken met de eerdergenoemde velden. Daarin kan je dan een rij toevoegen voor een gebruiker, bijvoorbeeld "admin" en dan met als wachtwoord 12345. Zodra je dat hebt gedaan zou je in moeten kunnen loggen.quote:Peeetr schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:39:
Relaxede proggie allemaal, ook die van jou Skit3000. Maar ik krijg nog steeds Online Office niet aan de praat. De informatie die ik in configuration.php invul slaat toch op de inlog gegevens van de MySQL? Hoe heb jij de standaard inlog gezet?
Toch niet helemaal.quote:Jeff van Hees schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:36:
Ik heb mijn eigen Hosts File Editor geschreven. Hij werkt helemaal goed.
Hosts File Editor 1.6
Ik ben bezig met een nieuwe versie.
1
| 192.168.1.1 naam1 naam2 naam3 |
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Stanzinist | system specs
Dream, as if you'll live forever. Live, as if you'll die today...
Ik heb er ook een!quote:AtleX schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:34:
Kleine update van mijn Conway's Game of Life. Voornaamste verbeteringen zijn dikke performance improvements en een flink grotere wereld (182x182 tov 105x105 in 1.0.0.3). Zoals bij de vorige versie heb ik nu ook weer een redistributable en een developers versie met source en documentatie.
[afbeelding]

Vich wijzigde dit bericht 08-05-2007 16:26 (9%)
SideShow wijzigde dit bericht 14-05-2007 15:19 (29%)
Lijkt mij ookquote:sanzut schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:38:
Lijkt me niet dat je host er blij mee was dat er een 'bot' het forum afzocht naar pagina's. Lijkt me redelijke belasting op de server.
quote:Kleine update van mijn Conway's Game of Life. Voornaamste verbeteringen zijn dikke performance improvements en een flink grotere wereld (182x182 tov 105x105 in 1.0.0.3). Zoals bij de vorige versie heb ik nu ook weer een redistributable en een developers versie met source en documentatie.
Ik heb er ook een, zou ik zeggen, maar toen werdt ik geownedquote:Ik heb er ook een!
Maar dan in 3D. Ook veranderen de kleuren aan de hand van het groeigedrag:
- meer buren = lichter van kleur
- ouder worden = roder

AtleX wijzigde dit bericht 04-09-2007 20:56 (7%)
Paar kleine vraagjes: hoe bevalt die IDE? Hoe makkelijk werkt het (en met hoeveel C# ervaring)?quote:SideShow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
Enkele dagen geleden deze tool uitgeprobeerd: http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/
en dan maar beslist om iets te maken voor de fun.
source in http://users.telenet.be/sideshow/TinyRAM/
You can't always get what you want. I can, but you can't.
Nu nog een functionaliteit om automatisch je snelste tijden door te sturenquote:AtleX schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:46:
Omdat ik het zat was om elke keer TM:N op te starten om gegevens van een track te bekijken heb ik zelf een kleine manager ervoor geschreven. Zoals gewoonlijk is het weer compleet uit de hand gelopen, en dus kan hij inmiddels ook overweg met tracks van TM:Sunrise en TM:United.
[afbeelding]
TI_b3.exe (.NET framework 2.0 noodzakelijk)
Wat features:
- Het scannen van een hele directory (eventueel inclusief subdirectories) naar TM tracks
- 1 enkele file openen
- Drag & drop van 1 of meer tracks
- Informatie over een track:
- Naam
- Auteur
- Race type
- hoeveelheid rondes
- Tijden (gold, silver, bronze, author)
- Omgeving (+tijd)
- Track verwijderen
- Directory openen waar de huidige track in staat. (niet compatible met Linux)
- Kan overweg met tracks van Nations, United en Sunrise
hehe goed bezig danquote:fix2007 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:40:
misschien ken je mij, ik ben "erazer" uit de mohaa scene
't is wel al 2 jaar geleden dat ik mohaa (medal of honor) nog gespeeld heb
ik heb Cashy van DMW (anticheat softw) meerdere nachtmerries bezorgd, maar toen vond ik dat ik niets mocht releasen dat als cheat kon gebruikt worden (ik vond het dan niet fijn dat het tegen mij gebruikt zou worden)
er kan wel niet veel tegen dat programma gedaan worden: 't is een standalone executable dat met geen enkel spel communiceert, dus dmv een hash kun je het wel opsporen en blokkeren, maar dan verander je maar een bit en mogen ze opnieuw beginnen.
Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Ik hoop dat je toestemming hebt van imdb.com, want anders zou dat wel eens problemen kunnen opleveren.quote:JokerLash schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:23:
Ik heb met PHP een IMDB parser in elkaar gestoken.
Het doel:
- zoeken op een filmtitel
- details ophalen met een imdb nr (tt1234567)
De resultaten worden gepresenteerd als XML (als ik de opmaak verkeerd heb gedaan hoor ik het graag), hiervoor heb ik gekozen omdat dit via andere talen/tools makkelijk bruikbaar is.
Voorbeeld zoeken op filmtitel (matrix): http://jokerlash.sytes.net/imdb_regexp/xml_imdb.php?action=find&title=matrix
Voorbeeld details op imdbnr (tt0133093)
http://jokerlash.sytes.net/imdb_regexp/xml_imdb.php?action=detail&id=tt0133093
Bruikbaar commentaar is altijd welkom en als er mensen zijn die graag uitbreidingen zien hoor ik het wel.
GoT Index » Programming » [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel III
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus