Gathering of Tweakers

Quicksearch
hahaha het eerste waar ik aan dacht was samen met m'n duo maatje gaan duo-en op pets waarbij 1 van ons blm blijft (en dus in level teruggezet wordt) en de ander een job naar keuze.

Oftewel, dit systeem is niet alleen goed voor parties :D
anonieme game-junkie

1531 spelers op dit moment op de Lakshmi server met /sea all

Anyway,

ik probeer alle populaire pt spots een beetje op een rijtje te zetten t-m level 40.

Level10-19 Valkurm Dunes
level 15-20 Koroloka tunnel(Zilart)
level 19-25 Qufim
level 25-28 Yuchtung Jungle(Zilart)
level 28-31 Yhaotor Jungle(Zilart)
level 30-33 East Altepa Desert(Zilart)
level 32-36 Garlaige Citadel
level 35-39 Crawler´s Nest

Vanaf level 40 hoor ik graag wat de populaire spots zijn.

You made a happy man very old

http://campsitarus.blogspot.com/

Populaire camp spots, minder populaire camp spots. Sommige met uitleg en sommige zonder, maar het zou je een goed idee kunnen geven van wat je kunt vinden. Maar anyway zo uit mijn hoofd:

37-40 Crawler's Nest op Nest Beetle
40-42 Crawler's Nest op Soldier Crawler / Dragonfly
41-44 Western Altepa Deset op Desert Beetle
44-47 Crawler's Nest op Rumble Crawler
45-48 Quicksand Caves op Helm Beetle / Antican (ik haat spiders..)
48-51 Quicksand Caves op Helm Beetle / Antican (andere plek, hogere levels)
51-54 Kuftal Tunnel op Robber Crab
54-58 Wajaoam Woodlands op Lesser Colibri
55-60 Ceadavre Mire op Marsh Murre
56-60 Bhaflau Thickets op Lesser Colibri
59-62 Wajaoam Woodlands op Puk
59-63 Aydeewa Subterrane op Defoliator (persoonlijk nooit gedaan, schijnt beter te zijn dan Puk)
61-65 Bhaflau Thickets op Colibri / Date Eruca
62-69 Mount Zhayolm op Magmatic Eruca
67-72 Caedavre Mire op Heraldic Imp / Jnun
72-75 Bhaflau Thickets op Sea Puk / Mamool Ja / Skoffins (75)
GTFO:P Bhaflau Thickets op Greater Colibri

Dat is de route die ik heb genomen / zou nemen.
Beetle : Aspirable, geen lelijke debuffs (eva down, str down), neem Dispel mee voor eva up buff.
Crawler : Niet aspirable, geen lelijke debuffs (haste > crawler slow), neem Dispel mee voor def up buff.
Crab : Aspirable, geen lelijke debuffs (str down), neem Dispel mee voor def up buff.
Lesser Colibri: Aspirable, redelijk irritant (eet food, redelijke pijnlijke multi hit tp move), ERG SQUISHY! :D
Colibri: Zie Lesser Colibri + reflects magic, dus hij zal je terug aspiren :P NOG STEEDS ERG SQUISHY! :D
Eruca: Niet aspirable, breath attack soms pijnlijk, neem Dispel mee voor def up buff
Puk: Irritant maar squishy (flashga, aoe damage, absorbs wind damage + SCs)
Imp: Irritant maar squishy (amnesiaga, silencega)

anonieme game-junkie

Wow, bedankt voor de info. :)

Op de link staan een paar opvallende spots die ik nog nooit iemand heb zien gebruiken. Bijvoorbeeld diving beetles (18-21)op Sauromugue Champaign.

Laatst paar dagen erg weinig users die pt's zoeken boven 37+. Zelfs met een /sea all (bijv 38-40) kom ik op amper 20 users uit die online zijn op EU prime time.

You made a happy man very old

quote:
Goudstof schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:48:
Wow, bedankt voor de info. :)

Op de link staan een paar opvallende spots die ik nog nooit iemand heb zien gebruiken. Bijvoorbeeld diving beetles (18-21)op Sauromugue Champaign.

Laatst paar dagen erg weinig users die pt's zoeken boven 37+. Zelfs met een /sea all (bijv 38-40) kom ik op amper 20 users uit die online zijn op EU prime time.
mss zit je op een server die mainly door US en JP bevolkt is ?

Sputnik @ Division Brabant ^^

Wij hebben behoorlijk wat EU spelers, maar ik loop toch wel tegen hetzelfde probleem aan (of ja, liep, want ik probeer het niet eens meer)...

Fishing: 58 ^^ (inclusief 2 pirate's charts now, 1ste geen m.kris, tweede nog te gaan)
En nog 1 deel van de quest dan ben ik eindelijk First Luitenant, we hebben nu zowat de eerste 4 a 5 assaults gedaan in iedere area voor iedereen, dus nu gaat de fun beginnen)...

Ow ja poekkie, jij viste toch ook behoorlijk veel of niet? vissen in SSG als BST is dat een beetje te doen? ik heb er niet zo'n trek in als whm te gaan stamina vissen of om tegen een level 68 mob aan te wandelen die ik opvis...
Charm jij pet en ga je vissen? of charm je die pas als je agro hebt? (meen me te herinneren dat jij het altijd over 'die dikke crab op de brug' had)

6K wijzigde dit bericht 29-08-2008 11:49 (31%)

In SSG op die brug loopt een sterke crab rond (de enige op de brug) en die kun je vanaf de grond charmen (waarna die via een omweg naar je toe komt). Op 75 is die crab ep ofzo dus charm blijft wel ff sticken. Als je een mob opvist rost die crab 'm in notime dood.
Heb al een tijdje niet meer gevist, maar als ik vis sta ik meestal op die klif net buiten jeuno in battalia (black sole).

Gister in /sky seiryu kote gekregen, weer wat ra-acc erbij, wel handig op nm's waar je beter niet met een bijl op kunt gaan rossen hehe. Van de week ook Fortitude axe gekregen, nu nog een virtue stone ritselen. Mormel dropte ook die torque met ga skill ++ maar.. poeks te weinig puntjes :/ (daarbij gebruik ik liever m'n pcc ipv nog wat skill erbij).
Nu nog een haidate...

Poekie McPurrr wijzigde dit bericht 29-08-2008 12:59 (49%)

goed bezig poekie :)

maareh, als die dikke crab m omlegt, kunnen die eyes en/of zelfs een CC dat ook :)
ik heb zwaar overschot aan CC, dus dan hou ik die wel bij de hand lol

vissen als BST rocked (thf op de boot trouwens ook, maar silver- en blackbeard is tomuch, moest ff panic warpen)...

ik ga naar SSG omdat ik daar de beste skillups kan krijgen denk ik (zonder iedere 15 min. 5 minuten te moetne wachten op die ferry)
SSG is idd goed voor skillups, en ja, CC rost ze ook makkelijk dood. Plus je kan die millioneye elk kwartier meppen voor iets van extra inkomsten.

Haidate = got!

Bedankt SnR! \^..^/

Grats poekster. Al zag je er veel beter uit met die broek in de screenshot met jou + 2 osode sams :P

Dit weekend eindelijk Phobos Cuirass voor een LS maat kunnen halen (2/20ish van LBC, 2/40 als je telt dat je eigenlijk 2x kans hebt door 100% 2 drops :P). Nu moet hij nog het geld bij elkaar zien te sprokkelen voor 12 imp. wootz ingots. Dat hakt er nogal in (12x830k in de huidige economie). Voor mijn eigen body fund zit op ~4mil gil + 4 imp. wootz ingots en 4 khroma ores + 2 wootz ores (dus in feite 6 imp. wootz ingots). Ik heb de laatste 2x geluk gehad met ENM en een hagun gekregen dus dan gaat het wel even wat harder (2x 2.2mil).

Ben voor de grap eens begonnen met pankration om wat makkelijker Jetton te verzamelen (voor het verzamelen van Zeni). Ik heb nu een Chigoe met innate Plantoid Killer en Resist slow en heb er daarnaast nog Instant Stoneskin / Blink en Evasion Bonus op gedaan. Na een keer of 10 tegen de kampioen te hebben gevochten en natuurlijk te verliezen (en hard) is mijn pet nu wel lv10 en heb ik 1000 Jetton om te gebruiken voor soultrappers en soulplates :D

Perv :P

War/thf bevalt me steeds beter, k, het kost wat meer in oils etc en je gaat wat vaker dood als normaal maar het is wel humor.
Fuidama 300tp Steel blijft humor, en imo nog meer humor als die missed en je ineens alle hate hebt ^^

Moet me ook eens gaan verdiepen in die znm zooi... voel me nog steeds het meest thuis in "oldskool" ffxi, original + zilart dus. Duurt meestal een lange tijd voor ik wen aan expansions (hoewel ik campaign geweldig vind)

Je BRD/WHM bevalt mij steeds Beter Poeks, zou je die please willen gebruiken bij onze ALLEREERSTE Kiriin volgende week zondag! (je kan nu nog gauw migreren naar Ragnarok en meedoen!)
We hebben ondertussen al 5-6 Kirin sets en na een paar Seiryu zelfs 7 :p

quote:
wappie1980 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 07:57:
Je BRD/WHM bevalt mij steeds Beter Poeks, zou je die please willen gebruiken bij onze ALLEREERSTE Kiriin volgende week zondag! (je kan nu nog gauw migreren naar Ragnarok en meedoen!)
We hebben ondertussen al 5-6 Kirin sets en na een paar Seiryu zelfs 7 :p
TP Burnen die handel! 2-3 uurtjes en je bent klaar met alle 5-6 pops :P

Einherjar is toch echt leuk, een aanrader als je 18 man mee kan nemen. (alleen die Tier I kamers, want voor de volgende wings moet je resp. 30+ en 35+ man hebben)

het is maar 180k entree, duurt maar 30 minuten en is heftiger als dynamis tijdens de top pulls :D

als je het een beetje degelijk doet krijg je zo'n 800 ampoules per keer en voor 15.000 ampoules heb je echt wel leuke dingen aan te schaffen.(zie http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Kilusha
Wat inhoudt dat het eigenlijk redabeler is als limbus.

Vissen op mule96 en op m'n main 59 nu, SSG viel wat tegen op het gebied van skillups, maar gil wise is het erg leuk :)

Verder nog altijd meer van hetzelfde: assault/salvage etc.

Met assaults hebben we nu voor de static de eerste 4 van iedere area gehaald en hoewel ik al een behoorlijk deel van de overige heb gedaan, zijn er nog mensen die deze niet gedaan hebben, dus we gaan gestaag door. Wel zijn de meeste nu First Luitenant (op 2 na, die zijn Chief Sergeant).

Die laatste promition quest is trouwens erg leuk, eerlijk gezegd, de enige die ik leuk vond van alle promotion quests :D

edit: zojuist voor wat mensen CoP gestart, prommie mea/dem/holla en wat slivers voor 'shadows of the departed' voor andere mensen gehaald, alles in 3 uur tijd..... amazing, ik heb daar een jaar over gedaan destijd....

6K wijzigde dit bericht 04-09-2008 01:04 (8%)

2 weken geleden 9 kirins onder de 3 uur gedaan.

Het valt me wel op dat als we kirin op de klassieke manier doen, dat de drops beter zijn dan als we hem TP-Burnen. Hebben jullie dat ook ???

Voor mij is het al een goed jaar geleden dat ik voor het laatst kirin heb gedaan. Dat was toen in een shell met niet bijster veel decked out melees en over het algemeen maar rond de 20 mensen aanwezig.

Ik zal best wel eens een keer een kirin zerg willen doen, sterker nog ik zou gewoon eens willen zergen op m'n drk/drg. Kijken hoeveel dmg ik eruit zou kunnen pompen (merc.kris @23% haste en ik gok ~1700-1800 hp fully buffed).

quote:
Kayleigh schreef op donderdag 04 september 2008 @ 06:43:

2 weken geleden 9 kirins onder de 3 uur gedaan.

Het valt me wel op dat als we kirin op de klassieke manier doen, dat de drops beter zijn dan als we hem TP-Burnen. Hebben jullie dat ook ???
waren dat er geen 10?
quote:
het waren er volgens mij 9. Erg saai, minuutje, hooguit anderhalf minuut beuken (en voor mij dus healen), en dan weer 15 minuten tv kijken wachten op de pop van de ???

Misschien heeft SE wel een of ander flauw niet-zo-heel random drop systeem waarbij er gewoon 3x slechte drops, dan 1 full, dan weer wat mindere etc plaatsvinden ^^;;\

Gister weer een avondje /sea gedaan, als lolBrd (69) dit keer. Eerst een jailer gedaan (weet de naam al niet meer, was buiten in elk geval) en daarna binnen op jacht naar Ix'Drg.. die natuurlijk weinig zin had om te poppen dus de rest van de avond rondgehobbelt >.<
Met alle kills toch weer een berg exp erbij op Brd dus die word ooit nog wel eens 75 (zonder irri brd-pull pt's).

Vanavond als het goed is ook weer een Kirin meppen en nog wat Gods. Zal weer een feest worden voordat iedereen bij Kirin staat hehe

hehehe ongelooflijk hoe simpel het is om bij kirin te komen eigenlijk, en hoeveel mensen het voor elkaar krijgen om de boel te verstieren onderweg ja :D

Brd pull parties zijn ook niet mijn favoriet, maar wel ideaal voor 'nun flinke bult exp' :D

ik doe met 2 groepen salvage, over droprate gesproken. Met de ene groep 6 35-pieces in 3 runs, met de andere 2 in een half jaar of zo... echt ongelooflijk.

Vissen 60 eindelijk, en lushangs zo'n 5 keer gebroken de laatste .3 :S
Het probleem zit 'm er ook niet zo in de route naar Kirin.. maar er via die port ook te geraken hehe.
Route terug is ook niet zo'n probleem bij een foute port (hoewel er altijd wel een paar zijn die ipv linksaf hardnekkig rechtdoor rennen en vervolgens ergens bij Genbu isle weer buiten komen ofzo ^^;;).
Dit keer in 2tries gelukt.. full drop ook bij Kirin :3
Daarna nog 3x byakko, 1ste 2 keer full drop..3de..enkel seal en wat bagger :///

en 3x je lu breken!? waar viste je op ^^

5x gebroken voor de laatste .3

ik was aan het vissen op noble ladies met shrimp lure and minnow (bluetail voor fish oil broth met minnow en neb's voor gil met shrimp lure)... beide lures trekken ook ryugu titan's aan en hoewel ik de risico's ken is het toch interessant die te krijgen voor het potentiele merc.sword via inside de belly.

En hoevaak farmen jullie in sky? 3xbyakko? wij hebben er alleen al moeite mee om die diorite te krijgen (droprate lijkt wel absurd voor ons)
doh, 5x ^^; en op ferry breekt er weleens wat ja ^^

Zitten nu gemiddeld 2x per week in sky, 1 farmrun en dan gods. Dio is gewoon een klein groepje met thf of /thf en al naar gelang drukte op ulli-floor daar of in de kelder. En hebben redelijk mazzel met drops.

Zo dan.. eerste pt als brd-puller ... brd/nin, begonnen als lvl 69 n nu lvl 70..

best humor zo.. alleen jammer dat ons camp (ceadarva) flooded is met pt's..

(nu weer non-afk aangezien pt bijna dood is hehe)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws