Anoniem: 21405 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:12:
[...]
Ik denk dat jij en ik beiden al vermoedden dat hierboven niet composiet maar compo
nent bedoeld werd

Of niet jozy ? Want composiet... zo'n lullig geel kabeltje, waarom zit die aansluiting er uberhaupt nog op tegenwoordig... het is het minste van het minste zeg maar.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat wanneer ik schakel tussen composiet en rgb er wel verschil te zien is. De kleuren worden helderder en er is geen ruis waar te nemen. Ik heb bij mijn eerste conclusies hierover te snel geoordeeld vrees ik.
Dus RGB over scart werkt wel. De kleuren worden mooier en de ruis is gelijk verdwenen. Ik dacht gelijk HD tafarelen waar te nemen natuurlijk maar zo'n groot verschil is er niet maar wat FaceDown zegt is wel waar: RGB is zeker beter dan CVBS/composiet.
Wat me verder opviel: de afstandsbediening is niet zo krakkemikkig als op de foto's. Hij voelt stevig en robuust aan. Bovendien is hij rijk bekleed met knopjes. Analoog zappen heb ik niet geprobeerd en ga ik denk ik ook niet proberen. Ik kijk satelliet en digitale tv via de dreambox (casema) en dit bevalt me uitstekend.
Verder is het geluid subliem. Had echt van die kakspeakers verwacht maar ik hoef hem maar op 20/100 te zetten en het wordt al erg luid. Ook is de kwaliteit van het geluid erg goed.
Ik heb geen tijd verder gehad om de tv te kalibreren met de DVD maar wanneer ik dit ook heb gedaan zullen jullie wel weten of het de moeite waard is of niet. Als er verder nog op of aanmerkingen zijn omtrent deze tv hoor ik het wel.