Gathering of Tweakers

Quicksearch
Alle servers laggen als een gek. Over 3 minuten is er een emergency inspection dus ik denk dat ze er wat aan gaan doen. Gelukkig maar, maar trainen ging nou echt niet.

damm... inspectie op alps..

dat wordt dus weer wachtenn

Nope, same here, dikke lag die er vanochtend ( veel minder ) niet was. Maargoed, dat zal zo wel weer gefixed zijn. SROsite is ook zo traag als dikke stront. Oja in de tussentijd, misschien wat leuke links:

Complete lijst met Quests:

http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml

Toekomstige Updates:

http://sro.mmosite.com/guides/updates.shtml

SkillPoint Calculator:

http://sro.mmosite.com/x/

Alle Build, Level, Farm en Jobs Guides.

http://sro.mmosite.com/guides/index.shtml

quote:
Heaget schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

Dus je was gehacked via die autohotkey..?
ja

Reg. datum: 27 augustus 2003

Na inspectie nog steeds dikke lag :( Gaat echt slechte kant op met SRO

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
Nou ik heb nu dus maar m'n password uit het script gehaald, dus tot en met Username gaat ie nu. Dat lijkt me niet schadelijk.

quote:
DeluxZ schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:40:
Na inspectie nog steeds dikke lag :( Gaat echt slechte kant op met SRO
inderdaad heb zelf ook nog steeds last van delays, zwaar irri :'(

voor de inspectie had ik geen lag, na de inspectie de inspectie heel veel lag, was 3x achter elkaar dood gegaan door de lag :(

Unknown_Name wijzigde dit bericht 16-10-2006 00:04 (22%)

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

Alle servers krijgen nu een inspectie.

Reg. datum: 29 augustus 2005

Misschien moet SrO (of wie dan ook) gewoon eens kijken naar bandbreedte en niet steeds meer server erbij zetten. Of allebei natuurlijk, maar gewoon een extra server heeft geen nut. Omdat daar gewoon de nieuwe mensen op komen en aan de oude servers wordt niks gedaan.

Schiet tussen de palen en je scoort!

quote:
Heaget schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

Gebruik de inlog script dan...? Ik zet die aan en ga dan ff wat te drinken pakken ofzo, als ik terug kom dan zit ik 9 van de 10 keer ingame.

@ DLP

Ga voor de grap eens naar Hotan en kijk wat daar allemaal rondloopt, ik vind het spel leuk genoeg om door te blijven spelen om bijv. de Heaven Chain te krijgen, alleen al omdat hij er uber uit ziet. Zelfde voor de gear, 8TH degree armor vind ik zo vet, dat ik daar wel even voor wil spelen. En lvl'en na 20 gaat echt niet gek langzaam hoor, Oane is in 3 dagen van lvl0 naar lvl27 gekomen ofzo..
ik heb ff een vraag kan je die link is geven van die script be dankt alvast

chico_nl

Ik krijg steeds dat ze met inspectie bezig zijn maar op de site staat er helemaal niets van :( Grrr...mijn golden scroll tijd gaat zo lekker op ja :(

Klopt,
ik heb beetje zitten lezen op het forum van SRO.
Er zijn 2 eikels geweest die een exploit hebben gedaan op de babel server.
Zo konden ze gratis geld, sos en anders stuff krijgen, daar door is de balance verdwenen.
Ook zijn ze nu aan het patchen.
Die 2 gasten zijn geband.

quote:

Guys what happen was that CHAUD and his Fabel palls entered a malicious code into SRO which allowed them to Duplicate money and Items.. I have no idea how they did this. But they have been banned. People are pissed and the Economic factor of Babel has been completely destroyed..

SAs have been doing there best and already got in contact with GMs. The inspections are to stop the code and stop it from spreading. The most likely thing to happen will be a Rollback to before the code was inserted...

More info when i get it.

Het draadje:
http://www.silkroadonline...ard/viewtopic.php?t=17443

Ik denk dat ze nog de hele dag bezig zullen zijn.

Er gaan geruchten dat iedereen een 1day gold ticket krijgt en/of een sos item (Naar de hand wat hij/zij als wapen hebt.)

Brantje wijzigde dit bericht 16-10-2006 11:33 (5%)

Ah, thanks :) Hopelijk word alles weer goed. En die Fable guild zuigt toch al enorm hard van mij mogen ze hun allemaal bannen >:)

Hun leader wou onze union leader hacken (lvl70) en nog meer high lvls uit onze union >:) Kansloze mensen

Ik ben blij dat dit er nu uitgekomen is. Laten we wel wezen, op Aege zag je de laatste tijd bijna iedereen wel met een SoS rondlopen. Wie kan er nou een level 64 sos betalen voor 200+ mill?

Master of the Edit-button

quote:
DeluxZ schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:19:
Ik krijg steeds dat ze met inspectie bezig zijn maar op de site staat er helemaal niets van :( Grrr...mijn golden scroll tijd gaat zo lekker op ja :(

golden scroll?
Is dat net zoiets als b.v. een EXP Helper Scroll? (die kreeg ik meteen aan het begin).
Die wordt gewoon geparkeerd zodra je afmeld, en wordt weer actief als je aanmeld (mits de tijd dat dat dnig actief is niet op is)

edit: met savior.
Ook zie je in tutorials terug dat je voor het maximum levelen enzo (grinden, builds, blabla) een level x SOS wapen moet regelen en dan moet gaan grinden.
Ik zie in stalletjes ook heel vaak SOS spul staan op Aege. Onbetaalbaar tho...
Inflatie ofzo :?

McKaamos wijzigde dit bericht 16-10-2006 12:01 (21%)

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

Ja, je krijgt 3 uur 100% erbij. Maar je hebt maar 24 uur om hem op te maken en die tijd telt gewoon door. Die 3 uur tellen alleen als je een mob killed (20 sec per mob) Maar die 24 uur tellen gewoon door als je afmeld ;)

een Mob killen? wat is een mob?
Ben niet zo thuis in de terminologie... speel het spel wel eens tho... heb gisteren die scroll geactiveerd.

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....

Een mob is een monster, oftwel die dingen die je altijd moet killen :+

kk inspection en ik denk niet dat iedereen een sos ding krijgt en oo kgeen golden scroll

misschien word de golden scroll 1 dag verlengt voor de mensen die er 1 hadden

Pure Int Nuker with a spear

Goldscroll en pet time worden denk ik wel met één dag verlengd, we zullen zeker geen sos item krijgen. Verder zullen de mensen op Babel waarschijnlijk te maken krijgen met een roleback, de andere servers denk ik niet omdat babel de enige server met problemen was (voor zover ik nu weet).

[edit]
Ik lees net dat er op de andere server ook met gold geknoeid is. Dus hier kunnen we ook een roleback verwachten. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg. Gister twee astrals van iemand gekocht, wapen en shield failden beide naar +5, scheeld mij mooi weer ingame geld :)

hobsie wijzigde dit bericht 16-10-2006 13:07 (32%)

Ja, ik heb gister verdomme 3 wep elixirs verkocht voor 230k per stuk :( En flink veel gelvled :(

Reg. datum: 30 september 2006

player FoeYongHai level 10 reporting for duty op server RedSea ! (1 dag ervaring , grin)

Meer mensen op RedSea die eventueel iets met een guild ofzo willen gaan doen ?

PS ik mis een beetje de automatische noodzaak om met een party mobs te killen, komt dat later pas ? Is het gebruikelijk om een Tank en een Healer in een party te hebben zoals bij WoW ? Dat laatste heb ik 1+ jr gespeeld tot in Black Wing Lair met een leuk internationaal guild (90 man) op een PvP server. Je moet in Wow wel verschillende chars hebben (1 tankt, 1 healed, 2-3 damage dealers erbij) om met een party een beetje effectief te kunnen spelen. Hoe zit dat in SRO ?

230k per stuk ;O.. wtf

quote:
M4tweak schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:52:
player FoeYongHai level 10 reporting for duty op server RedSea ! (1 dag ervaring , grin)

Meer mensen op RedSea die eventueel iets met een guild ofzo willen gaan doen ?

PS ik mis een beetje de automatische noodzaak om met een party mobs te killen, komt dat later pas ? Is het gebruikelijk om een Tank en een Healer in een party te hebben zoals bij WoW ? Dat laatste heb ik 1+ jr gespeeld tot in Black Wing Lair met een leuk internationaal guild (90 man) op een PvP server. Je moet in Wow wel verschillende chars hebben (1 tankt, 1 healed, 2-3 damage dealers erbij) om met een party een beetje effectief te kunnen spelen. Hoe zit dat in SRO ?

Het is pas interessant om een party of guild te vormen als je serieus wat van plan bent.
Zodra je lvl20 haalt mag je een beroep gaan uitoefenen (hunter, trader of thief).
Dan ga je meestal als hunter met traders mee om ze te begeleiden en te beschermen tegen thiefs.
Wat ook kan, is als groep b.v. Tiger Girl te gaan verslaan. In je eentje red je dat nl niet. (of je moet lvl70 zijn ofzo).
De andere, gewone monsters, kan je in princiepe in je eentje aan, mits je level hoog genoeg is.
Als je de quests volgt, ga je langzamerhand tegen steeds sterkere mobs vechten.
Voor de lol ergens een gebied in hollen met lvl30 mobs terwijl je zelf lvl10 bent, is not done opzich. je kan daar voor ook een groepje vormen, en dan heeeeeel goed afspreken wie leid, en de rest dan volgt op de betreffende mob.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws