Reg. datum: 18 oktober 2004
en heb nu alweer mn eerste SOS drop binnen
[img=http://img68.imageshack.us/img68/1257/soxsw0.th.jpg]
voor hoeveel zou ik deze kunnen verkopen?
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]ik zou zeggen, tussen de 300K en 400K, maar ik weet niet hoe de prijzen liggen op troy. kijk gewoon es rond bij andere SOS stalletjes wat ze er daar voor vragen, dat werkt het beste...quote:oane88 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:38:
Ben 3 dagen geleden net overnieuw begonnen op Troy aangezien ik liever FULL int ga.
en heb nu alweer mn eerste SOS drop binnen![]()
The only one who can change your life is you.
Running is no option, you are the only one who can stand and fight or be for ever lost.
Running and postponing it only makes it worse...
omfg jij bent ook zo'n lucky gozer he.. in die tijd dat ik jou op troy ken heb je al 3 keer een SOX item gevonden....quote:oane88 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:38:
Ben 3 dagen geleden net overnieuw begonnen op Troy aangezien ik liever FULL int ga.
en heb nu alweer mn eerste SOS drop binnen![]()
haha heagy <3quote:Heaget schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:30:
[...]
omfg jij bent ook zo'n lucky gozer he.. in die tijd dat ik jou op troy ken heb je al 3 keer een SOX item gevonden....
Lol die quest heb ik gewoon opengezet en ik kijk wel wat er gedropt wordt. Ik ga er niet express voor questen ook omdat er Red Scorpions inzitten die ik bijna niet aankan.quote:w00te schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:14:
eej
ben nu lv 42,, heb nu net die quest voltooid van lv 35, maar nu moet ik die huhoan dronken proberen te voeren
en dan zijn boek krijge, maar ik krijg hem steeds niet goed genoeg, altijd te dronken, of niet genoeg, zodat ik het boek niet krijg..
is er misschien een bepaalde volgorde voor, of moet je gwoon heel vaak probere
Schiet tussen de palen en je scoort!
DropjesLover wijzigde dit bericht 09-10-2006 11:25 (5%)
Running is no option, you are the only one who can stand and fight or be for ever lost.
xzaz wijzigde dit bericht 09-10-2006 12:47 (10%)
Schiet tussen de palen en je scoort!
Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
quote:Z1ppo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:21:
mja heb me ook niet zo echt op die dingen gericht
maar let nu heel veel op crit
Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
Snikkel.
quote:ZevenVijf schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:33:
Vraagje..
Ik ben een ervaren speler maar ben sinds kort gestopt vanwege school,
Heb mn account daarbij verkocht.
Mischien wil ik later weer opnieuw beginnen.
Op welke server is het leukst?
ik heb altijd op Alps gespeeld, heb ook een tijdje op Oasis gespeeld en merk dat daar ontzettend veel lvl60+ gasten zitten. Dit vind ik eigenlijk niet leuk, zo ben je neit meer speciaal als je lvl50+ bent.
Welke server naast Alps is ook leuk om te spelen?
Is Aege een oude server?
quote:Caboman schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:02:
Ik ben nu lvl 15 en sp farm al de hele tijd heb iets van 1200 sp en master lvl 6 voor fire en bicheon.
Alleen lvlen gaat nu erg traag krijg misschien 0.02% exp van een monster.
Zal ik anders gewoon m'n master lvl op 7 zetten zodat ik nog wat andere skills kan kopen. ( Een gat van 9 lvls geeft de meeste sp)
En SOS zijn echt duur, lvl 1 sos 100k, wtf? En dan weer een andere SOS 1,6M voor lvl 8 ofzo.
edit: Heb mijn master lvl al op 7.
Cabo wijzigde dit bericht 10-10-2006 19:19 (12%)
Mijn character lv30 grind nu ook en ik heb dus ook gedacht over of het spel zo niet een beetje te veel uitstellen van plezier is. "Waar doe ik het voor" etc. . Daarom doe ik het ongeveer 2:1 (leveling:thiefing). Thiefen vind ik namelijk helemaal te gekquote:McKaamos schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:16:
Wat is nou het doel van dat grinden en dan enorm hoge levels halen dan?
Is dat puur voor de verkoop van je account?
Ik zie het nut namelijk niet echt om elke dag een beetje saai monsters te gaan slachten...
Een spel is toch bedoeld om lol te hebben?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius