Deze topicstart bestaat uit verschillende onderdelen: Inleiding Specificaties Frequently Asked Questions Beeldmateriaal Links en Reviews Afsluiting |

Welkom in het eerste deel van het Samsung D900 topic. Omdat deze telefoon in het vorige topic toch wel het meest besproken werdt, heb ik na toestemming van een modje dit topic geopend. Dit om het wat overzichtelijker te houden. De SHG-D900 van Samsung zorgt voor een revolutie op het gebied van mobiele communicatie! Deze slide-up telefoon valt op door zijn superdunne en fraaie vormgeving. De elegante lijnen en buitenkant van kwalitatief hoogwaardig magnesium vormen samen een perfecte combinatie. |

|

Mijn toshiba 1gb geheugenkaartje werkt niet met mijn telefoon Deze kaartjes kunnen problemen geven met dit toestel. Als je dit ook hebt zit er waarschijnlijk niets anders op dan het kaartje om te ruilen. Overigens had ik het probleem zelf met een Dane-Elec kaartje, maar hier stond dan ook gewoon toshiba op. Bron Het is vooralsnog ook nog niet mogelijk om kaartjes van 2gb te gebruiken icm deze telefoon. Misschien dat dit nog opgelost word met een latere firmware. Ik haal mn D900 net uit de doos, maar het geluid is enorm zacht Als de telefoon net is aangeschaft, dan is het geluid soms erg zacht, dit kan te maken hebben dat nog het plasticje op de voorkant nog zit. Hierdoor kan het geluid niet verspreid worden, omdat het plasticje ook over het boxje zit. Ik heb 50 mp3 bestanden op mijn telefoon gezet, maar hij ziet er maar 30 Het probleem zit waarschijnlijk in de bestandsnamen. Als deze te lang zijn, ziet de telefoon de bestanden over het hoofd. Zijn er ook nog mooie codes voor de D900 *#1234# = software versie *#8999*8378# = onderhouds menu #*22671# = amr rec starten #*22672# = amr rec stoppen *#4777*8665# = gprs menu De accuduur is mij net iets te kort in het topic kwam deze mooie tip langs: ik heb hem zelf nog niet getest. Weetjes
Hier een truckje om de volumes op te schroeven. het mooie is dat het niet ten koste gaat van de kwaliteit.
|

Om te beginnen heb ik 2 mooie filmpjes gevonden over de samsung D900... filmpje 1 filmpje 2 Verder zijn hier nog een aantal mooie foto's... ![]() Op deze foto's ziet de telefoon er antracietkleurig uit. in het echt is deze echter gewoon zwart. Zie de onderstaande link voor de goede kleur. Meer foto's op PhoneArena |

Officiele productpagina Linkje naar de Pricewatch Een of andere mafkees die laat zien hoe sterk zijn D900 is Filmpje Reviews: Review bij newmobile.nl Review bij phonearena.com Review bij mobileburn.com Zelf vind ik de oordopjes van deze telefoon een drama ![]() daar heb ik een mooie accesoire voor gevonden: ![]() klik hier.. |

Ik zal proberen om deze startpost zo goed mogelijk bij te houden. heb je bijvoorbeeld aanvullingen of verbeteringen is het het makkelijkst om ze naar mij te DMen. verder wil ik nog zeggen: houd de discussie ontopic en volgens de policy |

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 16-01-2007 15:13 ]