Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 topic - deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 84 85 86 87 last

Nieuw Topic
Ik vind hem absoluut 650 euro waard, als ie dat kost is hij zeer interessant. :)

Chameleons - internet creatievelingen

Hét webbureau met een frisse kijk op webdesign!

T I Ë S T O ! ! !
Reg. datum: 27 augustus 2004

In principe vind ik hem dat ook zeker waard, zeker als de GPS software goed werkt. Kijk maar eens wat een TomTom los kost.. Maar 650 euro betekent wel dat je al snel 300 euro minimaal bij moet betalen bij een abo, is niet weinig ;)

Laptop | SE W850i \o/ | iRiver H340 | iAudio U2 | Sony EX71sl | Canon IXUS 400 | Oakley E-Wire 2.1 & Half Jacket

Reg. datum: 25 augustus 2000

Het is dan wel geen N95 maar ik wil jullie de volgende eerste officiele abeelding van de Motorola SCPL niet onthouden, inclusief specs. ;)

http://www.fs-newmobile.com/images/news/okt_2006/motorola_scpl_sldr_01.jpg

Reg. datum: 16 juni 2005

quote:
XElDiablo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:04:
Het is dan wel geen N95 maar ik wil jullie de volgende eerste officiele abeelding van de Motorola SCPL niet onthouden, inclusief specs. ;)

[afbeelding]
Draait 'ie op Symbian? Zo niet dan valt hij zoiezo af voor veel mensen denk ik

Reg. datum: 26 mei 2004

Als de n95 eenmaal uit is lijkt me een interessante review "n95 vs mio a701". Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken naar een smartphone + gps(los of ingebouwd) waaronder de n80, n73 en mia a701.

Mijn voorkeur ging uit naar de n73, maar toen ik de mio zag en de specificaties opvroeg werd het moeilijk. Nu wacht ik definitief op de n95, omdat ik meer telefoon dan navigatie/pda wil(batterij duur etc etc)

Mijn mening is een feit.
Reg. datum: 12 april 2000

Ik vind het ook een heel andere doelgroep, camera / gps /smartphone ?? Die moterola is gewoon ee music phone lijkt mij...

Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.

Ja klopt wel ja...

Motorola, t zou niet eens in me opkomen om daar 1 van te kopen (en van Nokia af te stappen) :+

hier Nokia's nieuwste (concept)phone, de Nokia Aeon O+

http://www.slashgear.com/gallery/data_files/4/research_concept_02_low.jpg
_/-\o_ bron

Ik hier?

Reg. datum: 20 april 2005

Ik geloof dat mijn 3510i het nog maar een tijdje moet blijven doen...
Dit ding is nog effe wachten wel waard.

Maar wat gooit de concurrentie in de strijd tegen dit ding...nog meer redenen om te wachten...? ;)

ads by Google
Reg. datum: 24 juni 1999

aangezien ze nog niet eens de materialen kunnen maken zal deze telefoon nog wel even op zich laten wachten.
wel mooi idee om gewoon alleen maar touchscreen en dunne randen te gebruiken.
Reg. datum: 26 april 2003

Wilde eerst de Nokia N80...
Echter na het zien van dit toestel,... 8) , ben ik nu op zoek naar een ander voorlopig toestel met een 1 jarige contract, want ik denk dat het nog een aantal maanden gaat duren voordat de N95 echt goed verkrijgbaar/betaalbaar is.

Nu heb ik een Nokia 6230, is de Nokia N70 een goede alternatief? Wat denken jullie? Ik wil namelijk wel een symbian toestel.

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

N70 vind ik persoonlijk een top toestel, heb hem van mijn werk en hij bevalt echt uitstekend. mooi design, goede en veel functies. Enig minpuntje is de lange opstattijd als je hem aanzet (zo anderhalve minuut wachten) maar daarna is hij bloedje snel.

N70 is wel een aanradertje als je dat jaar wilt overbruggen.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty

Reg. datum: 26 april 2003

Ok dan, thanks voor het advies, kan ik eindelijk na 2 1/2 jaar afscheid nemen van mijn Nokia 6230.

Reg. datum: 28 september 2006

quote:
ErikH schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:21:
N70 vind ik persoonlijk een top toestel, heb hem van mijn werk en hij bevalt echt uitstekend. mooi design, goede en veel functies. Enig minpuntje is de lange opstattijd als je hem aanzet (zo anderhalve minuut wachten) maar daarna is hij bloedje snel.

N70 is wel een aanradertje als je dat jaar wilt overbruggen.
Ha, dat heb ik dus nu juist ook gedaan. Abonnement is afgelopen en ben voor een 1 jarig abonnement gegaan met de N70... Eens zien hoe prijzig de N95 is aan het eind van het abonnements-jaar... ;)

PS-42Q91H 107cm PLASMA
Reg. datum: 03 oktober 2006

Nu kan Nokia ineens niet meer bevestigen wanneer hij uitkomt. Zodra er meer duidelijkheid is laten ze mij het weten(Yeah sure)!! We wachten maar weer af op nieuws!

Wij houden nog steeds van Grolsch!!

Ik doelde eigenlijk erop dat er "microSD up to 4GB" tussen de specs staat :P

XElDiablo690 wijzigde dit bericht 11-10-2006 19:52 (13%)

Ja klopt wel ja...

waar zie je 'de specs' dan? Niet @ nieuwemobiel.nl of gsmarena.com...

Ik hier?

Reg. datum: 09 mei 2005

quote:
Elboo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 01:44:
Motorola, t zou niet eens in me opkomen om daar 1 van te kopen (en van Nokia af te stappen) :+

hier Nokia's nieuwste (concept)phone, de Nokia Aeon O+

[afbeelding]
_/-\o_ bron
Benq heeft eerder een zelfde soort gsm geïntroduceerd. Dit is even, wat ik er het snelst over kon vinden.

"Say 'NO!' to Sweex" | "Met een hamer past alles!" | The answer to all questions... GOOGLE!
TweakerMaps

Ik bedoelde dus de specs van de SCPL en dat daar 4GB microsd support tussenstaat, en da's hier te vinden;

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=d889a5

Reg. datum: 03 februari 2002

Er zijn al verschillende mensen die deze telefoon aanbieden (Nokia N95) op marktplaats/ebay.

Is het zo dat deze phone al te koop is in andere landen??

Drankorgeltje
Reg. datum: 02 maart 2003

Oplichters..
Reg. datum: 27 augustus 2001

Nee is nog niet te koop.

Wat ik me dan afvraag als ze die telefoon tonen (werkend) op een zo'n beurs, waarom kan hij dan nog niet in productie. Als ze dit ding nu uitbrengen dan wil iedereen die en lopen ze zo enorm voor op de concurrentie.
Reg. datum: 16 juni 2005

Misschien omdat ze alleen nog maar enkele prototypes hebben en de massaproductie nog moet beginnen? Ook zal de software waarschijnlijk nog niet af zijn etc etc

Reg. datum: 18 oktober 2004

quote:
The_Shad0w schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:04:
Misschien omdat ze alleen nog maar enkele prototypes hebben en de massaproductie nog moet beginnen? Ook zal de software waarschijnlijk nog niet af zijn etc etc
ja maar waarom moet dat allemaal zo lang duren? :S op de beurs is ie toch ook al draaiend te zien? snap heus wel dat er nog kinderziektes in zitten enzo maar goed moet het dan nog 3 kwart jaar duren voordat ie eindelijk op de markt komt? :S

Reg. datum: 12 mei 2005

Heeft de telefoon eigenlijk (in tegenstelling tot de N80) een automatisch slidemechanisme?

Reg. datum: 04 september 2006

quote:
The_Shad0w schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:04:
+ dat ze eerst een hoop andere N serie modellen willen verkopen omdat daar eerst op verdient moet worden... Er zijn nu vast al meer modellen die nog beter zijn dan de N95 maar simpelweg nog nooit getoond zijn aan het publiek. Zo gaat het in alle sectoren

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 84 85 86 87 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: