Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 topic - deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 84 85 86 87 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 oktober 2004

quote:
nomad85 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:54:
[...]

je mag werkelijk waar blij zijn als de telefoon in september er is. De N80 had ook iets van een half jaar vertraging, net als de N91 etc.
Handje in het vuur dat hij echt niet voor juli op de markt is iig.

Ik vrees dat je gelijk hebt, ik heb ¾ jaar op de 6280 zitten wachten, leek me echt een mooi toestel voor die prijs, echter toen ie na een half jaar vertraging wegens o.a. softwarefouten in de winkel lag, bleken er zoveel fouten nog in het toestel te zitten dat ongeveer 3 op de 4 terug kon naar de fabriek..

uitstel kan, maar los dan wel de problemen op...

Stupid should hurt!!!!
Reg. datum: 27 september 2000

het nadeel van een inbouw GPS module is dat je een sterk signaal nodig hebt wil hij door een warmtewerende voorrruit komen...bij een niet inbouw kun je het ding ergens wegfrotten zodat we wel bereik heeft....dat gaat wat lastig bij inbouw...

heeft iemand ervaring met GPS in de auto en werkt het overal?zou het bij deze werken ahv de specs?wat zijn de ervaringen hiermee?
Reg. datum: 11 april 2004

quote:
lottumracing schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:15:
heeft iemand ervaring met GPS in de auto en werkt het overal?zou het bij deze werken ahv de specs?wat zijn de ervaringen hiermee?

In mijn Astra ligt de TomTom ontvanger gewoon in het handschoenenkastje, dat werkt prima. Ik heb geen reden om aan te nemen dat een in de gsm gebouwde GPS ontvanger het minder zou doen. Kijk eens op de fora van de Mio A701 of E-ten G500 bijvoorbeeld (beide gsm's met ingebouwde gps module), ik zie daar weinig klachten over slechte gps ontvangst.

Mijn auto heeft overigens geen warmtewerende voorruit, voor zover ik weet. Franse auto's zoals Renault hebben die soms wel.

grun

Stupid should hurt!!!!
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
grun schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:21:
[...]

In mijn Astra ligt de TomTom ontvanger gewoon in het handschoenenkastje, dat werkt prima. Ik heb geen reden om aan te nemen dat een in de gsm gebouwde GPS ontvanger het minder zou doen. Kijk eens op de fora van de Mio A701 of E-ten G500 bijvoorbeeld (beide gsm's met ingebouwde gps module), ik zie daar weinig klachten over slechte gps ontvangst.

Mijn auto heeft overigens geen warmtewerende voorruit, voor zover ik weet. Franse auto's zoals Renault hebben die soms wel.

al enige geruststelling...

bij een vriend van mij is het een probleem..die hebben thuis een 607 met warmtewerende ruit...ik zal hem eens vragen hoe hij dit opgelost heeft...
Mijn mening is een feit.
Reg. datum: 12 april 2000

Met een warmtewerende ruit dan is er altijd een plek bij de achteruitkijkspiegel die vrij is en je kan ook de zijruiten gebruiken.

Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.

Reg. datum: 14 mei 2004

denk niet dat een ingebouwde gps echt een probleem zal zijn. Al die Tomtom Go en One's hebben de gps toch ook ingebouwde

N95 | Wii | Digitenne |

a.k.a. Martijn

Het is wel echt een heeeele gave telefoon trouwens. Minder groot dan de N80, die toch wat dik was en echt Alles wat je hartje je begeert :)

5mp verwacht ik niet veel van trouwens, maar dat terzijde, zo belangrijk is dat niet. Heb nu een K800i en fotografeer wel veel, maar zou er ook zo zonder kunnen.
PS-42Q91H 107cm PLASMA
Reg. datum: 03 oktober 2006

Echt een te gekke mobiel. Wat een techniek, echt verbluffend. Dit word mijn mobiel volgend jaar. 1 Juni is mijn Abbo verlopen dus als het goed is, is hij dan al uit.

GPS met een warmtewerende ruit zorgt veelal voor problemen maar er zijn oplossingen zoals al eerder werd gezegd. Achter de binnenspiegel en je kunt de houder ook links of rechts op je ruit plakken zodat je via je zij ruit ontvangt.

Ik kan nie wachten totdat ie uit is.

Wij houden nog steeds van Grolsch!!

Stimpy has killed Ren
Reg. datum: 04 maart 2000

quote:
ErikH schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:58:
Kijk dat bedoel ik, N73 nog steeds op announced in de VS.

Hoop dat deze telefoon toch in Februari of Maart in de schappen ligt hier.
offtopic:
Dat is toch wel heel erg laat aangezien mijn collega dit toestel (N73 in het zilver) vorige week al ontvangen heeft.
quote:
nomad85 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:40:
Het is wel echt een heeeele gave telefoon trouwens. Minder groot dan de N80, die toch wat dik was en echt Alles wat je hartje je begeert :)

5mp verwacht ik niet veel van trouwens, maar dat terzijde, zo belangrijk is dat niet. Heb nu een K800i en fotografeer wel veel, maar zou er ook zo zonder kunnen.
Ik verwacht er wel veel van. Geen vervanging van me Canon, maar wel de enigste telefoon met een Carl Zeiss lens die ik ken!
Reg. datum: 16 juni 2005

quote:
My-life schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:52:
[...]

Ik verwacht er wel veel van. Geen vervanging van me Canon, maar wel de enigste telefoon met een Carl Zeiss lens die ik ken!

Nokia N90 heeft een Carl Zeiss net zoals een aantal andere telefoons uit de N-serie

En dat Carl-Zeiss is alleen maar een naamplaatje natuurlijk, het gaat hem vooral om de autofocus

N90 valt de fotokwaliteit me zelf wel tegen, vooral 's avonds bij weinig licht

Shadow wijzigde dit bericht 03-10-2006 21:54 (21%)

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:
Stimpy001 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:25:
[...]

offtopic:
Dat is toch wel heel erg laat aangezien mijn collega dit toestel (N73 in het zilver) vorige week al ontvangen heeft.

Hehe misschien niet helemaal duidelijk geweest dan.

Ik haalde de N73 aan omdat die op de amerikaanse site nog steeds op expected staat terwijl hij hier al een tijdje uit is. Ik hoop dat hetzelfde gebeurt met de N95, dus op de us site staat expected q2 2007 maar hopelijk is hij in europa (of iig nederland) al eerder uit.

Ik hopo dat hij er snel is iig.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty

Knetter Kaal
Reg. datum: 26 april 2005

Specs: Conroe E6600 @3,6, scythe mine, Gigabyte DQ6 (F9), 4096mb corsair pc6400, 4X seagate 7200.10 320GB, Coolermaster Igreen 600w + stacker830, X-fi fatal1ty, 1900GT

ads by Google
Reg. datum: 24 juni 1999

ik vind de foto ietwat korrelig en vaag maar dat ligt waarschijnlijk aan de grootte.

ik vraag me af of eentje op 1280 of 1024 er beter uit ziet.

hoe zit het met het instellen van de kwaliteit enzo. op een gewone camera kan je niet alleen reso instellen maar ook de kwaliteit.(compressie?)
quote:

Hmz, dit is fake volgens mij. Er staat alleen dat het een Nokia is, verder geen model, de grootte is veels te klein voor 5 MP (547KB), en de datum dat ie geschoten is is 2 januari danwel 1 februari (alnaargelang de datumnotatie).

Kan niet kloppen: fake. B)

Chameleons - internet creatievelingen

Hét webbureau met een frisse kijk op webdesign!

Reg. datum: 16 juni 2005

quote:
mbvisiontt schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:01:
[...]

Hmz, dit is fake volgens mij. Er staat alleen dat het een Nokia is, verder geen model, de grootte is veels te klein voor 5 MP (547KB), en de datum dat ie geschoten is is 2 januari danwel 1 februari (alnaargelang de datumnotatie).

Kan niet kloppen: fake. B)

Kijk dan naar de bestandsnaam :P
Filesize zegt natuurlijk niet over de resolute, hij is zeker wel 5MP (2592x1944 pixels)

En ik waarom denk je dat hij geschoten is op 2 Januari? Misschien omdat de telefoon 1 dag oud (aangezet) is en de datum nog niet goed ingesteld is?

Geloof niet dat het fake is

Shadow wijzigde dit bericht 03-10-2006 23:13 (21%)

Reg. datum: 27 augustus 2001

Blijft toch altijd de zeik met die telefoons van nokia. Het lijkt wel nvidia van anderhalf jaar terug. Telefoons aankondigen (paper launches en reviews op sites) maar voordat iets in de winkel ligt ben je een half jaar verder. Q2 is wel in de buurt van mijn verjaardag, hmmmmm. Zware domper op de vreugde dus. Misschien maar een heel cheap telefoontje kopen voor de tussentijd (6070 ofzo). Zo heel veel dunner is hij toch niet dan de N80. Die was inderdaad compact, maar die dikte dat stootte mij direct tegen de borst. Die zou ik wel bijna gekocht hebben als ik niet van deze gehoord had.
PS-42Q91H 107cm PLASMA

Bij Belstore bieden ze hem al te koop aan voor ¤699,- en staat dat hij het 4e 2006 al kwartaal beschikbaar is. Zo ook op kieskeurig.nl
http://www.belstore.nl/be..._id=mnn95Zi&ab_agid=1

Zo ook bij gsmhuis.nl
http://www.gsmhuis.nl/gsm...p;M5Referer=KieskeurigGSM

Dat is dus wel iets meer dan de ¤550 wat nokia zei. Ik ben benieuwd wanneer die nu komt en hoe duur hij is. Ik zie hem zo voor de feestdagen nog in de winkels liggen. Ik heb nokia namelijk gemailt en die zeiden dat hij spoedig op de markt zal komen maar niet te vroeg omdat ze eerdere fouten willen voorkomen.

We zullen zien!! Tot dan blijven we dromen!!

mvaanholt wijzigde dit bericht 04-10-2006 14:55 (5%)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
mvaanholt schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:39:
Bij Belstore bieden ze hem al te koop aan voor ¤699,- en staat dat hij het 4e 2006 al kwartaal beschikbaar is. Zo ook op kieskeurig.nl
http://www.belstore.nl/be..._id=mnn95Zi&ab_agid=1

Zo ook bij gsmhuis.nl
http://www.gsmhuis.nl/gsm...p;M5Referer=KieskeurigGSM

Dat is dus wel iets meer dan de ¤550 wat nokia zei. Ik ben benieuwd wanneer die nu komt en hoe duur hij is. Ik zie hem zo voor de feestdagen nog in de winkels liggen. Ik heb nokia namelijk gemailt en die zeiden dat hij spoedig op de markt zal komen maar niet te vroeg omdat ze eerdere fouten willen voorkomen.

We zullen zien!! Tot dan blijven we dromen!!
De prijs zal nog wel wat omlaag gaan als de telefoon echt leverbaar wordt.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Ik zag in de specs staan "autofocus" bij camera. Maar is dat echt zo?!

Ik heb het toestel op de Photokina in m'n hand gehad maar helaas niet de camera uitgebreid getest omdat ik niet zo warm liep voor 5 megapixels in een foon. Terwijl ik weer wel onder de indruk was van de K800 met AF en een èchte flitser. Nu vind ik het jammer dat ik de camera niet beter heb bekeken, want misschien dat Nokia hier toch wat meer verbetering heeft toegepast dan alleen wat extra pixels.
Reg. datum: 27 augustus 2001

Nokia heeft altijd lang achtergelopen omdat ze geen autofocus hadden. Nu ze dat eindelijk beseffen komen ze ook met meer autofocus toestellen. De n95 inclusief.

Als hij echt 700 euro gaat kopen dan zoek ik een andere hobby dan smartphones. Ik hoop dan ook dat het meer zoiets als de introductieprijs van de N80 is, die inmiddels al 100 euro cheaper is. Op de introductie was dat eigenlijk het vetste dat je kon krijgen. De prijs was alleen erg hoog. Toen 600¤.

REDFISH wijzigde dit bericht 04-10-2006 19:24 (13%)

Reg. datum: 25 augustus 2000

quote:
Marzman schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:15:
[...]

De prijs zal nog wel wat omlaag gaan als de telefoon echt leverbaar wordt.
Jup, geloof dat de N80 toen ie en net was (UK import) ook 700+ euro deed bij expansys...

Nokia gaf op de Photokina aan dit toestel te gaan leveren voor ¤ 550,- dus ¤ 700,- gaat ie echt niet kosten hoor.
T I Ë S T O ! ! !
Reg. datum: 27 augustus 2004

In een artikel over de Nokia 5500 op nieuwemobiel.nl staat onderaan het officiële persbericht, met daarin vermeld:
quote:
De verkoopprijs wordt op ongeveer 350 EUR geraamd (excl. btw en subsidies).
Als de N95 dus ¤ 550 ex. BTW gaat kosten zou hij incl. al ¤ 654,50 moeten kosten. En het lijkt me op zich logisch dat Nokia de toestelprijs ex. BTW vermeld, aangezien het tarief in elk land verschillend is. Ik hoop het natuurlijk niet, maar ja...

Laptop | SE W850i \o/ | iRiver H340 | iAudio U2 | Sony EX71sl | Canon IXUS 400 | Oakley E-Wire 2.1 & Half Jacket

PS-42Q91H 107cm PLASMA

Klopt, in het officiele persbericht van Nokia over de N95 staat dat hij ¤550,- geraamd gaat kosten en das excl. BTW. Dus zal hij in het begin zekers ¤650,- of duurder zijn. Is wel duur maar dan heb je hopelijk ook waar voor je geld!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 84 85 86 87 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: