ik kreeg ineens artifacts op mn scherm, zie deze post:
geforce6800 rare vlekken in beeld, nieuwe kaart?
ik was er van overtuigd dat dit mn videokaart was, dus ik een nieuwe videokaart besteld.
nu kreeg ik een mailtje dat ze waarschijnlijk de verkeerde kaart opgestuurd hadden, dus of ik
daar op wou reageren, maar ik heb mn nieuwe kaart nog niet binnen (TGP zuigt).
nu ging ik via mn video out eens op mn tv kijken... geen artefacts meer... ik dacht verdomme dit kan niet waar zijn, mn oude crt aangesloten, en je raad het al... geen artefacts....:S
dus Mirai 19 inch widescreen TFT kapot? deze is aangesloten via DVI
mijn oude CRTtje via een verloopstukje van DVI (videokaart) naar CRT
nu vraag ik me dus af... is mn TFT kapot (nog garantie geloof ik)
of klopt er toch iets niet aan mn videokaart
want ik vind het echt wel raar dat mn TFT geen kleurverlopen meer weer kan geven ineens... is dit een voorkomende fout in TFTs?
als dit mn TFT is stuur ik mn nieuwe (waarschijnlijk verkeerd geleverde) videokaart gewoon terug, en zeg dak al een nieuwe heb omdat ik geen vertraging kon veroorloven (zou dat lukken denken jullie) en ga ik met mn TFTtje terug
geforce6800 rare vlekken in beeld, nieuwe kaart?
ik was er van overtuigd dat dit mn videokaart was, dus ik een nieuwe videokaart besteld.
nu kreeg ik een mailtje dat ze waarschijnlijk de verkeerde kaart opgestuurd hadden, dus of ik
daar op wou reageren, maar ik heb mn nieuwe kaart nog niet binnen (TGP zuigt).
nu ging ik via mn video out eens op mn tv kijken... geen artefacts meer... ik dacht verdomme dit kan niet waar zijn, mn oude crt aangesloten, en je raad het al... geen artefacts....:S
dus Mirai 19 inch widescreen TFT kapot? deze is aangesloten via DVI
mijn oude CRTtje via een verloopstukje van DVI (videokaart) naar CRT
nu vraag ik me dus af... is mn TFT kapot (nog garantie geloof ik)
of klopt er toch iets niet aan mn videokaart
want ik vind het echt wel raar dat mn TFT geen kleurverlopen meer weer kan geven ineens... is dit een voorkomende fout in TFTs?
als dit mn TFT is stuur ik mn nieuwe (waarschijnlijk verkeerd geleverde) videokaart gewoon terug, en zeg dak al een nieuwe heb omdat ik geen vertraging kon veroorloven (zou dat lukken denken jullie) en ga ik met mn TFTtje terug