Reg. datum: 25 augustus 2006
Reg. datum: 25 augustus 2006
Ik heb een lease-auto (Renault) en een CK3100 in laten bouwen. Alles goed aangesloiten (tot ziens enzo...). Maar toch een aantal problemen:
Iemand enig idee hoe dit kan? Ik wordt er namelijk wel een beetje gefrusteerd van.....:'(
Volgens de release notes zou update naar versie 4.18 geen specifieke verbeteringen voor Windows Mobile moeten opleveren. Klopt dit of is updaten toch wenselijk.
Alvast bedankt voor de suggesties!
- De ene keer gaat het pairen goed, zodra ik instap, de andere keer blijft het RENAULT logo in beeld en wordt de telefoon niet aangesloten. Dan komt het voor dat na verloop van tijd de pairing toch wordt opgestart (na 5 of 10 minuten).
- Als de telefoon wel wordt herkend, blijft het synchroniseren soms lange tijd actief (half uur of langer geen uitzondering).
- Bij bellen / gebeld worden gaat het de ene keer gewoon goed, andere keren (naar hetzelfde nummer) hoor ik de beltonen, daarna een aantal harde piepen waarna ik vervolgens weer de radio hoor en de Parrot weer terugschakeld naar normaal scherm. Andere keren krijg ik wel verbinding, maar zie ik een muzieknoot met een streep er door. De andere kant hoort mij niet en ik hoor ook niets.
- Met enige regelmaat wordt de telefoon helemaal niet gepaird. ik moet dan opnieuw verbinding (partnerverband zowel op telefoon als parrot opnieuw instellen, soms twee keer achter elkaar omdat de pairing de eerste keer niet goed verloopt).
Iemand enig idee hoe dit kan? Ik wordt er namelijk wel een beetje gefrusteerd van.....:'(
Volgens de release notes zou update naar versie 4.18 geen specifieke verbeteringen voor Windows Mobile moeten opleveren. Klopt dit of is updaten toch wenselijk.
Alvast bedankt voor de suggesties!
guus1971