Geen schaap.
Nou gefeliciteerd Dave.quote:Ofna schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Het is examen is goed te doen, ik kreeg 4 cases en een totaal van 40 vragen.
het belangrijkste is goed lezen neem er de tijd voor, houd wel rekening met de tijd per case, ongeveer 40min.
Ik heb het examen gehaald met 908 punten, heb er goed voor geleerd.
- CBT Nuggets
- Transcender (oefenvragen)
- MSPress boek + oefeningen.
Ik heb geen reactie op mijn vraag gekregen over een recente TK, dus zonder gedaan! 'no problem'
Ik wens jou morgen veel succes DeeJee, en laat even weten hoe het is verlopen.
Dave
40 minuten per case moet voldoende zijn.
Als het goed gaat ben ik morgen na het examen MCSE gecertificeerd.
*** Vicksburg ***
Reg. datum: 16 februari 2007
MCSE heb ik nu ook in mijn zak zitten, had al MCSA + Messaging.quote:DeeJee schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:49:
[...]
Nou gefeliciteerd Dave.
40 minuten per case moet voldoende zijn.
Als het goed gaat ben ik morgen na het examen MCSE gecertificeerd.
Haha welleuk. Ik ben dus ook MCSA + Messaging. En wie weet morgen....quote:Ofna schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:58:
[...]
MCSE heb ik nu ook in mijn zak zitten, had al MCSA + Messaging.
*** Vicksburg ***
Reg. datum: 04 maart 2003
Top! Gefeliciteerd! Ben blij dat ik over dit examen toch nog wat positiefs lees op het internetquote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:05:
Ik heb afgelopen week 292 gedaan. Ook ik maakte me een beetje zorgen vanwege de reacties over het examen. Al met al is het me erg meegevallen. Sterker nog, het examen is niet moeilijker dan de andere examens imho.Vooral de eerste vragen die ik kreeg waren erg makkelijk. Gehaald met 850 punten.
Welke recources heb je gebruikt voor dit examen?
Ik heb het 70-292 examen halverwege 2006 gedaan, zie mijn klein verslagje:quote:blablable schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:17:
Hi allemaal..
Ben aan het leren voor upgrade examen 70-292
Als ik de reacties op het internet lees wordt dit geen pretje..
80% zakt de eerste keer. Om me voor te bereiden heb ik een virtueele omgeving, cramsessions en 3 verschillende test engines. Ook schijnt het zo te zijn dat de examens zeer recent weer geupdate zijn door Microsoft. Schijt nu al in mijn broek![]()
Hier mensen ervaring met 70-292?
Singular!ty in "[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 2"
User error ! Please replace user and hit any user to continue.
Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten.
Reg. datum: 04 maart 2003
Mooi man! Moet lukken dus..quote:Singular!ty schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:17:
[...]
Ik heb het 70-292 examen halverwege 2006 gedaan, zie mijn klein verslagje:
Singular!ty in "[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 2"
Nou het MCSE 2003 papiertje is binnen.quote:Ofna schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Het is examen is goed te doen, ik kreeg 4 cases en een totaal van 40 vragen.
het belangrijkste is goed lezen neem er de tijd voor, houd wel rekening met de tijd per case, ongeveer 40min.
Ik heb het examen gehaald met 908 punten, heb er goed voor geleerd.
- CBT Nuggets
- Transcender (oefenvragen)
- MSPress boek + oefeningen.
Ik heb geen reactie op mijn vraag gekregen over een recente TK, dus zonder gedaan! 'no problem'
Ik wens jou morgen veel succes DeeJee, en laat even weten hoe het is verlopen.
Dave
Vanmorgen 70-297 gehaald met 931 punten.
Het was goed te doen. Zeker wanneer je pass4sure gebruikt.
Zelf had ik de cursus bij New Horizons gevolgd. (walkin)
*** Vicksburg ***
Reg. datum: 16 februari 2007
Gefeliciteerd, Top!quote:DeeJee schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:05:
[...]
Nou het MCSE 2003 papiertje is binnen.
Vanmorgen 70-297 gehaald met 931 punten.
Het was goed te doen. Zeker wanneer je pass4sure gebruikt.
Zelf had ik de cursus bij New Horizons gevolgd. (walkin)
Ik heb zelf ook bij New Horizons 'walkin' gezeten en moet zeggen deed niet echt zijn naam eer aan. nog steeds vooruit plannen en niet zo naar binnen lopen wanneer het mij uitkwam.
Dave
Nee iderdaad. Je moest wel altijd reserveren. Zelf zat ik in A'dam. Daar was het de laatste tijd wel erg rustig.quote:Ofna schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:
[...]
Gefeliciteerd, Top!
Ik heb zelf ook bij New Horizons 'walkin' gezeten en moet zeggen deed niet echt zijn naam eer aan. nog steeds vooruit plannen en niet zo naar binnen lopen wanneer het mij uitkwam.
Dave
*** Vicksburg ***
Reg. datum: 07 november 2004
Update Microsoft zijn vragen eigenlijk regelmatig? Want ik ben zo nu en dan al eens aan het oefenen met TK.
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
Reg. datum: 11 maart 2007
Ik moet zeggen dat dit inderdaad fijne dingen zijn,
Het wordt niet eentonig uitgelegd. En als je de tijd ziet denk je van zo ik ben wel even bezig (soms 45 min) maar voordat je het weet ben je erdoor.
En dan onthoud ik het ook nog
lekker, helpt het ook in de praktijkquote:NL1PSR schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:54:
Leer de Pass4Sure examens van 70-291 dat kan ik als tip geven. Gister examen gedaan en geslaagd. Veel vragen staan in de pass4sure.
zoiets noemen we papieren MCSE'er..... en voordat iemand zegt dat ik jaloers ben... nee ik heb alles gehaald zonder boeken/valspeelmeuk
Reg. datum: 11 maart 2007
Werkte jij er al mee in de praktijk voordat je examen had gedaan?quote:Powershell schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:13:
[...]
lekker, helpt het ook in de praktijk![]()
zoiets noemen we papieren MCSE'er..... en voordat iemand zegt dat ik jaloers ben... nee ik heb alles gehaald zonder boeken/valspeelmeuk![]()
Sorry maar das echt onzin. Ik heb gewoon de cursus boeken gelezen. En knap van je alles halen zonder boeken. Helaas zijn we niet allemaal van die super geleerdenquote:Powershell schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:13:
[...]
lekker, helpt het ook in de praktijk![]()
zoiets noemen we papieren MCSE'er..... en voordat iemand zegt dat ik jaloers ben... nee ik heb alles gehaald zonder boeken/valspeelmeuk![]()
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
uiteraardquote:MdO82 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:39:
[...]
Werkte jij er al mee in de praktijk voordat je examen had gedaan?
Ik geef de voorkeur aan de uitdrukking vakidioten, maar dat terzijdequote:
alt-92 wijzigde dit bericht 28-03-2007 22:07 (4%)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
ach echt een idioot hoef je ook niet te zijn, als je er maar in de praktijk mee werkt dan heb je al een 800+ score.quote:alt-92 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:03:
[...]
Ik geef de voorkeur aan vakidioten, maar dat terzijde
eigenlijk zijn die examens zo idioot simpel, dat ik soms wel eens thuiskom en me haast niet kan indenken dat iemand dergelijke simpele examenvragen kan bedenken
Goh.quote:QUESTION NO: 9
You are the network administrator for Bayside. All network servers run Windows Server 2003. A member server named BaysideA contains two volumes. You need to perform a complete backup of the data on BaysideA. You must ensure that BaysideA can be completely restored in case of hardware failure. Which two actions should you perform? (Each correct answer presents part of the solution. Choose two)
A. Create an Automated System Recovery (ASR) backup.
B. Create a backup of user data.
C. Create a Windows Server 2003 bootable floppy disk.
D. Create a DOS bootable floppy disk.
E. Copy all Windows Server 2003 boot files to the Windows Server 2003 bootable floppy disk.
F. Copy only Boot.ini to the Windows Server 2003 bootable floppy disk.
Riep er iemand?
(alsof BE heilig is)
alt-92 wijzigde dit bericht 29-03-2007 00:29 (17%)
Het microsoft boek en werkervaringquote:blablable schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:53:
[...]
Top! Gefeliciteerd! Ben blij dat ik over dit examen toch nog wat positiefs lees op het internet
Welke recources heb je gebruikt voor dit examen?
Geen schaap.
Reg. datum: 08 januari 2005
Dat is bij mij dus net het probleem..quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:33:
[...]
Het microsoft boek en werkervaringBeetje zoals het hoort dus
Ik ben voor mijn werk alleen bezig met voornamelijk de hardware waarop de dergelijke Microsoft producten werken. Om mijn kennis nu uit te breiden, en omdat ik het leuk vind, ben ik dus begonnen met het MCSA traject als thuisstudie.
Van veel problemen die ik tegenkom heb ik het idee dat ik ze wel zou weten als ik er dagelijks mee te maken zou hebben, maarja dat zit niet in de funtie die ik heb. Ik mag zeggen dat ik best veel van windows XP weet , maar het hele DOMEIN gebeurden met Active Directory is voor mij dus echt helemaal nieuw.
Zou MCSA nu voor mij te hoog gegrepen zijn als ik dus geen praktijk ervaring op kan doen? Uiteraard staat er bij mij thuis op dit moment een machientje te draaien waar mijn experiment server op draait, maarja een echte situatie kan ik met de laptop van mij vriendin en die 2 computer van mij niet realiseren. Laat staan het opzetten van een forest of iets dergelijks.
Moet ik om kans te maken op een MCSA papiertje op zoek gaan naar mensen of bedrijven die mij eens wat real-life ervaring op zouden kunnen laten doen?
P.s. er is overigens wel een ruime ervaring op het gebied van linux, netwerken, routeren, enz..
het is meer het AD systeem van microsoft dat mij zo nu en dan de nek omdraait..
de_hardste wijzigde dit bericht 29-03-2007 09:07 (13%)
19"computer, 3200mhz beeldscherm, 1GB harddisk en 160 GB intern geheugen, 20Mbit up / 1Mbit down, Toetsenbord met 2 draden, optische trackball
Dit topic is gesloten. ![]()