Gathering of Tweakers

Quicksearch
Animals Behind Bars

Alles wat die gek hier boven me zegt en:
Bij simulaties, kun je er eerst rustig doorheen klikken en als je precies weet wat en hoe je gaat klikken, reset je de sim en doe je het in 1 keer goed. In proefexamens zie je ook sims voorbij komen. Ik heb er (misschien wel helaas) nooit meer dan 5 gehad op 1 examen.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

quote:
Dankje.
quote:
Aangezien ik ook onderweg ben naar MCSE: Messaging, ben ik wel benieuwd naar het studie materiaal dat je hebt gebruikt voor die 285? Ik krijg hier wel nog een cursus over, maar die is lastig te regelen ivm gebrek aan belangstelling.

Voornamelijk zelf opgezette test-omgevingen in bv vmware en/of virtual server. En eigen kennis.

Wat je bij 285 veel ziet op de examens zijn migraties van Exch 5.5 naar 2k3. Routing zaken. Indelingen van administratieve groepen die bepaalde handelingen mogen doen.

Je zou het examen kunnen halen door alleen maar testkings uit je hoofd te stampen, maar Microsoft speelt daar tegenwoordig aardig op in door de vragen 'net' iets anders te stellen of de case iets te verdraaien zodat je alsnog een fout antwoord geeft.

Animals Behind Bars

quote:
_Arthur schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:46:
Je zou het examen kunnen halen door alleen maar testkings uit je hoofd te stampen,
Dat is iets, wat ik sowieso al niet kan en zou willen. Ik gebruik tk's voornamelijk om te achterhalen welke kennis ze verwachten.

TheZoo wijzigde dit bericht 28-09-2006 16:57 (6%)

Er staan veel te veel fouten in de meeste testkings. Dat maakt het wel leerzaam ze eruit te pikken :)

No production networks were harmed during this posting

quote:
TheZoo schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:57:
Ik gebruik tk's voornamelijk om te achterhalen welke kennis ze verwachten.

Dat is zeker een goed iets. Want daar heb je wel iets aan.

Wat je ook kan oefenen is de manier waarop het examen gemaakt dient te worden. Er zijn genoeg examen-simulators die je een case voor houden en onder tijdsdruk de vragen moet beantwoorden (dit bij design examens).

Met de combo case+tijdsdruk ging ik redelijk de mist in met mijn eerste design examen.

Animals Behind Bars

quote:
paella schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:05:
Er staan veel te veel fouten in de meeste testkings. Dat maakt het wel leerzaam ze eruit te pikken :)
Psies, dat bedoel ik :Y

MCP/MCTS/MCSA(bijna)

Afgelopen vrijdag 70-284 gehaald....examen was erg simpel en 90% van de vragen komen uit tesking v35 :D

#BSMFH on irc.tweakers.net

Reg. datum: 30 november 2003

Ik ben ook van plan het MCSA traject te gaan volgen.

Nu heb ik een paar vraagjes..

Ik heb een cybex boek gelezen, maar ik liep hier tegen wat engelse termen aan die mij onbekend voor kwamen. Nu is dit te overzien en kan je de woorden ergens opzoeken maar de technische termen zijn vaak niet terug te vinden in een normaal enegels woordenboek. Heeft iemand hier misschien tips voor?

En heeft iemand ervaring met opleidsingscentrium decisco?
Ze bieden voor een zeer aantrekkelijke prijs ¤2590 een geheel mcsa traject aan.

http://www.decisco.nl

En wat is de meeste belopen volgorde van het mcsa traject?

remonvh wijzigde dit bericht 03-10-2006 11:38 (6%)

Remonvh

Animals Behind Bars

quote:
remonvh schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:37:
Ik ben ook van plan het MCSA traject te gaan volgen.

Nu heb ik een paar vraagjes..

Ik heb een cybex boek gelezen, maar ik liep hier tegen wat engelse termen aan die mij onbekend voor kwamen. Nu is dit te overzien en kan je de woorden ergens opzoeken maar de technische termen zijn vaak niet terug te vinden in een normaal enegels woordenboek. Heeft iemand hier misschien tips voor?

En heeft iemand ervaring met opleidsingscentrium decisco?
Ze bieden voor een zeer aantrekkelijke prijs ¤2590 een geheel mcsa traject aan.

http://www.decisco.nl

En wat is de meeste belopen volgorde van het mcsa traject?

Tja, engels en computers, dat gaat toch wel hand in hand. Die termen zul je gewoon moeten leren. Ik weet inmiddels niet beter. De enige tip die ik je kan geven, is consequent met engelstalige software werken, dan leer je het het beste.

Volgorde voor MCSA: 270,290 291 en dan de elective. Ervaring met Decisco heb ik niet, sterker nog, ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik zal ze in de OP er bij zetten.

Trotse papa van Tigo Nova

Zo, vandaag heb ik MCSA status bereikt.
270, 290, 291 en 089. 089 is SMS 2003, en mijn god wat was dat een simpel examen. Binnen 20 minuten stond ik al weer buiten met een papiertje met 952 punten erop (Vragen waren voor 99% identiek aan de VCE).

Nu 293, 294 en 297 nog en dan ben ik MCSE; eventjes inplannen dan :)
Verder zit 70-284 ook in het cursus pakket (heb SMS 2003 buiten het cursus pakket gedaan), en als ik het zo lees dan ga ik die ook zsm doen.
Kleine vraag over Simulaties tijdens examens.

Een paar maanden geleden heb ik 290 gehaald met 925 punten.
In totaal een vijftal simulaties gedaan, welke niet bepaald moeilijk waren.

Alleen nu lees ik heer opmerkingen met betrekking tot simulaties, zoals eerst overal doorheen klikken zodat je weet waar je zijn moet, vervolgens de simulatie resetten en dan alles correct zetten.

Wat is het nut om de simulatie te resetten en dan pas de opdracht te maken?

In 290 heb ik geen reset gedaan, maar ben wel overal door heen gewandeld. Heb zelfs na afloop nog een keer alle instellingen bekeken om zeker te zijn dat alles goed stond.

WoW | The Maelstrom | Tauren Warrior Tauranon (58) | Troll Mage Mandafur (57) | Tauren Hunter Terminos (70)

Ben vorige week gezakt voor 70-219 en ik moet zeggen dat ik het examen redelijk onderschat heb, ben zelfs nu aan het overwegen om voor dit examen toch maar wél een testking te raadplegen. Verder ga ik nu eerst 70-216 en 70-221 proberen te halen, waarschijnlijk moet 70-219 dan redelijk te doen zijn door de overlap welke de meeste examens hebben.

alleen n echte vent leeft van zn dividend

Trotse papa van Tigo Nova

quote:
BuzzOffLine schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:25:
Kleine vraag over Simulaties tijdens examens.

Een paar maanden geleden heb ik 290 gehaald met 925 punten.
In totaal een vijftal simulaties gedaan, welke niet bepaald moeilijk waren.

Alleen nu lees ik heer opmerkingen met betrekking tot simulaties, zoals eerst overal doorheen klikken zodat je weet waar je zijn moet, vervolgens de simulatie resetten en dan alles correct zetten.

In 290 heb ik geen reset gedaan, maar ben wel overal door heen gewandeld. Heb zelfs na afloop nog een keer alle instellingen bekeken om zeker te zijn dat alles goed stond.
Ik dacht dat je penalties kreeg als je op foute dingen klikte. Blijkbaar is dat niet het geval als ik zo naar je score kijk.
Dat vroeg ik me dus af.

Het zal toch niet zo zijn dat MS het aantal clicks gaat tellen totdat jij de opdracht klaar hebt en op die basis een score voor de vraag bepalen.

Maar goed, schijn kan bedriegen.
Ik zal de tip voor het resetten van de simulatie in m'n achterhoofd houden.

WoW | The Maelstrom | Tauren Warrior Tauranon (58) | Troll Mage Mandafur (57) | Tauren Hunter Terminos (70)

Animals Behind Bars

quote:
BuzzOffLine schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:25:
quote:
Krypt schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:27:
Ik dacht dat je penalties kreeg als je op foute dingen klikte. Blijkbaar is dat niet het geval als ik zo naar je score kijk.

De reset-tip ben ik op diverse fora tegengekomen.
Wat MS onder andere over de simulaties zegt:
quote:
Place a higher value on results—how closely a solution meets the requirements, not the path taken to achieve it.

Dit lees ik als: het belangrijkste is het resultaat, maar de manier telt toch mee. Hoe de verdeling is, blijft gokken, maar enkele puntjes kan het verschil zijn tussen slagen en zakken.
Ik kan iig met zekerheid zeggen, dat het resetten geen punt aftrek oplevert, want ik heb de 291 gehaald met 1000 punten. 8)

Pedr0 en Krypt: gefeliciteerd.

quote:
xanderk85 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:26:
Ben vorige week gezakt voor 70-219 en ik moet zeggen dat ik het examen redelijk onderschat heb, ben zelfs nu aan het overwegen om voor dit examen toch maar wél een testking te raadplegen. Verder ga ik nu eerst 70-216 en 70-221 proberen te halen, waarschijnlijk moet 70-219 dan redelijk te doen zijn door de overlap welke de meeste examens hebben.

Nu nog bezig voor Windows 2000? :o
Als je ook 2003 certificering wil hebben, adviseer ik je de examens zo snel mogelijk na de 2000 examens te doen. De stof zit dan nog vers in je geheugen en 2003 introduceert enkel wat nieuwe dingetjes.

quote:
xanderk85 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:26:

De eerste keer een design examen is lastig omdat je nog niet bekend met met de manier van vragen stellen.

Ik zou die 219 toch binnen nu en een week of 3 weer doen. Zeker niet laten liggen nu.

En die 2000 examens zou ik al helemaal niet meer doen trouwens.

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

Had nog helemaal niet door dat de vorige vol was.

Heb zelf morgen Isa 2004 examen (en voorlopig mijn laatste MS examen als ik slaag).

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty

Ik heb maandag ISA 2004 examen. Zitten daar inmiddels ook simulaties in of nog niet?

En iemand nog tips voor dit examen?

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal

It is I, Leclerq

Zojuist geslaagd voor ISA 2004 met 947 punten.

Examen was goed te doen, leek wel heel erg op de testking viel me op.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty

quote:
ErikH schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:06:
Zojuist geslaagd voor ISA 2004 met 947 punten.

Examen was goed te doen, leek wel heel erg op de testking viel me op.

Gefeliciteerd!

Tips pleasssse ik heb 'm maandag :*)

k heb maandag over een week mijn laatste examen : de 70-298
Iemand nog tips waar ik op moet letten ;) eh...cbt-nuggets en testkings (meest recente) heb ik hier al doorgenomen...

TheVMaster wijzigde dit bericht 05-10-2006 12:52 (26%)

It is I, Leclerq

quote:
chelleke schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:34:
[...]

Gefeliciteerd!

Tips pleasssse ik heb 'm maandag :*)
Tsja dezelde tip als altijd, goed lezen. Beetje logisch nadenken en je bent er eigenlijk al, ik vond het een vrij eenvoudig examen in ieder geval :)

quote:
ErikH schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Tsja dezelde tip als altijd, goed lezen. Beetje logisch nadenken en je bent er eigenlijk al, ik vond het een vrij eenvoudig examen in ieder geval :)
En zitten er wel of geen simulaties in?

It is I, Leclerq

quote:
chelleke schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:39:
[...]

En zitten er wel of geen simulaties in?
Ik had geen simulaties, wel veel vragen overigens, 50 stuks kreeg ik er voorgeschoteld.

quote:
ErikH schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:31:
[...]

Ik had geen simulaties, wel veel vragen overigens, 50 stuks kreeg ik er voorgeschoteld.
Jammer, ik vind die simulaties altijd zo lekker als afwisseling tussen de vragen :/

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws