Gathering of Tweakers

Quicksearch
de cpu wordt voor ongeveer 30% gebruikt
repair'n'extract had ik al uitgezet
ik wel wel een losse hd over maar daar staat windows op geinstalleerd + alle programma's
de raid 0 config is puur voor data 3x samsung 300GB in raid 0 (write: 120mb/s read 150MB/s). dat moet dus geen probleem zijn

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

quote:
Blueone schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:41:
Volgens mij heb ik nu last van een luxe probleem, ik ben vandaag aangesloten op een 100/100 glasvezelnetwerk en ik probeer iets te downloaden via newsleecher met xsnews alleen als ik na het starten naar een paar seconde rond de 5MB/s zit begint newsleecher te zeuren, hij geeft iedere keer aan dat hij moet pauzeren om de achterstand in te halen. Dit terwijl ik toch een amd 3800 x2 en 3 harde schijen in raid 0 heb zitten??
Ik ken het probleem, mijn zus had precies hetzelfde. 100Mbit ging zo snel dat de computer helemaal vastliep met het decoderen en samenvoegen van de partjes.
Misschien kan je de foutencontrole door Newsleecher uitzetten, dit staat standaard aangevinkt nl.

ook kan je evt met de tijdelijke map spelen. Nu zal het op %APPDATA% worden opgeslagen (C: dus) en dan later worden samengevoegd en naar je download map worden gekopieerd. Als je dit op 2 verschillende schijven kan houden (of 2 verschillende raid-0 sets) ben je een stuk sneller uit dan binnen 1 raid-0 set.

Kurios wijzigde dit bericht 15-01-2008 11:19 (15%)

maarja de raid-0 config heeft een write van 120MB/s en de cpu is snelzat. Het zou gewoon moeten werken. Heeft newsleecher soms nog een buffer ofzo die overloopt?

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Alle schijn tegen

quote:
Blueone schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:13:
de cpu wordt voor ongeveer 30% gebruikt
repair'n'extract had ik al uitgezet
ik wel wel een losse hd over maar daar staat windows op geinstalleerd + alle programma's
de raid 0 config is puur voor data 3x samsung 300GB in raid 0 (write: 120mb/s read 150MB/s). dat moet dus geen probleem zijn
newsleecher is volgens mij nog niet echt dual core minded, dus 30 % is vrij zwaar.

waar zet newsleecher zelf zijn files weg? kun je vinden onder options > advanced > folders.

het beste zou zijn deze denk ik op de single disk te zetten, en je data zelf te downloaden naar je raid array. mocht dit al zo zijn dan zou je kunnen proberen deze map op de raid array te zetten, beetje experimenteren dus.
quote:
Blueone schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:20:
maarja de raid-0 config heeft een write van 120MB/s en de cpu is snelzat. Het zou gewoon moeten werken. Heeft newsleecher soms nog een buffer ofzo die overloopt?
pure write snelheid is het probleem niet, eerder de accestime

LinuZZ wijzigde dit bericht 15-01-2008 11:28 (17%)

!Dolf is rechtvaardig!

Ik heb sinds vandaag een wazig probleem! Als ik een bestand download van 50 mb, dan download ie het ook in newsleecher tot 50 mb (100%) maar als ik naar me download map ga krijg ik een bestand van 6 mb! Iemand enig idee hoe het kan (bestand was nog geen 2 dagen oud).

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

quote:
MrVegeta schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:02:
Ik heb sinds vandaag een wazig probleem! Als ik een bestand download van 50 mb, dan download ie het ook in newsleecher tot 50 mb (100%) maar als ik naar me download map ga krijg ik een bestand van 6 mb! Iemand enig idee hoe het kan (bestand was nog geen 2 dagen oud).
Bij alle 50mb bestanden of een specifiek bestand?
!Dolf is rechtvaardig!

Na het herinstalle van Newsleecher is alles weer goed, raar probleem.

Ik kan newsleecher niet meer opnieuw installeren. Elke keer krijg ik een error met de melding dat een hostname ontbreekt. Verwijderen doet hij blijkbaar niet grondig en dat is jammer want ik gebruik liever newsleecher dan grabit...
Alle schijn tegen

quote:
DarkShadow schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:25:
Ik kan newsleecher niet meer opnieuw installeren. Elke keer krijg ik een error met de melding dat een hostname ontbreekt. Verwijderen doet hij blijkbaar niet grondig en dat is jammer want ik gebruik liever newsleecher dan grabit...
heb je in het verleden een 'verlengde' trial geinstalleerd? dan moet je nu je hosts file weer aanpassen.
Reg. datum: 20 september 2007

Ik heb newsleecher opnieuw geinstalleerd.
Vervolgens wil ik mijn license key weer aanvragen, maar de website is down?

Heeft iemand nog toegang tot www.newsleecher.com?
Wat is er aan de hand?

John

01000010 01101111 01110010

quote:
johnbl schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:03:

Wat is er aan de hand?

John
Doet het prima hier.

Geen schaap.

Mr Majestic

quote:
johnbl schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:03:

Wat is er aan de hand?

John
Had vandaag ook even kort problemen met newsleecher. De "news" tab en Supersearch konden niet connecten en ik kon ook niet op de site zelf komen.

Even later werkte alles gewoon weer..... :)

quote:
Help!!!! schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:30:
[...]

Had vandaag ook even kort problemen met newsleecher. De "news" tab en Supersearch konden niet connecten en ik kon ook niet op de site zelf komen.

Even later werkte alles gewoon weer..... :)
Ik krijg op 2 PC's telkens de melding dat er geen verbinding met de website gemaakt kan worden:

Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.newsleecher.com.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Ook met Internet explorer geen verbinding,

Vanaf mijn laptop kom ik er wel op ......

Staat er iets in de hostfile? Heb je de dns cache al eens geflushed? Welk ip adres krijg je als je een ping doet naar de website?

Geen schaap.

Alle schijn tegen

er is weer een nieuwe beta van newsleecher nadat v12 is teruggetrokken:
quote:
3.9 Beta 13 - Released 30 Jan 2008

----------------------------------

!: Fixed a bug introduced in yesterdays beta 12 release, which,

under certain circumstances, prevented NewsLeecher from

running properly.

3.9 Beta 12 - Released 29 Jan 2008

----------------------------------

+: The old 'explorer' part of NewsLeecher has been replaced with

a new and improved one. Many smaller bugs related to the

integrated explorer have been fixed, and the explorer

navigation has been made quicker, especially when navigating

folders containing many files.

+: Implemented a work-around for a bug in some 3rd party

posting software, which resulted in NewsLeecher naming

downloaded articles incorrectly:

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13650

+: The 'Delete' key can now be used to delete entries from the

Repair'n'Extract listview.

*: The startup speed of NewsLeecher has been improved. Up to 100%

under certain circumstances.

*: Reworked the format of the NewsLeecher setup files. The new

format will (hopefully) be less prone to file corruptions,

and it will make NewsLeecher startup and closedown a bit

faster. The upgrading process to the new format is fully

automatic, but in case you want to downgrade to an earlier

version of NewsLeecher later on, you should make a backup

of your setup files before running this beta.

*: Lots of smaller improvements.

!: Fixed a bug that occasionally caused the NewsLeecher

Repair'n'Extract feature to corrupt PAR split files.

!: Lots of smaller bug fixes.
ik sla deze even over, voelt niet echt goed zo
Why so serious?

quote:
LinuZZ schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:46:
er is weer een nieuwe beta van newsleecher nadat v12 is teruggetrokken:

[...]

ik sla deze even over, voelt niet echt goed zo
Gelijk heb je, ik heb hem net geïnstalleerd start hem op en wil maar iets aanklikken bijvoorbeeld de SS tab en dan loopt die 30 seconden vast :( ik heb nog nooit problemen gehad is de eerst keer.

quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:26:
Staat er iets in de hostfile? Heb je de dns cache al eens geflushed? Welk ip adres krijg je als je een ping doet naar de website?
Hallo,

Als ik naar de website ping krijg ik antwoord van 127.0.0.1 ??
Dit klopt dus niet...
Van bv startpagina.nl krijg ik wel een normaal ip-adres als ik er naar ping.
Hoe krijg ik dit weer normaal?

quote:
johnbl schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:53:
[...]

Hallo,

Als ik naar de website ping krijg ik antwoord van 127.0.0.1 ??
Dit klopt dus niet...
Van bv startpagina.nl krijg ik wel een normaal ip-adres als ik er naar ping.
Hoe krijg ik dit weer normaal?
Check de host file eens zou ik zeggen. Dit lijkt me meer iets voor buiten een "groot" topic overigens.

Geen schaap.

Ik kon de site ook niet meer binnenkomen. Effe met proxy geprobeert en daar lukt het wel. Heel vreemd:S

!Dolf is rechtvaardig!

quote:
MrVegeta schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:02:
Zucht, hetzelfde probleem opeens weer.
Ik download Bleach, gaat helemaal goed, ik download iets anders en opeens weer allemaal halve bestanden terwijl Newsleecher wel gewoon tot 100% gaat. Hij doet dit met alle bestanden (grote) en het maakt niet uit hoe oud de bestanden zijn.

//Edit. Net Grabbit gedownload en ook hiermee krijg ik hetzelfde, bestanden die niet kloppen :S, wat word ik hier moe van zeg. Hoe kan het aan Eweka liggen dat op mijn pc halve bestanden komen te staan?

MrVegeta wijzigde dit bericht 14-02-2008 16:28 (13%)

Ik wil Newsleecher gaan kopen, maar heb niet de beschikking over een creditcard of PayPal. Weet iemand een andere manier om aan Newsleecher te komen (iDeal / vooruit betalen met traditionele overschrijving)? Is er geen Nederlandse winkel die licenties voor Newsleecher verstrekt?
Alle schijn tegen

quote:
TheovdS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:54:
Ik wil Newsleecher gaan kopen, maar heb niet de beschikking over een creditcard of PayPal. Weet iemand een andere manier om aan Newsleecher te komen (iDeal / vooruit betalen met traditionele overschrijving)? Is er geen Nederlandse winkel die licenties voor Newsleecher verstrekt?
heb je bezwaar tegen een paypal acount, en zo ja waarom?
Nee, maar ik heb geen zin om een PayPal account aan te maken, alleen voor NewsLeecher. En (mede omdat ik het nooit gebruikt heb) ben ik er niet zeker van of het wel veilig is.

Moet je bij PayPal ook iets extra betalen?
Paypal is gewoon veilig. Punt.
En nee, je moet helemaal niks bijbetalen. :)

Maar als je echt geen Paypal wil, bestel je gewoon via de alternatieve order-page:
http://www.newsleecher.com/?id=buy_swreg

Daar krijg je extra keuzes om te betalen, maar hier moet je dus wel extra op betalen ;)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws