Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Iets waar ik eigelijk net achter kom: de spraak van deze telefoon is erg nuttig. Hij kan met zijn text-to-speech elke contactnaam uitspreken. Dit gebruikte ik al met gebeld worden, hij spreekt dan (naast dat hij de ringtone afspeelt) de naam van de contactpersoon uit.

Maar wat nog veel handiger is als je handsfree dingen gebruikt: deze text-to-speech zit ook gekoppeld aan spraakopdrachten. De telefoon vergelijkt wat je zegt met hoe hij het uit zou spreken met text to speech en dat werkt echt verbazend goed. Je hoeft dus nooit meer voor je contacten zelf de spraakopdrachten in te spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215608

Hallo iedereen,ik hoop dat ik nu in het goede topic zit,ik heb al 2x op mijn donder gehad van de moderator.

Sorry als ik iets fout heb gedaan heb,maar dat zal wel komen dat ik het niet gewend ben om in zo,n forum te schrijfen.

Nu mijn vraag,ik heb sinds 2 dagen een nokia N93,heb ik overgenomen,als ik op wlan klik dan vind hij mijn modem van kpn interplusbellen van KPN,maar als ik op open browser klik dan begint hij te verbinden,maar dan komt er een schermpje met geen reactie van gatway.

Ik heb geen idee wat ikk fout doe,ik heb dit topic helemaal door gekeken maar niets gevonden.

En dan heb ik nog een vraag,ik heb een video filmpje (zelf opgenomen) als ik hem op tv ga bekijken dan heb ik beeld met zwarte banden aan de zijkant,en ook op de pc heb ik dat.

hoe kan ik dat veranderen ?

Ik bedoel dat ik hem beeldvullend heb,ik hoop dat dat mogelijk is,want met die zwarte zijkanten vind ik niet mooi.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

vr.groet nanie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Met je wlan probleem kan ik je helaas niet echt helpen, maar ik denk dat ik wel weet waarom je zwarte balken langs je filmpjes hebt. Waarschijnlijk staat je videokwaliteit op telefoon (hoog of laag), als je hem op je tv beeldvullend wilt moet je de kwaliteit op tv (hoog of laag) zetten.

Als je in videomodus zit is het in het instellingenmenu de bovenste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215608

Bedankt voor het reageren,ik had hem in de hooste kwaliteit staan,en ook op beeldvullend.

Zou het aan de realplayer kunnen liggen?

vr.groet nanie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187824

Ik heb na een paar maanden wat problemen met mijn N93. De contact folder is corrupt en de microfoon doet het niet meer. Nederlandse Nokia Service Centers willen hem niet repareren, aangezien het toestel uit Vietnam komt. Iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 23:22
Ik heb een SIP profiel ingesteld voor VOIPBUSTER. Echter kan ik niet uitvinden hoe ik nu via voipbuster kan bellen. Wie weet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175366

Weet iemand of de N93 ook A2DP ondersteund? Kan t nergens vinden.

Sorry niet goed gekeken. N93 heeft t dus niet :'(

[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 29-06-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TS: de nokia-linkjes naar de accesoires doen het niet (meer)....

ff wat weirds: sinds kort is het zo dat ik elke keer na het aanzetten de tijd/datum opnieuw moet instellen, enig id waar dat aan kan liggen?
accu is trouwens gewoon vol...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158978

Hebben jullie er ook geen last van dat hij op een geven moment best langzaam aan het worden is?

;( gr~j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boywonder
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-07 06:33
Wel jammer dat er maar weinig mensen zijn met een N93, waardoor er maar weinig imitatie accesoires te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraagje:

is er een programma voor de n93 die, mbv een bluetooth gps ontvanger,(holux gpslim 236, die van nav4all) kan onthouden wáár foto's zijn gemaakt?
Of iig de gps coordinaten met tijdstip opslaat in een file?
GeoTagging

en (nog steeds) een irritant probleempje. sinds kort is het zo dat ik élke keer na het aanzetten de tijd opnieuw moet instellen....

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 25-06-2007 20:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186712

@bartgrefte

Er is een programma die Locr heet en die aan geotagging doet. En het is ook nog gratis ook!!
http://www.locr.com/downloads.php

... en elke keer na het aanzetten de tijd opnieuw moeten instellen?? Het lijkt me een defect!! ... ik heb er (nog) geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zal Locr eens even bekijken, dank voor de tip!

wat betreft de klok, is er niet toevallig een nieuwe(re) firmware?
heb nu V11.0.034, 17-08-06 RM-55

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 27-06-2007 10:44 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186712

Ja, er is een nieuwere firmware. Ik heb nu de V 20.0.058, 21-10-06, RM-55. Ik ervaar het als iets stabieler dan de vorige versie, maar sommige zaken (zoals multimediatoets die nu niet langer rechtstreeks de muziekspelere opstart) mis ik wel. DUs ik weet niet of je er echt goed aan doet om te up-graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 15:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is die voor de N93 of voor de N93i?

Gevonden, alleen voor de N93

[ Voor 32% gewijzigd door Ginz op 29-06-2007 13:54 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dat wordt dus de firmware ff updaten. Hopelijk onthoud ie de klok dan wel (weer)...

edit: heeft niet geholpen...

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 29-06-2007 19:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 12:17

mindcre8r

Tradepedia

ik heb nu ook een N93 :) tweedehansje met een engels menu met spaanseTaal invoer (Writing language).

net de laatste rom updater NL gedownd en dan is je toestel dus gewoon nederlands als hij klaar is :)
das toch mooi megenomen.

nu kan ik de N93 even gebruiken tot mijn N80 voor de zoveelste keer gerepareerd is.
Fijn toestel, veeel sneller dan de N80, ben nu al benieuwd naar de opvolger van de N93 als die er komt tenminste.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkieII
  • Laatst online: 29-04-2008
Heeft er iemand enig idee of er nog een nieuwe versie uitkomt van deze GSM? Een upgrade van de N93i?

Ik ben al een tijdje aan het zoeken op het internet maar ik kan er niets over vinden.

IK heb nu een N90 en ben dus duidelijk toe aan een upgrade, maar de N93i is er al een tijdje, dus had ik gehoopt op een nieuwere, recentere versie.

Hopelijk weet iemand van jullie meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:28

superblaag

Mooi spul hoor!

Kick!

Ik ben benieuwd hoe het met de speling is van jullie scherm :)
Heb de N93 nu 1.5 jaar en zo lang heb ik nog niet met een toestel gedaan!
Hier en daar wat krasjes, maar qua speling valt het me echt mee!
Het scherm kan +/- 2mm heen en weer in gesloten toestand maar ik had erger verwacht na 1.5 jaar :)

Gewoon nieuwsgierigheid naar jullie ervaring

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exodus_slakje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik wil de N93i ook heel erg graag.
Mijn abbonement loopt begin juli af, en ik denk dat ik hem ergens eind juni ga bestellen. Ik denk niet dat ik in de tussentijd een toffere telefoon tegenkom, maar ik wil iig wel even jullie ervaringen lezen, en dan ook vooral over de kwaliteit van de fotografie en filmfunctie. Heb hem zelf op 't oog via gsmplaza.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270466

Heb nog een vraag, in vele reviews zie ik staant dat de N93i erg groot is, haast groter dan de N95. Past dit ding nog makkelijk in je broekzak?

O had ik nog een vraag over deze modus:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1208/1224083212_76e6b24527.jpg
Hoe moet je nu je toetsenbord gebruiken? Ik bedoel, alle letters staat niet richting jou etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

De A blijft gewoon de A, de B de B, C de C etc etc etc :)
ff wennen maar echt prima te doen!
Je word net zo snel als gewoon smse als je het een paar x doet :)

Zelf de N93 nu 2 jaar in mn broekzak en nog nooit geen moeite of problemen gehad.
(voor de nette "strakke" broek heb ik de X820 :P)
Echt prima toestel!

Heb nu ook de N95, maar de zoom van de 93 is beter (logisch ivm optisch vs digitaal) dus die blijft zeker nog dienst doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270466

Ik snap niet dat de N93i nog zo duur is. Hij lijkt zelfs duurder te zijn dan de N95, terwijl de release van n93i al een geruime tijd terug is. Zie hem ook nergens in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBreuer1985
  • Laatst online: 25-08-2024
Mijn N93 valt de laatste tijd erg vaak uit. Weet iemand waar ik hem goedkoop kan laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

JBreuer1985 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:46:
Mijn N93 valt de laatste tijd erg vaak uit. Weet iemand waar ik hem goedkoop kan laten maken?
Bij de bruna!
Mooi kleurtje papier kopen en dus tussen je de onderkant van je accu en het toestel doen zodat de accu goed strak zit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBreuer1985
  • Laatst online: 25-08-2024
Weet niet of dit een grap is, maar daar heb ik zelf ook overna zitten denken. Hij is een keer hard gevallen en nu zit de accu nogal los. Als hij niet gemaakt kan worden werkt dat misschien wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Als je geen garantie meer heb op het toestel is dit de oplossing :)
Gebeurde bij mij ook naar 1.5jaar maar te lui om het toestel toen naar een NSP te brengen en dan een paar weken zonder te zitten.

En nu gaat het al weer een maand of 9 goed!

ps: een wit papiertje werkt ook hoor :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste