Reg. datum: 16 augustus 2004
[HDD] Het Creative Zen Vision:M topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 augustus 2004
Tja, ook dat is nog duur. Want wat krijg je? Niks speciaals, een plastic flupje met een snoer + stekker, 1 schuifschakelaar, 2 tuimelaars en 2 drukknopjes, een connector en een klem. Een tientje zou zoiets moeten kosten, hooguit. Maar ja, wat doe je eraan he?quote:YoZzY schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:44:
Ik weet niet hoor, maar als je gewoon rondzoekt op internet, ipv blindelings maar naar mp3shop te stappen... 35 pleuro is wel erg veel van het goeie! Ik heb hem hierzo vandaan:
http://www.nl.bol.com/is-...003673427&Section=SCE
Precies het zelfde, maar dan voor een flinke hap minder
(Overigens, Bol verkoopt ook de zwarte uitvoering: http://www.nl.bol.com/is-...003673426&Section=SCE kost niets meer)
Hij bevalt mij prima, ondanks dat ik hem maar weinig gebruikt heb, omdat mijn zvm naar de filisteinen is....
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Reg. datum: 31 mei 2006
Ik ben het met je eens. Maar ik vind op een bedrag van ongeveer 30 euro, 10 euro wel heel wat schelen! Met toen ik het had gekocht, viel het me ook wel wat tegen. 20 Euro misschien niet waard, maar wat ik het voordeel er van vind is dat je je zvm niet telkens uit je zak hoeft te halen én dat je de zvm altijd op hold kan zetten (wat batterij aanzienlijk scheelt) en dan met die afstandbediening toch bedienen.quote:Hillie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:49:
[...]
Tja, ook dat is nog duur. Want wat krijg je? Niks speciaals, een plastic flupje met een snoer + stekker, 1 schuifschakelaar, 2 tuimelaars en 2 drukknopjes, een connector en een klem. Een tientje zou zoiets moeten kosten, hooguit. Maar ja, wat doe je eraan he?
http://gadgetflash.blogsp...n-visionm-review-ned.html
Zeker nu ik weet dat ik hem ook als wekker kan gebruiken met muziek of radio, zoals in de review staat, ben ik er bijna over uit.
Wat ik me eigenlijk nog afvraag is, of je hem ook in kan stellen dat hij bv na +/- 30 min automatisch uitgaat, een sleep functie, als dat het geval is, ben ik er helemaal uit en ga ik hem bestellen
Playstation 3 + PSP + HTC Touch + N82
Reg. datum: 12 mei 2005
Er zit een sleep timer op, dus doe die bestelling maar de deur uit zou ik zeggen!quote:pvdlaan schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:09:
Wat ik me eigenlijk nog afvraag is, of je hem ook in kan stellen dat hij bv na +/- 30 min automatisch uitgaat, een sleep functie, als dat het geval is, ben ik er helemaal uit en ga ik hem bestellen
Hasta La Victoria Siempre
Oftewel: weinig ervaringen hier op GoT, je bent hoofdzakelijk aangewezen op reviews.
quote:RoD schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:25:
Dit is niet de juiste plek om ervaringen te vragen voor een andere speler. Als je de search gebruikt had, had je dit topic gevonden.
Oftewel: weinig ervaringen hier op GoT, je bent hoofdzakelijk aangewezen op reviews.
Ik had de search gebruikt en dat topic dus ook al gevonden........
Daarom stelde ik de vraag maar in dit topic, snappoe ?
Hasta La Victoria Siempre
Reg. datum: 13 oktober 2005
Ik ben wel geïnteresseerd, maar ik heb deze week niet zoveel tijd om dit verder te regelen (introductie week universiteit Leiden).quote:grooviee17 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:40:
Ik wil graag een BSE bestellen, maar ik zag dat als je er 3 besteld, dat je dan gratis levering hebt. Zijn er nog meer mensen geintereseerd in zo'n BSE?
Reg. datum: 11 augustus 2006
Iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?quote:SAEN schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:05:
[...]
Met normale mp3 werkt het prima, alleen bij alle (audio) zencasts die ik via de zencast organiser wil syncen met de zvm krijg ik zo'n geel driehoekje met een uitroeptekken in het midden.
[afbeelding]
Als ik met mn pointer op dat driehoekje ga staan, zegt ie: er is een onbekende fout opgetreden.
quote:YoZzY schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:56:
Ik ben het met je eens. Maar ik vind op een bedrag van ongeveer 30 euro, 10 euro wel heel wat schelen! Met toen ik het had gekocht, viel het me ook wel wat tegen. 20 Euro misschien niet waard, maar wat ik het voordeel er van vind is dat je je zvm niet telkens uit je zak hoeft te halen én dat je de zvm altijd op hold kan zetten (wat batterij aanzienlijk scheelt) en dan met die afstandbediening toch bedienen.
Jep, scheelt desondanks nog aardig wat. Aan de andere kant heb je het bij mp3shop wel snel in huis. Ik heb zelf een fatsoenlijk inkomen, dus ik zucht eens, haal m'n schouders op en kies toch maar voor het gemak. Toch loont het de moeite vaak nog eens rond te shoppen, zeker als je toch een beperkt budget hebt.
Wat ik zelf wel enorme geldklopperij vind zijn die plasticjes voor op je schermpje. Gebruik ik dus ook niet, maar voor anderen is dat toch best belangrijk.
Toch blijft het een leuk machientje. Heb er onlangs een stel tekenfilms opgezet, leuk in de trein.
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Reg. datum: 17 augustus 2006
Is dat te veranderen op de 1 of andere manier?
Edit: Ik heb het al gevonden. Dat heet Album Art en het staat duidelijk in de OP
Ps. Ik heb veel nummers waarbij geen volledige ID3tag is ingevuld, zodat er dan <Onbekend> komt te staan in je scherm.
De iPod geeft (volgens mij) de niet ingevulde delen van de ID3Tag niet weer.
Is zoiets niet in te stellen voor de Zen?
Flower Power wijzigde dit bericht 17-08-2006 23:25 (48%)
Reg. datum: 11 augustus 2006
Ik stoor me vooral aan de volumeregeling als de Zen in mn zak zit. Dat is voor mij de belangrijkste reden geweest om de afstandsbediening te bestellen. Of kom ik nu heel lui over?quote:Hillie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:30:
[...]
Jep, scheelt desondanks nog aardig wat. Aan de andere kant heb je het bij mp3shop wel snel in huis. Ik heb zelf een fatsoenlijk inkomen, dus ik zucht eens, haal m'n schouders op en kies toch maar voor het gemak. Toch loont het de moeite vaak nog eens rond te shoppen, zeker als je toch een beperkt budget hebt.
Wat ik zelf wel enorme geldklopperij vind zijn die plasticjes voor op je schermpje. Gebruik ik dus ook niet, maar voor anderen is dat toch best belangrijk.
Toch blijft het een leuk machientje. Heb er onlangs een stel tekenfilms opgezet, leuk in de trein.
Reg. datum: 01 november 2004
quote:El-Comandante schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:22:
Even een vraagje: op Progress staat de Creative Zen Vision (dus zonder M) te koop voor 282 euro. Deze speler heeft een compact flash slot + 3.7" !!!! scherm. Verder volgens mij qua spec's hetzelfde als de Vision:M. In de Tweakers pricewatch staan ze voor veel meer geprijsd. Ik ben toch wel zeer geneigd deze te kopen in plaats van de Vision:M. Iemand al meer ervaring met deze 3.7" uitvoering ?
Ga bij een Mediamarkt langs, is mijn advies, kun je ze allebij testen. De vision (zonder m) is veel lomper en zo. De GUI zijn practisch hetzelfde, maar die van de M is toch wel beter uitgewerkt en verbeterd (foto als wallpaper en zo)
EDIT: Een (professionele) gebruikers video miss leuk voor in de TS: http://www.flixfacts.co.u...;f=creative-70pf169000008
Yeti-Boy wijzigde dit bericht 18-08-2006 22:00 (8%)
Tja, harder/zachter en nummertjes skippen, da's ook waar ik hem voor gebruik. Beetje lastig om op de fiets achter in m'n tas te gaan klooien.quote:SAEN schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:04:
Ik stoor me vooral aan de volumeregeling als de Zen in mn zak zit. Dat is voor mij de belangrijkste reden geweest om de afstandsbediening te bestellen. Of kom ik nu heel lui over?
"There ain't no gettin' offa this train we on!!" ~Barret
Wat ik alleen niet begrijp is de : Power adapter (with interchangeable plugs) Inmiddels optional!
Want moet ik hier onder verstaand, dat als je een vision:m aanschaft, je deze niet kan opladen alleen door aanschaf van de optionele power adapter, en zoja wat gaat deze kosten, want daar ik ook weinig over te vinden ...
Verder vraag ik me af hoe het scherm is in het buiten licht.
Ik wil hem voornamelijk gebruiken in de trein, maar wil dan wel films ermee kunnen bekijken.
Playstation 3 + PSP + HTC Touch + N82
Heb hem gister gekocht zonder power adapter bij de Mediamarkt, je kan hem alleen via USB opladen met de bijgeleverde USB kabel. Ik vraag me af of hij ook wil laden aan de USB lader van m'n MIO A701 of Qtek... ga ik eens proberen.quote:pvdlaan schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:07:
ik ben er wel over uit, deze moet het toch maar worden.
Wat ik alleen niet begrijp is de : Power adapter (with interchangeable plugs) Inmiddels optional!
Want moet ik hier onder verstaand, dat als je een vision:m aanschaft, je deze niet kan opladen alleen door aanschaf van de optionele power adapter, en zoja wat gaat deze kosten, want daar ik ook weinig over te vinden ...
Ik wil hem voornamelijk gebruiken in de trein, maar wil dan wel films ermee kunnen bekijken.
quote:S1W schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 06:31:
Heeft iemand al de Creative Zen Vision:M Docking Station besteld? Kan je op de Docking station gewoon een kabel aansluiten naar je stereo installatie of moet dat via de normale koptelefoon uitgang van de speler?
Ik heb het docking station. Deze heeft precies dezelfde aansluitingen als het adaptertje welke standaard bij de Zen geleverd wordt, dus USB, voeding en A/V uit.
Hoewel ik het niet geprobeerd heb, vermoed ik dat je dezelfde dure A/V kabel moet gebruiken wil je hem op je televisie of stereo installatie aansluiten. Ik vind dat ze die wel mee hadden mogen leveren voor dat bedrag wat je voor dat docking station moet betalen
Als er buiten veel licht is zoals bij zonnig weer dan is het niet zo goed zichtbaar. (Ingesteld op 50% helderheid) In de schaduw een filmpje kijken welke niet te donker is dat is nog wel te doen.quote:pvdlaan schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:07:
Jeroen O wijzigde dit bericht 19-08-2006 15:36 (23%)
Reg. datum: 01 november 2004
quote:Jeroen17 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:31:
[...]
Ik heb het docking station. Deze heeft precies dezelfde aansluitingen als het adaptertje welke standaard bij de Zen geleverd wordt, dus USB, voeding en A/V uit.
Hoewel ik het niet geprobeerd heb, vermoed ik dat je dezelfde dure A/V kabel moet gebruiken wil je hem op je televisie of stereo installatie aansluiten. Ik vind dat ze die wel mee hadden mogen leveren voor dat bedrag wat je voor dat docking station moet betalen. Wel zit er een USB kabel bij.
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb ik naast het dockingstation dan ook nog een A/V kabel nodig en een externe voedings adapter als ik de speler helemaal stand alone wil gebruiken bij mijn stereo in de buurt?
Hmm... dit is een fijne link
Dus volgens dit verhaal kan je ook de kabels van andere merken gebruiken die veel goedkoper zijn:

S1W wijzigde dit bericht 19-08-2006 16:57 (16%)
Reg. datum: 16 augustus 2004
Mn tweede vraag is: Is er ook een manier waarop je (net als bij winamp) alvast het volgende nummer kan gaan zoeken in je lijst en dan selecteren dat die als volgende gespeeld wordt?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.