Ja, daar verschil jij dan met mijquote:Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:46:
Hee, Motorola heeft een keer iets goed gedaan: Ze snappen waar een telefoon voor bedoeld is (namelijk: om mee te bellen)...
Ik heb nu zelf een dik jaartje een MPX200 (windows mobile smartphone) maar ik merk dat ik met de 'smart' functionaliteit te weinig doe en er bijna alleen mee loop te bellen. SMS'jes typen doe ik ook al bijna nooit, en agenda/PIM synchronisatie heb ik niet veel aan omdat ik bijna altijd een laptop of PDA bij me heb.
Enige downside: sinds ik die MPx heb wil ik graag een clamshell model, alleen al omdat het opnemen/ophangen dan zo handig gaat... ik heb ooit een Ericsson T28s gehad met active flip... heerlijk was dat. Dus voor mij geen foontjes meer die uitzien als een afstandsbediening!
Ik heb zelf een Nokia 7710. Een Symbian S90 smartphone die ik ook als zodaning gebruik.
Agenda, adresboek, MP3 speler, notitieblok, etc.
Zodra er TomTom op staat is het ook mijn routeplanner, en als ik er internet bij neem ga ik het ding ook echt gebruiken voor email.
Daarnaast is de bediening er van gewoon geweldig. Zo veel beter als een "normale" mobiel.
Maargoed, de F3 is gemaakt om te bellen, en daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik vind het ding echt verre van prettig werken. Misschien is het leuk voor Opa/Oma, maar aan de andere kant kleven er ook nadelen aan die hem juist weer ongeschikt maken.
Mijns inziens kan je beter voor een Nokia 1600 gaan oid, of desnoods een goedkope Alcatel als je een telefoon wil die prettig werkt en gemaakt is om te bellen.
Angel in my pocket, Devil by my side.
[CGCiP] Stealth Jet V