Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Motofone topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juli 1999

quote:
link0007 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:00:
49 euro ;)

Zat wel een vodafone sim in, maar volgens mij hoort die daar niet te zitten :O Stond niks van op de doos/documentatie, en ik kom 't netwerk niet in :P Verder wel gewoon SIM-lock vrij.

offtopic:
als je die 2 stinkende fabrieken en een half-dood vijvertje mooi vind, ben je er niet vaak genoeg geweest :+
De burgerking op de afzend is wel fijn, maar daar kom ik niet meer zo vaak (en is IMO geen deel van schinnen)
Duidelijk gevalletje van iemand die hem heeft terug gebracht naar MM. Daar plakken ze de doos weer dicht en gaat weer op de stapel om verkocht te worden.

iJustin
Reg. datum: 21 maart 2004

Ik heb de Motofone gisteren gekocht voor 150 Riyal, geweldig toestel!
Alleen vind ik het jammer dat de ringtones zachtjes beginnen en langzaam aan harder worden. Vooral vervelend dat dit ook bij sms zo is, want ik hoor het nu niet als ik een sms ontvang. Weet iemand een code waarmee je dit uitzet?

Reg. datum: 01 juli 1999

Bij de MM Utrecht liggen nog T-mobile prepaid pakketten voor ¤34,99 inclusief ¤15,- beltegoed.

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

die kruitvat aanbieding, daar heb ik dat ding besteld, mooi goedkoop, mooi simlockvrij, alleen binnen hoeveel tijd hadden jullie hem in huis?

GoldenSample wijzigde dit bericht 04-06-2007 19:49 (9%)

Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

'r you wicked ??
Reg. datum: 23 oktober 2002

quote:
GoldenSample schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:46:
die kruitvat aanbieding, daar heb ik dat ding besteld, mooi goedkoop, mooi simlockvrij, alleen binnen hoeveel tijd hadden jullie hem in huis?
Ik heb hem een maand geleden besteld en nog steeds niet in huis, vorige week een mail gestuurd waarom, sturen ze mij terug dat order geannuleerd is ?? Log ik in, staat de order er nog... Ik heb er vorige week weer één besteld maar nog steeds niets binnen...

Stelletje prutsers daarzo :r
Reg. datum: 24 januari 2003

quote:
Ongeveer twee weken, na een week kreeg ik passwords etc. van TELE2 toegestuurd, en een week later was de telefoon er. Helaas wel bezorgd door een expeditiebedrijf, alleen op momenten dat ik werk. Ik moest dus op het fietsje van Rotterdam Centrum naar de Spaanse polder (een uur, inclusief uitgebreid zoeken) om daar de telefoon af te halen op locatie "Rotterdam Centrum" (!!!!!!) volgens het afhaalpapiertje. Ik zat bijna in Delft. :(

Reg. datum: 11 januari 2007

Hoe lang houdt jullie batterij het vol? Bij mij is het echt maar maximaal 5 dagen, vind ik toch wel erg teleurstellend, mijn oude telefoon haalde er ook 4(siemens MC60).

Msi P45 Neo2-fr, Core2Duo e5200 (@ 3.75 GHz ), 4gb Buffalo Firestix pc6400 ram, Gainward hd4850 1GB Golden Sample, Western Digital Blue Caviar 6400AKS 640 GB, Pioneer DVR-215, Antec Threehundred, Antec Earthwatts 650

Reg. datum: 26 november 2005

Bij mij doet de batterij het ook ongeveer 4 dagen. Wel met redelijk wat bellen. Toch meer dan mijn oude telefoons die het nooit langer dan 3 dagen uithielden.

ik heb nog steeds een probleem met de sms berichten, het oudste bericht wordt namelijk niet automatisch gewist, iemand hier een code voor? Ik heb de telefoon al een keer gereset maar nog steeds hetzelfde....

Reg. datum: 28 januari 2005

quote:
Ik wachtte al 4 weken, contact opgenomen met Kruidvat, blijkt er een blokkade te staan op mijn nummer (vaste lijn). Dus moest ik weer bellen met Tele2, toen weer met Kruidvat en nu staat de order als het goed is alsnog geplaatst. Wel een beetje moeizaam allemaal, ben blij dat ik de sim-kaart van Tele2 er gewoon uit kan wieberen, heb ik met die gasten niks meer te maken.

Er staat overigens in de voorwaarden van Kruidvat bij de bestelling:

"Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel bij u in rekening te brengen."

Misschien handig om niet te vergeten voor degenen die het toestel bij Kruidvat besteld hebben en er een andere simkaart in willen douwen (zoals ik).

aka Floepie
Reg. datum: 12 augustus 2002

quote:
Dafman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:07:
Er staat overigens in de voorwaarden van Kruidvat bij de bestelling:

"Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel bij u in rekening te brengen."

Misschien handig om niet te vergeten voor degenen die het toestel bij Kruidvat besteld hebben en er een andere simkaart in willen douwen (zoals ik).
Dus dat is een kwestie van het toestel 1x opstarten met de Tele2 sim erin, of hoe moet ik dit zien?

Xbox Live nickname: Floepie [FIFA 10]

Reg. datum: 12 oktober 2001

-edit-

Geqxon wijzigde dit bericht 18-06-2007 23:32 (93%)

quote:
Tha-PC-Legend schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:25:
[...]

Dus dat is een kwestie van het toestel 1x opstarten met de Tele2 sim erin, of hoe moet ik dit zien?
weet ik niet, ik heb 'm nog steeds niet ontvangen :'(

Dafman wijzigde dit bericht 19-06-2007 08:01 (119%)

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

ik heb wel die tele 2 troep, naja geen wachtwoorden alleen dat ik goedkoper kan bellen dat is gelijk mijn vraag, d'r staat in over een gesprek met een medewerker en dat ik aangemeld ben |:(
staat op internet dat dit aanmelden niet automagisch gebeurd...

heb ook een Multikabel telefoonlijn dus zal me benieuwen hoe dit afloopt 8)7

-edit- heb nu net m'n codes van m'n sim binnen 8)7
naja nu hopen dat dat barrel een beetje snel komt en maar dat van 'tele2 vast' na spuren |:( :r
quote:
Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet binnen een maand gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel, met een minimum van ¤60,-, bij u in rekening te brengen
haal ik nog van de kruidvat site...
http://www.kruidvattelecom.nl/kruidvat/RAPRL/963.html

net dat nummer gebeld wat op m'n eerdere brief stond en hoorde dat ik er mooi geen gebruik van kon maken >:) prima geregeld!

GoldenSample wijzigde dit bericht 19-06-2007 15:44 (50%)

Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

Reg. datum: 11 januari 2007

Ben dan toch blij dat ik hem simlock vrij gekocht heb als ik al die tele 2 ellende hoor :).

Msi P45 Neo2-fr, Core2Duo e5200 (@ 3.75 GHz ), 4gb Buffalo Firestix pc6400 ram, Gainward hd4850 1GB Golden Sample, Western Digital Blue Caviar 6400AKS 640 GB, Pioneer DVR-215, Antec Threehundred, Antec Earthwatts 650

Reg. datum: 12 juli 2007

Hey ik heb ook een motofone gekocht. Mooi dingetje voor die prijs maar heb een tweetal vragen:

- Bij het invoeren van me sim code krijg ik direct daarna die stem weer te horen (Die ik heb uitgeschakeld) die vraagt of ik de tijd wil instellen. Wie weet hoe dit ophoudt?

- Als ik niks doe met me telefoon gaat hij automatisch naar tijd. Maar na een tijdje verschijnt er telkens weer in welke regio je zit en wordt het beeld weer wit, vervolgens gaat hij dan weer naar tijd. Wie weet hoe je dit weg krijgt, want vind dit flink irritant! Weet zelf ook wel in welke regio ik zit hoor, wil alleen de tijd hebben.

Alvast bedankt.

beetje vreemd en niet lekker
Reg. datum: 27 augustus 2001

Ik ga dat ding ook halen morgen. Ben vandaag mijn telefoon uit de broekzak verloren tijdens een fietstochtje, of hij ligt nog ergens in huis waar ik hem niet kan vinden. Jammer dan. Ga er niet veel geld meer aan uitgeven en dit is ideaal. Het sms-en ben ik nog een beetje bezorgd over maar lange sms-berichten typen irriteerde me toch altijd al dus dan laat ik dat voortaan maar achterwege.

Reg. datum: 01 december 2006

Ik heb hem gisteren ook gekocht.
Voor de mensen die net als mij ook zo'n hekel hebben aan het ingedrukt houden van * om de toetsenblokkering op te heffen; het opheffen gaat ook "op z'n nokia's".
Dat wil zeggen. Eerst de action knop (linksboven) en dan het sterretje. Vergrendelen gaat op dezelfde manier.

Dit hoef je niet aan of uit te zetten, het werkt gewoon naast de manier van sterretje ingedrukt houden.

Ohw, ja. Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, als je de batterij eruit zonder eerst je mofo netjes uit te zetten. Dan blijft alles op het schermpje staan. Is dat niet een mooie manier om het e-ink aan je moeder te laten zien!

MaffeMaarten wijzigde dit bericht 29-07-2007 11:19 (22%)

Reg. datum: 16 augustus 2006

quote:
REDFISH schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:32:
Ik ga dat ding ook halen morgen. Ben vandaag mijn telefoon uit de broekzak verloren tijdens een fietstochtje, of hij ligt nog ergens in huis waar ik hem niet kan vinden. Jammer dan. Ga er niet veel geld meer aan uitgeven en dit is ideaal. Het sms-en ben ik nog een beetje bezorgd over maar lange sms-berichten typen irriteerde me toch altijd al dus dan laat ik dat voortaan maar achterwege.
Veel langer dan 10 woorden wil je echt niet lezen/schrijven op de mofo ;)

They think, therefore I am. ~ God

Wat alleen wel enorm *kut* is, is dat activatiecodes van bijvoorbeeld DigiID op dit scherm niet te lezen zijn. :)

: )
Reg. datum: 03 september 2000

quote:
donaldo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:58:
Nu ook verkrijgbaar bij Albert Heijn met AH-prepaid pakket (39 euro)

http://www.ah.nl/mobiel/
Op wat voor netwerk zit je dan eigenlijk? Ik wil er wel 1 maar hij moet het echt overal doen, dus goede dekking hebben. Bij AH is de F3 nog maar ¤34,95.

Een banaan wordt nooit een appel

Master of the Edit-button

Ik heb zostraks zo'n telefoon ingesteld voor iemand (Een F3. even simmetje er in, accu, opladen, activeren en uitleggen hoe je moet bellen).
Wat een uberwazig geval zeg :P Leuk voor opa/oma, want de letters zijn extreem groot en je kan niet zomaar bij de settings. Redelijk foolproof. De knopjes zijn dan weer niet over nagedacht, want voor opa/oma's oude lompe duimen is het niet makkelijk te voelen waar je nu eigenlijk zit te drukken, en de knopfeedback (a-la voelbare klik) is ook nagenoeg afwezig. Die Razr stijl knoppen mogen dus weg en gewoon normale knoppen er op.
Scherm is leuk voor ouderen, maar ik vind het gewoonweg kut. Het leest voor geen meter. Enige voordeel is dat de tekst groot is en dat je als brildrager met extreem slechte ogen alsnog je scherm kan lezen zonder bril. Maar verder kut, want het geeft niet eens alle mogelijk tekens weer. (hell het hekje wordt een "H" 8)7 ) en dat menu met onduidelijke icoontjes is ook echt bagger.

My god... Om heel eerlijk te zijn zou ik deze telefoon echt absoluut nooit zelf willen hebben. Ik zou het nog niet eens mijn kleine neefjes/nichtjes aan willen doen.

To zo ver mijn bevindingen met de Motofone F3...

Angel in my pocket, Devil by my side.
[CGCiP] Stealth Jet V

Duh, de H van Hekje. :+

Gewoon. Omdat het kan.

Hee, Motorola heeft een keer iets goed gedaan: Ze snappen waar een telefoon voor bedoeld is (namelijk: om mee te bellen :p)...

Ik heb nu zelf een dik jaartje een MPX200 (windows mobile smartphone) maar ik merk dat ik met de 'smart' functionaliteit te weinig doe en er bijna alleen mee loop te bellen. SMS'jes typen doe ik ook al bijna nooit, en agenda/PIM synchronisatie heb ik niet veel aan omdat ik bijna altijd een laptop of PDA bij me heb.

Enige downside: sinds ik die MPx heb wil ik graag een clamshell model, alleen al omdat het opnemen/ophangen dan zo handig gaat... ik heb ooit een Ericsson T28s gehad met active flip... heerlijk was dat. Dus voor mij geen foontjes meer die uitzien als een afstandsbediening! :+

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

glock pret...
Reg. datum: 24 september 2001

nou.. hehe.. ik heb er ook een. Mijn N70 besloot er tijdens vakantie mee te stoppen. Het is dus meer een "tijdelijke" foon.

Nou heb ik nooit kunnen wennen aan de motorola menu's, maar dit is wel heel ehh.. vaag.
Aan de andere kant: Ik vind de looks prima en hij doet en kan alles wat ie moet doen.
Het als pluspunt genoemde grote letterscherm vind ik minder, vooral omdat er maar 1 regel is die scrollt.

Als ik eruit kom met t-mobile (garantie hebben is wat anders als garantie krijgen) dan leg ik hem in de kast of geef ik hem aan mijn moeder. Kom ik er niet uit zal ik nog een half jaartje bellen denk ik :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: