Reg. datum: 23 maart 2007
Reg. datum: 23 maart 2007
Reg. datum: 19 februari 2004
http://www.kruidvatteleco...mot_f3ZW.html?ab_agid=910
Heb em zelf ook besteld. Doet het prima en is simlock vrij!
hoi
Reg. datum: 28 januari 2005
da's mooi, dan gaat ik 'm ook bestellen.
bedankt voor de tip!
Reg. datum: 28 december 2003
Krijg je nu niet allemaal telefoontjes e.d.? Ik heb wel eens gehoord dat ze telefoonnummers wel aan derder geven/verkopen... Ik geef graag niet mijn telefoonnummer aan bedrijven zoals Tele2, iets met privacy enzoquote:Mielmania schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:53:
Hijs nu te koop bij kruidvat online.
http://www.kruidvatteleco...mot_f3ZW.html?ab_agid=910
Heb em zelf ook besteld. Doet het prima en is simlock vrij!
Reg. datum: 24 januari 2003
Ik heb al een Tele2 SIM kaart, waar ik tussen haakjes erg tevreden over ben, maar misschien heeft de nieuwe een makkelijker te onthouden telefoon nummer
Het prettige van Tele2 vind ik dat bij bellen uit het buitenland je beltegoed niet wordt aangesproken, maar dat je daar gewoon achteraf een rekening voor thuis krijgt, dus geen onverwacht opgebruikte beltegoeden in het buitenland
En omdat ik toch al bij Tele2 bekend ben, ben ik niet bang voor al die telefoontjes...
Op naar een nieuwe!
Reg. datum: 19 februari 2004
Lol nog niks van gemerkt, komt misschien nogquote:StefanFlan schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:31:
[...]
Krijg je nu niet allemaal telefoontjes e.d.? Ik heb wel eens gehoord dat ze telefoonnummers wel aan derder geven/verkopen... Ik geef graag niet mijn telefoonnummer aan bedrijven zoals Tele2, iets met privacy enzo
Denk het ook niet hoor, zal beetje broodje aap verhaal zijn. Anders eff afmelden bij infofilter ofzo...
Wel had ik er 4 besteld, maar kreeg maar 1tje geleverd. Dat was minder
hoi
hoelang zat er tussen bestellen en ontvangen bij jou?quote:Mielmania schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:46:
Wel had ik er 4 besteld, maar kreeg maar 1tje geleverd. Dat was minder
- edit- misschien krijg ik er wel 4 terwijl ik er maar 1 besteld heb
Dafman wijzigde dit bericht 10-05-2007 09:51 (13%)
Die TELE2- telefoon die nu bij de kruidvat te koop is. is dus simlock vrij ?
* heuveltje zoekt er nog steeds 1
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
WaWaWiiiiWa wijzigde dit bericht 13-05-2007 12:45 (28%)
Msi P45 Neo2-fr, Core2Duo e5200 (@ 3.75 GHz ), 4gb Buffalo Firestix pc6400 ram, Gainward hd4850 1GB Golden Sample, Western Digital Blue Caviar 6400AKS 640 GB, Pioneer DVR-215, Antec Threehundred, Antec Earthwatts 650
Msi P45 Neo2-fr, Core2Duo e5200 (@ 3.75 GHz ), 4gb Buffalo Firestix pc6400 ram, Gainward hd4850 1GB Golden Sample, Western Digital Blue Caviar 6400AKS 640 GB, Pioneer DVR-215, Antec Threehundred, Antec Earthwatts 650
Reg. datum: 28 december 2003
Kijk, dit wil ik ook wel weten:)quote:WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:33:
Ik ben erg gëinterresseerd in deze phone, alleen heb ik een vraagje voor diegene die hem al hebben. Het display geeft alleen alle letters als hoofdletters weer, behalve o en d zo heb ik gelezen. Maar krijgen andere mensen aan wie je de sms verstuurd dan ook een bericht in hoofdletters met kleine o en d? Of gewoon allemaal kleine letters? (als het wel zo is dan hoef ik hem niet, lijkt het net alsof je ieder smsje loopt te schreeuwen)
WaWaWiiiiWa wijzigde dit bericht 14-05-2007 19:09 (15%)
Reg. datum: 24 januari 2003
Bij MM Rotterdam Alexander is hij 35 Euro geweest, maar daar is hij allang uitverkocht.quote:WaWaWiiiiWa schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:08:
Heb hem gezien in mediamarkt Rdam Centrum, maar was daar 44 euro. Enige plek waar ik hem kon vinden. Hij voelt wel heel erg degelijk en stevig aan, en ziet er mooi uit. Zit nu te twijfelen of ik hem koop, maar zou graag bovenstaande vragen beantwoord willen hebben.
Ik heb begrepen van diverse sites, dat de Motofone alles in kleine letters stuurt, mar dat kan ik natuurlijk niet controleren!
Ik heb er een week geleden bij het Kruidvat nog een besteld, ten eerste omdat ik mijn batterijleven erg vind tegenvallen, en voor het geval deze kapot gaat. Zo'n prachtige telefoon zou ik niet meer willen missen.
Ik heb alleen nog niks gehoord van Kruidvat / Tele2.
Of hij Simlockvrij is, kan ik niet controleren, want mijn andere kaart is ook van Tele2.
Van een Duits forum heb ik begrepen dat ze erg vaak simlockvrij worden verkocht, zelfs wanneer er een SIM bij zit.
hmm.. maar dus wel cursief, vetgedrukt en onderstreeptquote:
Reg. datum: 03 februari 2004
edit: laat maar zag je smilie niet
MagereHein wijzigde dit bericht 14-05-2007 21:27 (35%)
They think, therefore I am. ~ God
Uiteindelijk maar bij bol.com besteld, hopen dat dat goed gaat.
Geen idee of ze er nog zijn bij de MM maar ik heb de mijne bij belcomany gehaald wat ook in het Corio ligt voor 35eu dus anders daar even proberenquote:link0007 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:42:
Weet iemand of er nog mofo's zijn bij de Mediamarkt in Heerlen?
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Heerlijk ding trouwens! zelfs hier in niemandsland (schinnen) 5 streepjes ontvangst!
Hoe duur was `ie?quote:link0007 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:51:
MM Heerlen had er nog (weet niet hoeveel), dus ik heb er nu ook een
Heerlijk ding trouwens! zelfs hier in niemandsland (schinnen) 5 streepjes ontvangst!
Erg mooi plaatsje, Schinnen. Ben er nu meerdere keren geweest... Appelperenstroop fabriek, Alfa Brouwerij, Legerbasis en dat mooie meer achter de Alfa Brouwerij... erg leuk
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Zat wel een vodafone sim in, maar volgens mij hoort die daar niet te zitten
als je die 2 stinkende fabrieken en een half-dood vijvertje mooi vind, ben je er niet vaak genoeg geweest
De burgerking op de afzend is wel fijn, maar daar kom ik niet meer zo vaak (en is IMO geen deel van schinnen)
Echt een heerlijk toestel, precies mijn smaak. Dat beeldscherm is echt geweldig, altijd helder en scherp, echt heel mooi. De beperkte letterweergave is dan weer iets minder, maar voor mij niet een groot bezwaar. Toetsen voelen goed aan, het rondje in het midden is mooi afgewerkt, en het ding voelt kwalitatief goed aan.
Enige echte minpunt vind ik dat die beltones zo slecht zijn. Vooral nummer 4 en 6 lijken gemaakt door een half-dove componist die nog nooit muziekles gehad heeft. (En dan die lariekoek van de geluidsdesigners op die motorola site
Maar afgezien van dat ben ik tot nog toe erg tevreden
edit: En voor diegene die de gebruiksaanwijzing overgeslagen hebben: "Ga zorgvuldig om met uw motorola toestel en houd het toestel uit de buurt van: "
-Magnetrons "Een natte telefoon mag niet worden gedroogd in een magnetronoven."
- De grond "Laat uw telefoon niet vallen"
WaWaWiiiiWa wijzigde dit bericht 17-05-2007 00:17 (23%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last