Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Motofone topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 januari 2003

Leuk filmpje waar de Mofo wordt gepresenteerd en.... mishandeld. Hij blijft werken! *O*

http://www.youtube.com/watch?v=iwHPK1LMXtk

Reg. datum: 03 februari 2004

Geniaal Filmpje.

Hij is nu btw te koop bij Bol.com ism T-mobile voor 34.95 met (max?) 15 eu tegoed.

Ik heb op dit moment t-mobile prepaid telefoon, is het nu mogelijk om de sim kaart van de oude prepaid mobiel in de t-mobile motofone te doen??? (wil graag dat ze allebei blijven werken omdat die oude wap heeft enzo)

Reg. datum: 23 maart 2007

De batterij laat wel te wensen over. Heb hem nu zo'n twee weken, en moet hem toch echt elke 3 dagen opladen. Geen probleem natuurlijk, maar had stiekem gehoopt op een week...

Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
XoloX123 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:46:
De batterij laat wel te wensen over. Heb hem nu zo'n twee weken, en moet hem toch echt elke 3 dagen opladen. Geen probleem natuurlijk, maar had stiekem gehoopt op een week...
Ik bel er zo af en toe mee (om de dag een minuutje), en om de dag ontvang ik een SMSje. Gaat hier dus prima meer dan een week mee :)

Good news everyone

ik heb em net gehaald voor 37,99 bij de mediamarkt de simlock vrije.
maar nu moet ik nog een headset hebben... iemand suggesties?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
dank aan Just_I voor me kersticoon

Reg. datum: 23 maart 2007

quote:
Geckoo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:50:
ik heb em net gehaald voor 37,99 bij de mediamarkt de simlock vrije.
maar nu moet ik nog een headset hebben... iemand suggesties?
Ja, je moet niets :-)
Zet 'm maar eens op speakerphone (nadat je een gesprek bent gestart 2x op pijltje linksboven drukken). Prima te verstaan en zelfs op straat kom je voor je gesprekspartner ook luid en duidelijk door. Zo kunnen omstanders eindelijk het hele gesprek volgen en niet alleen en gekerm van 1 kant.
Kan iedereen eindelijk meepraten in de trein.

Reg. datum: 26 november 2005

Heeft iemand misschien een code die er voor zorgt dat de telefoon automatisch het oudste sms bericht wist? Op mijn sim-kaart kunnen er namelijk maar 15 op en die dingen wissen schiet niet op.

Reg. datum: 24 januari 2003

Opmerking op ander forum van Joost: wanneer je code ***402* gebruikt, krijg je een lijst met providers, en kun je ook daadwerkelijk kiezen. Dat kon bij ***481* niet, die gaf alleen een lijstje.

Everlasting ZH mania
Reg. datum: 17 februari 2005

Ik heb er ook een en ik kan alleen maar tevreden zijn!

Echt de beste phone als je niet veel wilt besteden, maar je toch een toestel wilt hebben wat belt, smst, lange batt duur heeft en ook nog eens degelijk is. Het pielen met die codes is ook makkelijk, er zit een goede beltoon bij (De standaard :+) en het beeldscherm is ook cool :)

I r happy :P

Ok nu heb ik dus dat regio-geblaat uitgezet, maar is er ook een manier op mn provider op te laten zouten van mn scherm? :+

Kaaswagen wijzigde dit bericht 11-04-2007 19:10 (15%)

Lol

Good news everyone

die gaat bij mij (t-mobiel automatisch weg...na 2 secnonden ofzo...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Everlasting ZH mania

quote:
Geckoo schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:40:
die gaat bij mij (t-mobiel automatisch weg...na 2 secnonden ofzo...
Ja maar ik wil het dus uitzetten :) (Dus dat t ook niet die 2 seconden te zien is)

Oh en verder heb ik er nu al best hard mee op de tafelrand staan beuken, maar hij is nog niet stuq :D Echt een super stevig dingetje :D

Lol

Schaam je er soms voor dat je bij T-Mobile zit dan?

Auch, de MOFO is toch niet zo krasvast als ik dacht. Heb hem vandaag op zijn rug op een zandige tegel gelegd, en de achterkant is opeens niet zo nieuw meer :P

Everlasting ZH mania

quote:
Geqxon schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:23:
Schaam je er soms voor dat je bij T-Mobile zit dan?
Nee Vodafone en nee, maar ik wil het wel gewoon weg hebben :P

Niemand?

Lol

Reg. datum: 03 februari 2004

quote:
dopje schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:46:
Heeft iemand misschien een code die er voor zorgt dat de telefoon automatisch het oudste sms bericht wist? Op mijn sim-kaart kunnen er namelijk maar 15 op en die dingen wissen schiet niet op.
Dat doet ie automatisch (zie opmerking bij SMS-berichten in de handleiding)

By endurance we conquer.
Reg. datum: 08 juli 2002

Ik heb deze telefoon nu ook gekocht, bij de mediamarkt. Heerlijk basic toestel, "geen fratsen". Klein dun dingetje, maar goed in te drukken toetsen. Bellen en telefoonboek zijn prima, gemakkelijk en overzichtelijk, uitstekend bereik. Er zit ook een wekker op, handig en produceert een heerlijk irritant piepsignaal (daar wordt je tenminste wakker van).
Voor frequente SMS-ers is dit niet het ideale toestel, het lezen van sms-jes is best wel horror op het kleine schermpje. Zeker als je een sms van meer dan 160 tekens krijgt dan raak je het overzicht snel kwijt. Ik kan er wel mee leven, ik bel toch veel liever dan sms-en (sneller en goedkoper).
Ik ben zeer benieuwd naar de batterijduur.

PS. Vraagje: op demonstratiefoto's zie ik soms onder de standaard tijdweergave een datumregel. Kan ik deze ook krijgen?

MajinVegeta wijzigde dit bericht 18-04-2007 01:59 (8%)

On my own savage journey to the heart of the American Dream

KoelkastFilosoof
Reg. datum: 23 februari 2000

Ben net bij mediamarkt EHV geweest, maar keken ze of ze water zagen branden.
Kun je dat ding eergens anders nog simlock vrij kopen ?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen

Goed om te weten, hoef ik daar al niet meer heen.

Reg. datum: 03 september 2001

Nou, heb em ook gehaald jongens. ¤ 35 simlockvrij bij de mediamarkt in Enschede.
Tot nu toe volledig naar verwachting (door al jullie reacties in dit topic uiteraard).

Heb de startpost geupdate met wat dingen uit het topic, geef maar even een gil als je denkt dat er nog iets bijmoet.

Reg. datum: 26 november 2005

quote:
MagereHein schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:31:
[...]

Dat doet ie automatisch (zie opmerking bij SMS-berichten in de handleiding)
Bij mij doet die dit niet automatisch. Zodra ik teveel sms berichten op de telefoon heb staan komt er rechtsboven een evelopje in beeld. Iemand een code die er voor zorgt dat mijn oudste bericht automatisch wordt gewist?

A sidekick's sidekick

Is de versie die bij de Media Markt e.d. in winkel ligt nu de F3 of de F3c? Want op bol.com staat dat er wel een agenda en T9 in zit bij de F3. :?

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.

En volgens T-Mobile speelt hij MP4 bestanden af ;)

A sidekick's sidekick

quote:
Geqxon schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:37:
En volgens T-Mobile speelt hij MP4 bestanden af ;)
Cool! Dan ga ik hem daar halen! :D

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.

By endurance we conquer.
Reg. datum: 08 juli 2002

Ik vind het wel irritant dat hij bij roamen nog steeds de provider van de SIM-kaart weergeeft op het scherm. Zo is het erg lastig te zien bij welke provider je nu precies roamt. Die ***402* code werkt overigens wel perfect.

On my own savage journey to the heart of the American Dream

Good news everyone

was er ergens nou ook een lijst met alle nummers en de betekenissen want die bij de handleiding is vrij sumier :Y

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: