Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Motofone topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 november 2006

heb alleen de tientallen geprobeerd... :?

Nothing to see here!
Reg. datum: 01 augustus 2003

Vandaag de Mofo 8) ook gekocht. Prima ding en met name het scherm vind ik erg gaaf. Zelfs in de volle zon is het erg goed leesbaar. Zoals eerder gemeld heeft ie nogal wat limitaties, vooral op het gebied van sms, maar die neem ik voor lief.

Canon 300D 18-50 + 50 + 70-210usm + fishy opschroeflens

Ik heb het idee dat er meerdere firmware-versies in omloop zijn (bijv. alleen tijd of tijd+datum tonen op het startscherm). Enig idee hoe je de firmware zou kunnen flashen? Moet wel over-the-air zijn, dus via een speciale SMS ofzo?

Compaq Evo N600C, Samsung NC10, Palm TX, HTC TyTN II

Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
digilb schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:57:
Ik heb het idee dat er meerdere firmware-versies in omloop zijn (bijv. alleen tijd of tijd+datum tonen op het startscherm). Enig idee hoe je de firmware zou kunnen flashen? Moet wel over-the-air zijn, dus via een speciale SMS ofzo?
Ik zou zelf haast zeggen dat het gewoon een promo plaatje is :)

Reg. datum: 24 januari 2003

quote:
polyconsoler schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:34:
Heeft iemand al meer codes gevonden met de mogelijkheid voor meerdere instellingen? Ik ben de volgende instellingen tegen gekomen, maar niet altijd duidelijk met welk resultaat

*** nummercode * accoord

400 / 401 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet) :?
130/ 131 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet) :?
700 --> alleen een oké :?
701 --> de mogelijkheid om eerst een nummer in te voeren, daarna een naam. :?
480 --> geeft huidige provider aan :)
481 --> laat lijst zien met providers binnen bereik :)
Bijzonder interessant!

Ik zie nu dat Tele2 inderdaad via de KPN gaat. Daarom misschien het tekentje 'geen bereik', want voorheen werkte Tele2 met Telfort, meen ik.

Ik vraag me af, bij optie 481: zou je dan ook kunnen kiezen? Dat zou erg practisch zijn in het buitenland!!!

Na gebruik van 481 blijft mijn indicatortje maar zoeken, als ik 480 gebruik heb, geeft hij weer een volle schaal aan!?!?!?!

Die 701 is ook een vreemde! Ik heb geprobeerd iets in te voeren, nu staat het nummer helemaal achterin de telefoonlijst als 'naam', de tekst die ik invoerde is niet zichtbaar. Deze entry kan ik ook niet meer wissen, help!!!! 8)7 Dat krijg je ervan als je met ongedocumenteerde codes speelt!

@ Geqxon: Ik denk ook dat het promo is. Op de foto van het telefoontje op de doos van de Motofone staat ook alleen maar de tijd.

dr_max wijzigde dit bericht 27-03-2007 00:35 (10%)

Reg. datum: 27 maart 2007

Ik heb 'em ook gekocht, zat er al op te wachten sinds ik er, maanden geleden, over las. Destijds was er sprake van twee versies f3 en f3c. Van de f3c heb ik weinig meer vernomen, deze zou wat uitgebreider zijn met o.a. calender, T9. Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt die ik bij sommige posters opmerk. Ik vind het een fantastisch ding. Ik had er geen vertrouwen in de f3c te kunnen vinden. Maar ik mis T9 wel. Dus mocht iemand iets weten over f3c dan hoor ik het graag!
Bedankt voor de opheldering over roaming icoontje.

quote:
dr_max schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:19:
[...]
Die 701 is ook een vreemde! Ik heb geprobeerd iets in te voeren, nu staat het nummer helemaal achterin de telefoonlijst als 'naam', de tekst die ik invoerde is niet zichtbaar. Deze entry kan ik ook niet meer wissen, help!!!! 8)7 Dat krijg je ervan als je met ongedocumenteerde codes speelt!
[...]
Bij mij staat als laatste in het telefoonboek mijn eigen mobiele 06-nummer, zonder naam. Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb ingevoerd, dus is misschien wel een feature van de F3. Misschien dat dit iets is dat je met code 701 kunt aanpassen/verwijderen/toevoegen?

digilb wijzigde dit bericht 27-03-2007 13:47 (8%)

quote:
jserier schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 03:06:
Ik heb 'em ook gekocht, zat er al op te wachten sinds ik er, maanden geleden, over las. Destijds was er sprake van twee versies f3 en f3c. Van de f3c heb ik weinig meer vernomen, deze zou wat uitgebreider zijn met o.a. calender, T9. Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt die ik bij sommige posters opmerk. Ik vind het een fantastisch ding. Ik had er geen vertrouwen in de f3c te kunnen vinden. Maar ik mis T9 wel. Dus mocht iemand iets weten over f3c dan hoor ik het graag!
Bedankt voor de opheldering over roaming icoontje.
Chips! Als ik dat geweten had, had ik even gewacht op de F3c. Meer over de F3c staat op http://www.motorola.com/m...ls.jsp?globalObjectId=165

quote:
digilb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:57:
[...]

Chips! Als ik dat geweten had, had ik even gewacht op de F3c. Meer over de F3c staat op http://www.motorola.com/m...ls.jsp?globalObjectId=165
Ja maar er zijn wel meer pagina's die gaan over f3c, maar je moet echt Sherlock uithangen om erachter te komen of die telefoon ook werkelijk op de markt is gekomen en waar ik dat ding kan kopen. Het is mij niet gelukt. Motorola lijkt graag te verwarren. Om maar een voorbeeldje te noemen: In de handleiding bij de f3 staat niet eens vermeld hoe je dat ding moet aanzetten! Er zitten maar weinig knopjes op dus op een gegeven moment vind je de vereiste combinatie wel, maar toch... Ik wil graag een primitieve telefoon maar dat gaat wel erg ver!

quote:
digilb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:46:
[...]

Bij mij staat als laatste in het telefoonboek mijn eigen mobiele 06-nummer, zonder naam. Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb ingevoerd, dus is misschien wel een feature van de F3. Misschien dat dit iets is dat je met code 701 kunt aanpassen/verwijderen/toevoegen?
Aha, dat is dan toeval! Want ik had als test mijn eigen mobiele nummer ingebracht!!!
Het is dus niet mijn invoer die ik zie, maar iets wat de F3 spontaan laat zien. Datgene wat ik invoerde is dan gewoon in het niet verdwenen.... :?

quote:
Heeft iemand al meer codes gevonden met de mogelijkheid voor meerdere instellingen? Ik ben de volgende instellingen tegen gekomen, maar niet altijd duidelijk met welk resultaat

*** nummercode * accoord

130/ 131 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet) :?
700 --> alleen een oké :?
701 --> de mogelijkheid om eerst een nummer in te voeren, daarna een naam. :?
480 --> geeft huidige provider aan :)
481 --> laat lijst zien met providers binnen bereik :)
Hoi Polyconsoler,

Ik ben zo vrij geweest om jouw ontdekking door te geven naar een Engelstalige site, waar veel over de Mofo gediscussieerd wordt: http://www.cneophytou.com/2007/02/19/motorola-motofone-f3/

Ik hoop dat je dat niet erg vindt? ;)

De moderator heeft bevestigd, dat het met jouw ontdekking van 481 inderdaad mogelijk is bij het roamen een provider te selecteren. Handig! _/-\o_

quote:
digilb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:57:
[...]

Ik heb gebeld met de Nederlandse Motorola klantenservice: ze kunnen niet zeggen of de f3c in Nederland uitgebracht zal worden. De telefoon bestaat en zou op de amerikaanse markt zijn uitgebracht. Er konden geen mededelingen worden gedaan over de verschillen tussen de f3 en f3c.
Volgens de amerikaanse klantenservice is de f3 noch de f3c op de amerikaanse markt uitgebracht.

Reg. datum: 26 november 2005

quote:

Wanneer je dit aanzet geeft de telefoon aan in welke regio je je bevindt (bijv. regio 040). Wanneer dit uitstaat laat de telefoon de provider zien.

Mijn motofone staat alweer sinds zaterdagmiddag aan, en nog twee streepjes accu. Spannend!

Reg. datum: 26 januari 2005

Nu ook verkrijgbaar bij Albert Heijn met AH-prepaid pakket (39 euro)

http://www.ah.nl/mobiel/

quote:
dopje schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:02:
[...]

Wanneer je dit aanzet geeft de telefoon aan in welke regio je je bevindt (bijv. regio 040). Wanneer dit uitstaat laat de telefoon de provider zien.
Kun je iets uitgebreider vertellen? Wanneer geeft de telefoon dat aan? Ik zie geen verschil tussen de twee standen. Ik krijg iedere keer 'Tele2' in beeld als de telefoon een functie heeft uitgevoerd. Zowel in de aan als in de uitstand.

quote:
donaldo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:58:
Nu ook verkrijgbaar bij Albert Heijn met AH-prepaid pakket (39 euro)

http://www.ah.nl/mobiel/
Leuk, alleen was ik juist erg blij dat de mijne geen SIMlock heeft. Ook ben ik bang dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn wanneer ze hem bij AH kopen. De meesten verwachten camera, spelletjes en een MP3 speler in hun telefoon. Je moet echt op zoek zijn naar het toppunt van eenvoud om dit fantastische toestel te kunnen waarderen.

quote:
dr_max schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:16:
[...]

Kun je iets uitgebreider vertellen? Wanneer geeft de telefoon dat aan? Ik zie geen verschil tussen de twee standen. Ik krijg iedere keer 'Tele2' in beeld als de telefoon een functie heeft uitgevoerd. Zowel in de aan als in de uitstand.
Hmm dat is raar. Wanneer ik voor 400 kies en op de rode knop druk wanneer de klok in beeld is komt er te staan 'regio 040'. Wanneer ik voor 401 kies en wederom de rode knop indruk wanneer de klok in beeld is komt er 'vodafone nl' te staan.

Reg. datum: 23 maart 2007

Verschil F3 en F3c is heel simpel: F3 is de GSM versie en de F3c is voor het Amerikaanse netwerk (en geloof ik ook Japan en wat Afrikaanse landen).
quote:
jserier schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:22:
[...]

Ik heb gebeld met de Nederlandse Motorola klantenservice: ze kunnen niet zeggen of de f3c in Nederland uitgebracht zal worden. De telefoon bestaat en zou op de amerikaanse markt zijn uitgebracht. Er konden geen mededelingen worden gedaan over de verschillen tussen de f3 en f3c.
Volgens de amerikaanse klantenservice is de f3 noch de f3c op de amerikaanse markt uitgebracht.

quote:
dopje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:02:
[...]

Hmm dat is raar. Wanneer ik voor 400 kies en op de rode knop druk wanneer de klok in beeld is komt er te staan 'regio 040'. Wanneer ik voor 401 kies en wederom de rode knop indruk wanneer de klok in beeld is komt er 'vodafone nl' te staan.
Ik heb het nog eens geprobeerd, maar in beide gevallen krijg ik 'Tele2'. Ligt waarschijnlijk mede aan de SIM kaart. Maar goed, ik kan hier niet wakker van liggen.... :z In ieder geval bedankt voor de info! :*)

Volgens mij ondersteund alleen Vodafone regioinformatie :)

Good news everyone

Mooie site ook trouwens, duidelijk en simpel telefoontje precies wat ik zoek naast mijn vario II
denk dat ik er ook 1 haal voor me ma.

maar heeft iemand ook al een headset ervoor gezien? deze is namelijk wel essentieel voor in de auto.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
dank aan Just_I voor me kersticoon

Weet iemand hoe je een punt kan typen in je sms berichten?

quote:
Geckoo schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:40:
Mooie site ook trouwens, duidelijk en simpel telefoontje precies wat ik zoek naast mijn vario II
denk dat ik er ook 1 haal voor me ma.

maar heeft iemand ook al een headset ervoor gezien? deze is namelijk wel essentieel voor in de auto.
De poort is vrij universeel, en een headset voor de Motorola V620 zou er ook op moeten passen.

Ik heb trouwens de 8 dagen accutijd gehaald *O*

Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
dopje schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:04:
Weet iemand hoe je een punt kan typen in je sms berichten?
Is niet mogelijk volgens mij. Stuur jezelf anders eens een SMS vanaf een andere telefoon. Dan zie je ook dat hij geen punt maar een ander teken weergeeft in plaats van een punt. Het heeft volgens mij te maken met het feit dat het tweeregelig display alleen van die oude rekenmachine tekens kan weergeven en daar valt geen punt mee te maken.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: