Reg. datum: 23 maart 2007
Phone Setting Number Codequote:Geqxon schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:45:
Nog een klein vraagje, aangezien de manual thuis ligt. Er is een code om de toetsgeluiden uit te zetten. Kan iemand die code misschien posten? Thx
Change Language 520
Select time format 470
Set Voicemail number 644
Voice Prompts ON | OFF
(can also be toggled by pressing
[action] on the volume menu) 510|511
Keypad tones ON | OFF 250|251
Auto keypad lock ON | OFF 260|261
Set SIM Pin 300
SIM Pin ON | OFF 310|311
Reset Factory settings 000
Restricted Calling (Phonebook only) ON | OFF 160|161
Prepaid Balance Display ON | OFF 500|501
Set Balance Inquiry Number to # * 642
Bedankt voor de snelle reactie! Nu klinkt mijn MOFO gelijkt een stuk minder budget-achtigquote:XoloX123 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:51:
[...]
Phone Setting Number Code
Change Language 520
Select time format 470
Set Voicemail number 644
Voice Prompts ON | OFF
Set SIM Pin 300
SIM Pin ON | OFF 310|311
Dit moet inderdaad worden opgelost. Weet iemand of er telefoons zijn waarmee je wel de nummers op de simkaart kunt verplaatsen? Die zou je dan eenmalig kunnen gebruiken.quote:digilb schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:30:
En klopt dat het ook niet mogelijk is om een item in je telefoonboek te wijzigen? (Dus de naam of het telefoonnummer.) Het enige dat mij namelijk lukt is om een item simpelweg te verwijderen en dan weer opnieuw toe te voegen (maar dan dus zonder de tikfout die er eerst in zat).
Wat mij ook niet lukt, is om het volgnummer van een item in mijn telefoonboek te wijzigen (dus van 00 t/m 99). Want de nummers 01 t/m 09 zijn direct oproepbaar door het ingedrukt houden van de toets (speed dialing). Maar: hoe zorg ik er voor dat pietje (met volgnummer 34) volgnummer 06 krijgt, zodat ik hem met die knop makkelijk kan opbellen?
Ik heb dit geprobeerd met oudere siemens toestellen, maar deze geven me niet de mogelijkheid vrij gemaakte locaties (dus 01 t/m 09) opnieuw te gebruiken. Ik kan wel kiezen uit 59 t/m 99 (dit zijn mijn nog lege slots).
Anders zit er niets anders op dan je hele telefoonboek te legen en alles juist geordend opnieuw in te voeren :-(
Deze telefoon is dan ook gericht op ontwikkelingslanden, die mensen hebben heel de dag toch geen ene fuck te doen.quote:XoloX123 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:00:
[...]
Anders zit er niets anders op dan je hele telefoonboek te legen en alles juist geordend opnieuw in te voeren :-(
+1 Troll
Ik ben er trouwens achter gekomen dat het prepaid knopje niet icm. T-Mobile werkt, helaas. Zou namelijk wel handig zijn geweest 
Met Simyo ook nietquote:Geqxon schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:33:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat het prepaid knopje niet icm. T-Mobile werkt, helaas. Zou namelijk wel handig zijn geweest
Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64
Iemand trouwens nog tips om het T-Mobile logo eraf te krijgen?
Reg. datum: 26 januari 2005
Zie mijn review op de eerste pagina: het is een stickertje. Ik heb een stanleymesje gebruikt om het er netjes (en zonder schade) van af te halen. Puntje van het mesje voorzichtig op een randje en dan stickertje omhoogwippen en eraf halen. Er staat dan gewoon F3 onder (zie mijn foto's).quote:Geqxon schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:33:
Iemand trouwens nog tips om het T-Mobile logo eraf te krijgen?
Aan de hand van jouw foto heb ik dan ook besloten de sticker eraf te halenquote:donaldo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:43:
[...]
Zie mijn review op de eerste pagina: het is een stickertje. Ik heb een stanleymesje gebruikt om het er netjes (en zonder schade) van af te halen. Puntje van het mesje voorzichtig op een randje en dan stickertje omhoogwippen en eraf halen. Er staat dan gewoon F3 onder (zie mijn foto's).
Bedankt voor de tip, ga het thuis gelijk proberen.
Chips, ik dacht dat het logo vrij diep zat. Helaas dus wat te diep gezeten met het mes. Och, met deze telefoon vind ik het wat minder boeiend dan mijn Smartphone 
Ach dan koop je toch gewoon weer een nieuwequote:Geqxon schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:32:
Chips, ik dacht dat het logo vrij diep zat. Helaas dus wat te diep gezeten met het mes. Och, met deze telefoon vind ik het wat minder boeiend dan mijn Smartphone
Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64
quote:
Omdat er een krasje op zit, ik zie al helemaal voor me hoe je dan twee dagen na de aankoop weer naar de winkel loopt
Reg. datum: 23 maart 2005
Reg. datum: 23 maart 2005
Zou je ook kunnen posten in welke combinatie van sterretjes en hekjes je dit ook al weer moest posten? Mijn manual ben ik namelijk kwijt:(quote:XoloX123 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:51:
[...]
Phone Setting Number Code
Change Language 520
Select time format 470
Set Voicemail number 644
Voice Prompts ON | OFF
Set SIM Pin 300
SIM Pin ON | OFF 310|311
Live your life, you only live once...
De combinatie is *** code * pijltje omhoog zie ook de draft manual via de FCC site (misschien toevoegen aan startpost?):quote:Wetterhahn schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:47:
[...]
Zou je ook kunnen posten in welke combinatie van sterretjes en hekjes je dit ook al weer moest posten? Mijn manual ben ik namelijk kwijt:(
http://gullfoss2.fcc.gov/...577&native_or_pdf=pdf
donaldo wijzigde dit bericht 24-03-2007 12:21 (10%)
Reden: extra info
Zie hier: Motofone_manual.gif
Compaq Evo N600C, Samsung NC10, Palm TX, HTC TyTN II
Sinds ik deze telefoon actief gebruik ben ik nog nooit onder de vijf streepjes bereik gekomen 
Echt geweldig dat dual-antenna systeem
Brandt bij jou nou ook voortdurend het icoontje "buiten bereik"? Ik heb ook een prima bereik, maar dat icoontje staat daar maar te staan.quote:Geqxon schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:53:
Sinds ik deze telefoon actief gebruik ben ik nog nooit onder de vijf streepjes bereik gekomen
Compaq Evo N600C, Samsung NC10, Palm TX, HTC TyTN II
Huisje met een kruisje er doorheen? Nee.quote:digilb schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:43:
[...]
Brandt bij jou nou ook voortdurend het icoontje "buiten bereik"? Ik heb ook een prima bereik, maar dat icoontje staat daar maar te staan.
Ik gebruik zelf de standaard T-Mobile simkaart in de MOFO.
Reg. datum: 12 april 2006
Reg. datum: 12 april 2006
Als ik deze pre-paid bestel van T-Mobile, kan ik dan mijn T-mobile abbo simkaart erin doen?
Reg. datum: 24 januari 2003
Reg. datum: 24 januari 2003
Ook bij mij staat het icoontje van 'geen bereik' continu aan. Ik heb Tele2 prepaid. Verder doet hij het uitstekend.
Twee vragen:
Op de foto op de eerste bladzijde zie je op de telefoon de tijd plus de datum. Bij mij geeft-ie alleen de tijd aan, niet de datum. Hoe zit dat bij de andere gebruikers?
Mijn batterij was na 3 dagen al bijna leeg, zonder te bellen of SMS-en. Zou een week moeten meegaan! Hoe lang gaat hij bij jullie mee?
Heb hem 17 maart bij MM Rotterdam Alexander gekocht voor 35 Euro, en ik vind het een geweldige telefoon. Geluid klinkt erg goed. Hij is heerlijk primitief zoals de eerste rekenmachinetjes en de ZX 81 computer, maar prachtig strak van design. Veel mooier dan die doodskist-modellen van alle andere moderne telefoons.
Twee vragen:
Op de foto op de eerste bladzijde zie je op de telefoon de tijd plus de datum. Bij mij geeft-ie alleen de tijd aan, niet de datum. Hoe zit dat bij de andere gebruikers?
Mijn batterij was na 3 dagen al bijna leeg, zonder te bellen of SMS-en. Zou een week moeten meegaan! Hoe lang gaat hij bij jullie mee?
Heb hem 17 maart bij MM Rotterdam Alexander gekocht voor 35 Euro, en ik vind het een geweldige telefoon. Geluid klinkt erg goed. Hij is heerlijk primitief zoals de eerste rekenmachinetjes en de ZX 81 computer, maar prachtig strak van design. Veel mooier dan die doodskist-modellen van alle andere moderne telefoons.
Reg. datum: 26 november 2005
Reg. datum: 26 november 2005
Ik heb ook een motofone en hij bevalt me wel goed. Smsen lezen en schrijven is niet ideaal maar voor de rest voldoet het display prima.
ik heb 1 vraag. Mijn telefoon vermeld steeds in welke regio ik mij bevindt, nu vind ik dit niet zo heel interessant dus ik vraag me af of iemand weet hoe je dit uit kan zetten. Ik heb liever dat de telefoon laat zien welke provider ik heb, daar heb je in het buitenland tenminste nog iets aan.
@dr. Max. Bij mij geeft de telefoon ook alleen de tijd, zou niet weten hoe je de datum tevoorschijn kan toveren.
ik heb 1 vraag. Mijn telefoon vermeld steeds in welke regio ik mij bevindt, nu vind ik dit niet zo heel interessant dus ik vraag me af of iemand weet hoe je dit uit kan zetten. Ik heb liever dat de telefoon laat zien welke provider ik heb, daar heb je in het buitenland tenminste nog iets aan.
@dr. Max. Bij mij geeft de telefoon ook alleen de tijd, zou niet weten hoe je de datum tevoorschijn kan toveren.
dopje wijzigde dit bericht 26-03-2007 11:20 (11%)
Reg. datum: 09 november 2006
Reg. datum: 09 november 2006
Heeft iemand al meer codes gevonden met de mogelijkheid voor meerdere instellingen? Ik ben de volgende instellingen tegen gekomen, maar niet altijd duidelijk met welk resultaat
*** nummercode * accoord
400 / 401 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet)
130/ 131 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet)
700 --> alleen een oké
701 --> de mogelijkheid om eerst een nummer in te voeren, daarna een naam.
480 --> geeft huidige provider aan
481 --> laat lijst zien met providers binnen bereik
*** nummercode * accoord
400 / 401 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet)
130/ 131 --> aan/uit (geen idee wat er aan of uit wordt gezet)
700 --> alleen een oké
701 --> de mogelijkheid om eerst een nummer in te voeren, daarna een naam.
480 --> geeft huidige provider aan
481 --> laat lijst zien met providers binnen bereik
Heb je misschien een lijst van nummers die je nog niet gehad hebt? Dan kan ik er anders ook een paar langslopen 
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last