Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Motofone topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Slablaadjes :D
Reg. datum: 17 april 2005

quote:
W00fer schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

29.99 bij Telefoonkopen.nl

LOS

Winkels zitten door heel Nederland.
Maar ik heb ik weet niet van wanneer jij dacht dat mijn bericht was maar ik heb hem toen allang gekocht voor 25 euro :D Werkt prima voor scouting kampen maar het enige nadeel was de batterij duur van maar 4 a 5 dagen met weinig gebruik( zal wel aan mij liggen)

Psst Psst Huiskopen?

Indo
Reg. datum: 25 januari 2004

Ook eentje besteld voordat ze nergens meer te krijgen zijn.. Overal uitverkocht behalve bij Modern.nl, dus daar besteld voor 20 euro´s. Ben erg benieuwd! Wordt een tweede toestel naast m´n K850i.

Point n'est besoin d'espérer pour entreprendre, ni de réussir pour persévérer - Willem van Oranje Touch HD !

Reg. datum: 28 januari 2005

quote:
alex3305 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:52:
Hmm, ik heb last van dat mijn Motofone af en toe spontaan reboot naar het pincode scherm. Vaak 's nachts en de telefoon is dan nog halfvol of soms zelfs helemaal opgeladen. Alles zit verder goed enzo :S

Iemand dezelfde ervaring of ideeën?
Dit probleem heb ik de laatste tijd ook, gebeurt eens in de zoveel dagen. Dacht eerst dat ik 'm misschien per ongeluk uit had gedrukt maar dat kan niet want de toetsen zijn altijd geblokkeerd. Is wel vervelend! Misschien dat de contacten van de sim kaart of de batterij dan tijdelijk geen contact hebben gehad o.i.d.?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: