Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Motofone topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 juni 2004

SUPER telefoontje .... lekker simpel voor t weekend en uitgaan.
Wil m supergraag hebben, hebben ze m bij alle media markten????? ik zit tussen MM zwolle & Arnhem.

PS was die nou ¤35 zonder simlock????

( . )( . )

We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

Voor zover ik weet zijn ze idd gewoon bij alle MM vestigingen. en ja die 35 euro is zonder simlock :)

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

Reg. datum: 17 december 2001

Dit toestel gisteren bij MM gekocht voor 39.95. Zelfs de dame achter da kassa was er gecharmeerd van. Toen ze bekeek wat dit ding me had gekost, begreep ze het niet meer!
Verder: simpelste van het simpelste! (was SPV M500 gebruiker) Dit resulteert in veel minder TRS!

Maar echt geschikt voor mensen zonder enige ervaring met telefoons is deze niet: daar is door te ver doorgevoerde pogingen om het simpel te houden een wat lastig menu aan over gehouden.

Leuk: iedereen met een telefoon met tig mogelijkheden vindt het leuk dat je met dit eenvoudige ding aan komt zetten!

Radvo wijzigde dit bericht 16-03-2007 00:34 (19%)

Nou ga vandaag of morgen gelijk maar even langs mediamarkt dan.

( . )( . )

Reg. datum: 03 september 2001

Heb ik ook gedaan, maar die aanbieding was van vorige week, en nu is ie er alleen alleen nog simlock-vrij voor 50 euro :(

oh... ik ben gisteravond naar MediaMarkt Arnhem geweest en daar was die nog gewoon 35euro.
En ze hadden er ook nog genoeg.

( . )( . )

Bij de MediaMarkt in Almere was-ie vandaag 39 euro.

Nu heb ik er twee vragen over:
- volgens Kieskeurig heeft-ie als tekstvoorspellingssysteem iTap. Ik heb een SMS'je verstuurd maar niets 'tekstvoorspellends' opgemerkt. Klopt het dat-ie dat niet heeft? Of moet je het eerst aanzetten? Ik vind het ontbreken van T9 wel een gemis!

- ik heb 5 streepjes staan bij de signaalsterkte, maar daaronder brandt het icoontje voor "geen bereik". Het bereik is trouwens prima, dus ik vermoed een bugje in de software. Hebben meer mensen dit verschijnsel? Ik gebruik trouwens een prepaid SIM-kaart van Tele2 Champion, met als netwerkprovider Telfort en KPN (afhankelijk van degene die het beste signaal heeft).

Compaq Evo N600C, Samsung NC10, Palm TX, HTC TyTN II

Reg. datum: 19 oktober 2003

Ik zie op eBay diverse Duitsers die deze Motofone aanbieden voor 13.50 of 14.50. Als de simlock er dan van moet gehaald worden, lijkt me dit een mooie aankoop.

Alleen heb ik wat schrik dat ik er een abonnement moet bijnemen. Iemand die hier meer over weet?

Link: http://cgi.benl.ebay.be/M...26124QQrdZ1QQcmdZViewItem

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

quote:
Thierryziezo schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:04:
Ik zie op eBay diverse Duitsers die deze Motofone aanbieden voor 13.50 of 14.50. Als de simlock er dan van moet gehaald worden, lijkt me dit een mooie aankoop.

Alleen heb ik wat schrik dat ik er een abonnement moet bijnemen. Iemand die hier meer over weet?

Link: http://cgi.benl.ebay.be/M...26124QQrdZ1QQcmdZViewItem
en zit er dan een nl menu in????

( . )( . )

Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
digilb schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:58:
Bij de MediaMarkt in Almere was-ie vandaag 39 euro.

Nu heb ik er twee vragen over:
- volgens Kieskeurig heeft-ie als tekstvoorspellingssysteem iTap. Ik heb een SMS'je verstuurd maar niets 'tekstvoorspellends' opgemerkt. Klopt het dat-ie dat niet heeft? Of moet je het eerst aanzetten? Ik vind het ontbreken van T9 wel een gemis!

- ik heb 5 streepjes staan bij de signaalsterkte, maar daaronder brandt het icoontje voor "geen bereik". Het bereik is trouwens prima, dus ik vermoed een bugje in de software. Hebben meer mensen dit verschijnsel? Ik gebruik trouwens een prepaid SIM-kaart van Tele2 Champion, met als netwerkprovider Telfort en KPN (afhankelijk van degene die het beste signaal heeft).
Inderdaad geen T9/iTap valgens mij. Dat icoontje betekent dat je aan het roamen bent (not on home network). Ik heb het ook als ik in mijn motofone een andere dan t-mobile kaart stop. Kennelijk zit er een standaard netwerk in geprogrammeerd (ik weet niet of dat te wijzigen valt)

Zie ook http://direct.motorola.co...nce/experience/index.html en dan universal icons -> finding roaming iconography

Het idee achet het icoon heeft er mee te maken dat het in sommige landen waar het toestel eigenlijk voor bedoeld is nogal duur is om te roamen.

edit: er ging even wat mis met inloggen

donaldo wijzigde dit bericht 18-03-2007 14:00 (24%)

Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
struik978 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:43:
[...]

en zit er dan een nl menu in????
Menu werkt met iconen, niet met tekst, dus daar heb je niet echt last van. Je kunt de telefoon ook tegen je laten praten, maar dat heb ik snel uitgezet. Het zou dus kunnen dat dat gedeelte geen Nederlandse ondersteuning heeft.

Menu kan me niet schelen, ik werk toch altijd Engelstalig.

Ik vraag me gewoon af of ik geen abonnement of extra kosten aan mijn been zal hebben.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Ik lees ook dat er een kalender aanwezig is. Klopt dit of toch niet?

gadgeteer

Nee, hij is echt enorm basic.

Verder klopt alles wat over taal gezegd wordt: de spraak is in een taal, maar als je die uitzet is het toestel taalloos.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

En wat denken jullie van die Duitse eBayer? Ga ik daar geen kosten aan m'n been hebben?

nou ik ben er erg tevreden over.... gewoon simpel bellen en sms.
Heb voor mijn werkzaamheden een HTC smartphone, maar met dual sim gebruik ik de motofone voor weekenden en uitgaan.

( . )( . )

quote:
Thierryziezo schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:52:
En wat denken jullie van die Duitse eBayer? Ga ik daar geen kosten aan m'n been hebben?
waarom zou je m op ebay halen ... met verzendkosten en al erbij zit je dicht tegen de ¤35... en wat is nou ¤35. En als je m nou bij mediamarkt haalt voor ¤35 heb je ook garantie erbij... dus mocht er iets niet goed gaan gewoon terug en een nieuwe meenemen.

En natuurlijk gewoon NL toestel.

( . )( . )

! w t R
Reg. datum: 26 februari 2003

Verzendkosten zijn zo te zien bij die duitse eBayer maar 8 euro. Dus dan zit je totaal op 13,50 + 8 = 21,50 euro.

Een stuk minder dan 35 euro toch? Hij is ook niet meer bij elke MM te koop voor 35 euro en is hij daar altijd simlockvrij?

ikbenwouter wijzigde dit bericht 18-03-2007 15:10 (14%)

........................................................................................................................................................

Probleem is dat ik Belg ben (niet dat dit overigens een groot probleem is, maar goed:P).

Hier in de Mediamarkt kost dit toestel 49 euro. Dan toch liever de eBay-versie.

quote:
Thierryziezo schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:52:
quote:
D1-GID-Lock – sollte also mit allen D1-Xtra-Karten funktionieren

Das Handy hat einen T-Mobile GID-Lock! D.h. es funktioniert nur die beiliegende Xtra Karte in dem Gerät!
Staan meer aanbieders van die foon op ebay en daar staat dus dat er een T-mobile D1 simlock of ook wel GID-Lock opzit.
Dus ga ervan uit dat deze dat ook heeft, want deze heeft ook een Xtra pakket en las ergens op een Duitse forum dat een telefoon in een Xtra pakket altijd een simlock heeft.. helaas.
Of je moet die simlock eraf kunnen krijgen :)

Heb de foon maar bij GSMeasy besteld voor in totaal 54 euro (incl verzendkosten), ga hem cadeau geven aan mijn ouders. Die klagen altijd dat die krengen zo lastig zijn :D
En nee voor die 4 euro ga ik niet naar een MM rijden ;)

Xof wijzigde dit bericht 18-03-2007 17:41 (20%)

Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64

En klopt dat het ook niet mogelijk is om een item in je telefoonboek te wijzigen? (Dus de naam of het telefoonnummer.) Het enige dat mij namelijk lukt is om een item simpelweg te verwijderen en dan weer opnieuw toe te voegen (maar dan dus zonder de tikfout die er eerst in zat).

Wat mij ook niet lukt, is om het volgnummer van een item in mijn telefoonboek te wijzigen (dus van 00 t/m 99). Want de nummers 01 t/m 09 zijn direct oproepbaar door het ingedrukt houden van de toets (speed dialing). Maar: hoe zorg ik er voor dat pietje (met volgnummer 34) volgnummer 06 krijgt, zodat ik hem met die knop makkelijk kan opbellen?

digilb wijzigde dit bericht 19-03-2007 14:59 (37%)

Compaq Evo N600C, Samsung NC10, Palm TX, HTC TyTN II

Valentino
Reg. datum: 27 juni 2002

Modbreak:
Vragen naar illegale praktijken is not_done hier! :(

TinuX wijzigde dit bericht 20-03-2007 21:15 (76%)

Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.

vectrex.nl

Andere vraag, ik heb dit toestel ook gekocht voor erbij (kan ik mijn zakelijke toestel thuis laten op vakanties), zijn er al ergens officiele accessoires gespot? Ik zag iets staan van een Rubber Case op de site van Motorola. Ding is zo dun dat als ik hem niet gebruik ik hem liever ergens in opberg.

Ik heb hem bij bol.com gekocht voor 35 euro met 15 euro prepaid tegoed van t-mobile (dus gelocked).

gadgeteer

Rubber casing voor dit toestel is echt zo onwijs zonde, hij is nu lekker dun en heeft de extra stevigheid/krasbestendigheid totaal niet nodig 8)7

Ik gok dat er wel een headset te krijgen is, getuige het icoontje op de zijkant (bij de lader), maar dat er verder niet zo veel voor is.

Die van mij gaat morgen mee op wintersport (ook de piste op) dus ik ben benieuwd hoe 'ie zich houdt :D

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Reg. datum: 12 oktober 2001

Ik hem hem!

Geweldige fone, uber hufterproof. Mooi scherm, zeer leuke techniek. Ik zoek alleen nog wel een headsetje voor deze GSM. Op ebay vind ik vanalles waar "F3" bij staat, maar helaas met een dikke 2.5mm plug. Kan iemand mij een shop aanwijzen? Alvast bedankt :)

Ik heb hem trouwens met T-Mobile (dus simlock), 15 euro beltegoed gratis erbij, 247 SMS berichten gratis erbij, heerlijk. Het was of dit, of 20 euro beltegoed voor mijn huidige Orange GSM kopen. Die keuze was snel gemaakt :+

Geqxon wijzigde dit bericht 22-03-2007 21:10 (29%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: